Ergens doet het me ook wel goed om te lezen dat niet alleen de Nederlandse rechters alle gevoel voor maat verloren zijn. Ook in België en vooral de UK kunnen ze er wat van.quote:Vechtersbaas schopt 18-jarig meisje dubbele open beenbreuk
DONDERDAG 08 SEPTEMBER 2011, 03U00AUTEUR: PIETER HUYBERECHTS EN YVES BARBIEUX
GERAARDSBERGEN - Een avondje uit in het Oost-Vlaamse Geraardsbergen krijgt voor Maurien De Smeth (18) een wel heel pijnlijk vervolg, met name een operatie en een revalidatie van minstens acht maanden. ‘We werden belaagd door een twintigtal jongeren en ik vroeg vriendelijk om het vechten zo te laten. Als antwoord stampten ze mijn scheen- én kuitbeen over.'
Deze week zou Maurien De Smeth aan haar stageperiode beginnen. Haar droom is namelijk om op het einde van dit schooljaar af te studeren als kinderverzorgster. Maar in tegenstelling tot haar vriendinnen zal ze de stages moeten missen. En dat allemaal omdat een brutale vechtersbaas het samen met zijn kompanen nodig vond haar een dubbele open beenbreuk te schoppen.
Van op haar ziekenbed doet ze zichtbaar aangeslagen haar verhaal, dat vrijdagavond begon met kijken naar het vuurwerk. ‘Dat vuurwerk is een jaarlijkse traditie in Geraardsbergen. Telkens bij het begin van het schooljaar. Ik was met een groep vrienden op stap. Ook mijn vriend was erbij. Er liep veel bekend volk in Geraardsbergen en het plan was om na het vuurwerk nog met een grote bende uit te gaan. Plots, toen we op het Stationsplein stonden, werden we belaagd.'
Volgens Maurien zijn er in het nachtleven van Geraardsbergen al veel langer spanningen tussen bepaalde groepen.
‘Het is erg om te zeggen maar het zijn vooral de Turkse, Marokkaanse en Tsjetsjeense jongeren die zich hier gedragen alsof ze de baas zijn. De laatste tijd is er wat over en weer gedreigd tussen enkele jongens die ik ken en een groep allochtonen die hier altijd rondhangt. Opeens doken ze rond 1 uur van alle kanten rond het Stationsplein op. Wij waren met acht, waaronder heel wat meisjes, zij met een twintigtal. Hun leider, een Turkse Belg, haalde een mes boven en bedreigde een vriend. Die trok zijn t-shirt uit, waarna ik hem overhaalde om net als de rest weg te lopen en de confrontatie te vermijden.'
Vechtersbaas met verleden
Maar dat was kennelijk niet naar de zin van vechtersbaas F.S. (25). De Turkse Belg heeft een vast abonnement bij de lokale politie. Voornamelijk drugsdelicten en slagen en verwondingen. Zo loopt in Geraardsbergen het gerucht dat hij amper een week geleden bij een vechtpartij iemands neus brak. Ook deze keer liet hij zich van zijn beste kant zien.
Maurien: ‘Ik gaf een vriend een duw opdat we konden vertrekken en stond met mijn rug naar hem. Plots haalde hij uit en stampte pal op de onderkant van mijn been. Ik viel schreeuwend van de pijn op de grond, waarna hij en zijn vrienden mij doodleuk nog enkele stampen gaven. We konden niets doen.'
Dat ze vreselijk was toegetakeld was meteen duidelijk: Op twee plaatsen was het bot van haar rechterbeen zichtbaar, kuit- én scheenbeen waren gebroken en ze verloor heel wat bloed. De hulpdiensten werden gealarmeerd en de groep allochtonen maakte zich na wat geduw en getrek uit de voeten. Een jonge agente kreeg zelfs nog enkele klappen en was twee dagen werkonbekwaam.
Lange revalidatie
Zaterdagochtend werd Maurien door een chirurg geopereerd. Ze kreeg drie grote pinnen in haar rechterbeen en wacht een revalidatie van minstens acht maanden. De ouders zijn kwaad omdat de politie relschopper F.S. op het ogenblik dat hun dochter op de operatietafel lag alweer vrijliet. ‘Die man, een vader van een jong kindje, heeft al een waslijst aan misdrijven gepleegd en mag zich ongestoord opwerpen als koning van de straat', aldus een geëmotioneerde vader Jean-Marie. ‘Wij zijn geen racisten, absoluut niet, maar wij willen dat politie en parket hun verantwoordelijkheid opnemen. Of een dader dan blank, bruin of zwart is maakt niet uit. Iemands been op twee plaatsen breken en de ochtend nadien fluitend de gevangenis verlaten. Kan iemand mij die logica verklaren? Ik stel vast dat de schurk die mijn dochter haar leven overhoop haalt, opnieuw rustig door de straat wandelt. Terwijl mijn dochter zich op dat vlak de komende maanden weinig illusies hoeft te maken.'
http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=LG3F41K2
Toegegeven, ze ziet er wel uit als een ruziezoeksters. Zeker wanneer je achteraf leest dat ze kinderverzorging doet. Dat zijn altijd van die gemene bitches.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:18 schreef Devv het volgende:
Even een foto posten voor de beeldvorming.
[ afbeelding ]
Discuss.
En vooral: MBO-gebash.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:18 schreef Pipo1234 het volgende:
Afstuderen als kinderverzorger.MBO'ers
Meteen op de trein zetten die handel. Vol gas vooruit!quote:Op donderdag 8 september 2011 22:21 schreef TJV het volgende:
Tuig terugsturen naar hun eigen land. Opgelost.
Het is idd heel erg....quote:Op donderdag 8 september 2011 22:11 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ergens doet het me ook wel goed om te lezen dat niet alleen de Nederlandse rechters alle gevoel voor maat verloren zijn. Ook in België en vooral de UK kunnen ze er wat van.
Discriminatiequote:Op donderdag 8 september 2011 22:20 schreef Pipo1234 het volgende:
Pure discriminatie. Wat maakt het nou uit dat het een Turk of Tjetjeensche Belg was.
Ze heeft het verdiend. Dat het dan wederom een getinte jongen van de kleine groep relschoppers die het voor de grote groep verpest is, omdat hij vanuit zijn cultuur een incidentje pleegt, maakt niet uit verder. Totaal terecht dat je die jongen niet vasthoudt, dat is onmenselijk.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:19 schreef LXIV het volgende:
[..]
Toegegeven, ze ziet er wel uit als een ruziezoeksters. Zeker wanneer je achteraf leest dat ze kinderverzorging doet. Dat zijn altijd van die gemene bitches.
Zet ze er maar voor!quote:Op donderdag 8 september 2011 22:21 schreef Pipo1234 het volgende:
[..]
Meteen op de trein zetten die handel. Vol gas vooruit!
Nee dat is lullig voor de raszuivere machinist.quote:
Begrijpelijk ook. Deze jongen leeft al zijn hele leven tussen de racistische Vlaams Blokkers die hem onthouden van een opleiding, kleding, geld, huisvesting, zorgverzekering etcquote:Op donderdag 8 september 2011 22:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ze heeft het verdiend. Dat het dan wederom een getinte jongen van de kleine groep relschoppers die het voor de grote groep verpest is, omdat hij vanuit zijn cultuur een incidentje pleegt, maakt niet uit verder. Totaal terecht dat je die jongen niet vasthoudt, dat is onmenselijk.
Niets mis met MBO'ers (of welk niveau dan ook), maar het is wel een beetje belachelijk om daar de term afstuderen voor te gebruiken, vind je ook niet?quote:Op donderdag 8 september 2011 22:21 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En vooral: MBO-gebash.
Verder is dit natuurlijk weer een vervelend incidentje.
Ach, ik neem het vooral de dader kwalijk ipv anderen de schuld te geven. Raar he.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:26 schreef Nuchterheid het volgende:
En iedereen kijkt natuurlijk ook weer toe hoe een vrouw klappen krijgt van een man. Ik snap dat niet.
Tuurlijk. Maar het is nou eenmaal zo dat er een hoop smerige en nietsnuttige allochtonen rondlopen die 0 respect voor de westerse vrouw hebben. En een beetje daadkracht zou de gemiddelde Nederlander (en Belg in dit geval) daarom niet misstaan.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ach, ik neem het vooral de dader kwalijk ipv anderen de schuld te geven. Raar he.
Leuk daadkracht, maar tegen twintig, veertig, zestig of tachtig man maakt het niet veel uit.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:33 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar het is nou eenmaal zo dat er een hoop smerige en nietsnuttige allochtonen rondlopen die 0 respect voor de westerse vrouw hebben. En een beetje daadkracht zou de gemiddelde Nederlander (en Belg in dit geval) daarom niet misstaan.
Er is altijd wel een smoes om niet in te grijpenquote:Op donderdag 8 september 2011 22:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Leuk daadkracht, maar tegen twintig, veertig, zestig of tachtig man maakt het niet veel uit.
De mocro in kwestie had een mes, knappe vent met daadkracht die dat tegenhoudt. Anyway, het maakt niet uit, dader is schuldig en moet gewoon hangenquote:Op donderdag 8 september 2011 22:37 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Er is altijd wel een smoes om niet in te grijpen![]()
Het gebeurt nog vaak genoeg dat er 1 lafaard een vrouw loopt af te tuigen en de grote massa er gewoon bij staat te kijken of strak doorloopt.
Waarschijnlijk kan de term "allochtoon" vervangen worden met Jood als het 90 jaar eerder was geweest.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:33 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar het is nou eenmaal zo dat er een hoop smerige en nietsnuttige allochtonen rondlopen die 0 respect voor de westerse vrouw hebben. En een beetje daadkracht zou de gemiddelde Nederlander (en Belg in dit geval) daarom niet misstaan.
En we hebben weer een clown die denkt te scoren met uitgekauwde argumenten...quote:Op donderdag 8 september 2011 22:46 schreef Pipo1234 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kan de term "allochtoon" vervangen worden met Jood als het 90 jaar eerder was geweest.
Wat een niveau ook.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:18 schreef Pipo1234 het volgende:
Nee.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:46 schreef Pipo1234 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kan de term "allochtoon" vervangen worden met Jood als het 90 jaar eerder was geweest.
Het is belgie hé, daar kennen ze geen mbo, misschien kan je wel in belgie op een hogeschool afstuderen als kinderverzorgster hé dat weet jij niet hé. hé.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:26 schreef Ludd het volgende:
[..]
Niets mis met MBO'ers (of welk niveau dan ook), maar het is wel een beetje belachelijk om daar de term afstuderen voor te gebruiken, vind je ook niet?
Dit moet je overigens de degene die deze term gebruikt verwijten, in dit geval dat nieuwsblad dus.
On topic, problemen met Tsjetsjeners? Daar had ik in nog nooit van gehoord. Hebben we deze groep in Nederland nog niet aan ons multicultureel bestand toegevoegd?
Dat zal ze leren.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:50 schreef NorthernStar het volgende:
Gelukkig komt Wilders met Fitna deel 2.
Dan vraag ik me meteen af: bekte Tarokkanen niet goed genoeg?quote:Op donderdag 8 september 2011 22:22 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Het is idd heel erg....
.... om te zeggen dat het voornamelijk Murken zijn.
Dude, wtf heeft dat er mee te maken?quote:Op donderdag 8 september 2011 22:18 schreef Pipo1234 het volgende:
Fixedquote:Op donderdag 8 september 2011 22:18 schreef Devv het volgende:
[ afbeelding ]
Discuss.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:48 schreef Xa1pt het volgende:
D66 recruteert kennelijk ook in het buitenland.
Als alles aan elkaar zit met schroeven hoeft er geen gips omheen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:52 schreef Thieske het volgende:
[..]
Wel knap dat die Belgen een dubbele beenbreuk oplossen met 2 pleisters.![]()
Of gewoon executie voor zulke figuren als de dader. Ben je er ook klaar mee.quote:Op vrijdag 9 september 2011 03:06 schreef Elfletterig het volgende:
Dit soort berichten lees je veel te vaak. Daders die een 'abonnement' bij de politie hebben en wiens gedrag onverbeterlijk is. Ze gaan steeds opnieuw in de fout; het 'recht' is in dit soort verhalen ver te zoeken. Slachtoffer zit met maandenlange ellende, dader loopt vrolijk vrij op straat rond. De remming of aarzeling om morgen weer iets soortgelijks te flikken: nul
Dit soort tuig moet van de straat en het strafrecht moet progressief van opzet zijn. Bijvoorbeeld: één vergrijp is een maand cel, herhaling is een jaar, nog weer herhaling is vijf jaar. Wie niet horen wil, moet maar voelen. In dit soort zaken geldt dat zachte heelmeesters stinkende wonden maken. Dit gespuis langdurig van straat halen zorgt er in elk geval voor dat de straat weer een poosje wat veiliger is.
Ja, want hoe die joden met hun vrouwen om gaan, werkelijk te gek voor woorden! Hennie dat je bentquote:Op donderdag 8 september 2011 22:46 schreef Pipo1234 het volgende:
[..]
Normaal niet gauw voor hoge straffen maar dit soort knusjes horen niet in de samenleving, wegstoppen en nooit weer daglicht voor deze idiot!quote:Op vrijdag 9 september 2011 03:06 schreef Elfletterig het volgende:
Dit soort berichten lees je veel te vaak. Daders die een 'abonnement' bij de politie hebben en wiens gedrag onverbeterlijk is. Ze gaan steeds opnieuw in de fout; het 'recht' is in dit soort verhalen ver te zoeken. Slachtoffer zit met maandenlange ellende, dader loopt vrolijk vrij op straat rond. De remming of aarzeling om morgen weer iets soortgelijks te flikken: nul
Dit soort tuig moet van de straat en het strafrecht moet progressief van opzet zijn. Bijvoorbeeld: één vergrijp is een maand cel, herhaling is een jaar, nog weer herhaling is vijf jaar. Wie niet horen wil, moet maar voelen. In dit soort zaken geldt dat zachte heelmeesters stinkende wonden maken. Dit gespuis langdurig van straat halen zorgt er in elk geval voor dat de straat weer een poosje wat veiliger is.
Dit ja.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:52 schreef Thieske het volgende:
[..]
Wel knap dat die Belgen een dubbele beenbreuk oplossen met 2 pleisters.![]()
Dat abonnement is veel te vrijblijvend. ECI weet je tenminste nog aan je verplichtingen te herinneren.quote:Op vrijdag 9 september 2011 03:06 schreef Elfletterig het volgende:
Daders die een 'abonnement' bij de politie hebben en wiens gedrag onverbeterlijk is.
Afstuderen doe je mijns inziens enkel aan de universiteit, niet in het beroepsonderwijs.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:08 schreef fruitt70 het volgende:
[..]
Het is belgie hé, daar kennen ze geen mbo, misschien kan je wel in belgie op een hogeschool afstuderen als kinderverzorgster hé dat weet jij niet hé. hé.
Dat is geen Godwin, hoor. Getuige deze reactiequote:Op vrijdag 9 september 2011 03:57 schreef John5 het volgende:
[..]
Ja, want hoe die joden met hun vrouwen om gaan, werkelijk te gek voor woorden! Hennie dat je bent
-7 voor je domme godwin.
is meneer gewoon aan het trollen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 07:51 schreef Pipo1234 het volgende:
Aan die foto te zien is het de schuld van het meisje zelf. Wat een inteelthoofden...
Dat zijn ook moslims.. Nuff said.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:26 schreef Ludd het volgende:
[..]
Niets mis met MBO'ers (of welk niveau dan ook), maar het is wel een beetje belachelijk om daar de term afstuderen voor te gebruiken, vind je ook niet?
Dit moet je overigens de degene die deze term gebruikt verwijten, in dit geval dat nieuwsblad dus.
On topic, problemen met Tsjetsjeners? Daar had ik in nog nooit van gehoord. Hebben we deze groep in Nederland nog niet aan ons multicultureel bestand toegevoegd?
Met massale inzamelingen van hulpgoederen. Plasmaschermen, merkkleding en meer van zulke essentiële zaken.quote:Op vrijdag 9 september 2011 08:13 schreef Bastard het volgende:
Nog even en we krijgen ook in Belgie "begrijpelijke" rellen.
Ik ben niet aan het trollen. Ik ken dat soort mensen inmiddels wel. Die kun je het beste nog meteen op transport zetten. Dankzij hun stupiditeit die voortvloeit uit vele generaties inteelt, zijn dit soort mensen een gevaar voor anderen én zichzelf.quote:Op vrijdag 9 september 2011 08:11 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dat is geen Godwin, hoor. Getuige deze reactie
[..]
is meneer gewoon aan het trollen.
Ja, want ze worden al jaren onderdrukt en kansloos gehouden, dus logisch.quote:Op vrijdag 9 september 2011 08:17 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Met massale inzamelingen van hulpgoederen. Plasmaschermen, merkkleding en meer van zulke essentiële zaken.
Zoals ik al zei: gewoon getroll.quote:Op vrijdag 9 september 2011 08:18 schreef Pipo1234 het volgende:
[..]
Ik ben niet aan het trollen. Ik ken dat soort mensen inmiddels wel. Die kun je het beste nog meteen op transport zetten. Dankzij hun stupiditeit die voortvloeit uit vele generaties inteelt, zijn dit soort mensen een gevaar voor anderen én zichzelf.
Omdat ik de werkelijkheid zie zoals die is. Volgens mij moet jij hulp zoeken. Domme c.q. asociale mensen zijn geen zegening voor de mensheid of zoiets. Zij zorgen ervoor dat er oorlogen ontstaan en dat xenofobie überhaupt bestaat.quote:Op vrijdag 9 september 2011 08:19 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: gewoon getroll.
Ik hoop het tenminste wel, als je echt zo denkt zou ik hulp zoeken als ik jou was.
Ah ja, en aan het uiterlijk kun je natuurlijk zien wie er "asociaal" is...quote:Op vrijdag 9 september 2011 08:26 schreef Pipo1234 het volgende:
[..]
Omdat ik de werkelijkheid zie zoals die is. Volgens mij moet jij hulp zoeken. Domme c.q. asociale mensen zijn geen zegening voor de mensheid of zoiets. Zij zorgen ervoor dat er oorlogen ontstaan en dat xenofobie überhaupt bestaat.
Alsof criminaliteit niet (deels) genetisch is...quote:Op vrijdag 9 september 2011 08:37 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ah ja, en aan het uiterlijk kun je natuurlijk zien wie er "asociaal" is...
Was Lombroso geen betere nick geweest?
Go back to school. Verder.. Schokkend, maar zeker niet verrassend.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:46 schreef Pipo1234 het volgende:
[..]
Ja, want Joden kenden ook een hoog criminaliteitspercentagequote:Op donderdag 8 september 2011 22:46 schreef Pipo1234 het volgende:
[..]
Lijkt mij het beste, het soort tuig dat een meisje een open been breuk trapt zal echt nooit en te nimmer een waardevolle bijdrage aan de maatschappij leveren.quote:Op vrijdag 9 september 2011 03:38 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Of gewoon executie voor zulke figuren als de dader. Ben je er ook klaar mee.
Waar denk je dat dit bericht vandaan kwam?quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:33 schreef Piye het volgende:
Mijn god wat heb ik een hekel aan dit soort sensatieberichten. Ja het is schandalig dat dat meisje in elkaar is getrapt. Ja de dader moet een lange celstraf krijgen, maar hij is niet vrijgesproken ofzo. Hij is vrijgelaten in afwachting van de rechtszaak. Nou wat een schande, bel snel de krant.
Wie reageert er met het uittrekken van zijn t-shirt zodra een turk een mes op je richt?quote:Hun leider, een Turkse Belg, haalde een mes boven en bedreigde een vriend. Die trok zijn t-shirt uit, waarna ik hem overhaalde om net als de rest weg te lopen en de confrontatie te vermijden.'
Wat een stupide reacties zie ik jou overal maken... Is FOK! een fijne uitlaatklep voor je?quote:Op vrijdag 9 september 2011 07:51 schreef Pipo1234 het volgende:
Aan die foto te zien is het de schuld van het meisje zelf. Wat een inteelthoofden...
Officieel ben je op het hbo toch ook eens student? Dat jij een andere mening hierover hebt, dat zal wel. Hoezo is de Vlaamse Hoge School geen equivalent van het Nederlandse hbo dan? Hogeschool = bachelor/soms master of applied science toch? En uni is bachelor/master of science of niet?quote:Op vrijdag 9 september 2011 07:52 schreef Ludd het volgende:
[..]
Afstuderen doe je mijns inziens enkel aan de universiteit, niet in het beroepsonderwijs.
Ik weet wel dat het gemeen goed geworden is om die term te pas en te onpas te gebruiken; net zoals dat iedereen tegenwoordig student genoemd wordt (waar vroeger iemand die lager of middelbaar beroepsonderwijs volgde leerling genoemd wordt, is er tegenwoordig ook steevast sprake van studenten).
De Vlaamse Hoge School is overigens sowieso geen equivalent van het Nederlandse HBO, dat verder terzijde.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:43 schreef fruitt70 het volgende:
[..]
Officieel ben je op het hbo toch ook eens student? Dat jij een andere mening hierover hebt, dat zal wel. Hoezo is de Vlaamse Hoge School geen equivalent van het Nederlandse hbo dan? Hogeschool = bachelor/soms master of applied science toch? En uni is bachelor/master of science of niet?
Hoe zit het dan in belgie in elkaar?
Een andere Turk?quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wie reageert er met het uittrekken van zijn t-shirt zodra een turk een mes op je richt?
Ga er nou niet op inquote:Op vrijdag 9 september 2011 11:43 schreef fruitt70 het volgende:
[..]
Officieel ben je op het hbo toch ook eens student? Dat jij een andere mening hierover hebt, dat zal wel. Hoezo is de Vlaamse Hoge School geen equivalent van het Nederlandse hbo dan? Hogeschool = bachelor/soms master of applied science toch? En uni is bachelor/master of science of niet?
Hoe zit het dan in belgie in elkaar?
als dat onder dreiging van mes oid van jou word gevraagdquote:Op vrijdag 9 september 2011 11:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wie reageert er met het uittrekken van zijn t-shirt zodra een turk een mes op je richt?
Als dat shirtje zo'n mooie witte was als van Royston met die viltstiftstip* zou ik het helemaal begrijpen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:48 schreef kovenant het volgende:
[..]
als dat onder dreiging van mes oid van jou word gevraagd
Goh meen je dat?quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waar denk je dat dit bericht vandaan kwam?
Nieuws 'fucking' blad.be.
Opmerkelijk inderdaad. Waarschijnlijk ook wel het type tokkie dat vervolgens op zijn borst slaat en roept "Kom dan, ik maak jullie allemaal dood, kom dan!"quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd, mij kan het helemaal niets meer schelen wat er met me gebeurd als er een mocro aan een vriendin van me zit. Hij gaat kapot. Misschien ik ook, jammer dan. Kom ik er wel (redelijk) ongeschonden uit, ben ik alsnog de gebetene met de huidige instelling van de smerissen in NL.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:33 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Je vergeet er nog een paar:quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:46 schreef Red_85 het volgende:
Nederlanders en moslims
Duitsers en moslims
Engelsen en moslims
Belgen en moslims
Spanjaarden en moslims
Italianen en moslims
Denen en moslims
Zweden en moslims
Zwitsers en moslims
Fransozen en moslims
En nog geen discriminatie mogen noemen van bepaalde mensen hier? Flikker toch op. Overal waar ze zitten maakt de 2de en 3de generatie er een tyfusbende van. Ik ga niet zeggen alle, maar waarom kunnen de goede de slechte niet onder controle houden?
Jaaaaah, jij bent leuk man!quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:51 schreef DonJames het volgende:
[..]
Je vergeet er nog een paar:
Saoudi's en moslims
Indonesiërs en moslims
Somali's en moslims
Iraqi's en moslims
etc etc
In die landen wordt bijna 100% van de misdaden door moslims gepleegd!!
Nothing to see here, carry on.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:11 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ergens doet het me ook wel goed om te lezen dat niet alleen de Nederlandse rechters alle gevoel voor maat verloren zijn. Ook in België en vooral de UK kunnen ze er wat van.
Je ziet aan de pose dat en de blik overduidelijk dat ze een typische provocateur is.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:18 schreef Devv het volgende:
[ afbeelding ]
Discuss.
Ga het de mensen in Oostende eens vragen. Daar loopt al jaren een bende van die gasten rond, die nogal pissig zijn omdat ze het Kanaal niet over geraken.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:26 schreef Ludd het volgende:
Ik kom zelf uit Irak en ben christelijk opgevoed. Het is inderdaad zo dat de slechte mensen het voor de goede verneuken. Ik spreek naar mijn weten wel voorbeeldig Nederlands. Mijn ouders zijn goudeerlijke mensen en ik heb zelf nooit maar dan ook nooit een misdaad gepleegd.quote:
Iedereen met een iq hoger dan een badspons weet dit gelukkig wel.quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:00 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ik kom zelf uit Irak en ben christelijk opgevoed. Het is inderdaad zo dat de slechte mensen het voor de goede verneuken. Ik spreek naar mijn weten wel voorbeeldig Nederlands. Mijn ouders zijn goudeerlijke mensen en ik heb zelf nooit maar dan ook nooit een misdaad gepleegd.
Ik begrijp wel hoe je zo over buitenlanders kan denken, echt. Toch zijn ze bij lange na niet allemaal slecht.
quote:Op donderdag 8 september 2011 22:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ze heeft het verdiend. Dat het dan wederom een getinte jongen van de kleine groep relschoppers die het voor de grote groep verpest is, omdat hij vanuit zijn cultuur een incidentje pleegt, maakt niet uit verder. Totaal terecht dat je die jongen niet vasthoudt, dat is onmenselijk.
Nope. Daarom haat ik ze alleen maar nog meer, die groep die het o.a. voor jou verpest.quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:00 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ik kom zelf uit Irak en ben christelijk opgevoed. Het is inderdaad zo dat de slechte mensen het voor de goede verneuken. Ik spreek naar mijn weten wel voorbeeldig Nederlands. Mijn ouders zijn goudeerlijke mensen en ik heb zelf nooit maar dan ook nooit een misdaad gepleegd.
Ik begrijp wel hoe je zo over buitenlanders kan denken, echt. Toch zijn ze bij lange na niet allemaal slecht.
Zeker, maar je maakt dan al niet de denkfout om 'al die mensen' (alle Marokkanen bijv.) over één kam te scheren. Ik denk dat dat wel alles is wat Skillstorm van je zou wensen wat dit betreft.quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:18 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nope. Daarom haat ik ze alleen maar nog meer, die groep die het o.a. voor jou verpest.
Dat laatste mag je je nooit afvragen. Is erg kwetsend voor die kleine groep die het wel goed wil doen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:46 schreef Red_85 het volgende:
Nederlanders en moslims
Duitsers en moslims
Engelsen en moslims
Belgen en moslims
Spanjaarden en moslims
Italianen en moslims
Denen en moslims
Zweden en moslims
Zwitsers en moslims
Fransozen en moslims
En nog geen discriminatie mogen noemen van bepaalde mensen hier? Flikker toch op. Overal waar ze zitten maakt de 2de en 3de generatie er een tyfusbende van. Ik ga niet zeggen alle, maar waarom kunnen de goede de slechte niet onder controle houden?
En wij maar denken dat het een kleine groep was die het verpest voor die hele grote groep die het wel goed wil doenquote:Is erg kwetsend voor die kleine groep die het wel goed wil doen.
Die 'wij' in deze context stemt allemaal groenlinks natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 september 2011 01:28 schreef vosss het volgende:
[..]
En wij maar denken dat het een kleine groep was die het verpest voor die hele grote groep die het wel goed wil doen
Ja tuurlijk joh, de slechten zullen wel even luisteren naar de goeden, netzoals autochtone criminelen altijd luisteren naar autochtonen nette burgersquote:Op vrijdag 9 september 2011 15:46 schreef Red_85 het volgende:
maar waarom kunnen de goede de slechte niet onder controle houden?
quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat laatste mag je je nooit afvragen. Is erg kwetsend voor die kleine groep die het wel goed wil doen.
Geeft wel een hoop rommel denk ik.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:31 schreef Pipo1234 het volgende:
Duidelijk een consensus. Wanneer beginnen we met razzia's uitvoeren. Ik stel voor de elke moslimhater een gezin uitmoord. Dan zijn we allemaal even schudig.
Meestal zijn die crimineeltjes 2de generatie. Waarom luisteren ze niet naar hun ouders? Waarom is er dan zo'n overgrote hoeveelheid die het slechte pad neemt? Criminaliteit is niet uit te bannen, correct, alleen er is een groot verschil in percentage tussen NL'ers en het soort wat alweer negatief in het nieuws is.quote:Op zaterdag 10 september 2011 02:28 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ja tuurlijk joh, de slechten zullen wel even luisteren naar de goeden, netzoals autochtone criminelen altijd luisteren naar autochtonen nette burgers![]()
En in landen met een homogene bevolkingsgroep is 1 oproep van de nette burgers uiteraard voldoende om alle criminaliteit te doen stoppen![]()
En nee, ik ontken niet dat er verhoudingsgewijs meer problemen zijn met bepaalde groepen Moslims en allochtonen. Voorbeeld dat ik hier geef heeft puur en alleen betrekking op jouw onzinnige vraag.
Je hebt gelijk dat bij deze groepen meer (vergeleken met de autochtoon) criminaliteit voorkomt.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |