Trusten! Instoppen?quote:Op donderdag 8 september 2011 22:17 schreef Sunnythesun het volgende:
Generatiekloof of niet.. geloof dat deze jong belegen tang naar bed moet![]()
Hier nog eentje, morgen naar Grunn.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:17 schreef Sunnythesun het volgende:
Generatiekloof of niet.. geloof dat deze jong belegen tang naar bed moet![]()
Ik wel, auw. /eczeemquote:Op donderdag 8 september 2011 22:19 schreef Bluezz het volgende:
Gelukkig heb ik heul geen klooffies meer![]()
Er was eens een prinsesje. Ze werkte heel hard... Sorry, geen inspiratie. De realiteit zegt het al.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:19 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
doe maar een kort verhaaltje
Oh, nee joh!quote:Op donderdag 8 september 2011 22:21 schreef Bluezz het volgende:
Had jij nou al uitslag () van je test?
Ja. Zo akelig.quote:
Leuke meid jaquote:Op donderdag 8 september 2011 22:49 schreef krakkemieke het volgende:
Ik zag de reclame van Conan en ik wil zo'n film wel zien. Lekker ding!
Hoe was jullie dag behalve de lunch?quote:Op donderdag 8 september 2011 22:59 schreef golfer het volgende:
Zo.
Nu even lekker ontspannen met een borrel en een kreeftenkroketje van Holtkamp voor de buis om wat programma's die waren opgenomen terug te kijken.
Lekker urenlang gelezen in de trein in de stiltecoupé met stilte die door bellende mensen en luidruchtige Marokkaanse jochies (op het laatste traject terug van Utrecht naar Amsterdam) gewoon doorbroken werd.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:01 schreef krakkemieke het volgende:
Hoe was jullie dag behalve de lunch?
We zijn de laatste tijd niet anders gewendquote:Op donderdag 8 september 2011 23:39 schreef FutureFairytale het volgende:
ging jij bijna 1,5 uur geleden niet slapen Krak?
haha aach... ze kan het hier echt niet missen hequote:Op donderdag 8 september 2011 23:45 schreef borisz het volgende:
[..]
We zijn de laatste tijd niet anders gewend. Als Krak Trusten post en dan duurt het nog 2u voordat ze echt gaat slapen
.
volg jij nog eigenlijk US Open? ik vnv de hele avond al haha. wil je wat uitslagen weten?quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:00 schreef borisz het volgende:
Einde voor burgemeester Aleid Wolfsen in Utreg? Kans is nog aanwezig. Extra lange schorsing aangevraagd. We zullen straks de uitkomsten horen.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:12 schreef golfer het volgende:
Borisz, als je weer eens een keertje tijd en zin hebt, wil je dan het overzicht van de verslagen in het waar heb je gegeten-topic bijwerken?
Ja dan gaat het ineens hard!quote:
Oe dat is snel gegaan danquote:
voor de vrouwen ook?quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:05 schreef borisz het volgende:
Finale is al naar maandag verplaatst. Nadal & Murray door naar de QF
Hejje de rest ook al gezien?quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:43 schreef MissHobje het volgende:
golfer&Bluezz wat een heerlijk culinair verslag hadden jullie gemaakt
Jupsquote:Op vrijdag 9 september 2011 00:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Hejje de rest ook al gezien?
http://bluezz.yolasite.com/maastricht-2011.php
Dat klinkt als makkelijk. Moet dat warm of koud worden geserveerd? (lees: kan ik het thuis maken en koud meenemenquote:Op vrijdag 9 september 2011 09:13 schreef LieLie het volgende:
Hoe makkelijk is makkelijk?
Een crumble?
Fruit naar keuze in stukjes, kruimeldeegje maken van suiker, boter en bloem (1:1:2), dat over het fruit en halfuurtje op 180 graden in de oven. Klein bolletje ijs er bij eventueel.
Warm is het lekkerste, en dan dus met koud ijs. Heerlijke combiquote:Op vrijdag 9 september 2011 09:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat klinkt als makkelijk. Moet dat warm of koud worden geserveerd?
Appel zat ik net aan te denken iddquote:Op vrijdag 9 september 2011 09:18 schreef LieLie het volgende:
[..]
Warm is het lekkerste, en dan dus met koud ijs. Heerlijke combiQua fruit: niet te nat fruit, dan gaat het vocht sneller koken en dan komt het boven je crumle laagje. Appel kan sowieso, kun je dan ook nog beetje kaneel door mengen. Het is immers toch herfst
Ja, ovenschaal! Komt altijd wat vocht vrij, dus springvorm is minder handig. Als je van die kleine souffleschaaltjes hebt is dat ook leuk.quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Appel zat ik net aan te denken iddEn dan nog wat rozijntjes erdoor
Gewoon in een ovenschaal neem ik aan?Of springvorm?
Die heb ik nog nietquote:Op vrijdag 9 september 2011 09:21 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, ovenschaal! Komt altijd wat vocht vrij, dus springvorm is minder handig. Als je van die kleine souffleschaaltjes hebt is dat ook leuk.
Ah. Je gaat weer naar schoolquote:Op vrijdag 9 september 2011 09:33 schreef Sarabi het volgende:
Morning
Eerst 2 colleges volgen, dan masterscriptie bespreken en vanavond met vrienden naar Golden Earring kijken op Appelpop
quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nietcolleges volgen
Heb je dan weer tijd om een spelletje te spelen?
Hahaha zal ik doenquote:Op vrijdag 9 september 2011 09:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik ga zo eerst ff ontbijten met The Big Bang Theory, daarna een kipstoofschotel in elkaar draaien en vervolgens een crumbledeegje. Als ik daarna tijd heb kan ik een spelletje doen
Stuur maar een uitnodiging
Dat hele kleine beetje alcohol kan echt geen kwaad lijkt me.quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:12 schreef PdeHoog het volgende:
Weet iemand trouwens ook hoe snel alcohol verdampt uit een gerechtIk wil dus iets maken waar een glas wijn doorheen zit, maar een van de eters mag dus geen alcohol ivm medicijnen
Er is inmiddels expliciet gevraagd geen alcohol te gebruiken dus ik gooi er wel wat extra ander vocht bijquote:Op vrijdag 9 september 2011 09:43 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat hele kleine beetje alcohol kan echt geen kwaad lijkt me.
Ah joh, gewoon niet zeggen dat het er in zitquote:Op vrijdag 9 september 2011 09:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Er is inmiddels expliciet gevraagd geen alcohol te gebruiken dus ik gooi er wel wat extra ander vocht bij
quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:51 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ah joh, gewoon niet zeggen dat het er in zit
Toch mooi zo een dagje vrij reizen voor bejaarden.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Lekker urenlang gelezen in de trein in de stiltecoupé met stilte die door bellende mensen en luidruchtige Marokkaanse jochies (op het laatste traject terug van Utrecht naar Amsterdam) gewoon doorbroken werd
Flink veel voor ons doen gelopen door Maastricht en mooie en leuke plekjes daar bezocht.
Merk nu wel dar de conditie te wensen overlaat, want heb wat last van rugpijn (van het slenteren) en pijn in mijn jichtpoot.
Verder wel een leuke dag gehad.
Snel genoeg om geen kwaad te kunnen, bovendien, als het echt zo strikt is met alcohol mag je ook geen brood, rijp fruif of appelsap die een dag open staat, alcohol kom je overal tegen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:12 schreef PdeHoog het volgende:
Weet iemand trouwens ook hoe snel alcohol verdampt uit een gerechtIk wil dus iets maken waar een glas wijn doorheen zit, maar een van de eters mag dus geen alcohol ivm medicijnen
Jammer dat CF niet meer in Den Haag woont. Rugby in de kroeg kijkenquote:Op vrijdag 9 september 2011 10:19 schreef borisz het volgende:
Mogge
Zo maar eens naar het WK Rugby kijken.
Toernooi is in Nieuw Zeelandquote:Op vrijdag 9 september 2011 10:22 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Jammer dat CF niet meer in Den Haag woont. Rugby in de kroeg kijken
Of zijn er vanavond geen wedstrijden?
Goed dat je dat nog ff zegt voor ik het maakquote:Op vrijdag 9 september 2011 10:24 schreef LieLie het volgende:
P, ik denk dat je t kruimeldeegje met verhouding 1:1:1,5 moet maken, beetje verrekend
De kaas is ook goedquote:Op vrijdag 9 september 2011 10:23 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Daar heb ik alleen het bier van liggen.
Jepquote:Op vrijdag 9 september 2011 10:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Goed dat je dat nog ff zegt voor ik het maak
Goed om te wetenquote:
Pfoe, euh.. 100, 100, 150 gr? Of doe het wat ruimer, heb je sowieso genoeg.quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Goed om te wetenHoeveel moet ik maken om een ovenschoteltje van 20x10 ongeveer te vullen?
Zielig Tonga 4 try's tegen. 29-3 nu.quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:24 schreef borisz het volgende:
[..]
Toernooi is in Nieuw Zeeland. Dus dat worden ochtendpartijen
quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:57 schreef LieLie het volgende:
[..]
Pfoe, euh.. 100, 100, 150 gr? Of doe het wat ruimer, heb je sowieso genoeg.
Jicht komt in dit geval door nierfalen, dat komt weer door schildklier die er mee opgehouden is, en dat is weer een erfelijk verhaalquote:Op vrijdag 9 september 2011 10:07 schreef Pietverdriet het volgende:
Toch mooi zo een dagje vrij reizen voor bejaarden.
Maastricht is leuk, alleen voor vrijwel iedereen ver weg. Jicht komt toch door het goede leven, zeggen ze? Staat tenminste zo op wiki, vraag me af of dat net zo een verhaal is als bij cholesterol..
hmmm, 's ochtends de pub inquote:Op vrijdag 9 september 2011 10:24 schreef borisz het volgende:
[..]
Toernooi is in Nieuw Zeeland. Dus dat worden ochtendpartijen
41-10 voor de All Blacks Tonga heeft gelukkig nog een try op het bord gezet.quote:
Balen Bloesquote:Op vrijdag 9 september 2011 12:19 schreef Bluezz het volgende:
Net definitief besloten dat ik met die !@##$% schouder/arm niet mee ga paardrijden morgen met het teamuitje![]()
ik ga wél mee met ze mee eten achteraf. Ik baal echt zo verschrikkelijk, had zelfs tavsun ervoor afgezegd
Maar het is gewoon écht niet verstandig, auwie
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op vrijdag 9 september 2011 12:27 schreef borisz het volgende:
Dat ik dit nog eens zou zeggen.
Ik ga naar de kerk vanmiddag.Proost parochiaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
balen maar hopen dat je idd andere keer kunt. is pijnlijke schouder zelfde arm als pols?quote:Op vrijdag 9 september 2011 12:26 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga gewoon over een paar weken op een mooie zaterdag met een klein kluppie die meewil een 2e poging wagenMaar het is wel balen ja.
donequote:Op vrijdag 9 september 2011 13:02 schreef FutureFairytale het volgende:
ja! ik heb je nr niet meer btw! wil je em ff pm'en?
Have fun!quote:Op vrijdag 9 september 2011 13:42 schreef Anthraxx het volgende:
Vakantie. Nu eerst naar IJsselstein. Dan naar Assen. Uiteindelijk naar Noord-Groningen.
Veel plezier!quote:Op vrijdag 9 september 2011 13:42 schreef Anthraxx het volgende:
Vakantie. Nu eerst naar IJsselstein. Dan naar Assen. Uiteindelijk naar Noord-Groningen.
Pols is andere kant, rechterkant (mijn slechtste kant qua artrose) en door die ^%%$#& linkerschouder moet ik meer doen met rechts. Dus daar doet ook artrosenek meer pijn en steekt ook daar die schouder af en toequote:Op vrijdag 9 september 2011 12:46 schreef FutureFairytale het volgende:
balen maar hopen dat je idd andere keer kunt. is pijnlijke schouder zelfde arm als pols?
valt wel mee maar met de laatste nieuwtjes had ik dit niet moeten doen. maar het geeft niet want zoals ik al zei was dit de laatste keer en neem ik volgende week een uur compensatiequote:Op vrijdag 9 september 2011 13:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Veel plezier!
[..]
Pols is andere kant, rechterkant (mijn slechtste kant qua artrose) en door die ^%%$#& linkerschouder moet ik meer doen met rechts. Dus daar doet ook artrosenek meer pijn en steekt ook daar die schouder af en toe
Nieuwe romp any one?
En ik heb je werktel. geklaag al vaker gelezen. Waarom doe je dit toch nog elke keer![]()
Oh, tof!quote:Op vrijdag 9 september 2011 13:37 schreef PdeHoog het volgende:
Lie, er komt een nieuwe Sorkin-serie aan
http://insidetv.ew.com/2011/09/08/aaron-sorkin-cable-news-drama/
Is het al spannend?quote:Op vrijdag 9 september 2011 13:42 schreef Anthraxx het volgende:
quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:29 schreef Bluezz het volgende:
Iedereen eet lekker, maar wij eten toch het lekkerst![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:18 schreef Vork het volgende:
Ik moet morgen dus wat dingen demonstreren op de open dag van m'n werk
Begint te komenquote:Op vrijdag 9 september 2011 15:59 schreef Den_Haag het volgende:
Voelt het toch weer als thuis Steer?
quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Steer we zagen een busje met 2 deuren, een zijdeur en een achterdeur en we moesten nog even aan je denken![]()
/rent weg
quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:29 schreef Bluezz het volgende:
Iedereen eet lekker, maar wij eten toch het lekkerst![]()
Dan heb jij mijn van kippendijen gemaakte curry nog nooit geproefd.quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:14 schreef FutureFairytale het volgende:
kippenpoten met appelmoes kun je niet verslaan
![]()
dat kloptquote:Op vrijdag 9 september 2011 16:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan heb jij mijn van kippendijen gemaakte curry nog nooit geproefd.
zoiets ja, aangezien het om een afdeling en bepalingen gaat die ik (vrijwel) nooit doe. Gelukkig is het allemaal maar show.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:41 schreef Sunnythesun het volgende:
weekend!!
En wát een fijne eerste week met mijn klasje zeg
![]()
![]()
Wij gaan vanavond frituren, kaassoufflé + kipcorn (en voor Thijs frikadel)
![]()
en ovenfrietjes eten
Oh en salade
nieuwigheid?quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
de nieuwigheid is er nog niet af he
*zucht* let eens opquote:
Van de nieuwe friteuse.. we hadden er een die we hier in dit huis zelfs nooit aan hebben gehad... dus die heb ik weg geknikkerdquote:
Oh! Ja, dat wist ik, maar volgens mij niet dat je een nieuwe hebt gekochtquote:Op vrijdag 9 september 2011 17:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Van de nieuwe friteuse.. we hadden er een die we hier in dit huis zelfs nooit aan hebben gehad... dus die heb ik weg geknikkerd
Ja, Thijs heeft zo'n leuk kek klein dingetje gekocht die gewoon op het fornuis kan staan zonder dat je hele huis meteen stinkt en zoquote:Op vrijdag 9 september 2011 17:45 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oh! Ja, dat wist ik, maar volgens mij niet dat je een nieuwe hebt gekocht
quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:43 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh en deze week weer veel 'wat ben je afgevallen' opmerkingen gehad van collega's![]()
Zelfs van mijn duo die me pas net kent, maar hij had ergens wat oude foto's gezien, dus kon het niet laten er net toch wat over te zeggen
![]()
Ow, hendig!quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:46 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, Thijs heeft zo'n leuk kek klein dingetje gekocht die gewoon op het fornuis kan staan zonder dat je hele huis meteen stinkt en zo
Juh, we gebruiken hem verder toch alleen voor the occasional bitterbal of borrelhap denk ik, dus hoefde niet te groot zijn. Vind ovenfrietjes toch lekkerder dan gefrituurde frietjes meestalquote:
Wij gaan zo geroosterde aardappeltjes eten die dik anderhalf uur in de oven hebben gelegenquote:Op vrijdag 9 september 2011 17:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Juh, we gebruiken hem verder toch alleen voor the occasional bitterbal of borrelhap denk ik, dus hoefde niet te groot zijn. Vind ovenfrietjes toch lekkerder dan gefrituurde frietjes meestal
Oh oh, berg je voor de friet en patatpuristenquote:Op vrijdag 9 september 2011 17:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Juh, we gebruiken hem verder toch alleen voor the occasional bitterbal of borrelhap denk ik, dus hoefde niet te groot zijn. Vind ovenfrietjes toch lekkerder dan gefrituurde frietjes meestal
Geweun deurgaanquote:Op vrijdag 9 september 2011 17:43 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh en deze week weer veel 'wat ben je afgevallen' opmerkingen gehad van collega's![]()
Zelfs van mijn duo die me pas net kent, maar hij had ergens wat oude foto's gezien, dus kon het niet laten er net toch wat over te zeggen
![]()
Tja, maar die kunnen ze waarschijnlijk gewoon niet goed bereidenquote:Op vrijdag 9 september 2011 17:49 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Oh oh, berg je voor de friet en patatpuristenOvenfriet is heiligschennis las ik laatst
![]()
quote:
Exact hetzelfde hier.quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:54 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
vetgehalte mag nog een flinke dot naar beneden, spiermassa mag nog wel wat meer. Heb nog iets te veel geflubber hier en daar
Ik heb geen idee, maar ik ben vrouw dus het zal wel hoog zijnquote:Op vrijdag 9 september 2011 17:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Exact hetzelfde hier.
Zit nu op een vetpercentage van 17-18%. Gezond, maar wil lekker doorgaan om het naar beneden te brengen.
* TAV74 vindt je status leukquote:Op vrijdag 9 september 2011 18:08 schreef Stereotomy het volgende:
* Facebook F5 klikt
Exact hetzelfde als bovenstaande twee berichten van Fok
Straks weerquote:
hoe doe je dat dan?quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:54 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Tja, maar die kunnen ze waarschijnlijk gewoon niet goed bereidenis nog best een kunst om ze echt lekker te krijgen
Impressivequote:Op vrijdag 9 september 2011 19:09 schreef Sunnythesun het volgende:
die kipcorn
echt zó lekker geworden
Mijn eerste echte frituurbereiding was dus best geslaagd.
In de ovenquote:
Jetje ?! is de duutser aangekomen?quote:
Niet te heet en te hard + wat geduld en vaak genoeg even omscheppen.. en een goede heteluchtoven. Lekker knapperigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:23 schreef LieLie het volgende:
De schade van de aardbeving was bij Domien van 3fm ook erg groot!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik krijg nog een mok van hem... Veenstra heeft tenminste wel gewoon een badeendje opgestuurd nadat ik bij hem in het programma was terwijl we naar lowlands reden
![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:23 schreef LieLie het volgende:
De schade van de aardbeving was bij Domien van 3fm ook erg groot!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dies grappig ja
Ik heb mini schade trouwens.. watertoevoer leiding van wc is ineens lek
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
Je kan mij vinden onder mijn fok-naamquote:
Pfieuwquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:33 schreef PdeHoog het volgende:
Lie, crumble is gelukt. Errug smakelijk
Hoe laat moet ik er zijn?quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:34 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga morgen denk ik ook een crumble maken![]()
Ik heb leuke kleine ovenschaaltjes die zich er prima voor lenen
![]()
En iets met lam.... maar moet nog verzinnen wat..
Hahaquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ik heb maar 2 van die schaaltjes...
Oh nee! Heb ook nog andere, en dat zijn er wel 4!
done hihiquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je kan mij vinden onder mijn fok-naam
Ja. Ingewikkeld hoor. Zat echt in spanning of het me ging lukkenquote:
quote:
Nietquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Ingewikkeld hoor. Zat echt in spanning of het me ging lukken
Ah. Dan kan ik ook nog langskomenquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ik heb maar 2 van die schaaltjes...
Oh nee! Heb ook nog andere, en dat zijn er wel 4!
quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ah. Dan kan ik ook nog langskomen
Ik weet het al voor morgen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:51 schreef LieLie het volgende:
Ik moet nog wat verzinnen voor morgen..
Moet je maar afwachtenquote:
Ok hoorquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
He,he...jullie zijn eindelijk bij.quote:
Opgenomen. Straks terugkijken.quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:27 schreef FutureFairytale het volgende:
B&G; HGT aan het kijken? wat een act net
Nou.. mooi toch!!quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:04 schreef PdeHoog het volgende:
Thuis. Nog steeds nokkievolIk dacht: zo'n crumble vult niet zo erg.... fout
Ik moet zelfs even niet aan eten denkenquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:05 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou.. mooi toch!!geen snackneigingen dus
quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik moet zelfs even niet aan eten denken
quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:11 schreef PdeHoog het volgende:
Ik kwam er vandaag achter dat de acteur die Dick Winters speelt in Band of Brothers binnenkort in een andere TV-serie gaat spelen. Eens kijken wat dat gaat worden
Heb flashbacks net gemist, maar hij is best veranderd geloof ik jaquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Yup, wat een verschil met 10 jaar geleden trouwens
Heeft die al wat gezegd?quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Yup, wat een verschil met 10 jaar geleden trouwens
Heb diverse Jopenbiertjes gehad. En Jopenbier is geen pilsquote:
Géén idee! Het valt op hèquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:24 schreef Sunnythesun het volgende:
Toch wonderlijk hoe mensen die het Koningshuis 'in-trouwen' ineens net zo raar gaan praten als Hare Majesteit.. Maxima uitgezonderd, die heeft een leuk accent....
Écht he! Ik vind het bizar! Zo praat verder niemand, alleen leden van het koninklijk huis. Zelfs die op grote afstand van HM en nog maar net getrouwd blijkbaar. Volgens mijn selecteren ze die meiden er op... het is een sektarisch ietsquote:
Het is zelfs erger, ze praten zo, maar ze lijken ook allemaal in een soort bevroren toestand terecht te komenquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:50 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Écht he! Ik vind het bizar! Zo praat verder niemand, alleen leden van het koninklijk huis. Zelfs die op grote afstand van HM en nog maar net getrouwd blijkbaar. Volgens mijn selecteren ze die meiden er op... het is een sektarisch iets![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:52 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het is zelfs erger, ze praten zo, maar ze lijken ook allemaal in een soort bevroren toestand terecht te komen
Oké. Teruggekeken. Welke act bedoelde jij?quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:27 schreef FutureFairytale het volgende:
B&G; HGT aan het kijken? wat een act net
Die man met die pratende k*t en allemaal in in het maagdelijke wit (soort trouwpakjes) en die gristelijke hoofden erbij.quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:36 schreef Bluezz het volgende:
ik vond de operafamilie een beetje eng
quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:11 schreef MissHobje het volgende:
Hoi rijsttafel![]()
Ja alles lekker en ciao![]()
Bliksembezoekie haha
quote:
Lees dit bericht zonder context en je ziet eruit als een combinatie van deze twee gezichtjes:quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Die man met die pratende k*t en allemaal in in het maagdelijke wit (soort trouwpakjes) en die gristelijke hoofden erbij.
Ik zou mijn kinderen niet aan ze toe vertrouwen.
*ril*
Idemquote:Op zaterdag 10 september 2011 07:28 schreef Stereotomy het volgende:
Moggel, kon niet meer slapen, dus opstaan. Zo werken.
Eigenlijk ook zin om weer in m'n zwembadje te gaan zwemmen. Zouden Marleen en Ranomi me nog kennen onder de douche?
Hoe zien jullie dagen van voorbereiding eruit? Of gaan jullie woensdagavond pas beginnen?quote:Op zaterdag 10 september 2011 07:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Idem.
Wij gaan zo Groningen stad in.
Dat laatste. De rest is allemaal al geregeldquote:Op zaterdag 10 september 2011 07:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoe zien jullie dagen van voorbereiding eruit? Of gaan jullie woensdagavond pas beginnen?
acrobatenact. opera was best mooi gezongen. en die toeterman; ik lag kromquote:Op zaterdag 10 september 2011 00:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Oké. Teruggekeken. Welke act bedoelde jij?
Die jongen met dat rad?
Of die gristenfamilie die opera zong?
Rest vond ik erg matig.
De NLploeg zit in Londen om in het Olympisch bad om te trainenquote:Op zaterdag 10 september 2011 07:28 schreef Stereotomy het volgende:
Moggel, kon niet meer slapen, dus opstaan. Zo werken.
Eigenlijk ook zin om weer in m'n zwembadje te gaan zwemmen. Zouden Marleen en Ranomi me nog kennen onder de douche?
Ook een optie maar met twee katten om je heen die onrustig zijn is dat niet echt mogelijkquote:Op zaterdag 10 september 2011 09:44 schreef Sunnythesun het volgende:
Of niet om half 10 moeten opstaan
Deur slaapkamer dicht houden als je zo laat naar bed gaatquote:Op zaterdag 10 september 2011 09:47 schreef PdeHoog het volgende:
Ook een optie maar met twee katten om je heen die onrustig zijn is dat niet echt mogelijk
Nou, dat vroeg ik me dus al af toen ik het las! Want ik ben er langs gelopen op weg naar jullie huis.quote:Op zaterdag 10 september 2011 10:04 schreef Leintjeuh het volgende:
Die party boot die vannacht in de fik stond in Rotterdam, ligt voor ons nieuwe huisVeel schade aan de boot.
Talumaquote:
Da's zieligquote:Op zaterdag 10 september 2011 09:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Deur slaapkamer dicht houden als je zo laat naar bed gaat
Ik was al weg! Er waren wel 5 mensen in de sportschoolquote:Op zaterdag 10 september 2011 09:40 schreef Sunnythesun het volgende:
moggesportbilly zit al weer klaar
Wow, het halve dorpquote:Op zaterdag 10 september 2011 11:06 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik was al weg! Er waren wel 5 mensen in de sportschool
quote:
Ja, exact is het misschien niet, maar dan is het ook geen 25 ;-)quote:Op zaterdag 10 september 2011 11:53 schreef TAV74 het volgende:
Grappig, nieuwe weegschaal is binnen, Ik heb (zal wel bij benadering zijn) een vetpercentage van 16%, prima waarde lijkt me
quote:Op zaterdag 10 september 2011 11:55 schreef borisz het volgende:
Die vetpercentages op zulke weegschalen altijd met een flinke zoutkristal nemen.
Maartenquote:Op zaterdag 10 september 2011 10:42 schreef AnneX het volgende:
Van de week naar Maarten geweest, die optrad voor een groep as. gepensioeneerden:
"Nederlanders zijn een klagerig, zeurderig, zuur volkje"...
Verder een vermakelijke samenvatting van oneliners en een beetje schoppen tegen "een politicus wiens naam ik niet zal noemen."
Oh, spierpijn en zo van onbekende bewegingen als muren schilderen en kasten soppen.
Hersteltijd - woensdag pas weer.
Te kort tijd tussen sporten/eten of iets te vet/zwaars gegeten?quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:09 schreef Sunnythesun het volgende:
En ik zit op 22%das lager dan ik dacht! En spiermassa gaf 41%
das hoger dan ik dacht
Leuk speelgoed, geeft toch een leuke indicatie
![]()
Oh en gelukkig gaf hij geen afwijking vergeleken met de oude en weeg ik nog steeds 70,7 kilo![]()
Wat wel gek was.. ik heb net halverwege mijn sportprogramma mijn ontbijt er uit gegooidnog nooit gehad.. maar ik ontbijt meestal dan ook niet voor ik sport en ik geloof dat dat dan toch verstandig is geweest al die tijd
![]()
Maar goed, nu ben ik misselijk
Dat is wel gek!quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:09 schreef Sunnythesun het volgende:
En ik zit op 22%das lager dan ik dacht! En spiermassa gaf 41%
das hoger dan ik dacht
Leuk speelgoed, geeft toch een leuke indicatie
![]()
Oh en gelukkig gaf hij geen afwijking vergeleken met de oude en weeg ik nog steeds 70,7 kilo![]()
Wat wel gek was.. ik heb net halverwege mijn sportprogramma mijn ontbijt er uit gegooidnog nooit gehad.. maar ik ontbijt meestal dan ook niet voor ik sport en ik geloof dat dat dan toch verstandig is geweest al die tijd
![]()
Maar goed, nu ben ik misselijk
quote:
Fijnquote:Op zaterdag 10 september 2011 13:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
Ik ga zo ook even een brunchje buiten doen
Ze zullen het wel warm krijgen met paardrijden vandaag!
Straks nog even kadootjes kopen voor oude vriendin (die ons gekoppeld heeft 13 jaar geleden) die zien we morgen even op weg naar mijn broer in Houten, die ook een kadootje krijgt (en zwaaien dan meteen even naar Annezz)
Oh, lekker, wat voor soort brood?quote:Op zaterdag 10 september 2011 13:10 schreef motorbloempje het volgende:
Hier geen zon![]()
Wel brooddeeg dat staat te rijzen![]()
Ja, een collega die ook niet gaat rijden (bang voor paardenquote:Op zaterdag 10 september 2011 13:13 schreef LieLie het volgende:
Fijn
En dat zal wel ja! Vanavond wel lekker uit eten toch?
Ow jammerquote:Op zaterdag 10 september 2011 13:10 schreef motorbloempje het volgende:
Hier geen zon![]()
Wel brooddeeg dat staat te rijzen![]()
Schijnt er wat bij te horen, bij zelfgemaakt brood. Maar de broden die ik heb gemaakt tot nu toe lagen wat zwaar op de maag zeg maarquote:Op zaterdag 10 september 2011 13:17 schreef motorbloempje het volgende:
Ik kan het nog steeds niet zo goed, althans, het is altijd wel lékker, maar nooit luchtig en immer compact
Ik noem d'r zoquote:
Ik vermoed een combinatie van de vette hap van gister, yoghurt en mijn belachelijk zwakke maagquote:Op zaterdag 10 september 2011 13:00 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dat is wel gek!
Wat B zegt, iets te vet gegeten, of te snel. Iets te fanatiek gesport?
Klinkt plausibelquote:Op zaterdag 10 september 2011 14:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik vermoed een combinatie van de vette hap van gister, yoghurt en mijn belachelijk zwakke maag
ja, nu viel het mee met de vettigheid, maar ik ben niets meer gewend wat dat betreft he..quote:Op zaterdag 10 september 2011 14:05 schreef LieLie het volgende:
[..]
Klinkt plausibel
Van gefrituurde dingen kan ik inderdaad ook de volgende dag nog wel last hebben.
Is het nou een verschrompeld kadetje of lijkt dat zo?quote:Op zaterdag 10 september 2011 14:15 schreef borisz het volgende:
Ik had gister de brouwersburger gegeten in de Jopenkerk. Was niet culinair hoogstaand.
[ afbeelding ]
Dat lijkt zoquote:Op zaterdag 10 september 2011 14:24 schreef LieLie het volgende:
[..]
Is het nou een verschrompeld kadetje of lijkt dat zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |