abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101740687
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 september 2011 08:13 schreef Bastard het volgende:
Nog even en we krijgen ook in Belgie "begrijpelijke" rellen.
Met massale inzamelingen van hulpgoederen. Plasmaschermen, merkkleding en meer van zulke essentiële zaken.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_101740697
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 08:11 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Dat is geen Godwin, hoor. Getuige deze reactie

[..]

is meneer gewoon aan het trollen.
Ik ben niet aan het trollen. Ik ken dat soort mensen inmiddels wel. Die kun je het beste nog meteen op transport zetten. Dankzij hun stupiditeit die voortvloeit uit vele generaties inteelt, zijn dit soort mensen een gevaar voor anderen én zichzelf.
Op dinsdag 24 mei 2011 07:11 schreef Absurditeit het volgende:
Het werkt ook niet echt erotiserend als je de rookworst en saucijzenbroodjes op 45 meter afstand al ruikt, terwijl je langs de plastic laarzen en kledij loopt.
  vrijdag 9 september 2011 @ 08:19:46 #53
8372 Bastard
Persona non grata
pi_101740706
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 08:17 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Met massale inzamelingen van hulpgoederen. Plasmaschermen, merkkleding en meer van zulke essentiële zaken.
Ja, want ze worden al jaren onderdrukt en kansloos gehouden, dus logisch.
The truth was in here.
pi_101740711
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 08:18 schreef Pipo1234 het volgende:

[..]

Ik ben niet aan het trollen. Ik ken dat soort mensen inmiddels wel. Die kun je het beste nog meteen op transport zetten. Dankzij hun stupiditeit die voortvloeit uit vele generaties inteelt, zijn dit soort mensen een gevaar voor anderen én zichzelf.
Zoals ik al zei: gewoon getroll.

Ik hoop het tenminste wel, als je echt zo denkt zou ik hulp zoeken als ik jou was.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_101740765
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 september 2011 08:19 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Zoals ik al zei: gewoon getroll.

Ik hoop het tenminste wel, als je echt zo denkt zou ik hulp zoeken als ik jou was.
Omdat ik de werkelijkheid zie zoals die is. Volgens mij moet jij hulp zoeken. Domme c.q. asociale mensen zijn geen zegening voor de mensheid of zoiets. Zij zorgen ervoor dat er oorlogen ontstaan en dat xenofobie überhaupt bestaat.
Het werkt ook niet echt erotiserend als je de rookworst en saucijzenbroodjes op 45 meter afstand al ruikt, terwijl je langs de plastic laarzen en kledij loopt.
pi_101740881
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 08:26 schreef Pipo1234 het volgende:

[..]

Omdat ik de werkelijkheid zie zoals die is. Volgens mij moet jij hulp zoeken. Domme c.q. asociale mensen zijn geen zegening voor de mensheid of zoiets. Zij zorgen ervoor dat er oorlogen ontstaan en dat xenofobie überhaupt bestaat.
Ah ja, en aan het uiterlijk kun je natuurlijk zien wie er "asociaal" is...

Was Lombroso geen betere nick geweest?
pi_101740964
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 08:37 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Ah ja, en aan het uiterlijk kun je natuurlijk zien wie er "asociaal" is...

Was Lombroso geen betere nick geweest?
Alsof criminaliteit niet (deels) genetisch is...
pi_101741480
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 22:46 schreef Pipo1234 het volgende:

[..]

Waarschijnlijk kan de term "allochtoon" vervangen worden met Jood als het 90 jaar eerder was geweest.
Go back to school. Verder.. Schokkend, maar zeker niet verrassend.
pi_101741588
Volgens mij spannen alle rechters samen om een zo rechts mogelijke politieke agenda door te drukken.
Ze zijn aardig op weg.
pi_101742741
Gewoon ritueel slachten die kerel :Y
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_101742761
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 22:46 schreef Pipo1234 het volgende:

[..]

Waarschijnlijk kan de term "allochtoon" vervangen worden met Jood als het 90 jaar eerder was geweest.
Ja, want Joden kenden ook een hoog criminaliteitspercentage :')
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_101743887
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 03:38 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Of gewoon executie voor zulke figuren als de dader. Ben je er ook klaar mee.
Lijkt mij het beste, het soort tuig dat een meisje een open been breuk trapt zal echt nooit en te nimmer een waardevolle bijdrage aan de maatschappij leveren.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  vrijdag 9 september 2011 @ 11:33:16 #63
351780 Piye
King of Kush
pi_101744737
Mijn god wat heb ik een hekel aan dit soort sensatieberichten. Ja het is schandalig dat dat meisje in elkaar is getrapt. Ja de dader moet een lange celstraf krijgen, maar hij is niet vrijgesproken ofzo. Hij is vrijgelaten in afwachting van de rechtszaak. Nou wat een schande, bel snel de krant.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
pi_101744960
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 11:33 schreef Piye het volgende:
Mijn god wat heb ik een hekel aan dit soort sensatieberichten. Ja het is schandalig dat dat meisje in elkaar is getrapt. Ja de dader moet een lange celstraf krijgen, maar hij is niet vrijgesproken ofzo. Hij is vrijgelaten in afwachting van de rechtszaak. Nou wat een schande, bel snel de krant.
Waar denk je dat dit bericht vandaan kwam?

Nieuws 'fucking' blad.be.
  vrijdag 9 september 2011 @ 11:43:17 #65
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_101745074
quote:
Hun leider, een Turkse Belg, haalde een mes boven en bedreigde een vriend. Die trok zijn t-shirt uit, waarna ik hem overhaalde om net als de rest weg te lopen en de confrontatie te vermijden.'
Wie reageert er met het uittrekken van zijn t-shirt zodra een turk een mes op je richt?
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_101745078
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 07:51 schreef Pipo1234 het volgende:
Aan die foto te zien is het de schuld van het meisje zelf. Wat een inteelthoofden...
Wat een stupide reacties zie ik jou overal maken... Is FOK! een fijne uitlaatklep voor je?
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
pi_101745096
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 07:52 schreef Ludd het volgende:

[..]

Afstuderen doe je mijns inziens enkel aan de universiteit, niet in het beroepsonderwijs.

Ik weet wel dat het gemeen goed geworden is om die term te pas en te onpas te gebruiken; net zoals dat iedereen tegenwoordig student genoemd wordt (waar vroeger iemand die lager of middelbaar beroepsonderwijs volgde leerling genoemd wordt, is er tegenwoordig ook steevast sprake van studenten).

De Vlaamse Hoge School is overigens sowieso geen equivalent van het Nederlandse HBO, dat verder terzijde.
Officieel ben je op het hbo toch ook eens student? Dat jij een andere mening hierover hebt, dat zal wel. Hoezo is de Vlaamse Hoge School geen equivalent van het Nederlandse hbo dan? Hogeschool = bachelor/soms master of applied science toch? En uni is bachelor/master of science of niet?
Hoe zit het dan in belgie in elkaar?
  vrijdag 9 september 2011 @ 11:45:52 #68
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_101745148
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 11:43 schreef fruitt70 het volgende:

[..]

Officieel ben je op het hbo toch ook eens student? Dat jij een andere mening hierover hebt, dat zal wel. Hoezo is de Vlaamse Hoge School geen equivalent van het Nederlandse hbo dan? Hogeschool = bachelor/soms master of applied science toch? En uni is bachelor/master of science of niet?
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_101745204
quote:
5s.gif Op vrijdag 9 september 2011 11:43 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Wie reageert er met het uittrekken van zijn t-shirt zodra een turk een mes op je richt?
Een andere Turk?
pi_101745223
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 11:43 schreef fruitt70 het volgende:

[..]

Ga er nou niet op in :')
Eindeloze ronduit domme discussie.
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
pi_101745264
quote:

[..]

als dat onder dreiging van mes oid van jou word gevraagd
pi_101745391
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 september 2011 11:48 schreef kovenant het volgende:

[..]

als dat onder dreiging van mes oid van jou word gevraagd
Als dat shirtje zo'n mooie witte was als van Royston met die viltstiftstip* zou ik het helemaal begrijpen.

*Moet je eens 20x achter elkaar snel uitspreken. Lachen man.
  vrijdag 9 september 2011 @ 11:54:15 #73
351780 Piye
King of Kush
pi_101745440
quote:
9s.gif Op vrijdag 9 september 2011 11:39 schreef Specularium het volgende:

[..]

Waar denk je dat dit bericht vandaan kwam?

Nieuws 'fucking' blad.be.
Goh meen je dat? :o

quote:

[..]

Opmerkelijk inderdaad. Waarschijnlijk ook wel het type tokkie dat vervolgens op zijn borst slaat en roept "Kom dan, ik maak jullie allemaal dood, kom dan!"
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
pi_101751980
Nederlanders en moslims
Duitsers en moslims
Engelsen en moslims
Belgen en moslims
Spanjaarden en moslims
Italianen en moslims
Denen en moslims
Zweden en moslims
Zwitsers en moslims
Fransozen en moslims

En nog geen discriminatie mogen noemen van bepaalde mensen hier? Flikker toch op. Overal waar ze zitten maakt de 2de en 3de generatie er een tyfusbende van. Ik ga niet zeggen alle, maar waarom kunnen de goede de slechte niet onder controle houden?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_101752115
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 22:33 schreef Nuchterheid het volgende:

[..]

Tuurlijk. Maar het is nou eenmaal zo dat er een hoop smerige en nietsnuttige allochtonen rondlopen die 0 respect voor de westerse vrouw hebben. En een beetje daadkracht zou de gemiddelde Nederlander (en Belg in dit geval) daarom niet misstaan.
Begrijp me niet verkeerd, mij kan het helemaal niets meer schelen wat er met me gebeurd als er een mocro aan een vriendin van me zit. Hij gaat kapot. Misschien ik ook, jammer dan. Kom ik er wel (redelijk) ongeschonden uit, ben ik alsnog de gebetene met de huidige instelling van de smerissen in NL.

Hoe kan je die daadkracht omzetten als jezelf vervolgens opgepakt wordt omdat je je vriendin beschermt hebt en er nu een mocro in het ziekenhuis ligt?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')