Nijmegenquote:Op donderdag 8 september 2011 21:44 schreef StateOfMind het volgende:
Best veul Nimweegse Fok!kers hier.
Eerste reactie van Henk & Ingrid al binnen?quote:Op donderdag 8 september 2011 21:46 schreef Breekfast het volgende:
De politie wordt overstroomd met bezorgde telefoontjes![]()
![]()
Typisch voorbeeld van de hedendaagse massa hysterie.
Ik woon dan in Twente en heb de hele aardbeving niet eens gevoeld man, waar praten we over.
twitter:nl_twop_1000 twitterde op donderdag 08-09-2011 om 21:10:05WTF?? According to Twopcharts hashtag #aardbeving is currently mentioned in tweets with a run rate of 32,727.3 per hour. http://t.co/7Q1zrAR reageer retweet
grolsch is ook met schquote:
Lol ik heb echt mijn dag nietquote:
twitter:nosop3 twitterde op donderdag 08-09-2011 om 21:51:45Aardbeving in Nederland, tsunami aan berichten op Twitter http://t.co/cG0twcQ reageer retweet
Sjongejonge wat slechtquote:Op donderdag 8 september 2011 21:56 schreef Tourniquet het volgende:
twitter:nosop3 twitterde op donderdag 08-09-2011 om 21:51:45Aardbeving in Nederland, tsunami aan berichten op Twitter http://t.co/cG0twcQ reageer retweet
Nu moest ik kijkenquote:Op donderdag 8 september 2011 21:27 schreef ZaZoe het volgende:
Noord-oost Brabant, bed bewoog voor een paar seconden, en geluid vanaf het dak, het leek wel of er iemand op de zolder liep, heel apart.
Ik denk dat je huis vanacht instort.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:59 schreef FixSequence het volgende:
Dit is mijn eerste aardbeving, dus excuses voor de domme vraag, maar woningen in Nederland zijn toch helemaal niet gebouwd tegen aardbevingen. In hoeverre kan deze aardbeving mijn jaren '70 woning (Arnhem) structureel beschadigd hebben?
Goodbye, cruel world...quote:Op donderdag 8 september 2011 22:00 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik denk dat je huis vanacht instort.
SNEL VERHUIZEN NU HET NOG KAN.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:59 schreef FixSequence het volgende:
Dit is mijn eerste aardbeving, dus excuses voor de domme vraag, maar woningen in Nederland zijn toch helemaal niet gebouwd tegen aardbevingen. In hoeverre kan deze aardbeving mijn jaren '70 woning (Arnhem) structureel beschadigd hebben?
Niet erg... 4.6 stelt geen reed voor. De aardbeving in japan van ergens in de 9 op schaal van richter maar die schaal is logaritmisch dus 4.6 is daar slechts een fractie van.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:59 schreef FixSequence het volgende:
Trilt je bank vaker? Misschien zijn ze eraan gewend.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:00 schreef heaven7 het volgende:
Arnhem hier, bank trilde flink maar katten reageerden niet
Pink Floydquote:
GAST GA ER UIT NU HET NOG KANquote:Op donderdag 8 september 2011 21:59 schreef FixSequence het volgende:
quote:Op donderdag 8 september 2011 21:59 schreef FixSequence het volgende:
"tsunami aan berichten"quote:Op donderdag 8 september 2011 21:56 schreef Tourniquet het volgende:
quote:Op donderdag 8 september 2011 22:01 schreef Ketchupcurry het volgende:
[..]
Trilt je bank vaker? Misschien zijn ze eraan gewend.
2012, dit is geen toeval, ik zeg het je.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:06 schreef Gramulanion het volgende:
Al bekend of Nostradamus hier iets over heeft gezegd?
Ik voelde em ook!quote:Op donderdag 8 september 2011 21:09 schreef rakotto het volgende:
Hier in enschede ook wat gevoeld... ook bij vrienden in enschede
Ik wil je niet ongerust maken maar ik adviseer je toch zeer sterk het huis te verlaten. Je zal niet de eerste zijn die wakker wordt in de restanten van zijn eigen huis, met alle gevolgen van dien. Om juist te handelen kun je het beste een aantal weken bij vrienden of familie logeren en in de tussentijd een aannemer laten kijken of er eventuele reparaties uitgevoerd dienen te worden. Ik weet eventueel wel iemand.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:59 schreef FixSequence het volgende:
Episch centrumquote:
Nouh zoiets dacht ik ook.. of iemand die met een giga deur even dicht gooide ofzo>?quote:Op donderdag 8 september 2011 21:22 schreef KurdKasim het volgende:
Ik dacht dat iemand tegen mijn kamer beukte omdat de muziek hard staat
Nee, wel voor twitter.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:12 schreef DaMart het volgende:
Is er al een tsunami-alarm afgegeven voor de Noordzee?.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |