Omdat iedere baas haters heeftquote:Op donderdag 8 september 2011 23:00 schreef Spaghettivreter het volgende:
Trouwens waarom heb ik 4 stemmen
quote:
Ok ik ga er aan werkenquote:Op donderdag 8 september 2011 23:01 schreef Rezania het volgende:
Zet Nectar gewoon op #1, hij verdiend het.
Uitleg waarom ik stom ben?quote:Op donderdag 8 september 2011 23:01 schreef coban het volgende:
Ja maar dimens verdient ook zoveel stemmen. Stomme user
Ik heb 5 keer gestemd.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:01 schreef Spouwerranger het volgende:
Hoezo heb ik 5 stemmen? Niet lief
Daarom. Ik ben een meisje en meisjes hoeven geen uitleg te geven aan jongentjens.quote:
Wat een vrouwen-argument.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:03 schreef coban het volgende:
[..]
Daarom. Ik ben een meisje en meisjes hoeven geen uitleg te geven aan jongentjens.
Hoe oud ben jij? 14/15 ofzo?quote:Op donderdag 8 september 2011 23:03 schreef coban het volgende:
[..]
Daarom. Ik ben een meisje en meisjes hoeven geen uitleg te geven aan jongentjens.
Goeie uitleg.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:03 schreef coban het volgende:
[..]
Hij stond al op 1quote:Op donderdag 8 september 2011 23:04 schreef Dalando het volgende:
Patje, gooi nog wel even de remmen los op nectar, nog 1x.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |