Daarom. Ik ben een meisje en meisjes hoeven geen uitleg te geven aan jongentjens.quote:
Wat een vrouwen-argument.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:03 schreef coban het volgende:
[..]
Daarom. Ik ben een meisje en meisjes hoeven geen uitleg te geven aan jongentjens.
Hoe oud ben jij? 14/15 ofzo?quote:Op donderdag 8 september 2011 23:03 schreef coban het volgende:
[..]
Daarom. Ik ben een meisje en meisjes hoeven geen uitleg te geven aan jongentjens.
Goeie uitleg.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:03 schreef coban het volgende:
[..]
Hij stond al op 1quote:Op donderdag 8 september 2011 23:04 schreef Dalando het volgende:
Patje, gooi nog wel even de remmen los op nectar, nog 1x.
WAT WAT WAT WIL JE DOENDAN HE ZEGDAN JONGUUHH IK KOM MET MIJN MATTIES UIT HOLLY EN DAN KIJKEN WE WEL VERDUUURquote:
En ik vind dat jij wat minder 'Mensen die...' posts moet maken en wat minder posts moet afsluiten met 'gr gr'.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:03 schreef Plastic_zak het volgende:
Maar ik vind wel dat Rezania wat minder moet huilen.
Holly.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:04 schreef coban het volgende:
[..]
WAT WAT WAT WIL JE DOENDAN HE ZEGDAN JONGUUHH IK KOM MET MIJN MATTIES UIT HOLLY EN DAN KIJKEN WE WEL VERDUUUR
Ja maar da's plastic.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
En ik vind dat jij wat minder 'Mensen die...' posts moet maken en wat minder posts moet afsluiten met 'gr gr'.
Oke, vanmiddag bij de kerk. Kom jij met al je vrienden, dan kom ik ook alleen HAHAHAHAHA!!11EINZ Wat een lueken grapjen en zulksquote:Op donderdag 8 september 2011 23:04 schreef coban het volgende:
[..]
WAT WAT WAT WIL JE DOENDAN HE ZEGDAN JONGUUHH IK KOM MET MIJN MATTIES UIT HOLLY EN DAN KIJKEN WE WEL VERDUUUR
Kan wel zo zijn, maar te veel is nooit goed.quote:
Voortaan zal ik 'Personen welke' posts maken.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
En ik vind dat jij wat minder 'Mensen die...' posts moet maken en wat minder posts moet afsluiten met 'gr gr'.
Klink al beter.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:05 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Voortaan zal ik 'Personen welke' posts maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |