hihihiquote:Op vrijdag 9 september 2011 11:05 schreef Black_Ninja het volgende:
Ligt er aan waar je hem draagt. Op een nudisten camping valt ie best mee...
Daarom opende ik dit topic dus, jeeeetje.quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:05 schreef speknek het volgende:
Ja, je ziet d'r enkels, jij vuige losbol.
Dan begint je schotwond spontaan tebloeden.quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Elke maand is het weer raak.
Een rotkop kan ik me niet herinneren hoor.quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:09 schreef zovty het volgende:
Ja, gelukkig brengt de rotkop van de draagster het heelal weer in balans.
Ok!quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:10 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Een rotkop kan ik me niet herinneren hoor.
Ik vind het lastig.quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik kan wel vragen om pics van jezelf om te beoordelen of het je goed zou staan. Maar dat doe ik niet :p
Bij de meeste vrouwen (tenminste als ze slank en knap zijnzou het goed staan
Het is maar hoe je jezelf bekijkt
Beetje kinky.quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:18 schreef Omdatappel het volgende:
Die handschoentjes maken het wel af, Klinks.
Ik denk dat ze het alleen onder haar arm meeneemt.quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:19 schreef Dimens het volgende:
Maar ga je dat dan ook aantrekken of zo?
Dat klinkt erg logisch.quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:20 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het alleen onder haar arm meeneemt.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:34 schreef Patje1987 het volgende:
SPAM HAAL HET WEG JAILBAIT ASIAN MIDGET OPLICHTING WOEKERPOLIS
Maar nu willen we jou in dat jurkje zienquote:Op vrijdag 9 september 2011 11:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omg, meen je dat? Wat lief van je.![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:50 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Maar nu willen we jou in dat jurkje zien
voor jou wel.quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar is het jurkje nu te sexy of niet?
quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:05 schreef speknek het volgende:
Ja, je ziet d'r enkels, jij vuige losbol.
Trek het aan en stuur een foto van jezelf zodat we het eind resultaat kunnen beoordelen...quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja, kan je hem mooi als poetslap gebruikenquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hendig sjieke jurk als je het huis eens grondig wil gaan schoonmaken.
'Te sexy' bestaat niet.quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Fokkers letten teveel op puntige knieënquote:Op vrijdag 9 september 2011 11:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar fokkers maken me aan het twijfelen..
Ze mag op mijn begrafenis komen met die jurk.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:44 schreef monkyyy het volgende:
Zinloze vraag als er niet gegeven wordt in wat voor setting deze jurk gedragen wordt.
Oh jeetje, dat ooook nog. Bah.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Fokkers letten teveel op puntige knieën
quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:47 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ze mag op mijn begrafenis komen met die jurk.![]()
Mits die snel plaatsvindt natuurlijk, want ik wil geen Hotter Than My Daughter moeder op mijn begrafenis.
Ja want misschien raak je wel een oog kwijtquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh jeetje, dat ooook nog. Bah.
[..]
Inderdaadquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:55 schreef Saisai het volgende:
trouwens, ik vraag me af wat jij normaal draagt als je deze jurk al sexy vindt.
no offence.
Een burka?quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:55 schreef Saisai het volgende:
trouwens, ik vraag me af wat jij normaal draagt als je deze jurk al sexy vindt.
no offence.
Dat gaat zo stinkenquote:Op zaterdag 10 september 2011 00:01 schreef Rodawa het volgende:
Veel te sexy, trek dus maar gewoon niks aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |