Zo leuk! Daarom alleen al bewaar ik de mooiste/aparte stukken uit de garderobe van Isaquote:Op vrijdag 9 september 2011 15:28 schreef Kyara het volgende:
De nieuwste aanwinst:
[ afbeelding ]
Uit de voorjaarscollectie van 1979.... Gedragen door ondergetekende.![]()
Ohw wat leuk en schattig Kyaraquote:Op vrijdag 9 september 2011 15:28 schreef Kyara het volgende:
De nieuwste aanwinst:
[ afbeelding ]
Uit de voorjaarscollectie van 1979.... Gedragen door ondergetekende.![]()
Moest je 's avonds bij het avondeten echt op chique komen dan? En voor een baby/dreumes had het vast echt niks uitgemaakt wat je die had aangetrokken hoorquote:Op zaterdag 10 september 2011 10:46 schreef As1981 het volgende:
Wij zijn net terug van vakantie, waar we ook in gala moesten. Ik had voor Yaro een overhemd gekocht bij ze Zeeman waarom een stropdas afgebeeld was. Ik vond het gala genoeg met een nette broek er onder. Alleen Yaro is nog geen 13 maanden, dus weet niet of dat nou uitmaakt.
Ben overigens helemaal los gegaan in de Primark in Southampton. Die hadden uitverkoop. Ik kon o.a. de shirtjes voor 50 penny en spijkerbroeken voor 3 pond echt niet laten liggen! We hadden echt heeeeel veel!
De We zit in t winkelcentrum in R. Sinds die verbouwd is is er ook een complete kinderafdeling.quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:40 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh ja de We kan ik ook nog wel ff kijken. Die zit hier niet in de buurt dus daar denk ik nooit aan
Ohw die vindi k ook wel erg leuk.quote:Op maandag 12 september 2011 14:14 schreef Pvoesss het volgende:
Ik heb net op ebay de meest foute nepuggs gekocht voor V.
Maar voor 8 euro incl. kon ik het niet laten en het is gewoon lekker warm straks
[ afbeelding ]
DPAM heeft ook leuke mutsjes en sjaaltjesquote:Op zaterdag 10 september 2011 23:09 schreef Stiemie het volgende:
Oh die is ook leuk!!!
Heeft iemand nog een tip voor geen doorsnee sjaal en muts? Ik ben bang at een leuk hema of hennes-setje al snel verdwijnt op school omdat iedereen het heeft...
Free shipping for your next order!quote:Op maandag 12 september 2011 14:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
DPAM heeft ook leuke mutsjes en sjaaltjes
ow ja? Ik kijk mijn mail nooit echt goed na, moet ik bekennen.quote:Op maandag 12 september 2011 14:35 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Free shipping for your next order!
Geen idee maar ik vind 'm wel supermooi!quote:Op maandag 12 september 2011 14:53 schreef Joell het volgende:
weet iemand hoe de hema meisjesjas valt?
[ afbeelding ]
Voor erbij misschien wel. . . Het merendeel is dat gewatteerde spul (hou ik niet zo van, maar goed, ik meld gewoon wat ze hebbenquote:Op maandag 12 september 2011 19:49 schreef Meimeltje het volgende:
Marrije, hadden ze ook leuke jongensjassen? (maat 92).
Ik zoek nog een winterjasje voor erbij.
Ik zal vast wel meer kopen dan, maar eigenlijk alleen maar spul wat niet echt nodig isquote:Op maandag 12 september 2011 20:40 schreef Marrije het volgende:
Alleen voor de jas zou ik ook niet gaan met het huidige aanbod.
Het heeft zo z'n voor en nadelenquote:Op maandag 12 september 2011 21:08 schreef Spewey het volgende:
De shopaholic in mij is stiekem wel blij met een zoon en dochter.
Waarom kan dat niet? Andersom lijkt me een stuk lastiger.quote:Op maandag 12 september 2011 21:24 schreef Spewey het volgende:
Vind het absoluut jammer dat ik Zoë niet in sommige kleren van Ryan kan proppen.
Zulke hebben ze nu bij action.quote:Op maandag 12 september 2011 14:14 schreef Pvoesss het volgende:
Ik heb net op ebay de meest foute nepuggs gekocht voor V.
Maar voor 8 euro incl. kon ik het niet laten en het is gewoon lekker warm straks
[ afbeelding ]
Vet praktisch. House of shoes zit er ook bij! Maar de code werkt niet, iemand nog een idee wat te doen? Had wel het juiste merk geselecteerd namelijk.quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:25 schreef octopussy het volgende:
vanaf vanavond 18.00 uur tot 15 september 24.00 uur kan je shoppen met korting bij een aantal webwinkels met kinderspul. Zie linkje voor de details:
http://www.kekmama.nl/2011/09/02/kek-mama-online-shoppingevent/
Wachten tot 18 uur, dan begint de actie pas ;-)quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:35 schreef pessie het volgende:
[..]
Vet praktisch. House of shoes zit er ook bij! Maar de code werkt niet, iemand nog een idee wat te doen? Had wel het juiste merk geselecteerd namelijk.
Daarom zei ik ook sommige kleren, al zijn levi spijkerbroeken zijn naar Zoë gegaan.quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:13 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Waarom kan dat niet? Andersom lijkt me een stuk lastiger.
Hangt bij haar in de kastquote:
ja wol wol... wibra-wol, echt sinteetiesquote:Op dinsdag 13 september 2011 18:37 schreef __Isis__ het volgende:
Mignonne, zijn die bovenste twee wollen jurkjes nieuw bij Wibra? Ze zijn echt leuk!![]()
Weet je toevallig vanaf welke maat ze ze hebben?
ik vind het wel mooi, die kleuren. Maar daar hoef ik bij mijn kleuter van 4 echt niet mee aan te komen. Dat weigert ze gewoon aan te trekken.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:17 schreef Kleurdoos het volgende:
OPmateriaal
je moet er van houden
http://www.pompdelux.nl/p(...)irl-80-98-cm-dresses
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |