Idd, toch raar dat Doug Ellin zo'n geweldige serie schrijft en daarna niks meer doet. Zit met smart te wachten op een vergelijkbare serie, maar dan met 30ers, aangezien we allemaal ook 30 zijn inmiddelsquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:23 schreef Nickske1912 het volgende:
Van mij hoeft het ook allemaal niet meer zo. Laat maar zitten, het is mooi geweest. Zit inmiddels teveel tijd tussen het eind van de serie en een eventuele film.
Ik ben nog steeds twintiger maar ik snap je punt.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:53 schreef JDx het volgende:
[..]
Idd, toch raar dat Doug Ellin zo'n geweldige serie schrijft en daarna niks meer doet. Zit met smart te wachten op een vergelijkbare serie, maar dan met 30ers, aangezien we allemaal ook 30 zijn inmiddels
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik was het bestaan van Entourage/de film ondertussen alweer vergeten, dus voor mij hoeft het niet echt meer.
twitter:jerrycferrara twitterde op dinsdag 29-10-2013 om 01:36:38I am proud to announce the #Entourage movie is officially a GO! Have to thank @wbpictures and @HBO for all the support to make this happen! reageer retweet
Ze zijn er dus toch uit gekomen met z'n allentwitter:mrdougellin twitterde op dinsdag 29-10-2013 om 01:55:24It's a go. love you all. http://t.co/KcIPV5fqR8 reageer retweet
Yeah eindelijk!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 03:57 schreef BrainOverfloW het volgende:
twitter:jerrycferrara twitterde op dinsdag 29-10-2013 om 01:36:38I am proud to announce the #Entourage movie is officially a GO! Have to thank @wbpictures and @HBO for all the support to make this happen! reageer retweet
Ze zijn er dus toch uit gekomen met z'n allentwitter:mrdougellin twitterde op dinsdag 29-10-2013 om 01:55:24It's a go. love you all. http://t.co/KcIPV5fqR8 reageer retweet
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 03:57 schreef BrainOverfloW het volgende:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Er zou nieuws moeten zijn betreft de film; weet iemand meer?
quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Er zou nieuws moeten zijn betreft de film; weet iemand meer?
Ze zijn al aan et filmen. Ze mikken op een release rond het einde van het jaar.twitter:mrdougellin twitterde op woensdag 20-11-2013 om 19:39:32January 16 start date. Getting pumped http://t.co/ATGIAE5h8Q reageer retweet
vind seizoen 1 idd ook minder, met aquaman begint het pas goedquote:Op donderdag 30 januari 2014 11:58 schreef Dos37 het volgende:
Ik ben weer eens opnieuw begonnen met kijken, Ari moet in het eerste seizoen nog wel los komen. Het is nog wat slapjes.
Idd, m'n vriendin zo ver gekregen om de serie te kijken, maar aan het einde van seizoen 2 vond ze het niet leuk meer. Ik zat juist vol te houden en te wachten tot het begin van seizoen 3. Probeer het nog wel een keerquote:Op donderdag 30 januari 2014 13:22 schreef planethugo het volgende:
[..]
vind seizoen 1 idd ook minder, met aquaman begint het pas goed
wat bedoelen ze daar nu eigenlijk mee, verwachten ze dat de film 29 miljoen opbrengt en krijgt ie 5 miljoen subsidie?quote:Shooting on Warner Bros.’ movie version of the HBO series “Entourage” has started in Los Angeles.
The film includes the show’s original cast of Kevin Connolly, Adrian Grenier, Kevin Dillon, Jerry Ferrara and Jeremy Piven. Billy Bob Thornton and Haley Joel Osment also star as a father and son while returning cast members also include Perrey Reeves, Emmanuelle Chriqui and Rhys Coiro.
“Entourage” creator Doug Ellin is directing from his own screenplay. He posted a shot of the cast on his Twitter account over the weekend.
Mark Wahlberg, Stephen Levinson and Ellin are producing, with Wayne Carmona exec producing.
The show ended its eight-season run in September 2011. The series finale, watched by 2.6 million viewers, concluded with a cliffhanger to set up the movie.
Piven’s Ari Gold character, who had been a talent agency chief in the series, is portraying a studio chief in the movie.
The movie was chosen by lottery in June as one of 31 productions eligible to receive California’s Film and Television Tax Credit, landing seventh on the list with $5.81 million — the highest allocation among the 14 features selected. The commission lists the film as generating $29.1 million in production expenditures in California with 35 production days, 41 cast members, 265 crew members and 2,204 extras.
The film will also shoot in Miami.
Dat ja. planethugo heeft net te weinig tekst gemarkeerd nuquote:Op donderdag 20 februari 2014 09:18 schreef Aethereal het volgende:
Nee dat de productie 29M gaat kosten.
quote:The commission lists the film as generating $29.1 million in production expenditures
toch wel erg veel, had verwacht dat ie maximaal 10 miljoen zou kosten. Het zal echt geen financiële hit worden zoals bijv de Sex and the City filmsquote:Op donderdag 20 februari 2014 09:18 schreef Aethereal het volgende:
Nee dat de productie 29M gaat kosten.
Straight to videoquote:Op donderdag 20 februari 2014 10:03 schreef planethugo het volgende:
[..]
toch wel erg veel, had verwacht dat ie maximaal 10 miljoen zou kosten. Het zal echt geen financiële hit worden zoals bijv de Sex and the City films
in nederland vrees ik dat we op de dvd moeten wachten ja... of HBO moet het als tv film gaan uitzenden maar dat verwacht ik nietquote:
Hangt er natuurlijk ook vanaf hoe de film het doet als die naar Cannes gaat.quote:Op donderdag 20 februari 2014 11:18 schreef planethugo het volgende:
[..]
in nederland vrees ik dat we op de dvd moeten wachten ja... of HBO moet het als tv film gaan uitzenden maar dat verwacht ik niet
Jeremy Pivven wel. Die speelt in een relatief nieuwe serie Mr. Selfridge. Gebaseerd op waargebeurd verhaal. Vind het wel een leuke serie om naar te kijken.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:23 schreef Thomas B. het volgende:
Ik had eerlijk gezegd al niet het idee dat de carrières van de hoofdrolspelers na Entourage nou echt heel erg hebben willen vlotten. Volgens mij pakken ze iedere schnabbel aan die ze kunnen krijgen
Hoorde ze laatste nog de voice-overs doen bij een of andere Vietnam-documentaire, maar verder heb ik eik niks meer van ze vernomen.
Wil overigens niet zeggen dat ik niet benieuwd meer ben naar de film
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |