Herstel, Oostenrijker. Maar zijn achternaam associëren we wel met Duitslandquote:
De bekende technicus?quote:
Associeer 'm wel met Duitsland, maar point taken...quote:
quote:
Die naam zegt me niks, de naam die ik zoek kent iedereen wel.quote:
quote:
Oja, dat lijkt me logischerquote:
Gecheckt en correctquote:
quote:My fellow Americans, I am pleased to tell you today that I've signed legislation which outlaws Russia forever. The bombing begins in five minutes.
grappig bedoeld, maar hij veroorzaakte enige onrustquote:
De tweedequote:Op vrijdag 9 september 2011 15:29 schreef PhysicsRules het volgende:
Tegenover Kleine Gartman Plantsoen, bij de ingang naar het Max Euweplein
Dat vermoedde ik al. Je staat toch echt op het Kleine Gartmanplantsoen als je de tekst ziet. Details, ik weet hetquote:Op vrijdag 9 september 2011 15:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De tweede
stand #2402
2 Hawaii_Tim
1 Yankee
1 Wasknijper21
1 PhysicsRules
1, 2, 4, 3quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nominativus
Genitivus
Accusativus
Dativus
oh, dat moet ik even opzoeken...quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:41 schreef Mark het volgende:
In het Engels of Nederlands? Ik heb ze namelijk in het Nederlands gelezen
O.a. Die wonderbaarlijke kleur van toverij, Zieltonen, Rollende prenten, Dief van de tijd en Berevaar
quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:41 schreef Mark het volgende:
In het Engels of Nederlands? Ik heb ze namelijk in het Nederlands gelezen
O.a.
Die wonderbaarlijke kleur van toverij,, je gooit er twee door elkaar
Zieltonen,
Rollende prenten,
Dief van de tijd en
Berevaar
quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:45 schreef Mark het volgende:
Dat dacht ik al, gooi ik Faust Erik er nog tegenaan
Zekersquote:Op vrijdag 9 september 2011 16:49 schreef Mark het volgende:
Ach jaMet Rinzwind en de Bagage
Laatste voor mij:
Wat betekent in het leger ZHKH?
Ook zonder was Cavendish niet goed geweestquote:Op vrijdag 9 september 2011 17:10 schreef theSummoner het volgende:
o shit ik zag dat franse niet staan
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben weg![]()
stand #2402quote:
stand #2402quote:
Dat ie het rode kruis oprichtte heb ik maar ff weggelatenquote:
stand #2402quote:
Dat is de naam van de film, maar alleen "93" was genoeg geweestquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Gespoilerd en is goedquote:
Ohquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:03 schreef BasOne het volgende:
Zie niet plaatje niet alleen 'nokia-2608-flip-phone.jpg'
inderdaad, FErdinand BOlstraatquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:43 schreef Yankee het volgende:
eerste was gevestigd aan de ferdinand bolstraat in amsterdam
Indianapolis?quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:53 schreef Yankee het volgende:
Als het goed is trekt de Formule 1 in 2012 weer naar de VS. Op dit moment is men bezig met het aanleggen van een baantje. In welke Amerikaanse stad vindt dit plaats?
stand #2402quote:
Brain en Brian.quote:
wilde deze ook al eens stellen, maar dat bleek toen niet waar te zijnquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:43 schreef Yankee het volgende:
eerste was gevestigd aan de ferdinand bolstraat in amsterdam
Volgens mij een vrouw. was dat niet Ineke van Gent?quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:48 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik ken alleen Brian en moest de andere gokken...
Wie was de tegenstander van Aleid Wolfsen bij het burgemeestersreferendum van 10 oktober 2007 in Utrecht?
Nee. Dit zijn de politieke functies van de betreffende persoon:quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:50 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Volgens mij een vrouw. was dat niet Ineke van Gent?
Een PVDA'er inderdaad. Tijdens dat referendum was de opkomst ook erg laag door het feit dat beide kandidaten van de PVDA waren.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:54 schreef Wasknijper21 het volgende:
een niet zo bekende PvdA-er dacht ik
Maar bij deze man denk juist dat hij meer Prins Carnaval is toch?quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:03 schreef outtayourleague het volgende:
Tja aan z'n charisma zal het niet gelegen hebben, dat ie niet is gekozen denk ik
ach hou op schei uit. Kun je je ad-blocker ook zo instellen dat hij alle pics van Aleid blokt?quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:05 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Maar bij deze man denk juist dat hij meer Prins Carnaval is toch?
[ afbeelding ]
Prins Aleid I
quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:05 schreef Wasknijper21 het volgende:
Alsof die Aleid Wolfsen nou zo'n jonge god is. En zijn softe behandeling van het geval van weggepeste homo's heeft op zijn zachtst gezegd ook geen positieve bijdrage geleverd aan zijn populariteit.
Een Wolfsen in schaapskleren als je het mij vraagt (*start lachband* )
quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:06 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
3 Aleidjes voor je grap.
en drumROFL!quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:05 schreef Wasknijper21 het volgende:
Alsof die Aleid Wolfsen nou zo'n jonge god is. En zijn softe behandeling van het geval van weggepeste homo's heeft op zijn zachtst gezegd ook geen positieve bijdrage geleverd aan zijn populariteit.
Een Wolfsen in schaapskleren als je het mij vraagt (*start lachband* )
Nog zo'n fontein van ongebreideld charismaquote:Op zaterdag 10 september 2011 00:13 schreef Quyxz_ het volgende:
Geen Rotjeknor.
Deze man won:
[ afbeelding ]
Ik eis wel respect voor Robbie van Gijzel hè?!quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:14 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Nog zo'n fontein van ongebreideld charisma
Correct.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:34 schreef BasOne het volgende:
Moet de eerste koe uit de hoge boom dempen en over de dam gooien
Ik vis weer naast de boot zie ikquote:
Als je IN de boot vist vang je sowieso nietsquote:Op zaterdag 10 september 2011 00:35 schreef Wasknijper21 het volgende:
[..]
Ik vis weer naast de boot zie ik
maar dan mag BasOne een gevonden paard ook niet in bek schijten vind ikquote:
nou ja zeg gekkerd! Waar denk je dat vissers in zitten die aan het vissen zijn, m?quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:36 schreef BasOne het volgende:
[..]
Als je IN de boot vist vang je sowieso niets
stoeltje aan de oeverquote:Op zaterdag 10 september 2011 00:38 schreef Wasknijper21 het volgende:
[..]
nou ja zeg gekkerd! Waar denk je dat vissers in zitten die aan het vissen zijn, m?
Of exact nietquote:Op zaterdag 10 september 2011 00:40 schreef Quyxz_ het volgende:
iets met het bonzen van mijn hart, maar ik weet het niet exact
Yup, maar dat levert je geen punten opquote:Op zaterdag 10 september 2011 00:46 schreef outtayourleague het volgende:
van wie is het eigenlijk? de Dijk?
quote:
Titel van het nummer ja.quote:
quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:51 schreef Wasknijper21 het volgende:
lalallala lalal lala
lalala bloeeedend haaaart ?
het rijmt tenminstequote:Op zaterdag 10 september 2011 00:53 schreef Wasknijper21 het volgende:
Ik doe niets en ik doe niets
Ik hang alleen maar rond
Ik kijk eens door de ramen
En ik krab wat aan m'n kont
Ik zie niks en ik hoor niks
M'n hoofd zit vol met smart
Vol verwachting klopt ons hart,
wie de koek krijgt, wie de gard.
quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:53 schreef Wasknijper21 het volgende:
Ik hang alleen maar rond
Komt het dichtste bijquote:Op zaterdag 10 september 2011 00:53 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik voel niets en ik voel niets
Alleen het bloeden van mij hart
?
Sinterklaas prijs.quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:53 schreef Wasknijper21 het volgende:
Ik hang alleen maar rond
Tja, de wind waait ook al door de bomen, dus die liggen vast al in de winkelquote:
ja idd! Schande!quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:59 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Tja, de wind waait ook al door de bomen, dus die liggen vast al in de winkel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gr gr
Stand #2402quote:
quote:Op zaterdag 10 september 2011 01:05 schreef BasOne het volgende:
de ooit maar nu allang overleden kleinste man van de wereld ?
Beroemd kunstenaar....quote:
Ken jij 10.00 kleine kunstenaars?quote:Op zaterdag 10 september 2011 01:07 schreef BasOne het volgende:
[..]
Beroemd kunstenaar....
Welke van de 10.000
Trek een willekeurige kleinkunst academie openquote:Op zaterdag 10 september 2011 01:09 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Ken jij 10.00 kleine kunstenaars?
quote:Op zaterdag 10 september 2011 01:11 schreef outtayourleague het volgende:
iedereen lekker geborreld vanavond?
Geen idee, ben niet zo thuis in kunst.quote:Parijs, Belle Epoque, eind 19e eeuw
CULTUURBARBAAR!!!quote:Op zaterdag 10 september 2011 01:15 schreef BasOne het volgende:
[..]
[..]
Geen idee, ben niet zo thuis in kunst.
Tís ook zo'n breed begrip, van beelden tot schilderijen tot een toiletpot met een plant erin.... waar men dan duizenden Euro's voor neerteld terwijl je bij de Gamma dezelfde pot en plant kan halen voor een paar tientjes...
Ik heb kunst nooit begrepen
lijkt erop, maar is niet wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 10 september 2011 01:39 schreef BasOne het volgende:
Ken alleen de Engelse term 'Greaves', weet de Nederlandse benaming niet
pffquote:
Henri de Toulouse- Lautrecquote:Op zaterdag 10 september 2011 01:25 schreef outtayourleague het volgende:
zucht, laatste poging
initialen HTL
speelde ook als personage mee in de film Moulin Rouge van Baz Luhrman
quote:
dacht dat er nooit een einde aan kwamquote:Op zaterdag 10 september 2011 01:52 schreef Wasknijper21 het volgende:
[..]
Henri de Toulouse- Lautrec
Wasknijper toe du reskjoe
quote:refereert aan het tijdperk van de Amerikaanse geschiedenis van vóór de ontdekking van het Amerikaanse continent door Christoffel Columbus in 1492. De term '
' wordt in deze context gebruikt als aanduiding voor de periode van de komst van de oudste bewoners van Amerika tot ongeveer 1492, voorafgaand dus aan de Spaanse veroveringen van de 16e eeuw. In de praktijk omvat deze periode de geschiedenis van de inheemse beschavingen van Amerika totdat zij werden veroverd of significant werden beïnvloed door de Europeanen, ook als dit jaren of zelfs eeuwen na Columbus eerste landing gebeurde.
correctquote:Op zaterdag 10 september 2011 01:56 schreef outtayourleague het volgende:
pre-comlumbische tijdperk ?
Dit komt natuurlijk uit het nummer ? uit de musical/film ? ?quote:When the moon is in the seventh house
and jupiter aligns with mars
Then peace will guide the planets and love will steer the stars
helemaal goedquote:
quote:
Vaker last van vroegtijdig klaarkomen?quote:
Als je bed je roept, is je matras nog niet dood.quote:Op zaterdag 10 september 2011 02:41 schreef Wasknijper21 het volgende:
geen idee
het bed roept trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!!
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
Stand #2402quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
Waarom geef je het antwoord op je eigen vraag twee minuten later?quote:Op zaterdag 10 september 2011 10:48 schreef banaantjeEE het volgende:
I haven't been fucked like that since grade school.
is een quote uit welke film?
Wss omdat hij nu weg is.quote:Op zaterdag 10 september 2011 11:05 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Waarom geef je het antwoord op je eigen vraag twee minuten later?
geen ideequote:Op zaterdag 10 september 2011 12:27 schreef lubje25 het volgende:
Niet nagedacht deze wist ik best![]()
Hint:
[ afbeelding ]
Ga je niet naar de FMT meet Baszh?quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:29 schreef Baszh het volgende:
Als je weet dat je het goed hebt kun je ook gewoon een nieuwe vraag stellen
Neenquote:Op zaterdag 10 september 2011 15:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ga je niet naar de FMT meet Baszh?
Stand #2402quote:
Stand #2402quote:
Warm qua locatie, maar onjuist.quote:
Zeedijk is de China Town van Amsterdamquote:
Zeedijk is de hoofdstraat van de buurt, maar de buurt zelf heet gewoon Chinatown.quote:
Correct. http://nl.wikipedia.org/wiki/Chinatown_(Amsterdam)quote:
Dus ik heb het goed.quote:Op zaterdag 10 september 2011 16:38 schreef Quyxz_ het volgende:
Van welke Amsterdamse wijk is dit de traditionele spelwijze: 阿姆斯特丹唐人街 ?
Stand #2402quote:
Ik bedoelde eigenlijk de traumaheli, maar close enough.quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:19 schreef FireFox1 het volgende:
helikopter pad
Mijn kinderen zijn er geboren
8e verdieping, pal onder de helikopter padquote:Op zaterdag 10 september 2011 17:21 schreef HilarityEnsues het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk de traumaheli, maar close enough.
Maar zijn je kinderen op het dak geboren?
quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:30 schreef Baszh het volgende:
Detroit![]()
Massechusetts?![]()
Vermont?![]()
Idaho![]()
Oklahoma![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |