Zo leuk! Daarom alleen al bewaar ik de mooiste/aparte stukken uit de garderobe van Isaquote:Op vrijdag 9 september 2011 15:28 schreef Kyara het volgende:
De nieuwste aanwinst:
[ afbeelding ]
Uit de voorjaarscollectie van 1979.... Gedragen door ondergetekende.![]()
Ohw wat leuk en schattig Kyaraquote:Op vrijdag 9 september 2011 15:28 schreef Kyara het volgende:
De nieuwste aanwinst:
[ afbeelding ]
Uit de voorjaarscollectie van 1979.... Gedragen door ondergetekende.![]()
Moest je 's avonds bij het avondeten echt op chique komen dan? En voor een baby/dreumes had het vast echt niks uitgemaakt wat je die had aangetrokken hoorquote:Op zaterdag 10 september 2011 10:46 schreef As1981 het volgende:
Wij zijn net terug van vakantie, waar we ook in gala moesten. Ik had voor Yaro een overhemd gekocht bij ze Zeeman waarom een stropdas afgebeeld was. Ik vond het gala genoeg met een nette broek er onder. Alleen Yaro is nog geen 13 maanden, dus weet niet of dat nou uitmaakt.
Ben overigens helemaal los gegaan in de Primark in Southampton. Die hadden uitverkoop. Ik kon o.a. de shirtjes voor 50 penny en spijkerbroeken voor 3 pond echt niet laten liggen! We hadden echt heeeeel veel!
De We zit in t winkelcentrum in R. Sinds die verbouwd is is er ook een complete kinderafdeling.quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:40 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh ja de We kan ik ook nog wel ff kijken. Die zit hier niet in de buurt dus daar denk ik nooit aan
Ohw die vindi k ook wel erg leuk.quote:Op maandag 12 september 2011 14:14 schreef Pvoesss het volgende:
Ik heb net op ebay de meest foute nepuggs gekocht voor V.
Maar voor 8 euro incl. kon ik het niet laten en het is gewoon lekker warm straks
[ afbeelding ]
DPAM heeft ook leuke mutsjes en sjaaltjesquote:Op zaterdag 10 september 2011 23:09 schreef Stiemie het volgende:
Oh die is ook leuk!!!
Heeft iemand nog een tip voor geen doorsnee sjaal en muts? Ik ben bang at een leuk hema of hennes-setje al snel verdwijnt op school omdat iedereen het heeft...
Free shipping for your next order!quote:Op maandag 12 september 2011 14:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
DPAM heeft ook leuke mutsjes en sjaaltjes
ow ja? Ik kijk mijn mail nooit echt goed na, moet ik bekennen.quote:Op maandag 12 september 2011 14:35 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Free shipping for your next order!
Geen idee maar ik vind 'm wel supermooi!quote:Op maandag 12 september 2011 14:53 schreef Joell het volgende:
weet iemand hoe de hema meisjesjas valt?
[ afbeelding ]
Voor erbij misschien wel. . . Het merendeel is dat gewatteerde spul (hou ik niet zo van, maar goed, ik meld gewoon wat ze hebbenquote:Op maandag 12 september 2011 19:49 schreef Meimeltje het volgende:
Marrije, hadden ze ook leuke jongensjassen? (maat 92).
Ik zoek nog een winterjasje voor erbij.
Ik zal vast wel meer kopen dan, maar eigenlijk alleen maar spul wat niet echt nodig isquote:Op maandag 12 september 2011 20:40 schreef Marrije het volgende:
Alleen voor de jas zou ik ook niet gaan met het huidige aanbod.
Het heeft zo z'n voor en nadelenquote:Op maandag 12 september 2011 21:08 schreef Spewey het volgende:
De shopaholic in mij is stiekem wel blij met een zoon en dochter.
Waarom kan dat niet? Andersom lijkt me een stuk lastiger.quote:Op maandag 12 september 2011 21:24 schreef Spewey het volgende:
Vind het absoluut jammer dat ik Zoë niet in sommige kleren van Ryan kan proppen.
Zulke hebben ze nu bij action.quote:Op maandag 12 september 2011 14:14 schreef Pvoesss het volgende:
Ik heb net op ebay de meest foute nepuggs gekocht voor V.
Maar voor 8 euro incl. kon ik het niet laten en het is gewoon lekker warm straks
[ afbeelding ]
Vet praktisch. House of shoes zit er ook bij! Maar de code werkt niet, iemand nog een idee wat te doen? Had wel het juiste merk geselecteerd namelijk.quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:25 schreef octopussy het volgende:
vanaf vanavond 18.00 uur tot 15 september 24.00 uur kan je shoppen met korting bij een aantal webwinkels met kinderspul. Zie linkje voor de details:
http://www.kekmama.nl/2011/09/02/kek-mama-online-shoppingevent/
Wachten tot 18 uur, dan begint de actie pas ;-)quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:35 schreef pessie het volgende:
[..]
Vet praktisch. House of shoes zit er ook bij! Maar de code werkt niet, iemand nog een idee wat te doen? Had wel het juiste merk geselecteerd namelijk.
Daarom zei ik ook sommige kleren, al zijn levi spijkerbroeken zijn naar Zoë gegaan.quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:13 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Waarom kan dat niet? Andersom lijkt me een stuk lastiger.
Hangt bij haar in de kastquote:
ja wol wol... wibra-wol, echt sinteetiesquote:Op dinsdag 13 september 2011 18:37 schreef __Isis__ het volgende:
Mignonne, zijn die bovenste twee wollen jurkjes nieuw bij Wibra? Ze zijn echt leuk!![]()
Weet je toevallig vanaf welke maat ze ze hebben?
ik vind het wel mooi, die kleuren. Maar daar hoef ik bij mijn kleuter van 4 echt niet mee aan te komen. Dat weigert ze gewoon aan te trekken.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:17 schreef Kleurdoos het volgende:
OPmateriaal
je moet er van houden
http://www.pompdelux.nl/p(...)irl-80-98-cm-dresses
mijn dochter heeft geen keus.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:27 schreef Cathmar het volgende:
inderdaad. Ik vind de kleuren mooi, maar dat is het dan ook wel. Ik ben meer van stoer. Dat is nog al eens moeilijk met de voorkeur voor roze, prinsessen en hello kitty van mijn dochter.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:35 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
mijn dochter heeft geen keus.
moeder wil is wet \O/
kijk mama hello kittttttyyyy
'hello kitty is stom'
okeeeeeeeeeeeeee
quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:36 schreef Spewey het volgende:
Ook wel leuk 'los' spul gespot daar, idd OP materiaal, KD.
Mag ik even heel hard vloeken, maar dan ook echt hard?
M'n wederhelft had besloten dat z'n nieuwe rode shirt gewassen moest worden, dacht heel lief te zijn en er ook kinderspul bij te doen met als gevolg dat Ryan's lipfish shirts er nu heel interessant uitzien, de orca is roze, de ogen van de dino zijn roze, gedeeltes van de lynx zijn roze.....
Even tekeer gegaan met de vlekkendepper en de wasmachine draait weer. *fingers crossed*
Tof! Die heb ik gezien! Maar in de binnenkant zat wel roze dacht ik, of niet?quote:Op woensdag 14 september 2011 13:33 schreef Beessie-Jen het volgende:
.
ik heb net bij de hema voor Evie een jumpsuit gescoord, met capuchon in joggingstof..
Antraciet met korte mouwen.. lijkt me erg leuk met een gekleurde romper eronder
zal es kijken of ie ook al op de site staat...
Ja, zien!quote:Op woensdag 14 september 2011 15:11 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik vond het ook echt wel een meisjesjumpsuit.. staat helaas niet op de site..
zal Evie dr snel instoppen en een foto maken
Ja ik kijk elke dag een paar keerquote:Op donderdag 15 september 2011 20:55 schreef Meimeltje het volgende:
Ik kijk nu ook wekelijks bij de nieuwe artikelen op de Zara site. Kun je maar beter niet doen he
Huh, waarom speciaal voor mij de beschrijving?quote:Op donderdag 15 september 2011 21:09 schreef Keshet het volgende:
Mignonne! Voor je mini!
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C90%2094185%2016002%2036%206817%205.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
't voerinkje is ook supermooi!
Ssserpente, speciaal voor jou de beschrijving:
Salopette van kwaliteit met visgraatdessin. Knopen boven, ritssluiting aan de zijkant en elastiek onder aan de pijpen.
![]()
Moooooie spullen Juud!
Ik vind dit zo'n mooi jurkje van ZARA:
[ afbeelding ]
ik wilde net zeggenquote:Op donderdag 15 september 2011 21:13 schreef Keshet het volgende:
Omdat volgens jou alles van 't hangertje dondert bij H&M.
Ik.heb.dit.niet.gezien!quote:Op donderdag 15 september 2011 21:16 schreef Meimeltje het volgende:
Er zijn nog H&M codes voor die broek Mignonne!! Isse niet duur
8920: geldig tot 31 december 2011 50% korting op 1 baby-artikel naar keuze in de maat 50-86
1304: 5,- korting
hahaha ja zo issie niet duur neequote:Op donderdag 15 september 2011 21:16 schreef Meimeltje het volgende:
8920: geldig tot 31 december 2011 50% korting op 1 baby-artikel naar keuze in de maat 50-86
+ 9514 25% op het duurste artikelquote:Op donderdag 15 september 2011 21:16 schreef Meimeltje het volgende:
Je besteld gewoon voor minimaal 19.- en dan cancel je er weer wat vanquote:Op donderdag 15 september 2011 21:22 schreef mignonne het volgende:
[..]
hahaha ja zo issie niet duur neemaar je moet toch minimaal 19,- hebben voordat je wat kunt bestellen? ik heb niet voor 19,- nodig
en eigenlijk heb ik dat broekje ook niet nodig want mn mini komt om in de kleding.
Ze is stiekem nog steeds maar 65 cm met haar 7,5 maand, ik wacht nog op de groeispurt die maar niet lijkt te komen; en die kledinghoop in maat 74 die stapelt zich maar verder en verder op![]()
Oww vandaar dus dat ik voor 9,95 kon bestellen haha.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:23 schreef SacreCoeur het volgende:
Oh 19 euro is niet meer, het is nu naar 9,- minimaal gegaan.
Of iig ik heb nu een paar keer voor minder dan 19,- besteld en laatst wou ik 4,95 doen en stond er minimaal 9,-
waar werk jij? *is nieuwsgierigquote:Op donderdag 15 september 2011 21:23 schreef Keshet het volgende:
Oeh, dan ren ik tijdens mijn lunchpauze even de H&M in. En dan ga ik nog even bij de ZARA en de Primark langs.
Ja he maak me jaloers!!quote:Op donderdag 15 september 2011 21:23 schreef Keshet het volgende:
Oeh, dan ren ik tijdens mijn lunchpauze even de H&M in. En dan ga ik nog even bij de ZARA en de Primark langs.
Ja, opzich woont hij in zijn bodywarmer, maar mama is niet zo weg van fleeche (schrijf je dat zo?)quote:Op donderdag 15 september 2011 21:24 schreef Keshet het volgende:
Happy, leuke jas!
Dit vind ik ook wel een Daanding: [ afbeelding ]
Op 200 meter lopen van Alexander.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:25 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
waar werk jij? *is nieuwsgierig
meh jammer dat die pas vanaf maandag geldig zijnquote:Op donderdag 15 september 2011 22:01 schreef MamaPurk het volgende:
Ja en nu moet ik ook aar de hennes! En wel live want ik heb kortingskaartjes... Waarom kwam ik hier eigenlijk zo stom van me! Maar dat broekje is geweldig <3
vanaf 86/92; en heb alleen deze kleur gezien..quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:12 schreef Juud79 het volgende:
@BJ, wat een leuk ding! Welke maat hebben ze die en zijn er ook nog andere kleuren?
Oh, wat erg, ik voel me gewoon een beetje stout...quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:44 schreef Juud79 het volgende:
Besteld voor mijn meisje.![]()
Met de kortingscodes, wat fijn!![]()
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C90 94185 16002 36 6817 5.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C01 91846 10105 58 0518 5.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:10 schreef Keshet het volgende:
Deze schreeuwt trouwens 'Kobus!' Wolf
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C90 94296 17014 58 6806 4.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Ik vind 't ook echt een broekje voor Floris!
Ik ben voor een meet! En nu je het zegt, die high tea meet is gewoon ook alweer bijna een jaar geledenquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:59 schreef Keshet het volgende:
Wolf! <3
Ligt R. van Groofsken nou naast hem?
We moeten in oktober eigenlijk weer eens een vergelijkingsmeet doen, net als met de high tea vorig jaar!
En verder wat Octo zegt! Gewoon iedere dag even bekijken wat nodig is.
Maar ik wil Emma ziehien.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:40 schreef Keshet het volgende:
4 weken is ook prima Spewey! Ze mot er nog even ingroeien.
Dank je!
Mijn 3maanden oude baby was nog groter geloof ik...quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:16 schreef Keshet het volgende:
De mijne lag toen alleen maar te liggen hoor!
Ik vond d'r zo gigantisch groot toen en iedereen riep maar hoe klein ze nog was. KD'tje hield 'r vast als een pasgeboren babietje en daar was ze 't echt niet mee eens.![]()
Maar echt, we moeten weer even een utrechtmeetachtigtopic starten!
betaald!quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:28 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dienstmededeling voor de legging/babylegs bestellers:
Ik kreeg van TNT Express een factuur voor invoerrechtenvan ¤52,-
![]()
Gelukkig waren we met heel veel bestellers maar er komt dus morgen nog een pm aan met een paar euro aan invoerrechten voor iedereen![]()
/einde mededeling
Gek zeg, ik ook...quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:20 schreef happyme28 het volgende:
Net werd ik zo de H&M ingetrokken, heel raar....
Dit gescoord (broekjes staan niet op de website, romper wel maar toch maar even een home-made (slechte) foto):
[ afbeelding ]
Ik kan me gewoon echt nog niet voorstellen dat ze dan al zo groot isquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:44 schreef Juud79 het volgende:
Haha Isis....het is ook gewoon een cute setje zo samen.
Ik zou van het jasje maat 6-9 maanden bestellen dat is volgens mij maat 68, volgens mij is 3-6 maanden (maat 62) veels te snel te klein. De winterjasperiode duurt wel tot eind Maart, begin April he. Dan heeft ze vast al maat 74.
Ik heb nu een winterjas 68, die zit nu goed, mouwen nog wat lang, dus ik ga ook nog op zoek naar een jasje maat 74, want die heb ik zeker weten wel nodig.
Maar ik heb dan ook een flinke, al blijven haar armen en benen wat achter bij de rest of zijn die kinderkleertjes altijd zo slecht wat betreft de verhoudingen arm/been en romp...
Oh zijn ze er weer? Mooi, die zijn erg fijn en perfect van kleur.quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:51 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
en een 2-pack bruine en gebroken witte-kabelmaillot bijgekocht. Je wordt bedankt Keshet.
Jep, t/m 86. Gaat nog net bij Daan, maar die is wel wet steviger, maar minder lang.quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:52 schreef Meimeltje het volgende:
Al die H&M shoppers hierBen blij dat ik vandaag moest werken
De rompers van H&M gaan maar t/m maat 86 geloof ik he? Heb er hier nog 1 in 86 liggen, dus zou eens moeten passen of dat nog even kan.
Hier zal het ook alleen de lengte zijn dat het niet meer gaat passen. De mouwen zijn volgens mij niet al te lang vergeleken met de rompers van Hema (86-92).quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:14 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Jep, t/m 86. Gaat nog net bij Daan, maar die is wel wet steviger, maar minder lang.
Die is leuk ja!quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:10 schreef Keshet het volgende:
Deze schreeuwt trouwens 'Kobus!'
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C90 94296 17014 58 6806 4.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Ik vind 't ook echt een broekje voor Floris!
Ik denk niet dat ik het nog eens zou durven vragenquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:16 schreef Cooki het volgende:
Meimeltje: respect voor je man, denk je dat ie de volgende keer weer langskomt?
![]()
Herkenbaar ! En twee maten kopen?quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:30 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik het nog eens zou durven vragenIk was nu op de fiets, maar vaak ben ik ook met mn eigen auto dan was ik zelf wel even snel naar huis gegaan
Als ik iets heb gekocht en ik weet niet zeker of het past dan ben ik altijd bang dat als ik het moet ruilen de andere maat uitverkocht is. Vreselijk irritant dat je om kleding stress kan hebben haha.
Ja leuk!quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:30 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik ben voor een meet! En nu je het zegt, die high tea meet is gewoon ook alweer bijna een jaar geleden![]()
![]()
Ik moest even denken welke trui dat was, maar ik weet het weerquote:Op zondag 18 september 2011 15:07 schreef happyme28 het volgende:
Die onderste had ik gister ook voor Daan in mijn handen, maar vond 'm erg groot lijken, maar qua kleur en kwaliteit had ik 'm wel willen nemen.
Daan had vandaag trouwens die grijze trui van Dyon / Kyllian aan met die blauwe wiebertjes ruitjes van H&M. Staat 'm echtmet die romper met kraagje eronder.
9514 is 25% korting op het duurste artikel.quote:Op zondag 18 september 2011 14:05 schreef Reilain het volgende:
Die ene code is voor 5 euro korting... zijn er nog andere codes waar ik wat aan kan hebben?
De mouwen zitten daar omgeslagen, hij had die trui toen pas net en was ook nog maar iets van 15 maandenquote:Op zondag 18 september 2011 15:36 schreef happyme28 het volgende:
Jaaa, die Meimel!! Hoe oud is Kylian daar? Volgens mij zit die trui nu ook zo bij Daan.
Staat leuk zo die combi bij Senna met dat zwarte shirt en maillot.
Super! Ik ben benieuwd... Vind hem erg leuk...quote:Op zondag 18 september 2011 15:07 schreef innepin het volgende:
@Reilain, als ie hier volgende week binnen is zal ik 't je laten weten hoe warm ie is ok?
mooi! ik houd van zwart en de uggs staan ook leukquote:Op zondag 18 september 2011 15:33 schreef miss_sly het volgende:
Dit is een van de rokjes die ik gisteren voor Senna bij Hema heb gekocht:
[ afbeelding ]
de kleuren zijn wel erg mooi jaquote:Op zondag 18 september 2011 16:32 schreef Meimeltje het volgende:
Ik heb die laatste trui nog besteld net.
Hahaha, herkenbaar. Maar dan is hij daar wel groter voor Kyllian dan voor Daan nu (gelukkigquote:Op zondag 18 september 2011 16:17 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
De mouwen zitten daar omgeslagen, hij had die trui toen pas net en was ook nog maar iets van 15 maanden
Als ik foto's terug kijk van Kyllian zie ik wel dat ik daar al veel sneller naar een grotere maat ben gegaan. Misschien omdat ik dan weer nieuwe kleertjes aan wilde doen![]()
die elleboogdingen worden een ragequote:Op zondag 18 september 2011 15:01 schreef Meimeltje het volgende:
Ik vind dit ook wel een mooie kleur trui, maar die elleboogdingen vind ik lelijk erbij.
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C90 94711 76745 38 6682 5.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
En ik weet dus niet of zoiets hem zou staan (of bij Kyllian):
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C90 94611 45004 31 7091 1.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Of deze:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C90 94002 76002 66 6317 5.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Dan doe ik geloof ik niet mee aan die ragequote:Op zondag 18 september 2011 17:32 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
die elleboogdingen worden een rage
en de onderste trui![]()
![]()
Noiu het valt me enigszins nog meequote:Op zondag 18 september 2011 17:30 schreef Vlindur het volgende:
Ik heb alle kleren voor B2 eens bij elkaar gezocht. De meest rechtse is 74, dus die hoort eigenlijk bij een andere stapel. Maar dit is van links naar rechts 50 tm 62. En de rechtse olijfkleur is een jumpsuit in 74
[ afbeelding ]
Zouden we genoeg hebben?
Ik heb eigenlijk meer sets in maat 62 dan in 50/56, dus als die van mij ook tot maart in 62 blijft zitten, dan zit ik goedquote:Op zondag 18 september 2011 18:20 schreef Vlindur het volgende:
Rienk heeft tot maart in 62 gezeten, dus als deze een beetje op zn broer lijkt wil ik nu wel meer afwisseling dan toen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.spoiler want offtopic.
En disclaimer, we gaan dus lang niet alles kopen he
:)
Ik hou ook van zwart; ook van antrciet en bruin en donkerblauw.quote:Op zondag 18 september 2011 16:25 schreef lily het volgende:
[..]
mooi! ik houd van zwart en de uggs staan ook leuk
het is trouwens net of ik Leah zie op die foto. Precies hetzelfde haar, kleur en al....
Mwauh opzich zit het wel, maar het kruis zit zo vaag af en toe.quote:Op zondag 18 september 2011 20:39 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Iemand vroeg naar maillots/leggings van H&M
De maillots bevallen hier helemaal niet.
Er zit geen hak in, Meike zegt ook steeds dat het niet goed zit.
Misschien hebben anderen daar geen last van hoor, maar hier dus wel.
Leuke dingen Mignonne!
Dat eerste jurkje is ook leuk, alleen dan kantje eronderaan zou ik eraf slopen.
Senna
Ja echt zo ontzettend vaag! Zoë is 18 mois en 87 cm.quote:Op zondag 18 september 2011 20:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zwempak 18 mois 74cm zit Puck ook strak![]()
De pyjama's daar in de winkel vond ik ook mega ogen![]()
Rare Fransen met hun mini maatjes. 18mois 74cm. Weinig Hollandse kindjes die dat halen volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |