Dan vraag ik me meteen af: bekte Tarokkanen niet goed genoeg?quote:Op donderdag 8 september 2011 22:22 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Het is idd heel erg....
.... om te zeggen dat het voornamelijk Murken zijn.
Dude, wtf heeft dat er mee te maken?quote:Op donderdag 8 september 2011 22:18 schreef Pipo1234 het volgende:
Afstuderen als kinderverzorger.MBO'ers
Fixedquote:Op donderdag 8 september 2011 22:18 schreef Devv het volgende:
Even een foto posten voor de beeldvorming.
[ afbeelding ]
Discuss.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:48 schreef Xa1pt het volgende:
D66 recruteert kennelijk ook in het buitenland.
Als alles aan elkaar zit met schroeven hoeft er geen gips omheen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:52 schreef Thieske het volgende:
[..]
Wel knap dat die Belgen een dubbele beenbreuk oplossen met 2 pleisters.![]()
Of gewoon executie voor zulke figuren als de dader. Ben je er ook klaar mee.quote:Op vrijdag 9 september 2011 03:06 schreef Elfletterig het volgende:
Dit soort berichten lees je veel te vaak. Daders die een 'abonnement' bij de politie hebben en wiens gedrag onverbeterlijk is. Ze gaan steeds opnieuw in de fout; het 'recht' is in dit soort verhalen ver te zoeken. Slachtoffer zit met maandenlange ellende, dader loopt vrolijk vrij op straat rond. De remming of aarzeling om morgen weer iets soortgelijks te flikken: nul
Dit soort tuig moet van de straat en het strafrecht moet progressief van opzet zijn. Bijvoorbeeld: één vergrijp is een maand cel, herhaling is een jaar, nog weer herhaling is vijf jaar. Wie niet horen wil, moet maar voelen. In dit soort zaken geldt dat zachte heelmeesters stinkende wonden maken. Dit gespuis langdurig van straat halen zorgt er in elk geval voor dat de straat weer een poosje wat veiliger is.
Ja, want hoe die joden met hun vrouwen om gaan, werkelijk te gek voor woorden! Hennie dat je bentquote:Op donderdag 8 september 2011 22:46 schreef Pipo1234 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kan de term "allochtoon" vervangen worden met Jood als het 90 jaar eerder was geweest.
Normaal niet gauw voor hoge straffen maar dit soort knusjes horen niet in de samenleving, wegstoppen en nooit weer daglicht voor deze idiot!quote:Op vrijdag 9 september 2011 03:06 schreef Elfletterig het volgende:
Dit soort berichten lees je veel te vaak. Daders die een 'abonnement' bij de politie hebben en wiens gedrag onverbeterlijk is. Ze gaan steeds opnieuw in de fout; het 'recht' is in dit soort verhalen ver te zoeken. Slachtoffer zit met maandenlange ellende, dader loopt vrolijk vrij op straat rond. De remming of aarzeling om morgen weer iets soortgelijks te flikken: nul
Dit soort tuig moet van de straat en het strafrecht moet progressief van opzet zijn. Bijvoorbeeld: één vergrijp is een maand cel, herhaling is een jaar, nog weer herhaling is vijf jaar. Wie niet horen wil, moet maar voelen. In dit soort zaken geldt dat zachte heelmeesters stinkende wonden maken. Dit gespuis langdurig van straat halen zorgt er in elk geval voor dat de straat weer een poosje wat veiliger is.
Dit ja.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:52 schreef Thieske het volgende:
[..]
Wel knap dat die Belgen een dubbele beenbreuk oplossen met 2 pleisters.![]()
Dat abonnement is veel te vrijblijvend. ECI weet je tenminste nog aan je verplichtingen te herinneren.quote:Op vrijdag 9 september 2011 03:06 schreef Elfletterig het volgende:
Daders die een 'abonnement' bij de politie hebben en wiens gedrag onverbeterlijk is.
Afstuderen doe je mijns inziens enkel aan de universiteit, niet in het beroepsonderwijs.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:08 schreef fruitt70 het volgende:
[..]
Het is belgie hé, daar kennen ze geen mbo, misschien kan je wel in belgie op een hogeschool afstuderen als kinderverzorgster hé dat weet jij niet hé. hé.
Dat is geen Godwin, hoor. Getuige deze reactiequote:Op vrijdag 9 september 2011 03:57 schreef John5 het volgende:
[..]
Ja, want hoe die joden met hun vrouwen om gaan, werkelijk te gek voor woorden! Hennie dat je bent
-7 voor je domme godwin.
is meneer gewoon aan het trollen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 07:51 schreef Pipo1234 het volgende:
Aan die foto te zien is het de schuld van het meisje zelf. Wat een inteelthoofden...
Dat zijn ook moslims.. Nuff said.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:26 schreef Ludd het volgende:
[..]
Niets mis met MBO'ers (of welk niveau dan ook), maar het is wel een beetje belachelijk om daar de term afstuderen voor te gebruiken, vind je ook niet?
Dit moet je overigens de degene die deze term gebruikt verwijten, in dit geval dat nieuwsblad dus.
On topic, problemen met Tsjetsjeners? Daar had ik in nog nooit van gehoord. Hebben we deze groep in Nederland nog niet aan ons multicultureel bestand toegevoegd?
Met massale inzamelingen van hulpgoederen. Plasmaschermen, merkkleding en meer van zulke essentiële zaken.quote:Op vrijdag 9 september 2011 08:13 schreef Bastard het volgende:
Nog even en we krijgen ook in Belgie "begrijpelijke" rellen.
Ik ben niet aan het trollen. Ik ken dat soort mensen inmiddels wel. Die kun je het beste nog meteen op transport zetten. Dankzij hun stupiditeit die voortvloeit uit vele generaties inteelt, zijn dit soort mensen een gevaar voor anderen én zichzelf.quote:Op vrijdag 9 september 2011 08:11 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dat is geen Godwin, hoor. Getuige deze reactie
[..]
is meneer gewoon aan het trollen.
Ja, want ze worden al jaren onderdrukt en kansloos gehouden, dus logisch.quote:Op vrijdag 9 september 2011 08:17 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Met massale inzamelingen van hulpgoederen. Plasmaschermen, merkkleding en meer van zulke essentiële zaken.
Zoals ik al zei: gewoon getroll.quote:Op vrijdag 9 september 2011 08:18 schreef Pipo1234 het volgende:
[..]
Ik ben niet aan het trollen. Ik ken dat soort mensen inmiddels wel. Die kun je het beste nog meteen op transport zetten. Dankzij hun stupiditeit die voortvloeit uit vele generaties inteelt, zijn dit soort mensen een gevaar voor anderen én zichzelf.
Omdat ik de werkelijkheid zie zoals die is. Volgens mij moet jij hulp zoeken. Domme c.q. asociale mensen zijn geen zegening voor de mensheid of zoiets. Zij zorgen ervoor dat er oorlogen ontstaan en dat xenofobie überhaupt bestaat.quote:Op vrijdag 9 september 2011 08:19 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: gewoon getroll.
Ik hoop het tenminste wel, als je echt zo denkt zou ik hulp zoeken als ik jou was.
Ah ja, en aan het uiterlijk kun je natuurlijk zien wie er "asociaal" is...quote:Op vrijdag 9 september 2011 08:26 schreef Pipo1234 het volgende:
[..]
Omdat ik de werkelijkheid zie zoals die is. Volgens mij moet jij hulp zoeken. Domme c.q. asociale mensen zijn geen zegening voor de mensheid of zoiets. Zij zorgen ervoor dat er oorlogen ontstaan en dat xenofobie überhaupt bestaat.
Alsof criminaliteit niet (deels) genetisch is...quote:Op vrijdag 9 september 2011 08:37 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ah ja, en aan het uiterlijk kun je natuurlijk zien wie er "asociaal" is...
Was Lombroso geen betere nick geweest?
Go back to school. Verder.. Schokkend, maar zeker niet verrassend.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:46 schreef Pipo1234 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kan de term "allochtoon" vervangen worden met Jood als het 90 jaar eerder was geweest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |