Weet iemand van elk van deze afleveringen de Season en Episode?quote:Leuk op Facebook:
http://www.facebook.com/Entourage/posts/10150285980761687
Wat is jouw meest favoriete Entourage moment, veel zeggen Joshua Tree.
Ook veel zie ik Ari met paintball en dat ze Seth Green in elkaar trappen in Vegas, denk in die bar ofzo?
Oh en zie nog 2/3 keer Bunny Suit haha! En als Drama Victory roept in de Grand Canyon.
Dat was een geweldige ep, met die masseur van Dramaquote:Op donderdag 8 september 2011 22:10 schreef JDx het volgende:
[..]
Denk dat ze die Vegas bedoelen dat ze elkaar allemaal helpen!
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Entourage_episodes zoeken mag je zelf doenquote:Op donderdag 8 september 2011 22:12 schreef JDx het volgende:
[..]
Weet iemand van elk van deze afleveringen de Season en Episode?
Dus:
- Joshua Tree ofzo
- The Dayfuckers geloof ik
- Vegas?
- Victory in the Canyon...
Er is idd een aflevering dat Drama gedesillusioneerd in z'n Lincoln stapt en naar de Grand Canyon rijdt, daar werd hij gebeld dat die show doorging. Zal die wel zijnquote:Op donderdag 8 september 2011 22:24 schreef JDx het volgende:
The Dayfuckers is S04E07
Vegas Baby, Vegas! is S03E09
One day in the Valley is S03E02 (gaan ze naar bios en party bij zo'n kid vond ik zelf erg leuk)
Tree Trippers S05E05
Victory in the Canyon is volgens mij als Drama krijgt te horen dat zijn show doorgaat, welke dat is weet ik niet.
The Resurreaction, S03E18quote:Op donderdag 8 september 2011 22:27 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Er is idd een aflevering dat Drama gedesillusioneerd in z'n Lincoln stapt en naar de Grand Canyon rijdt, daar werd hij gebeld dat die show doorging. Zal die wel zijn
Paar dagen geleden nog gekeken haha!quote:Op donderdag 8 september 2011 22:32 schreef tjoptjop het volgende:
Playboy Mansion aflevering was ook tof![]()
Ik denk dat ik binnenkort maar weer eens een marathon ga houden
Het begin van een mooi tijdperk met een nieuwe programmering in plaats van Entourage.quote:Op zondag 11 september 2011 10:54 schreef Cavalier het volgende:
De laatste, het einde van een tijdperk
Aflevering duurt gewoon een halfuur is te vinden in de tv schedule van HBO.quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:55 schreef planethugo het volgende:
het is sowieso in aflevering, hoop alleen dat het toch een stuk langer is dan de gebruikelijke 25 minuten, maar kan het ook nergens vinden.
al met al vind ik nu al een teleurstellend slot. Je gunt deze serie een laatste seizoen van 15 afleveringen waarin vince achter een project aan moet, succesvol is en lekker kan feesten. Niet een finale waarin een echtscheiding en een zwangerschap centraal staat.
De promo en sneak peeks van de laatste aflevering op een rij
ja das ook zo. How to make it in americaquote:Op zondag 11 september 2011 10:56 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Het begin van een mooi tijdperk met een nieuwe programmering in plaats van Entourage.
waar er maar een handvol afleveringen per seizoen van worden gemaakt.quote:Op zondag 11 september 2011 18:59 schreef Cavalier het volgende:
[..]
ja das ook zo. How to make it in america
Zoveel beter is Entourage ook niet qua aantal eps (alleen hadden die niet zo'n achterlijk lange break)quote:Op zondag 11 september 2011 20:05 schreef brtausi het volgende:
[..]
waar er maar een handvol afleveringen per seizoen van worden gemaakt.
Ik vind het tegenvallen in vergelijking met Entourage. Sex & the City is nog een leuker alternatief als je dat nog niet hebt gezienquote:Op zondag 11 september 2011 20:14 schreef Nickske1912 het volgende:
Is dat How to make it in America een goede opvolger voor als Entourage afgelopen is? Ik heb er nog nooit van gehoord, zal eens kijken.
Als je het niet over de films hebt is het best een prima seriequote:Op zondag 11 september 2011 20:51 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik vind het tegenvallen in vergelijking met Entourage. Sex & the City is nog een leuker alternatief als je dat nog niet hebt gezien
quote:Op zondag 11 september 2011 20:51 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik vind het tegenvallen in vergelijking met Entourage. Sex & the City is nog een leuker alternatief als je dat nog niet hebt gezien
Dit.quote:Op zondag 11 september 2011 20:53 schreef JDx het volgende:
Het is wel een leuke serie hoor, tenminste vond ik, alleen niets is te vergelijken met Entourage vind ik zelf, Entourage gaf mij, vooral in de seizoenen 2 en 3 echt een apart gevoel.
Ben wel benieuwd naar seizoen 2.
Hm, hij zegt aan de telefoon dat ze pas net in Florence zijn, en hij zal een week later teruggebeld worden. Dus ik denk niet 5 jaar later. Maar snap niet waarom hij zo nodig terug zou moeten, kijk eens wat hij daar heeft!quote:Op maandag 12 september 2011 10:17 schreef CoJackso het volgende:
Afgelopen..![]()
Hoewel de kwaliteit de laatste seizoenen iets minder is, is het toch elke keer weer genieten. Verder kan zo'n laatste afrondende aflevering het bij de fans natuurlijk nooit verkeerd doen.
En vergeet niet de laatste minuut te kijken, die toch wel aangeeft dat er een film aan zit te komen. Waarschijnlijk een film waarin zo'n 5 jaar verder wordt gegaan in de tijd.
Je hebt de serie toch wel gevolgd, dan zou je wel weten wat Ari gaat doenquote:Op maandag 12 september 2011 11:07 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Maar snap niet waarom hij zo nodig terug zou moeten, kijk eens wat hij daar heeft!
Waarom zou hij het niet doen? Zelfs als hij maar 1 of 2 jaar die baan houdt, heeft hij meer geld dan hij uit kan geven. En dat geeft hem tijd genoeg om een geschikte opvolger te vinden (of op te leiden), en daarna nog meer dan genoeg tijd om als jonge veertiger de multimiljardair uit te hangen met zijn vrouw. Ik zie niet in waarom hij het niet zou doen, en als zijn vrouw ook maar een greintje verstand heeft, snapt zij dat ook wel.quote:Op maandag 12 september 2011 11:07 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Hm, hij zegt aan de telefoon dat ze pas net in Florence zijn, en hij zal een week later teruggebeld worden. Dus ik denk niet 5 jaar later. Maar snap niet waarom hij zo nodig terug zou moeten, kijk eens wat hij daar heeft!
Je leeft naar je stand. Geen enkele goede zakenman zou zo'n miljardendeal afslaan voor een of twee jaar langer nietsen.quote:Op maandag 12 september 2011 12:40 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Hij zegt zelf nog dat ze geld hebben om 5 keer het leven te kunnen hebben dat ze nu hebben.
Ja, leuk voor 3 weken, dan verveelt het toch welquote:Op maandag 12 september 2011 11:07 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Maar snap niet waarom hij zo nodig terug zou moeten, kijk eens wat hij daar heeft!
Werken voor een miljardenbedrijf maakt hem nog geen miljardair natuurlijk.quote:Op maandag 12 september 2011 12:24 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Waarom zou hij het niet doen? Zelfs als hij maar 1 of 2 jaar die baan houdt, heeft hij meer geld dan hij uit kan geven. En dat geeft hem tijd genoeg om een geschikte opvolger te vinden (of op te leiden), en daarna nog meer dan genoeg tijd om als jonge veertiger de multimiljardair uit te hangen met zijn vrouw. Ik zie niet in waarom hij het niet zou doen, en als zijn vrouw ook maar een greintje verstand heeft, snapt zij dat ook wel.
Als je daar de rest van je leven blijft liggen wel ja. Met je geld kan je toch alles doen wat je wilt?quote:Op maandag 12 september 2011 13:01 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja, leuk voor 3 weken, dan verveelt het toch wel
Hij wordt CEO en grootaandeelhouder van een ouderbedrijf waar in ieder geval een van de grootste filmstudio's ter wereld onder valt. Hij wordt echt wel miljardair hoor.quote:Op maandag 12 september 2011 13:03 schreef Stefan het volgende:
[..]
Werken voor een miljardenbedrijf maakt hem nog geen miljardair natuurlijk.
Heb je wel opgelet het laatste seizoen? Het is onredelijke achterlijke kut, maar Ari is kennelijk totaal verliefd op haar en doet uiteindelijk wat ze wilquote:Op maandag 12 september 2011 14:26 schreef Splackavellie02 het volgende:
Als z'n vrouw dit tegenwerkt, is het echt een onredelijke, achterlijke kut, en moet Ari gewoon bij dr weg.
Mwa, zo is het toch eigenlijk altijd gegaan bij Entourage?quote:Op maandag 12 september 2011 14:19 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Wat een bagger dit.![]()
![]()
![]()
Had gehoopt dat er nog een goede waardige afsluiting zou komen zodat het seizoen nog een beetje opgekrikt werd. Maar dit was zelfs de slechtste van het hele seizoen. Opeens allemaal oplossingen uit het niets, Ik was ook voor een happy end. Maar dan moet het wel realistisch zijn en niet even snel doorheen gejaagd worden de allerlaatste 20 minuutjes.
*cough* stargate, firefly *cough*quote:Op maandag 12 september 2011 15:43 schreef Jivis het volgende:
De enige momenten waarop ik nog even heb kunnen glimlachen was om Drama (met dat zweren op z'n carrière). Ze hadden beter wat dingen open kunnen laten dan krampachtig proberen om alle verhaallijnen af te sluiten. Dit kwam wat geforceerd over.
Ben wel benieuwd of er nog een film komt. Bij de meeste series waarbij dat idee geopperd wordt, komt er nooit iets van terecht (24, Veronica Mars).
Firefly was gelukkig een uitzondering jaquote:Op maandag 12 september 2011 15:56 schreef ari_zahav het volgende:
[..]
*cough* stargate, firefly *cough*
Wat een kort kut seizoen trouwens
Als je op 40 jarige anorexia patiënten valt misschien.quote:Op maandag 12 september 2011 16:13 schreef Tim86 het volgende:
Kom op, stelletje zeikstralen. Die laatste shots van Mrs Ari maakten toch veel goed?
Mrs Ari mag best geromantiseerd wordenquote:Op maandag 12 september 2011 16:23 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Als je op 40 jarige anorexia patiënten valt misschien.
Ik vind haar totaal niet onredelijk, ze wil al seizoenen lang meer aandacht van Ari, die ze niet kreeg. Vond dat ze het nog vrij lang uithield voordat ze deze stap nam. Bovendien hoeft ze het toch niet voor het geld te doen, dat had ze al. Dat maakt het einde juist nog lulliger voor Ari, die nog onverminderd gretig is naar succes.quote:Op maandag 12 september 2011 14:33 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Heb je wel opgelet het laatste seizoen? Het is onredelijke achterlijke kut, maar Ari is kennelijk totaal verliefd op haar en doet uiteindelijk wat ze wil
Dom van ze er over te liegen, they where on a break!quote:Op maandag 12 september 2011 15:33 schreef Jivis het volgende:
Wordt een leuk vliegreisje als Sloan er uiteindelijk achter komt dat E wel met Melinda heeft geneukt.
Heb je wel opgelet in alle voorgaande seizoenen? Ari heeft altijd zijn vrouw alleen aandacht gegeven als de relatie weer eens op het spel stond. Als alles weer koek en ei was vielen ze weer in hetzelfde patroon: Ari die alleen met zijn werk bezig is en een telefoontje verkiest boven een gesprek met haar.quote:Op maandag 12 september 2011 14:33 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Heb je wel opgelet het laatste seizoen? Het is onredelijke achterlijke kut, maar Ari is kennelijk totaal verliefd op haar en doet uiteindelijk wat ze wil
In hoeverre Ari niet verandert is is open voor debat. Je zou ook kunnen zeggen dat hij nu wel veranderd is en niet weer in dat oude patroon gaat vervallen. Daarvoor is het een open einde. Natuurlijk zie je hem twijfelen en op z'n lip bijten nadat die gelogen heeft over dat telefoontje tegen z'n vrouw. Dus het kan ook dat hij wel echt zich anders gaat gedragen.quote:Op maandag 12 september 2011 17:39 schreef Vic_Vega het volgende:
[..]
Heb je wel opgelet in alle voorgaande seizoenen? Ari heeft altijd zijn vrouw alleen aandacht gegeven als de relatie weer eens op het spel stond. Als alles weer koek en ei was vielen ze weer in hetzelfde patroon: Ari die alleen met zijn werk bezig is en een telefoontje verkiest boven een gesprek met haar.
In de laatste scene kwam dit duidelijk weer naar voren. Ari is in het extreme door het stof gegaan, maar zal uiteindelijk niet veranderen. Het bloed kruipt nou eenmaal waar het niet gaan kan.
Drama was inderdaad het grappigst. Maarja, dat is eigenlijk ook altijd zo geweest, samen met Ari en in mindere mate Turtle. Vince & E waren altijd aan het huilen.quote:Op maandag 12 september 2011 19:23 schreef Erik1991 het volgende:
Tja, einde van een tijdperk. Laatste twee seizoenen vond ik over het algemeen zwaar tegenvallen en ook de laatste aflevering was niet echt om over naar huis te schrijven. Vond Drama overigens wel weer ouderwets op dreef.
Jij bent single?quote:Op maandag 12 september 2011 14:26 schreef Splackavellie02 het volgende:
Als z'n vrouw dit tegenwerkt, is het echt een onredelijke, achterlijke kut, en moet Ari gewoon bij dr weg.
En dat is relevant omdat?quote:
Zij heeft zijn beginkapitaal gesponsordquote:Op maandag 12 september 2011 20:02 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
En dat is relevant omdat?
Ga alsjeblieft niet aan komen zetten met 'het is geven en nemen in een relatie' want wat de fuck heeft zij ooit gedaan?
Je blijkbaar niet weet hoe liefde werkt én bovendien niet opgelet hebt de afgelopen 8 jaar.quote:Op maandag 12 september 2011 20:02 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
En dat is relevant omdat?
Voor zover ik kan inschatten is Ari altijd zo'n carriere-gedreven freak geweest, dat is zijn passie, zo zit hij in elkaar. Als ze dat niet kan hebben, dan had ze maar niet met hem moeten trouwen. Uiteraard gaat hij uiteindelijk zijn eigen studio beginnen en haar nog veel harder dan ooit verwaarlozen, dat lijkt me evident.quote:Op maandag 12 september 2011 20:15 schreef pfaf het volgende:
[..]
Je blijkbaar niet weet hoe liefde werkt én bovendien niet opgelet hebt de afgelopen 8 jaar.
Ari heeft jaren lang z'n gezin verwaarloosd voor z'n werk, romantische momenten afgekapt voor cliënten, 24/7 met z'n telefoon aan z'n oor gelopen et cetera. Z'n vrouw vindt dat (mijns inziens terecht) niet ok en wil scheiden, omdat zij geld niet het belangrijkste in het leven vindt (bovendien heeft zij zelf meer dan Ari). Ari snapte dat niet, of wilde dat niet zien, de laatste 8 jaar, maar is de laatste episode plots tot het inzicht gekomen dat liefde niet draait om 24/7 werken en af en toe een diamanten ring cadeau doen, maar om aandacht schenken en samenzijn.
Ik ben het de vorige seizoenen vaak met haar eens geweest wat Ari's afwezigheid betreft. Maar dit seizoen is ze een beetje doorgeslagen. Bovendien had ik het over de miljardendeal en het scenario dat ik voorstelde.quote:Op maandag 12 september 2011 20:15 schreef pfaf het volgende:
[..]
Je blijkbaar niet weet hoe liefde werkt én bovendien niet opgelet hebt de afgelopen 8 jaar.
Ari heeft jaren lang z'n gezin verwaarloosd voor z'n werk, romantische momenten afgekapt voor cliënten, 24/7 met z'n telefoon aan z'n oor gelopen et cetera. Z'n vrouw vindt dat (mijns inziens terecht) niet ok en wil scheiden, omdat zij geld niet het belangrijkste in het leven vindt (bovendien heeft zij zelf meer dan Ari). Ari snapte dat niet, of wilde dat niet zien, de laatste 8 jaar, maar is de laatste episode plots tot het inzicht gekomen dat liefde niet draait om 24/7 werken en af en toe een diamanten ring cadeau doen, maar om aandacht schenken en samenzijn.
Als zij Ari tegenwerkt is zij niet de achterlijke trut die jij voorstelt, maar iemand die wel weet wat leven is. Bovendien is zij consequent, in tegenstelling tot Ari (bij z'n hypothetisch keuze voor CEO), dus zou Ari de achterlijke trut zijn, door voor het geld te kiezen. Geld dat ze overigens al als water hebben...
Fixedquote:Op maandag 12 september 2011 21:09 schreef Bananenman het volgende:
Wat een belachelijk slecht seizoen
Met name de verhaallijn van Vince is erg vreemd. De impulsiviteit past prima bij zijn karakter, maar totaal bij het karakter van Sophia.quote:Op maandag 12 september 2011 20:11 schreef Dr.Horrible het volgende:
Verhaallijn van Ari vond ik prima afgerond. Drama idem. Turtle okay. Die relatie van Vince hadden ze beter helemaal achterwege kunnen laten. Voor E. had een wat meer open einde beter gepast naar mijn mening.
Het was sowieso allemaal veel te abrupt. Gebruik je resterende afleveringen om lopende verhaallijnen af te ronden, niet om geheel nieuwe te creëren die dan in een paar minuten afgerond moeten worden.
Fixedquote:Op maandag 12 september 2011 22:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Met name de verhaallijn van Vince is erg vreemd. De impulsiviteit past prima bij zijn karakter, maar totaal niet bij het karakter van Sophia.
Dat moest er ook staan inderdaad.quote:Op maandag 12 september 2011 22:55 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Fixed
Ben het er zo wel mee eens.
Als CEO wordt je echt niet automatisch grootaandeelhouder hoor. Dan moet je of zelf een bende kopen, dan wel de huidige aandeelhouders zo gek krijgen om de boel te laten verwateren of onrealistische optiepakketten proberen mee te krijgen. Maar miljardair, nee.quote:Op maandag 12 september 2011 14:05 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Hij wordt CEO en grootaandeelhouder van een ouderbedrijf waar in ieder geval een van de grootste filmstudio's ter wereld onder valt. Hij wordt echt wel miljardair hoor.
^quote:Op maandag 12 september 2011 23:51 schreef DUK het volgende:
Matig einde van een matig seizoen. Goed de lijn doorgezet.
Dat zou geweldig zijn. Met wat betere acteurs ipv de droeftoeters die Eric en Vince speelden er bij kan dat zeker interessant worden. Hoewel relatieproblemen dan wel op welke manier ook dan voorbij moeten zijn want anders wordt dat bandje te lang afgespeeld.quote:Op dinsdag 13 september 2011 02:52 schreef Hoogstaande het volgende:
Ben ik dan de enige die hoop kreeg bij het einde op een spinoff van Ari Gold?
Dat zou wel lache zijnquote:Op dinsdag 13 september 2011 02:52 schreef Hoogstaande het volgende:
Ben ik dan de enige die hoop kreeg bij het einde op een spinoff van Ari Gold?
One Day in the Valley! Idd zeer geniale aflevering, dat hij op het dak staat, de superstar!quote:Op dinsdag 13 september 2011 04:07 schreef epicbeardman het volgende:
Zonde van de serie de laatste paar seizoenen, het blijft een leuk concept.
Maarja ik begon hier ook 6 jaar geleden aan, en heeft me toch altijd wel een beetje kunnen boeien (denk niet dat ik mag klagen eigenlijk over de kijkplezier die het me toch nog heeft gegeven)
Eigenlijk is de episode met dat ze bij Aquaman preview zitten en het stroom uitvalt nog het best bijgebleven, en dat feestje er na als het nieuws uitkomt.
dat eindigde idd ook redelijk vreemd. De serie wordt toch gewoon gemaakt met Dice en Drama toch? Daar is nauwelijks op terug gekomenquote:Op dinsdag 13 september 2011 11:36 schreef One_conundrum het volgende:
Maar dat van Drama werd weer niet echt afgemaakt.
Er werd niks echt afgemaakt, dat is een beetje het punt. E loog gewoon tegen Sloan om nog een kans te krijgen en wat er met die baby en Sloans vader die E dood wou schieten gebeurd zoeken ze wel uit als ze terugkomen ofzo. Turtle heeft geeneens een verhaallijn, hij is nu miljonair en klaar (over 1 jaar heeft hij het geld alweer verkloot hem kennende maar goed). Vince gaat trouwen met een slim iemand na 1 dag dus dat kan ook alleen maar goed gaan (quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:36 schreef One_conundrum het volgende:
Maar dat van Drama werd weer niet echt afgemaakt.
Geniaal ja. Vooral het stuk vanaf 4.28quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:21 schreef Jivis het volgende:
Dit blijft de beste cameo wat mij betreft. Seizoen 6 nog wel!
Dat stukje dat die huiltquote:Op dinsdag 13 september 2011 19:24 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Geniaal ja. Vooral het stuk vanaf 4.28
Ik vind haar sowieso een mooie oudere vrouw, maar echt smelten deed ik pas bij Sloan in die jurk bij het vliegtuig. Ik wil haar ook.quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:16 schreef Fukjoeman het volgende:
Ach ja, deze serie was al 2 seizoenen zwaar over the hill. Ik vond deze aflevering nog wel vermakelijk moet ik zeggen.
Tevens:
Die benen van mrs. Gold
Voor het laatste seizoen een goed einde: ja.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:15 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik vond Lost oprecht een goed einde hebben
Nouja, dit is niet het topic ervoor. Ik kon er in elk geval prima mee leven, vond de karakterontwikkeling in de latere seizoenen sterk genoeg om de missende antwoorden te compenseren.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:15 schreef Jivis het volgende:
[..]
Voor het laatste seizoen een goed einde: ja.
Over de hele serie gezien een goed einde: no way.
Dat was inderdaad ook het excuus van de schrijvers uiteindelijk: "Ja het ging toch om de personages, het verhaal was onderliggend." Bah.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:16 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Nouja, dit is niet het topic ervoor. Ik kon er in elk geval prima mee leven, vond de karakterontwikkeling in de latere seizoenen sterk genoeg om de missende antwoorden te compenseren.
Neh.. Vind haar geen mooie oudere vrouw. Ik v ind dat ze een kattig gezicht heeft en een grote puntneus en ik vind d'r veel te mager.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:13 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik vind haar sowieso een mooie oudere vrouw, maar echt smelten deed ik pas bij Sloan in die jurk bij het vliegtuig. Ik wil haar ook.
Dat was dan ook de top van de aflevering, samen met Ari.
Al met al het slechtste einde van een tv-serie dat ik ooit gezien heb.
Vrouwen over andere vrouwenquote:Op woensdag 14 september 2011 00:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Neh.. Vind haar geen mooie oudere vrouw. Ik v ind dat ze een kattig gezicht heeft en een grote puntneus en ik vind d'r veel te mager.
Sloan is dan wel echt een prachtprachtprachtvrouw. Elk kledingstuk staat haar, vind haar één van de mooiste actrices, mede ook door haar uitstraling en ze oogt heel puur natuur.
Ik vind haar wel mooi. Mager is wat aan te doen, te dik vaak niet meer.quote:Op woensdag 14 september 2011 00:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Neh.. Vind haar geen mooie oudere vrouw. Ik v ind dat ze een kattig gezicht heeft en een grote puntneus en ik vind d'r veel te mager.
Ohja, vrouwen over andere vrouwen, dat kan natuurlijk niet, iew wat is dat raarquote:
elk seizoen zaten er wel wat amerikaanse sporters in, maar die herken ik totaal niet. Net zoals ze in Amerika Theo Janssen niet zullen herkennenquote:Op dinsdag 13 september 2011 19:55 schreef DUK het volgende:
+ Rodriguez en Teixeira van de Yankees..
Die beunhaas wil je toch ook niet herkennenquote:Op woensdag 14 september 2011 11:55 schreef planethugo het volgende:
[..]
elk seizoen zaten er wel wat amerikaanse sporters in, maar die herken ik totaal niet. Net zoals ze in Amerika Theo Janssen niet zullen herkennen
Ik vind dit seizoen een stuk beter als 7, dat was voor mij echt het dieptepunt van de serie.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:05 schreef =HellFire= het volgende:
Tsja, dat was seizoen 8... Laat ik het zo zeggen: als Vince een OD had gehad in het 7e seizoen, was het wat mij betreft ook goed geweest.
En dan noem je theo janssenquote:Op woensdag 14 september 2011 11:55 schreef planethugo het volgende:
[..]
elk seizoen zaten er wel wat amerikaanse sporters in, maar die herken ik totaal niet. Net zoals ze in Amerika Theo Janssen niet zullen herkennen
quote:Op woensdag 14 september 2011 11:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ohja, vrouwen over andere vrouwen, dat kan natuurlijk niet, iew wat is dat raar![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |