Stiekem is dan ook gewoon E. de hoofdrolspelerquote:Op maandag 1 augustus 2011 13:27 schreef Dr.Pringles het volgende:
Wanneer gaat het nou weer om Vince draaien. Het enige waarmee hij te maken heeft is het script die hij geschreven heeft.
Ze zag er inderdaad wel weer pokke lekker uit!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:19 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Weer E en Sloan die om elkaar heen draaien. Wat is dit seizoen 2? Kunnen ze echt geen betere andere plotlijn verzinnen dan dit en daarom maar die break-up bedacht ik de seizoenspauze. Ik dacht dat we daar nu wel vanaf waren.
Maar meer Emmanuelle Chriquiis natuurlijk altijd meegenomen
Zodra ze in beeld komt, maakt dat haar zwakke personage weer helemaal goed.quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:27 schreef Dr.Pringles het volgende:
Inderdaad wel wat beter dan de vorige. Word echt wel moe van Sloan nu, die scene waar ze fuck you schreeuwt..lekker belangrijk.
www.eweka.nl incl. Spotnet.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:01 schreef VeerEli het volgende:
En van welke site downloaden jullie dan?
Ja he, vond ik ook. Denk dat ze dat ook expres een beetje hebben gedaan, ouderwets Ari en Lloyd, ouderwets Turtle in z'n pakkie. De opmerking dat ze straks allemaal weer single zijn.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:04 schreef DUK het volgende:
Vond deze eigenlijk bijzonder leuk. Deed een beetje denken naar de goede oude afleveringen.
Sowieso kan ik altijd wel genieten van een Ari-Lloyd scene.... (no homo)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |