abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101737070
Is het niet zo dat de dader in afwachting van zijn proces is vrijgelaten?

Hoe dan ook hij zal wel op vrije voeten blijven, want de Belgische gevangenissen zitten vol. :|W
pi_101737197
quote:
9s.gif Op donderdag 8 september 2011 22:22 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Het is idd heel erg....

.... om te zeggen dat het voornamelijk Murken zijn.
Dan vraag ik me meteen af: bekte Tarokkanen niet goed genoeg?
pi_101737525
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 22:18 schreef Pipo1234 het volgende:
Afstuderen als kinderverzorger. :') MBO'ers :')
Dude, wtf heeft dat er mee te maken? :')
  vrijdag 9 september 2011 @ 00:47:32 #34
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_101738248
quote:
7s.gif Op donderdag 8 september 2011 22:18 schreef Devv het volgende:
Even een foto posten voor de beeldvorming.

[ afbeelding ]

Discuss.
Fixed

Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_101738263
D66 recruteert kennelijk ook in het buitenland. ;(
pi_101738348
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 00:48 schreef Xa1pt het volgende:
D66 recruteert kennelijk ook in het buitenland. ;(
:')
pi_101738384
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 00:47 schreef jcdragon het volgende:

[..]

Fixed

[ afbeelding ]
Wel knap dat die Belgen een dubbele beenbreuk oplossen met 2 pleisters. :D
  vrijdag 9 september 2011 @ 01:51:32 #38
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_101739355
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 september 2011 00:52 schreef Thieske het volgende:

[..]

Als alles aan elkaar zit met schroeven hoeft er geen gips omheen.
Bedankt Hans.
pi_101739793
Dit soort berichten lees je veel te vaak. Daders die een 'abonnement' bij de politie hebben en wiens gedrag onverbeterlijk is. Ze gaan steeds opnieuw in de fout; het 'recht' is in dit soort verhalen ver te zoeken. Slachtoffer zit met maandenlange ellende, dader loopt vrolijk vrij op straat rond. De remming of aarzeling om morgen weer iets soortgelijks te flikken: nul

Dit soort tuig moet van de straat en het strafrecht moet progressief van opzet zijn. Bijvoorbeeld: één vergrijp is een maand cel, herhaling is een jaar, nog weer herhaling is vijf jaar. Wie niet horen wil, moet maar voelen. In dit soort zaken geldt dat zachte heelmeesters stinkende wonden maken. Dit gespuis langdurig van straat halen zorgt er in elk geval voor dat de straat weer een poosje wat veiliger is.
pi_101739849
quote:
15s.gif Op vrijdag 9 september 2011 03:06 schreef Elfletterig het volgende:
Dit soort berichten lees je veel te vaak. Daders die een 'abonnement' bij de politie hebben en wiens gedrag onverbeterlijk is. Ze gaan steeds opnieuw in de fout; het 'recht' is in dit soort verhalen ver te zoeken. Slachtoffer zit met maandenlange ellende, dader loopt vrolijk vrij op straat rond. De remming of aarzeling om morgen weer iets soortgelijks te flikken: nul

Dit soort tuig moet van de straat en het strafrecht moet progressief van opzet zijn. Bijvoorbeeld: één vergrijp is een maand cel, herhaling is een jaar, nog weer herhaling is vijf jaar. Wie niet horen wil, moet maar voelen. In dit soort zaken geldt dat zachte heelmeesters stinkende wonden maken. Dit gespuis langdurig van straat halen zorgt er in elk geval voor dat de straat weer een poosje wat veiliger is.
Of gewoon executie voor zulke figuren als de dader. Ben je er ook klaar mee.
pi_101739877
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 22:46 schreef Pipo1234 het volgende:

[..]

Waarschijnlijk kan de term "allochtoon" vervangen worden met Jood als het 90 jaar eerder was geweest.
Ja, want hoe die joden met hun vrouwen om gaan, werkelijk te gek voor woorden! Hennie dat je bent :')

-7 voor je domme godwin.
There's no point for democracy when ignorance is celebrated.
  vrijdag 9 september 2011 @ 04:04:52 #42
308021 HTrockstar
Tweakotine-addict
pi_101739888
quote:

Normaal niet gauw voor hoge straffen maar dit soort knusjes horen niet in de samenleving, wegstoppen en nooit weer daglicht voor deze idiot!

Sowieso een vrouw slaan, laat staan er eentje het ziekenhuis inwerken :') :')
pi_101740450
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 september 2011 00:52 schreef Thieske het volgende:

[..]

Dit ja. :').
pi_101740458
quote:
Daders die een 'abonnement' bij de politie hebben en wiens gedrag onverbeterlijk is.
Dat abonnement is veel te vrijblijvend. ECI weet je tenminste nog aan je verplichtingen te herinneren.
pi_101740463
Aan die foto te zien is het de schuld van het meisje zelf. Wat een inteelthoofden...
Op dinsdag 24 mei 2011 07:11 schreef Absurditeit het volgende:
Het werkt ook niet echt erotiserend als je de rookworst en saucijzenbroodjes op 45 meter afstand al ruikt, terwijl je langs de plastic laarzen en kledij loopt.
pi_101740481
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 23:08 schreef fruitt70 het volgende:

[..]

Het is belgie hé, daar kennen ze geen mbo, misschien kan je wel in belgie op een hogeschool afstuderen als kinderverzorgster hé dat weet jij niet hé. hé.
Afstuderen doe je mijns inziens enkel aan de universiteit, niet in het beroepsonderwijs.

Ik weet wel dat het gemeen goed geworden is om die term te pas en te onpas te gebruiken; net zoals dat iedereen tegenwoordig student genoemd wordt (waar vroeger iemand die lager of middelbaar beroepsonderwijs volgde leerling genoemd wordt, is er tegenwoordig ook steevast sprake van studenten).

De Vlaamse Hoge School is overigens sowieso geen equivalent van het Nederlandse HBO, dat verder terzijde.
  vrijdag 9 september 2011 @ 08:06:38 #47
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_101740603
Net als met varkens, preventief ruimen.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_101740638
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 03:57 schreef John5 het volgende:

[..]

Ja, want hoe die joden met hun vrouwen om gaan, werkelijk te gek voor woorden! Hennie dat je bent :')

-7 voor je domme godwin.
Dat is geen Godwin, hoor. Getuige deze reactie

quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 07:51 schreef Pipo1234 het volgende:
Aan die foto te zien is het de schuld van het meisje zelf. Wat een inteelthoofden...
is meneer gewoon aan het trollen.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  vrijdag 9 september 2011 @ 08:13:49 #49
8372 Bastard
Persona non grata
pi_101740654
Nog even en we krijgen ook in Belgie "begrijpelijke" rellen.
The truth was in here.
  vrijdag 9 september 2011 @ 08:16:26 #50
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_101740677
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 22:26 schreef Ludd het volgende:

[..]

Niets mis met MBO'ers (of welk niveau dan ook), maar het is wel een beetje belachelijk om daar de term afstuderen voor te gebruiken, vind je ook niet?

Dit moet je overigens de degene die deze term gebruikt verwijten, in dit geval dat nieuwsblad dus.

On topic, problemen met Tsjetsjeners? Daar had ik in nog nooit van gehoord. Hebben we deze groep in Nederland nog niet aan ons multicultureel bestand toegevoegd?
Dat zijn ook moslims.. Nuff said.
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_101740687
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 september 2011 08:13 schreef Bastard het volgende:
Nog even en we krijgen ook in Belgie "begrijpelijke" rellen.
Met massale inzamelingen van hulpgoederen. Plasmaschermen, merkkleding en meer van zulke essentiële zaken.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_101740697
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 08:11 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Dat is geen Godwin, hoor. Getuige deze reactie

[..]

is meneer gewoon aan het trollen.
Ik ben niet aan het trollen. Ik ken dat soort mensen inmiddels wel. Die kun je het beste nog meteen op transport zetten. Dankzij hun stupiditeit die voortvloeit uit vele generaties inteelt, zijn dit soort mensen een gevaar voor anderen én zichzelf.
Het werkt ook niet echt erotiserend als je de rookworst en saucijzenbroodjes op 45 meter afstand al ruikt, terwijl je langs de plastic laarzen en kledij loopt.
  vrijdag 9 september 2011 @ 08:19:46 #53
8372 Bastard
Persona non grata
pi_101740706
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 08:17 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Met massale inzamelingen van hulpgoederen. Plasmaschermen, merkkleding en meer van zulke essentiële zaken.
Ja, want ze worden al jaren onderdrukt en kansloos gehouden, dus logisch.
The truth was in here.
pi_101740711
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 08:18 schreef Pipo1234 het volgende:

[..]

Ik ben niet aan het trollen. Ik ken dat soort mensen inmiddels wel. Die kun je het beste nog meteen op transport zetten. Dankzij hun stupiditeit die voortvloeit uit vele generaties inteelt, zijn dit soort mensen een gevaar voor anderen én zichzelf.
Zoals ik al zei: gewoon getroll.

Ik hoop het tenminste wel, als je echt zo denkt zou ik hulp zoeken als ik jou was.
pi_101740765
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 september 2011 08:19 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Zoals ik al zei: gewoon getroll.

Ik hoop het tenminste wel, als je echt zo denkt zou ik hulp zoeken als ik jou was.
Omdat ik de werkelijkheid zie zoals die is. Volgens mij moet jij hulp zoeken. Domme c.q. asociale mensen zijn geen zegening voor de mensheid of zoiets. Zij zorgen ervoor dat er oorlogen ontstaan en dat xenofobie überhaupt bestaat.
pi_101740881
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 08:26 schreef Pipo1234 het volgende:

[..]

Omdat ik de werkelijkheid zie zoals die is. Volgens mij moet jij hulp zoeken. Domme c.q. asociale mensen zijn geen zegening voor de mensheid of zoiets. Zij zorgen ervoor dat er oorlogen ontstaan en dat xenofobie überhaupt bestaat.
Ah ja, en aan het uiterlijk kun je natuurlijk zien wie er "asociaal" is...

Was Lombroso geen betere nick geweest?
pi_101740964
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 08:37 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Ah ja, en aan het uiterlijk kun je natuurlijk zien wie er "asociaal" is...

Was Lombroso geen betere nick geweest?
Alsof criminaliteit niet (deels) genetisch is...
pi_101741480
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 22:46 schreef Pipo1234 het volgende:

[..]

Waarschijnlijk kan de term "allochtoon" vervangen worden met Jood als het 90 jaar eerder was geweest.
Go back to school. Verder.. Schokkend, maar zeker niet verrassend.
pi_101741588
Volgens mij spannen alle rechters samen om een zo rechts mogelijke politieke agenda door te drukken.
Ze zijn aardig op weg.
pi_101742741
Gewoon ritueel slachten die kerel :Y
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')