2 meter? En, hoe lang heb je in coma gelegen nadat ze de brokstukken van je hadden afgehaald?quote:Op donderdag 8 september 2011 22:07 schreef Perico het volgende:
Nu ben ik niet meer uniek omdat ik de 5.9 beving van april 1992 in Heerlen meemaakte toen de binnenmuren twee meter naar rechts en links zwabberden.
Jammer dat er nu in Heerlen helemaal niets te merken was.. de woningen hier kunnen wel tegen 8.
Het mooie en rustgevende was, dat ze meteen weer als vanouds terug in het lood vielen. Maar de muren wapperden als luciferhoutjes.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:14 schreef Cat22 het volgende:
2 meter? En, hoe lang heb je in coma gelegen nadat ze de brokstukken van je hadden afgehaald?
beter goed gejat dan slecht bedachtquote:
Ow, je woonde in een tent.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:17 schreef Perico het volgende:
[..]
Het mooie en rustgevende was, dat ze meteen weer als vanouds terug in het lood vielen. Maar de muren wapperden als luciferhoutjes.
En ik was toen op en maakte het staande mee. Achja, twas wat... 1 dode slechts door een hartaanval.
Neen mijn beste, een heus appartement, met van die scheidingswandjes van gipspoeder, drommels.quote:
Ik woonde een kilometer of 40 bij je vandaan en hier gingen geen muren 2 meter op en neer. Dat kan een gemiddeld huis ook niet aan, mijn beste.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:28 schreef Perico het volgende:
[..]
Neen mijn beste, een heus appartement, met van die scheidingswandjes van gipspoeder, drommels.
Echt Nederlands he... gebeurt er eens een ramp, is het hier zo okee gebouwd, ook in een provinciestad, dat er nauwelijks iets is gebeurd, toen in 1992 zonder interwebbz.
zijn synoniemen, toch?quote:Op donderdag 8 september 2011 22:18 schreef Adelante het volgende:
Is het KNMI er al uit of het een schok of beving was?
nee nee, daar zit weertechnisch een verschil inquote:
Zeist (toch iets dichterbij), en ik moet het nu lezen om te weten dat het gebeurd is.quote:
Ingevuldquote:Op donderdag 8 september 2011 22:41 schreef semexo het volgende:
Vul dit formulier van het KNMI in als je de aardbeving gevoeld hebt:
http://www.knmi.nl/seismologie/seismoenquete.html
Uit deze data kunnen zij dingen afleiden en mensen informeren.
De filmploeg is weggevaagd door de tsunamiquote:
Maar toch wel iets over een weggelopen kat of een kat die in de wasmachine is gekomen o.i.d. ?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |