Ik hoop dat het zo droog is daar!quote:Op vrijdag 9 september 2011 12:17 schreef oh-oh het volgende:
Oh, ik wil naar KFC in de pauze, dat het maar droog mag zijn!
Volgens mij bedoelt PGR een schema waar je de meubels enzo op schaal kan laten tekenen en dan zelf gaan schuiven..quote:Op vrijdag 9 september 2011 12:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Is het niet leuker om daar zelf over na te denken?
quote:Op vrijdag 9 september 2011 12:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt PGR een schema waar je de meubels enzo op schaal kan laten tekenen en dan zelf gaan schuiven..
Floorplanner!quote:Op vrijdag 9 september 2011 12:41 schreef pgrferrari het volgende:
Weet iemand een kamerplanner?
Wil mijn kamer opnieuw inrichten.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 13:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Floorplanner!
http://nl.floorplanner.com/
Huuuuquote:Op vrijdag 9 september 2011 16:31 schreef Lutte het volgende:
Pisces ik eet die rijstchocola nomnomnom
Jij bent ook altijd stand by zegquote:Op vrijdag 9 september 2011 16:34 schreef Pisces29 het volgende:
Ga je vanavond HGT kieken Lutjepetutte?Of kan je het niet meer verdragen?
Ik hoor bij de meubels ondertussenquote:
Ja ik riep gisteraaf toch al dat ze zo lekker bezig was, ons pareltje!quote:
jaquote:Op vrijdag 9 september 2011 17:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ik riep gisteraaf toch al dat ze zo lekker bezig was, ons pareltje!
Een hintje Bos? Want na 3 topics vind ik het zoeken wel welletjesquote:Op vrijdag 9 september 2011 17:58 schreef Bos81 het volgende:
Hoi
Nog geen "verrassing" Al staat al wel in andere topics wat ik bedoel..
DIe DM van laatst. Dat gaat door.quote:
iets met boekenquote:Op vrijdag 9 september 2011 18:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een hintje Bos? Want na 3 topics vind ik het zoeken wel welletjes
Gewoon iets voor jou.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:15 schreef Bos81 het volgende:
Ja okee het staat er onduidelijk maar het is de bedoeling dat ik boeken ga lezen/oordelen en dat op de FP laat zetten
Wat lief van hem!!!!quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:27 schreef Bos81 het volgende:
Ja. Ik ga er gewoon het beste van maken.
Sjefke zit nu overigens ook in een lijst op mijn kamer
Vandaag bij de Aldi in G-town lagen theeglazen met zeef. Die heeft pa 1 gekocht zodat ik daar ook losse thee kan drinken
Als het uit het niets ineens zo warm moet worden kan het niet anders dan klamheid en onweer opleveren, ik heb er alvast op ingezetquote:Op zaterdag 10 september 2011 10:27 schreef Qwea het volgende:
mogguh
Wat een hoerig weer. Waar is mijn beloofde zon en 25 graden?!
P.quote:
quote:Op zaterdag 10 september 2011 10:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Hello! Toffe avond, geen kater, ik wens weinig meer op dit moment.
En je shinede ze hun auto weer in?quote:Op zaterdag 10 september 2011 10:59 schreef -Vaduz- het volgende:
We kregen de pliesie nog wel op bezoek, volgens mij zong ik toen net Why tell me why. (geluidsoverlast)
Die reünie is wel het toetje, Lut!
Oh dan winnen ze, zo klaar als een klontje!quote:Op zaterdag 10 september 2011 11:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik wel.![]()
Ik ga zo richting Noordwijk, supporteren bij het voetbal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |