Johquote:Op donderdag 8 september 2011 21:12 schreef cvboer het volgende:
Dat is zo'n ding om je handen te drogen.
Die hangen doorgaans ook niet zo laag.
Kadaverquote:Op donderdag 8 september 2011 21:12 schreef cvboer het volgende:
Dat is zo'n ding om je handen te drogen.
Die hangen doorgaans ook niet zo laag.
strontstopperquote:
quote:
omdat dit toevallig gewoon grappig isquote:Op donderdag 8 september 2011 21:59 schreef bosi_wa het volgende:
De TS wordt voor de verandering eens een keer niet gebashed na een poging grappig te zijn
quote:Op donderdag 8 september 2011 23:08 schreef Proletariaat het volgende:
hoe kan je dit grappig vinden proleten humor
Leuk gezichtje, wel een grote kinnebakquote:Op donderdag 8 september 2011 21:09 schreef nokenindekoken het volgende:
Foto van plasbak:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De "mood" van het topic wordt meestal bepaalt door de eerste vijf reacties. Als die positief zijn, is de rest ook (grotendeels) positief en visa versa.quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:04 schreef Wootism het volgende:
Ik had verwacht dat TS helemaal met de grond gelijk zou worden gemaakt na het lezen van de OP.
Ben ik nu de enige die het gewoonweg niet leuk verzonnen vindt?
Nee hoor, niet in de homo-barren waar TS komt.quote:Op vrijdag 9 september 2011 01:04 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Het lijkt wel een duo plasbak ook met 2 openingenook zo vreemd of niet
Voel ik daar mijn 'inner-Freud' ontwaken??quote:Op vrijdag 9 september 2011 03:49 schreef Under_Score het volgende:
das geen plasbak, das een pneumatisch bidet.
Deze vraag is bij elk topic dan wel te stellen...quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:40 schreef Platina het volgende:
Als de eerste paar reacties negatief zouden zijn hoe zou de rest van de fokkers dan gereageerd hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |