Pastasaus zonder bleekselderij... tsssrk. De italiaanse heilige drieeenheid: ui, wortel, bleekselderij...quote:Op maandag 12 september 2011 20:01 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Nou ja, het kan best, maar er zit dan inderdaad bleekselderij en snijselderij in. Echt lekker vind ik dat niet.
Maar toch niet om een beetje snel te bakken. Uiteraard wel in een saus die lang genoeg op het vuur staat.quote:Op maandag 12 september 2011 20:39 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Pastasaus zonder bleekselderij... tsssrk. De italiaanse heilige drieeenheid: ui, wortel, bleekselderij...
Ook lekker bij de osso buccoquote:Op maandag 12 september 2011 20:39 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Pastasaus zonder bleekselderij... tsssrk. De italiaanse heilige drieeenheid: ui, wortel, bleekselderij...
Het duurt erg lang, maar man wat lekkerquote:Op maandag 12 september 2011 20:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ook lekker bij de osso bucco
Ik kreeg dat vroeger bij het ontbijt, alleen dan zonder honing. Smerig!!!quote:Op maandag 12 september 2011 16:55 schreef Mylene het volgende:
Voor mijn broertje was lammetjes thee van mijn oma (zo noemde zij dat) een gruwel. Dat is thee met melk en honing. Ik vond het juist wel lekker en drink het nu nog zo nu en dan.
quote:Op maandag 12 september 2011 21:34 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Ik kreeg dat vroeger bij het ontbijt, alleen dan zonder honing. Smerig!!!![]()
![]()
Dat had ik met allebei mijn jongere broertjes.. Ik moest maar eten wat de pot schafte en netjes mijn bord leegeten, mijn broertje kreeg later gewoon een boterham als hij z'n avondeten niet lekker vond; mijn jongste broertje mocht zelfs een pizza in de oven mikken als we iets aten wat hij niet lust..quote:Op maandag 12 september 2011 19:14 schreef ArtemisQ het volgende:
Oh, en vroeger at ik echt bijna niets en moest ik dan altijd op de gang zitten totdat ik het opgegeten had. Maar mijn jongere zusje heeft dat nooit hoeven doen terwijl ze nu op haar 16e nog steeds niets eet
Bij mij was het alleen thee met een plons melk erin. Dat geeft een lauwe troep die geen thee en geen melk is.quote:Op dinsdag 13 september 2011 07:39 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]![]()
???
(Vruchten)thee met melk en suiker... Mjammie
+ honing =
Heb vorige maand een tijdje in het ziekenhuis gelegen, maar viel me achteraf op dat de verpleegsters dat ook niet meer doen. (Deden ze dat eigenlijk ooit, was altijd zo een stereotype)quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:04 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Bij mij was het alleen thee met een plons melk erin. Dat geeft een lauwe troep die geen thee en geen melk is.
Ik had er al eerder over geklaagd, maar ik kreeg het telkens maar voorgezet, totdat ik het op 11-jarige leeftijd echt gezien had met die troep. Zo rond die tijd heb ik ook tegen mijn vader gezegd dat hij moest stoppen kinderachtig tegen mij te praten ("papa gaat even boodschapjes doen").
Ben je niet lekker dan?quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:26 schreef Catch22- het volgende:
Ik ben nu 7 jaar lang nauwelijks meer gegeten.
Wat doen ze niet meer? Thee met melk geven of kinderachtig praten? Stereotiep ziekenhuisgedrag ben ik sowieso niet mee bekend, aangezien ik al meer dan 20 jaar niet in het ziekenhuis heb gelegen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heb vorige maand een tijdje in het ziekenhuis gelegen, maar viel me achteraf op dat de verpleegsters dat ook niet meer doen. (Deden ze dat eigenlijk ooit, was altijd zo een stereotype)
Dat praten, zo nu gaan we...quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:41 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Wat doen ze niet meer? Thee met melk geven of kinderachtig praten? Stereotiep ziekenhuisgedrag ben ik sowieso niet mee bekend, aangezien ik al meer dan 20 jaar niet in het ziekenhuis heb gelegen.
Willen we even proberen of we zelf naar de wc kunnen lopen?quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat praten, zo nu gaan we...
Jeuk!quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Willen we even proberen of we zelf naar de wc kunnen lopen?
Dat is wel erg, ja.quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat praten, zo nu gaan we...
quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Willen we even proberen of we zelf naar de wc kunnen lopen?
Knoflook, wortel, bleekselderij.quote:Op maandag 12 september 2011 20:39 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Zou het dan niet eerder zijn:quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Knoflook, wortel, bleekselderij.
Pasta Pestoquote:Op dinsdag 13 september 2011 14:14 schreef MaximusTG het volgende:
[..]
Zou het dan niet eerder zijn:
[ afbeelding ]
Basilicum Mozzarella Tomaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |