WAT WAT WAT WIL JE DOENDAN HE ZEGDAN JONGUUHH IK KOM MET MIJN MATTIES UIT HOLLY EN DAN KIJKEN WE WEL VERDUUURquote:
En ik vind dat jij wat minder 'Mensen die...' posts moet maken en wat minder posts moet afsluiten met 'gr gr'.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:03 schreef Plastic_zak het volgende:
Maar ik vind wel dat Rezania wat minder moet huilen.
Holly.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:04 schreef coban het volgende:
[..]
WAT WAT WAT WIL JE DOENDAN HE ZEGDAN JONGUUHH IK KOM MET MIJN MATTIES UIT HOLLY EN DAN KIJKEN WE WEL VERDUUUR
Ja maar da's plastic.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
En ik vind dat jij wat minder 'Mensen die...' posts moet maken en wat minder posts moet afsluiten met 'gr gr'.
Oke, vanmiddag bij de kerk. Kom jij met al je vrienden, dan kom ik ook alleen HAHAHAHAHA!!11EINZ Wat een lueken grapjen en zulksquote:Op donderdag 8 september 2011 23:04 schreef coban het volgende:
[..]
WAT WAT WAT WIL JE DOENDAN HE ZEGDAN JONGUUHH IK KOM MET MIJN MATTIES UIT HOLLY EN DAN KIJKEN WE WEL VERDUUUR
Kan wel zo zijn, maar te veel is nooit goed.quote:
Voortaan zal ik 'Personen welke' posts maken.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
En ik vind dat jij wat minder 'Mensen die...' posts moet maken en wat minder posts moet afsluiten met 'gr gr'.
Klink al beter.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:05 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Voortaan zal ik 'Personen welke' posts maken.
Wat doe je nou stoer? Jij bent zeker zo eentje die haar kontje verkoopt aan een stel negers voor een pakje Marlboro en een paar grammetjes kush.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:04 schreef coban het volgende:
[..]
Dit raakte mij diep. Het bevat enorm veel waarheden. Maarja rezania is mijn mattie enzo dus dat voelt al goed.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:05 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oke, vanmiddag bij de kerk. Kom jij met al je vrienden, dan kom ik ook alleen HAHAHAHAHA!!11EINZ Wat een lueken grapjen en zulks
Daar had ik naar mijn weten wel aan gedacht, ik zal de code wel weer even induiken.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:07 schreef Patje1987 het volgende:
Fout is dat alleen het knopje verdwijnt, je kan blijven stemmen
Jij gebruikt echt vaak 'quote:Op donderdag 8 september 2011 23:06 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Jij gebruikt echt vaak ''
Shitquote:Op donderdag 8 september 2011 23:07 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Wat doe je nou stoer? Jij bent zeker zo eentje die haar kontje verkoopt aan een stel negers voor een pakje Marlboro en een paar grammetjes kush.
quote:Op donderdag 8 september 2011 23:07 schreef Dientje12 het volgende:
Goedenavond broeders en gezusters fok
Licht eens toe.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:08 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja maar dat ziet minder debiel uit snapje
Achter het station.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:08 schreef coban het volgende:
[..]
Shitwaar zag je me?
niet tegen mijn ouders zeggen tmm?
Goedenavond, mijn waerde zuster.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:07 schreef Dientje12 het volgende:
Goedenavond broeders en gezusters fok
Jij bent ook mijn mattie.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:07 schreef coban het volgende:
[..]
Dit raakte mij diep. Het bevat enorm veel waarheden. Maarja rezania is mijn mattie enzo dus dat voelt al goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |