Heerlijk! Zowel eten als schiphol rijden. Veel plezier op Kreta! Genoeg getraind voor de kloof?quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Wow...
Hoe is het met je vreetsteentjes XM?
Eten staat op (bloemkool, vis, gepofte aardappelen) en komkommersalade en rode bieten, dan douchen en op bed.
Om 1.15 opstaan, 450 kwark eten, schiphol rijden.
Nou dat is ook niet lief.quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:38 schreef Viking84 het volgende:
O hai. Wat een dag weer. Insert schietsmiley gericht op poppetjes van een andere afdeling. Straks poffertjes en cola. En het is weekend, ook best tof.
Dat dacht ik dus ook.quote:
Tandjesquote:
geloof me: ze hebben t verdiendquote:
Oh d'oh! Dat kon ik wetenquote:
Hmm zo'n soort verhaal heb ik ook wel van mijn vriendje, over de Sascha.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:22 schreef Viking84 het volgende:
Ik weet overigens niet in hoeverre ik Dolcis in het dure segment vind vallen. Daar kom ik ook nog wel. En de zool van Marks schoen was binnen een half jaar gescheurd en nu wil hij daar nooit meer schoenen kopen. Zo kan het dus ook.
Ik ben al thuis hoor, genieten van mijn halve weekendquote:Op vrijdag 9 september 2011 18:27 schreef Viking84 het volgende:
Overigens posten jullie wel veel. Dat jullie daar tijd voor hebben tijdens het werk. Het komt niet eens in mij op om tijdens het werk te fokken.
Ik ben heel druk bezig met SOGen vandaag. Hoor.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:27 schreef Viking84 het volgende:
Overigens posten jullie wel veel. Dat jullie daar tijd voor hebben tijdens het werk. Het komt niet eens in mij op om tijdens het werk te fokken.
Ja, alleen deze week even niet gegaan vanwege last van spierpijn en m'n knie, wel daarnet gesport in de sportschoolquote:
Denk dat die banen van die mensen verschillen van die van jou.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:31 schreef Viking84 het volgende:
Ja ik heb t niet over nu en ook niet over jou. Ik lees elke dag in de trein bij en t valt me op dat bepaalde mensen bijna de hele dag hier lijken te zitten. Vind ik best not done in de baas zn tijd
. Of je hebt t niet druk genoeg, dat kan ook nog
.
quote:
Hoe lang ga je deze keer Uniek? Ben wel een beetje jaloers op je Samariakloofwandeling! Die was nog niet open toen wij er waren van de lente. Ik wil uitgebreid (foto)verslag als je terug komt!!quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:50 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Wi gaan zo maar eens douchen en slapen. 1.15 uur gaat de wekker, dan heb ik klaarstaan: 300 ml kwark en 200 ml vla.
Natuurlijk gaat mee/: speltboterhammen met kaas, appels, mineola's, peren, mueslirepen en gekookte eitjes.
Planning FTW
Ik voel me niet perse aangesproken, maar mijn werkende leven speelt zich niet exclusiefquote:Op vrijdag 9 september 2011 18:31 schreef Viking84 het volgende:
Ja ik heb t niet over nu en ook niet over jou. Ik lees elke dag in de trein bij en t valt me op dat bepaalde mensen bijna de hele dag hier lijken te zitten. Vind ik best not done in de baas zn tijd
.
Zoiets hier dus.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Denk dat die banen van die mensen verschillen van die van jou.
Ik ben 24/7 bereikbaar en FOK! op dode punten/in de wacht hangende enz enz.
Als je het voor jezelf maar kan verantwoorden is het prima.
Zolang ik m'n werk goed doe, zie ik geen probleem eigenlijkquote:Op vrijdag 9 september 2011 18:31 schreef Viking84 het volgende:
.
De tvserie? Tof!quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
Awww net van vriendje de dvd-box van Avatar gekregen
Zoo dat doe je goed!!quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:50 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Wi gaan zo maar eens douchen en slapen. 1.15 uur gaat de wekker, dan heb ik klaarstaan: 300 ml kwark en 200 ml vla.
Natuurlijk gaat mee/: speltboterhammen met kaas, appels, mineola's, peren, mueslirepen en gekookte eitjes.
Planning FTW
FTWquote:Op vrijdag 9 september 2011 18:54 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik voel me niet perse aangesproken, maar mijn werkende leven speelt zich niet exclusief
af tussen 9 en 5. Het nieuwe werken!
Het is niet alsof ik meer dan 1x van huis ga héquote:Op vrijdag 9 september 2011 19:00 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Lol. En ik maar haten op mn bereikbaarheidsdiensten!
Ja!quote:
SPOILER: eeksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Hmm je doet jezelf te kortquote:Op vrijdag 9 september 2011 19:23 schreef motorbloempje het volgende:
Nee, dat vind ik niet leuk staan
Vik je humeur komt voorbij lopenquote:Op vrijdag 9 september 2011 19:24 schreef Viking84 het volgende:
Ik doe alleen de onderkant met eye-liner, m'n wimpers boeien mij ook niet. En anderen zien niet eens of ik wel of niet make-up op heb, dus waarom doe ik het eigenlijk?
.
Je manier van typen Vikquote:Op vrijdag 9 september 2011 19:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waarom?. Omdat ik geen make-up op doe?
.
Ik ben vegetariër, dus die vis gaat hem niet worden.quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
Pomptidom!
Welkom Lago!*insert standaard vragen over vis en broccoli*
Mo ik weet niks van make-up maar vind het er geloof ik wel naturel uitzien en da's puik![]()
Waslijstje![]()
Pre-O: snee brood met nutella-restje
S: uur fiësta-danslesje
S: uur callanetics
O: twee sneetjes met rosbief en een groot glas aardbeienmelk
T: speculaasje
L: twee sneetjes met champignonpaté
T: best veel wortels
T: gekookt eitje
D: teriyaki-biefstuk met peultjes, champignons, lente-ui en een beetje rijst *propvol dus merendeel rijst laten liggen*
T: nog sap oids bij een vriend denk ik
Nou beter dan dat kunnen we dan niet verwachten toch!quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:06 schreef Lago het volgende:
[..]
Ik ben vegetariër, dus die vis gaat hem niet worden.En aan broccoli ben ik aan het werken! Ik heb er jarenlang een enorme afkeer van gehad, maar nu probeer ik het af en toe toch door de pasta saus heen te sneaken en da's best lekker!
En wat is champignonpaté?Is dat echt champignons en verder geen vlees? Want dan lijkt dat me ook wel wat.
Men gaat naar een of ander heel schattig lunch tentje in Utrecht waarvan ik de naam ben vergeten en bestelt de vegetarische dagquiche.quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh en die quiche met pompoen en geitenkaas, hoe fixt men dat?
Er bestaat wel echt champignonpaté! Van Tartex (nog meer smaken)quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:06 schreef Lago het volgende:
[..]
Ik ben vegetariër, dus die vis gaat hem niet worden.En aan broccoli ben ik aan het werken! Ik heb er jarenlang een enorme afkeer van gehad, maar nu probeer ik het af en toe toch door de pasta saus heen te sneaken en da's best lekker!
En wat is champignonpaté?Is dat echt champignons en verder geen vlees? Want dan lijkt dat me ook wel wat.
Ik heb dat wel eens gekocht in andere smaken, maar ik geloof dat ik dat toen best wel vies vond.quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:10 schreef Rituals het volgende:
[..]
Er bestaat wel echt champignonpaté! Van Tartex (nog meer smaken)
[ afbeelding ]
Ik ben er zelf ook geen enorme fanquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:14 schreef Lago het volgende:
[..]
Ik heb dat wel eens gekocht in andere smaken, maar ik geloof dat ik dat toen best wel vies vond.Maar toch bedankt voor de link!
En oeh, dat klinkt ook echt lekker XcUZ_Me.Pompoen is sowieso heul lekker.
Ik vond de vegetarische tuinkruiden paté van de AH eigenlijk best wel oké. Al heb ik die ook al tijden niet gegeten, ik ben sowieso eigenlijk niet zo van het brood.quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:16 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik ben er zelf ook geen enorme fan. Ik hou volgens mij gewoon niet van paté, van de structuur, al heb ik nog nooit een 'vleespaté' gegeten, maar in m'n gedachten vind ik het niet lekker
.
Die hadden wij vroeger volgens mij wel vaker! Ik vind de vegetarische gerookte ham (plakjes) van de AH (XL) lekkerquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:20 schreef Lago het volgende:
[..]
Ik vond de vegetarische tuinkruiden paté van de AH eigenlijk best wel oké. Al heb ik die ook al tijden niet gegeten, ik ben sowieso eigenlijk niet zo van het brood.
Brr, toen ik nog vlees at gruwelde ik al echt van ham, dus dat lijkt me niks.quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:23 schreef Rituals het volgende:
[..]
Die hadden wij vroeger volgens mij wel vaker! Ik vind de vegetarische gerookte ham (plakjes) van de AH (XL) lekker.
Mijn ouders zijn vegetariër, dus ik heb van huis uit nooit vlees gegeten/leren eten. Ik ben al jaren uit huis en proef af en toe wat vlees, maar ik vind het meestal niet lekker. Ik eet heel af en toe wat vlees wat ik wel lust (nooit bij het avondeten overigens) en eet wel visquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:26 schreef Lago het volgende:
[..]
Brr, toen ik nog vlees at gruwelde ik al echt van ham, dus dat lijkt me niks.Ben jij ook vegetariër, dat je ook vegetarisch broodbeleg eet?
En da's wel wat makkelijker ja XM.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh, zeg maar XM, das veul makkelijker
Copy-paste.quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]. You made me lol. Wel zielig als ze elke keer je naam voluit bleef typen. Dat is echt geen sinecure. Ik kan het nog steeds niet zonder te checken
.
quote:
Hij luistert vast ook naar "hey jij!"quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:55 schreef Phaidra het volgende:
Of Viz, luistert hij ook wel naar![]()
![]()
Voor het eten nog even hardgelopen, maar dat was best zwaar. Blijkbaar is heul veel lopen niet genoeg om de conditie op peil te houden.
Die heb ik ook een tijdje geprobeerd te eten, maar ik vind de smaak te sterk van dat vegabroodbeleg van de AH.quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:23 schreef Rituals het volgende:
[..]
Die hadden wij vroeger volgens mij wel vaker! Ik vind de vegetarische gerookte ham (plakjes) van de AH (XL) lekker.
Kan ik me wel voorstellen. Ik vind ook alleen die smaak lekker, alle andere nietquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:02 schreef KathyH. het volgende:
[..]
Die heb ik ook een tijdje geprobeerd te eten, maar ik vind de smaak te sterk van dat vegabroodbeleg van de AH.
Kun je niet 's ochtends voordat je gaat lopen iets kleins eten wat niet zwaar valt? Eet altijd yoghurt (dat wordt dus kwarkquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hij luistert vast ook naar "hey jij!".
Hoe vaak per week loop je eigenlijk en hoe lang loop je al zo vaak?
Ik loop nu nog maar twee keer per week: doordeweeks 5 km (en dat is vooral mentaal zwaar, om 6:15 m'n bed uit als alle straatlantaarns nog branden) en in het weekend dus > 10 km. Merk dat dat voor mij wel voldoende is, alleen vind ik het 's ochtends vroeg zo zonder ontbijt lastig om echt harder te lopen. Er kan nog wel een schepje bovenop. Na het werk lopen zou voor mij ook niet werken, denk ik... zeker niet voor het eten! Hongerrr als ik thuis kom
.
Shiitake filet oid vond ik ook vies! Filet americain ook. Toen heb ik het zo'n beetje opgegeven, want veuls te duur voor iets wat ik niet lekker vind.quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:05 schreef Rituals het volgende:
[..]
Kan ik me wel voorstellen. Ik vind ook alleen die smaak lekker, alle andere niet. Ik eet graag hütenkäse met wat komkommer en alfalfa
.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:10 schreef MevrouwPuff het volgende:
OMG, hotel ibiza op NL3. Ronald Plasterk moet weten wat ie aangericht heeft
Rutger en Dominique zitten 3 maanden in een villa op ibiza voor een sarcastische versie van Felderhof. Met veel champagne en oesters, Barbara Barend, Guido Wijers en natuurlijk Plasterk.quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:11 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik zit flikken te kijken, dus doe eens een vrije vertaling?
Nee, heb weinig tijd 's morgens (opstaan, omkleden, rennen) en moet m'n eten toch wel 5 kwartier laten zakken, wil ik geen steken krijgen. Als ik wil eten van tevoren, moet ik m'n wekker om 5 uur zetten. Dat is in de zomer nog wel eens een leuk grapje, maar nu nietquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:06 schreef KathyH. het volgende:
[..]
Kun je niet 's ochtends voordat je gaat lopen iets kleins eten wat niet zwaar valt? Eet altijd yoghurt (dat wordt dus kwark) voor het zwemmen 's ochtends, anders kom ik niet vooruit.
![]()
Oh en uniek: fijne vakantie!
Ik doe het te onregelmatig eigenlijk. 2x in de week is de bedoeling, maar ik laat me erg makkelijk weerhouden bij slecht weerquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hij luistert vast ook naar "hey jij!".
Hoe vaak per week loop je eigenlijk en hoe lang loop je al zo vaak?
Ik loop nu nog maar twee keer per week: doordeweeks 5 km (en dat is vooral mentaal zwaar, om 6:15 m'n bed uit als alle straatlantaarns nog branden) en in het weekend dus > 10 km. Merk dat dat voor mij wel voldoende is, alleen vind ik het 's ochtends vroeg zo zonder ontbijt lastig om echt harder te lopen. Er kan nog wel een schepje bovenop. Na het werk lopen zou voor mij ook niet werken, denk ik... zeker niet voor het eten! Hongerrr als ik thuis kom
.
Haha oké. Steken zijn niet goed nee. 5 uur ook niet.quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, heb weinig tijd 's morgens (opstaan, omkleden, rennen) en moet m'n eten toch wel 5 kwartier laten zakken, wil ik geen steken krijgen. Als ik wil eten van tevoren, moet ik m'n wekker om 5 uur zetten. Dat is in de zomer nog wel eens een leuk grapje, maar nu niet. Ik moet gewoon niet zeuren en harder lopen
. Tien minuutjes inlopen en dan gewoon het tempo opschroeven
.
Vind ik allebei ook vies!quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:11 schreef KathyH. het volgende:
[..]
Shiitake filet oid vond ik ook vies! Filet americain ook. Toen heb ik het zo'n beetje opgegeven, want veuls te duur voor iets wat ik niet lekker vind.
HüttenkäseMet komkommer idd!
En ik doe vaak wat (gedroogde
) basilicum.
Het is zelden 5 dagen achter elkaar net op het moment dat jij wilt rennen slecht weer, dus dat is een slechte smoesquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:17 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik doe het te onregelmatig eigenlijk. 2x in de week is de bedoeling, maar ik laat me erg makkelijk weerhouden bij slecht weer. Bij 3x in de week kan ik uitbouwen (langer/sneller lopen) en met 2x blijf ik stabiel. Maar omdat ik dus weinig regelmaat kan vinden, moet ik steeds weer opnieuw opbouwen. Nu ook maar ca 25 min gerend met een paar min lopen inbegrepen.
Ja, ik experimenteer nu met lopen voor het eten, omdat het na het eten donker is. 'S ochtends ligt me helaas niet en sowieso wordt het dan ook al snel te donker. Ik moet wel opletten dat ik wat extra eten meeneem naar m'n werk dan.
Laat maarquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:15 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Rutger en Dominique zitten 3 maanden in een villa op ibiza voor een sarcastische versie van Felderhof. Met veel champagne en oesters, Barbara Barend, Guido Wijers en natuurlijk Plasterk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |