Ik hoop dat het zo droog is daar!quote:Op vrijdag 9 september 2011 12:17 schreef oh-oh het volgende:
Oh, ik wil naar KFC in de pauze, dat het maar droog mag zijn!
Volgens mij bedoelt PGR een schema waar je de meubels enzo op schaal kan laten tekenen en dan zelf gaan schuiven..quote:Op vrijdag 9 september 2011 12:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Is het niet leuker om daar zelf over na te denken?
quote:Op vrijdag 9 september 2011 12:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt PGR een schema waar je de meubels enzo op schaal kan laten tekenen en dan zelf gaan schuiven..
Floorplanner!quote:Op vrijdag 9 september 2011 12:41 schreef pgrferrari het volgende:
Weet iemand een kamerplanner?
Wil mijn kamer opnieuw inrichten.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 13:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Floorplanner!
http://nl.floorplanner.com/
Huuuuquote:Op vrijdag 9 september 2011 16:31 schreef Lutte het volgende:
Pisces ik eet die rijstchocola nomnomnom
Jij bent ook altijd stand by zegquote:Op vrijdag 9 september 2011 16:34 schreef Pisces29 het volgende:
Ga je vanavond HGT kieken Lutjepetutte?Of kan je het niet meer verdragen?
Ik hoor bij de meubels ondertussenquote:
Ja ik riep gisteraaf toch al dat ze zo lekker bezig was, ons pareltje!quote:
jaquote:Op vrijdag 9 september 2011 17:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ik riep gisteraaf toch al dat ze zo lekker bezig was, ons pareltje!
Een hintje Bos? Want na 3 topics vind ik het zoeken wel welletjesquote:Op vrijdag 9 september 2011 17:58 schreef Bos81 het volgende:
Hoi
Nog geen "verrassing" Al staat al wel in andere topics wat ik bedoel..
DIe DM van laatst. Dat gaat door.quote:
iets met boekenquote:Op vrijdag 9 september 2011 18:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een hintje Bos? Want na 3 topics vind ik het zoeken wel welletjes
Gewoon iets voor jou.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:15 schreef Bos81 het volgende:
Ja okee het staat er onduidelijk maar het is de bedoeling dat ik boeken ga lezen/oordelen en dat op de FP laat zetten
Wat lief van hem!!!!quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:27 schreef Bos81 het volgende:
Ja. Ik ga er gewoon het beste van maken.
Sjefke zit nu overigens ook in een lijst op mijn kamer
Vandaag bij de Aldi in G-town lagen theeglazen met zeef. Die heeft pa 1 gekocht zodat ik daar ook losse thee kan drinken
Als het uit het niets ineens zo warm moet worden kan het niet anders dan klamheid en onweer opleveren, ik heb er alvast op ingezetquote:Op zaterdag 10 september 2011 10:27 schreef Qwea het volgende:
mogguh
Wat een hoerig weer. Waar is mijn beloofde zon en 25 graden?!
P.quote:
quote:Op zaterdag 10 september 2011 10:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Hello! Toffe avond, geen kater, ik wens weinig meer op dit moment.
En je shinede ze hun auto weer in?quote:Op zaterdag 10 september 2011 10:59 schreef -Vaduz- het volgende:
We kregen de pliesie nog wel op bezoek, volgens mij zong ik toen net Why tell me why. (geluidsoverlast)
Die reünie is wel het toetje, Lut!
Oh dan winnen ze, zo klaar als een klontje!quote:Op zaterdag 10 september 2011 11:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik wel.![]()
Ik ga zo richting Noordwijk, supporteren bij het voetbal.
Leuk Bosje, veel plezier alvast!quote:Op zaterdag 10 september 2011 11:06 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb straks (vanaf 16.00 uur) weer een KSC-Meet. Ditmaal in Utreg
quote:Op zaterdag 10 september 2011 10:59 schreef -Vaduz- het volgende:
We kregen de pliesie nog wel op bezoek, volgens mij zong ik toen net Why tell me why. (geluidsoverlast)
Ik zat net een uur geleden op Twitter te ontcijferen of die naam dat zou kunnen zijnquote:
Zelfde als de heenreis, 2 uur en nog iets. Maar het was echt boring in de auto, ook door dat verlies.quote:
Moggehtjesquote:
Leuk Bos, Marijke lijkt me ook een lieverdquote:Op zondag 11 september 2011 00:07 schreef Bos81 het volgende:
Ook thuis, was leuk in Utreg. Marijke is
Misschien een keer wat kruidenthee ofzo proberen. Ik zeg niet dat het helpt, maar het kan wel enige rust brengen..quote:Op zondag 11 september 2011 11:19 schreef Lutte het volgende:
Nou maar weer eens huiswerk maken.. Ik kan me gewoon niet concentreren, heb gister ook zo weinig gedaan omdat ik alles tien keer moest lezen en nog geen idee had wat er stond.
Nou ja hopelijk vandaag beter!
Ik kan alle rust gebruiken nu.. Er ligt hier vast nog wel wat kruidenthee, en anders staan er nog munt enzo in de tuin, thx voor de tip!quote:Op zondag 11 september 2011 11:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Misschien een keer wat kruidenthee ofzo proberen. Ik zeg niet dat het helpt, maar het kan wel enige rust brengen..
quote:Op maandag 12 september 2011 00:01 schreef Bos81 het volgende:
Die zanger van band 2 Powerwolf, had wat nederlandse teksten op geschreven en sprak die naar ons toe.
Ik hoor jullie niet verrekte Frikandellen zei hij af en toe![]()
![]()
![]()
Wat een baas!quote:Op maandag 12 september 2011 00:01 schreef Bos81 het volgende:
Die zanger van band 2 Powerwolf, had wat nederlandse teksten op geschreven en sprak die naar ons toe.
Ik hoor jullie niet verrekte Frikandellen zei hij af en toe![]()
![]()
![]()
Yes, ik ben eindelijk opgeknaptquote:Op maandag 12 september 2011 00:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Ben je weer aan de betere hand Pisc?
Aaaaah goed nieuws!quote:Op maandag 12 september 2011 08:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Yes, ik ben eindelijk opgeknapt, nog wel een tikkie vaatdoek, maar dakomtgoe. Bijna on fire
Ik heb gister het Traktorboek uitgelezen! Het werd nog spannend aan het eindquote:
quote:Op maandag 12 september 2011 09:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Camiel Eurlings is weer vrijgezel, dames.
quote:Op maandag 12 september 2011 09:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb gister het Traktorboek uitgelezen! Het werd nog spannend aan het eindEn nu baal ik dat hij uit is
![]()
Jaquote:Op maandag 12 september 2011 09:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nu pas???
Hij was wel echt de moeite he!
Ik baalde ook zo dat ik m uit had
Kun je daar dan boeken dumpen en ook weer iets pakken om te lezen? Dat is een leuk systeemquote:Op maandag 12 september 2011 09:55 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb vandaag een grote tas boeken meegesleurd naar kantoor, iemand die ik ken heeft een Tuinderij en die hebben nu zo een zwerfboekenkast gemaakt daar, gaat zometeen een flinke doos naar op weg
Yups!quote:Op maandag 12 september 2011 09:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kun je daar dan boeken dumpen en ook weer iets pakken om te lezen? Dat is een leuk systeem
Ik moet een wortelkanaalbehandelingquote:
Ja, maar ik vind het gewoon naaierig en hoerig. Ik ga zo rellen bij die tandarts morgenquote:Op maandag 12 september 2011 10:22 schreef oh-oh het volgende:
Yeah I know, dubbel zelfs
Arm poepje.
Maar denk maar zo, als Greys t overleeft kun jij t ook doorstaan!
De 3dequote:Op maandag 12 september 2011 10:34 schreef oh-oh het volgende:
Picess?
priceless?
Pisces?
Wat mot je nou Qwea?
JA QAE???quote:
quote:Op maandag 12 september 2011 10:34 schreef oh-oh het volgende:
Picess?
priceless?
Pisces?
Wat mot je nou Qwea?
Ben je al gewend aan je sensation?quote:
Was het een meerkeuzevraag?quote:
Hoezo?quote:Op maandag 12 september 2011 11:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Staat er alweer vlaai op kantoor Oh?
Ik ben erg benieuwd welk boek mijn eerste reviewboek gaat worden..quote:Op maandag 12 september 2011 09:56 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben voor mn gevoel al jaren in the Shadow of the Wind bezig.
Schijtboek
Jep en het is een lekker hoerendingquote:
Joahquote:Op maandag 12 september 2011 11:09 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het is de eerste maandag van de week. Leek me een mooi moment.
Ik ga het eens aankaarten!quote:Op maandag 12 september 2011 11:09 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het is de eerste maandag van de week. Leek me een mooi moment.
quote:Op maandag 12 september 2011 11:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jep en het is een lekker hoerending![]()
Blauwe schermen, opstarten, strepen, elke dag feest!
Ik hoop een ander boek dan datquote:Op maandag 12 september 2011 11:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd welk boek mijn eerste reviewboek gaat worden..
Ik ook Bos!quote:Op maandag 12 september 2011 11:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd welk boek mijn eerste reviewboek gaat worden..
Ik zag net in m'n agenda dat ik Woensdag voor controle moetquote:Op maandag 12 september 2011 10:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik moet een wortelkanaalbehandeling
Wat ik begrijp zijn het nog niet of erg recent uitgegeven boeken, maar ben daar niet zeker van.quote:
Gelukkig maar.quote:Op maandag 12 september 2011 11:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat ik begrijp zijn het nog niet of erg recent uitgegeven boeken, maar ben daar niet zeker van.
Ja. Ik vind het lastig, om iets te zeggen. Weet nu even niet wat ik wel en niet mag zeggen. Maar ik hoef er niet voor naar de winkel.quote:Op maandag 12 september 2011 11:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Die worden je toegestuurd neem ik aan?
HOUD ME TEGENquote:Op maandag 12 september 2011 09:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Camiel Eurlings is weer vrijgezel, dames.
Ohhh! Is de rest wel geslaagd qua maten?quote:Op maandag 12 september 2011 12:24 schreef oh-oh het volgende:
En daar kwam mn H&M sale bestelling al binnen!
Beetje jammer van de kindermaatjes bij twee dingen
Lut! Ik heb bij de Action gekeken voor een nagellakje, maar ze verkopen hier geen nagellak. Het hoort toch bij de make-up/haarspullies te liggen?quote:
Hier ligt het tussen de parfum (links) en leesbrillen (rechts), bij de wattenschijfjes en make-up remover enzo.quote:Op maandag 12 september 2011 13:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lut! Ik heb bij de Action gekeken voor een nagellakje, maar ze verkopen hier geen nagellak. Het hoort toch bij de make-up/haarspullies te liggen?
Damn, ik heb die fase helemaal gemist geloof ikquote:Op maandag 12 september 2011 13:19 schreef Lutte het volgende:
Ik houd zo van de middelbare school.Voor het weekend de hele boel op stelten, in het weekend is iedereen ladderzat en zoent met alles wat los en vast zit, en na het weekend heeft iedereen het alleen daar nog maar over en is de rest niet meer interessant
Oh dan zou ik misschien nog een stukje terug in het pad moeten, volgende keer toch nog ff zoeken danquote:Op maandag 12 september 2011 13:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hier ligt het tussen de parfum (links) en leesbrillen (rechts), bij de wattenschijfjes en make-up remover enzo.
Eet smakelijk voor zoquote:
Gaat je pa alweer op stap? Heerlijk zeg!quote:Op maandag 12 september 2011 13:42 schreef Bos81 het volgende:
Zo op naar G-Town voor een midweekje Sjefpassen
Ik ben er ook niet zo van.. Ga nooit uit, geen zin in ook, en heb één keertje op een schoolfeest met iemand gezoend, dat doe ik echt nooit meer, wat een heisa brengt dat met zich mee zeg.quote:Op maandag 12 september 2011 13:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Damn, ik heb die fase helemaal gemist geloof ik![]()
Zo, wordt maar snel warm tosti, hongerrrrrrrrr!
We waaiden echt haast weg in de pauze
Ja, het is zo gepland voor hemquote:Op maandag 12 september 2011 13:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gaat je pa alweer op stap? Heerlijk zeg!
Oh, ik heb denk ik echt geniale windhondenfoto's
Loopt er nog een foto-onderschriftcompetitie ergens.quote:
Mik m dr maar in hoorquote:Op maandag 12 september 2011 15:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Loopt er nog een foto-onderschriftcompetitie ergens.
Die is er wel geschikt voor
Ik was een vraagteken vergeten..quote:
Blikken van de windquote:
Hier zouden ze wel goed bij de bank kleuren eigenlijk.quote:
JE KEEK IN DE SPIEGEL SCHIJTWIJFquote:
quote:Op maandag 12 september 2011 15:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier zouden ze wel goed bij de bank kleuren eigenlijk.
Oh echt?quote:Op maandag 12 september 2011 15:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier zouden ze wel goed bij de bank kleuren eigenlijk.
quote:Op maandag 12 september 2011 15:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh echt?
Die wit met blauwe van me, die moet ik eigenlijk kwijt, die vloekt bij mn kleding, hebbe?
Ja, al vloekt hij wel een beetje bij m'n bruin-witte hond, maar ik wil hem wel op proef, oké?quote:Op maandag 12 september 2011 15:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh echt?
Die wit met blauwe van me, die moet ik eigenlijk kwijt, die vloekt bij mn kleding, hebbe?
Woeehhh leuk Bos!quote:Op maandag 12 september 2011 16:04 schreef Bos81 het volgende:
Eerst postcrossing kaart is aangekomen (heb er nog 1 onderweg, naar de States, wat eigenlijk kaart no 1 is).
NU kan ik dus ook post krijgen uit verwegistan
LImburg is ook Verwegistan,quote:Op maandag 12 september 2011 16:10 schreef oh-oh het volgende:
Mijn post kwam ook al uit verweggistan![]()
Ja, datzeggikquote:
quote:Op maandag 12 september 2011 20:37 schreef Lutte het volgende:
Ik zat net een oud wiskundeschrift door te bladeren op zoek naar een opdracht, zie ik een lijst rare namen met onder andere 'Pisces29 |||'.
Was het de telling van de ESF quizMoest even drie keer kijken
Misschien heb je een week de uitslag zitten berekenen?quote:Op maandag 12 september 2011 20:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Vraag me ook niet wat dat in mijn wiskundeschrift doet![]()
Ik deed die telling bijhouden jaquote:Op maandag 12 september 2011 20:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien heb je een week de uitslag zitten berekenen?
Tellen tijdens wiskunde, mooi momentjequote:Op maandag 12 september 2011 20:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik deed die telling bijhouden jaMaar waarom ik dat tijdens wiskunde deed?
Misschien combineer ik dan woensdag de tandarts met de McFlurry, goeie tip Shoermequote:Op maandag 12 september 2011 21:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik dacht net aan een McKroket.
Misschien hap ik er een als ik morgen later op de morgen een [H] afspraak heb. Straks het afspraakkaartje zoeken.
Whehehhequote:Op maandag 12 september 2011 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
Wel een mooi bruggetje, ik en mijn kantoorschoolspullenliefhebberetteSta ik gewoon in een schrift.
Mentale band jeweetsquote:Op maandag 12 september 2011 21:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik dacht net aan een McKroket.
Misschien hap ik er een als ik morgen later op de morgen een [H] afspraak heb. Straks het afspraakkaartje zoeken.
Aw, dat zijn leuke kleine dingetjesquote:Op maandag 12 september 2011 21:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
WhehehheRon was me laatst iets verschuldigd, en van mij mocht ie het best laten zitten maar hij wou graag iets terug doen, komt ie aan met van die mini postits om pagina's te markeren, want 'dat vind je wel leuk dacht ik.'
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2011 08:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Angola heeft de Miss Universe geleverd.
+1quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Gelijk even Oh toegevoegd. Ze zat nog niet in m'n gezichtenboekcollectie.
Dat kunnen alleen lovende woorden zijn toch? En gym telt niet meequote:
Nog geen idee.quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:56 schreef gomi het volgende:
yeah je gaat voor de coaxkabelsex he
hey btw
Whehe, zal wel goedkomen jaquote:Op dinsdag 13 september 2011 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat kunnen alleen lovende woorden zijn toch? En gym telt niet mee
Oh heet dat zo tegenwoordig?quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:56 schreef gomi het volgende:
yeah je gaat voor de coaxkabelsex he
hey btw
Ga wel kijken bij Formido ofzoquote:Op dinsdag 13 september 2011 20:00 schreef gomi het volgende:
yeah denk idd ook wel dat t kwaliteitsverlies geeft op die manier. langere kabel uit 1 stuk zou beter zijn denk ik
hmm ben btw mijn quoteknop kwijt
Dan staat wss je add block aan.. Even gauw uitzetten!quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:00 schreef gomi het volgende:
yeah denk idd ook wel dat t kwaliteitsverlies geeft op die manier. langere kabel uit 1 stuk zou beter zijn denk ik
hmm ben btw mijn quoteknop kwijt
Ik zie je er al aan slingeren, net lianen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oh die dingen! Die bungelen hier ook door het hele huis
Zeker ook internet en heleboel stroomkabels?quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oh die dingen! Die bungelen hier ook door het hele huis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
was t dus wel hehehequote:Op dinsdag 13 september 2011 20:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dan staat wss je add block aan.. Even gauw uitzetten!
Geen idee.. Ik pluk alles er gewoon uit als het onweert, en Ron mag het er weer terug in doen!quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:04 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zeker ook internet en heleboel stroomkabels?
Minder. Volgende keer overleggen over loopgips, ik wil niet langer meer aanmodderen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
Gomi
Vatroeshka, hoe was de status van Vavoet vandaag?
wat heb jij eigenlijk aan je voet?quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:07 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Minder. Volgende keer overleggen over loopgips, ik wil niet langer meer aanmodderen.
Oh shit Vaduschk, kan me voorstellen dat het lang duurt zo voor je.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:07 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Minder. Volgende keer overleggen over loopgips, ik wil niet langer meer aanmodderen.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Geen idee.. Ik pluk alles er gewoon uit als het onweert, en Ron mag het er weer terug in doen!
tenen net als jijquote:
Vaduz heeft Hele Speciale entertenenquote:Op dinsdag 13 september 2011 20:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
tenen net als jij
Nee sorry
Balen vaduz
Denk je soms niet eraf met die voet, dan maar een kunstvoet, of gaat dat te ver
Haha nee, met de pijn die dat ding geregeld geeft kan ik wel overweg.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:14 schreef Bos81 het volgende:
Denk je soms niet eraf met die voet, dan maar een kunstvoet, of gaat dat te ver
quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Vaduz heeft Hele Speciale entertenen
wow dat weet ik nog van vorig jaar ofzo dat je ermee zatquote:Op dinsdag 13 september 2011 20:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Haha nee, met de pijn die dat ding geregeld geeft kan ik wel overweg.
En Gomi, lang verhaal. Diepe kleine wond onder voetkussen, wil maar niet dicht. Notendop.
Net uit de luiers!quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, het is wel debiel dat het nog speelt. Maar ik ben jong, er gaat een oplossing komen.
Doeidoei! Veel plezier met wat je gaat doenquote:Op dinsdag 13 september 2011 20:32 schreef gomi het volgende:
maar ben er weer vandoor mensen.
nog ff paar uurtjes slapen en dan vannacht vliegen.
of eigenlijk vroeg in de ochtend, maar in de nacht aanmelden enzo.
dus tot de volgende keer.
thnx, nog ff vakantie vierenquote:Op dinsdag 13 september 2011 20:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Doeidoei! Veel plezier met wat je gaat doen
ben ik geen vaste poster?quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:44 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb volgens mij alle vaste posters van hier wel op FaceBook behalve Visje (en Qwea)
fijne vakantie!quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:34 schreef gomi het volgende:
[..]
thnx, nog ff vakantie vieren
laters
voor invaliden en bejaardenquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:57 schreef Bos81 het volgende:
Wordt dat voor kleine kinderen Zwab of voor iedereen?
mwah, toen ik em inpakte waaide het nog niet zo hardquote:Op woensdag 14 september 2011 09:58 schreef oh-oh het volgende:
Neem m voortaan maar elke dag mee dan![]()
Alsof een plu nut heeft met die wind ook
Ja maar dat is dan nog slapen...quote:Op woensdag 14 september 2011 11:40 schreef oh-oh het volgende:
Je had dat kind ook dr speen op kunnen laten eten![]()
Thessa slaapt ook nog steeds met zo een smerig rotding, want afnemen is zo zielig![]()
BIJNA BIJNA!quote:
Nee rijmt op destiNY!quote:Op woensdag 14 september 2011 11:52 schreef oh-oh het volgende:
Hope?
Bjoetifoel Hope?
Faith?????
TELL ME!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haal hem zo weer weg
[ Bericht 0% gewijzigd door Rene op 14-09-2011 12:14:14 ]Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |