Waar dan?quote:Op donderdag 8 september 2011 21:09 schreef ArTiC het volgende:
overal ineens nieuws dat er een aardbeving was in NL, ik heb niks gemerkt
Overal ten oosten van Utrecht, van Noord naar Limburg maar hier in oost Brabant niks gemerktquote:
Het is vast een hoaxquote:Op donderdag 8 september 2011 21:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Overal ten oosten van Utrecht, van Noord naar Limburg maar hier in oost Brabant niks gemerkt
Als je een lijn trekt van Utrecht naar Venlo kom je als Helmond ook niet aan de beurt tochquote:Op donderdag 8 september 2011 21:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Overal ten oosten van Utrecht, van Noord naar Limburg maar hier in oost Brabant niks gemerkt
Hoi Engelquote:
misschien moet ik je het principe 'ten oosten van' eens uitleggen...maar ik laat je wel in de waan dat dat hetzelfde is als 'ten oosten van de lijn'quote:Op donderdag 8 september 2011 21:14 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Als je een lijn trekt van Utrecht naar Venlo kom je als Helmond ook niet aan de beurt toch
Niks van meegekregen hoor.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wazige shit...je zou denken dat jij juist goed zat.quote:
Misschien moet jij eens niet zo bijdehand proberen te zijn. Ik ztel toch gewoon een vraag of niet dan. En ik probeer het te beredeneren. Ik woon namelijk ongeveer 5 km van je vandaan. En arrogantie staat een Hellmonder niet.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
misschien moet ik je het principe 'ten oosten van' eens uitleggen...maar ik laat je wel in de waan dat dat hetzelfde is als 'ten oosten van de lijn'
Helmond ligt toch ten oosten van Utrecht of niet?quote:Op donderdag 8 september 2011 21:19 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Misschien moet jij eens niet zo bijdehand proberen te zijn. Ik ztel toch gewoon een vraag of niet dan. En ik probeer het te beredeneren. Ik woon namelijk ongeveer 5 km van je vandaan. En arrogantie staat een Hellmonder niet.
Dat van Venlo was niet toevallig gekozen. Wat ik zeg. Ik probeerde ff een verklaring te verzinnen waarom wij niks voelden en waarom men toch spreekt van ten Oosten van Utrecht tot aan Limburg (oid).quote:Op donderdag 8 september 2011 21:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Helmond ligt toch ten oosten van Utrecht of niet?
Jij trekt vanuit het niets de conclusie dat je dan een lijn naar Venlo moet trekken...zowat het meest westerse punt van Limburg
En Helmond ligt niet ten oosten van Utrechtquote:Op donderdag 8 september 2011 21:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Helmond ligt toch ten oosten van Utrecht of niet?
Jij trekt vanuit het niets de conclusie dat je dan een lijn naar Venlo moet trekken...zowat het meest westerse punt van Limburg
http://maps.google.nl/quote:Op donderdag 8 september 2011 21:23 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
En Helmond ligt niet ten oosten van Utrecht
God is dood en Allah ook.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Hier zijn zoveel matige grappen op te maken.
Waar is Godt?
nog niks officieelsquote:
Ik gok op hoaxquote:Op donderdag 8 september 2011 21:32 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nog niks officieels
http://twitter.com/#!/search/aardbeving
4.4 bij Boxmeer dus...toch vreemd dat het in Utrecht wel te voelen was en hier niet...was het iig niet op de Peellandbreuk
Als zelfs BN'ers er spontaan en massaal over twitteren zal het echt geen hoax zijnquote:
BN-ers nemen je nooit in de maling inderdaadquote:Op donderdag 8 september 2011 21:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als zelfs BN'ers er spontaan en massaal over twitteren zal het echt geen hoax zijn
nu.nl ook nietquote:Op donderdag 8 september 2011 21:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
BN-ers nemen je nooit in de maling inderdaad
Dat mensen iets denken gevoeld te hebben maakt het nog niet waarquote:Op donderdag 8 september 2011 21:36 schreef missbehavin het volgende:
Nee, mijn beste vriendinnetje heeft het gevoeld en zij is een van de weinige mensen die ik 100% vertrouw.
Oke ik geloof het nu welquote:Op donderdag 8 september 2011 21:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nu.nl ook niet
http://www.nu.nl/binnenla(...)and-waargenomen.html
de NOS ook niet:
http://www.nos.nl
Blijf dat jezelf maar vertellen.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat mensen iets denken gevoeld te hebben maakt het nog niet waar
Belangrijker heeft de stairway het overleefd?quote:
Ik hoop het niet.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Belangrijker heeft de stairway het overleefd?
Ik geloof pas iets als ik bewijs ziequote:
Niet alles is met de ogen waar te nemen, Tijn.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik geloof pas iets als ik bewijs zie
Heb je het nu over het charisma van Q?quote:Op donderdag 8 september 2011 21:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Niet alles is met de ogen waar te nemen, Tijn.
Dat is inderdaad onmetelijk groot.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heb je het nu over het charisma van Q?
Klopt, maar ik ga niet blindelings uit van een paar kreten op twitter voor ik iets geloofquote:Op donderdag 8 september 2011 21:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Niet alles is met de ogen waar te nemen, Tijn.
Onmeetbaar op de schaal van Richter.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heb je het nu over het charisma van Q?
Ik voel het op me drukken.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:50 schreef L-E het volgende:
[..]
Onmeetbaar op de schaal van Richter.
Daar heeft 'ie zelf ook last van als ik z'n Twitter mag geloven.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:03 schreef ArTiC het volgende:
het charisma van Q schakelde mijn internetverbinding uit
Laatst was er hier op FOK iemand die het had over het laten aansluiten van gas en 'electrische tijd'.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:09 schreef ArTiC het volgende:
Mensen op twitter die episch centrum zeggen ipv epicentrum
steentijd, ijzertijd, elektrischetijdquote:Op donderdag 8 september 2011 22:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Laatst was er hier op FOK iemand die het had over het laten aansluiten van gas en 'electrische tijd'.
vind 't ook wel wat hebbenquote:Op donderdag 8 september 2011 22:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
steentijd, ijzertijd, elektrischetijd
mooi
tuurlijkquote:
hehehehequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik niet maar dat is niets nieuwsquote:
Maandagavond had ik een deurverkoper, denk ik. Maar het was een ongeduldige, want toen ik beneden kwam liep hij al weg.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:17 schreef ArTiC het volgende:
volgende keer dat ze van Nuon, Essent of weet ik veel wat voor irritante deurverkopers er nog meer zijn aan de deur komen vraag ik of ze ook elektrische tijd hebben
had ie je in badjas kunnen zien...loopt ie wegquote:Op donderdag 8 september 2011 22:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Maandagavond had ik een deurverkoper, denk ik. Maar het was een ongeduldige, want toen ik beneden kwam liep hij al weg.
Stalkers waren vroeger veel beter.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
had ie je in badjas kunnen zien...loopt ie weg
vroeger, in de elektrischetijdquote:
waarom moeilijk met aanbellen als je met een webcam veel meer kan zienquote:
Niet zo erg als mensen die IDEAL als "Ideaaal" uitspreken.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:09 schreef ArTiC het volgende:
Mensen op twitter die episch centrum zeggen ipv epicentrum
dat jaquote:
Of LinkedIn als [linke din]quote:Op donderdag 8 september 2011 23:13 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Niet zo erg als mensen die IDEAL als "Ideaaal" uitspreken.
ik hoorde wat mensen zeggen dat ze wat voelden.. niets gemerkt van t schokjequote:Op donderdag 8 september 2011 23:46 schreef El_Matador het volgende:
Haha cool! Ik voelde het tijdens het filmkijken, heel zachtjes trillen. Ik dacht gelijk een kleine aardbeving, echt dus.
Artic, jij voelde hem sterker, niet dan?
Kloon en knuffelmeisje ook, die zitten er vlakbij.
Pffffff, wat een gemiep.quote:Op vrijdag 9 september 2011 08:28 schreef Spirit82 het volgende:
"Ja en dan ga ik zondag naar die en die vriend om hem te verrassen met een brunch!"
"Oh... en ik dan?"
"... ohja, kut..."
Oh oh, Spirit onder de plak...quote:Op vrijdag 9 september 2011 08:28 schreef Spirit82 het volgende:
Goedemorgen
Het R-woord is gisteren gevallenMaar wat een gedoe, de hele tijd rekening houden met iemand bij alle afspraken je maakt
![]()
"Ja en dan ga ik zondag naar die en die vriend om hem te verrassen met een brunch!"
"Oh... en ik dan?"
"... ohja, kut..."
Het is na 2,5 jaar doen wat ik wil en met niemand rekening houden serieus wel even wennen hoorquote:Op vrijdag 9 september 2011 08:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh oh, Spirit onder de plak...
Ja ik geloof best dat dat lastig is en zeker wennen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 08:40 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Het is na 2,5 jaar doen wat ik wil en met niemand rekening houden serieus wel even wennen hoorEn hij woont in Den Haag, best een eindje weg (1,5 uur met OV voor hem), dus je kunt ook niet even makkelijk naar huis en dan later weer afspreken ofzo om tussendoor andere dingen te doen, dus je moet wel echt rekening met elkaar houden.
Ik wil OOK! Maar officieel is vandaag gewoon een werkdag (hoewel ze wat mij betreft de boom in kunnen)..quote:Op vrijdag 9 september 2011 08:45 schreef missbehavin het volgende:
Ik ben gewoon nog even terug mijn bed in gegaan...
Schuif eens op.quote:Op vrijdag 9 september 2011 08:45 schreef missbehavin het volgende:
Ik ben gewoon nog even terug mijn bed in gegaan...
Luie wieven!quote:Op vrijdag 9 september 2011 08:48 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik wil OOK! Maar officieel is vandaag gewoon een werkdag (hoewel ze wat mij betreft de boom in kunnen)..
Als je je koude voeten maar bij je houdt.quote:
Lui?! Ik heb verdorie deze week 4 avonden mogen inleveren voor mn werk. Ik vind het wel even gezegend...quote:Op vrijdag 9 september 2011 08:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Luie wieven!![]()
Ik heb de gup het huis uitgegooid en hup, weer mijn warme bed in.
Ik heb wel andere lichaamsdelen die wel warm zijn.quote:Op vrijdag 9 september 2011 08:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als je je koude voeten maar bij je houdt.
Mag ik serieus even jouw advies? Hoe doe je dit?! Ik weet nog heel goed dat ik een paar maanden terug mijn buik vol had van al die foute mannen en dat ik heel graag eindelijk eens een leuke man tegen wilde komen die niet moeilijk deed, waarbij alles goed voelde en dingen vanzelf leken te gaan. Nou heb ik die kerel gevonden en het enige wat ik kan denken is: "AAAHHHHHHH mijn vrijheid, wat doe jequote:
Zo eentje van Succes.. bij de Bruna. Ik voel me altijd heel professioneel als ik de mijne mag gebruikenquote:Op vrijdag 9 september 2011 09:22 schreef L-E het volgende:
Ik ga straks een grote-mensen-agenda kopen! Eentje die niet roze met rood is en niet onder gekliederd is door Peuter. Lijkt me beter, gezien de nieuwe baan enzo.
Het is zaak om te ontdekken dat je niet perse je vrijheid inlevert tijdens een relatie. In welke zin voel je dat je beperkt wordt?quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:22 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Mag ik serieus even jouw advies? Hoe doe je dit?! Ik weet nog heel goed dat ik een paar maanden terug mijn buik vol had van al die foute mannen en dat ik heel graag eindelijk eens een leuke man tegen wilde komen die niet moeilijk deed, waarbij alles goed voelde en dingen vanzelf leken te gaan. Nou heb ik die kerel gevonden en het enige wat ik kan denken is: "AAAHHHHHHH mijn vrijheid, wat doe je"
Ah, dank, ik ga even kijken.quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:23 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Zo eentje van Succes.. bij de Bruna. Ik voel me altijd heel professioneel als ik de mijne mag gebruiken
Dat zijn geen mensen maar inferieure levensvormen die allemaal afgemaakt moeten worden op een bijzonder pijnlijke manier.quote:
Een papieren agenda? Hoe 2008!quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:22 schreef L-E het volgende:
Ik ga straks een grote-mensen-agenda kopen! Eentje die niet roze met rood is en niet onder gekliederd is door Peuter. Lijkt me beter, gezien de nieuwe baan enzo.
Nee, dat waren ouders toch? Ik raak in de war.quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat zijn geen mensen maar inferieure levensvormen die allemaal afgemaakt moeten worden op een bijzonder pijnlijke manier.
Ohquote:Op vrijdag 9 september 2011 09:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat zijn geen mensen maar inferieure levensvormen die allemaal afgemaakt moeten worden op een bijzonder pijnlijke manier.
Ik ben een mensenmens. Ik spreek heel veel met vrienden af, maar de afgelopen weken ben ik daar nauwelijks aan toegekomen. MIsschien geef ik hem daar teveel de schuld van, want afgelopen week zat ik bijvoorbeeld voor mn werk in Oostenrijk, maar gisteren hadden we het over komend weekend. Dan moet ik eerst met collega's naar een bruiloft in Rotterdam. Daarna naar een verjaardag van een vriend van me en ik heb gevraagd of hij mee ging. Dan pik ik hem dus met een auto vol collega's op in Den Haag voor ik terugrij naar huis. Daarna verjaardag van mn beste vriend, die ik zondag wil verrassen met een brunch. Totaal niet bij nagedacht dat J. dan bij me slaapt en er dus ook is. DIe was dus helemaal teleurgesteld dat we niet de zondag met zijn tweetjes doorbrengen omdat hij smiddags alweer naar huis moet vanwege zijn sport.quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Het is zaak om te ontdekken dat je niet perse je vrijheid inlevert tijdens een relatie. In welke zin voel je dat je beperkt wordt?
Ja, als er iemand bij komt in je leven die ook tijd en aandacht wil en verdient, dan moet je wat meer gaan schipperen. Maar als ik jou zo lees vind ik dat je het jezelf wel heel moeilijk maakt hoor.. Moet je persé aan de finish staan als er vrienden een marathon lopen, om maar iets te noemen? Hebben jullie nu al de verplichting elkaar elk weekend te zien?quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:30 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ben een mensenmens. Ik spreek heel veel met vrienden af, maar de afgelopen weken ben ik daar nauwelijks aan toegekomen. MIsschien geef ik hem daar teveel de schuld van, want afgelopen week zat ik bijvoorbeeld voor mn werk in Oostenrijk, maar gisteren hadden we het over komend weekend. Dan moet ik eerst met collega's naar een bruiloft in Rotterdam. Daarna naar een verjaardag van een vriend van me en ik heb gevraagd of hij mee ging. Dan pik ik hem dus met een auto vol collega's op in Den Haag voor ik terugrij naar huis. Daarna verjaardag van mn beste vriend, die ik zondag wil verrassen met een brunch. Totaal niet bij nagedacht dat J. dan bij me slaapt en er dus ook is. DIe was dus helemaal teleurgesteld dat we niet de zondag met zijn tweetjes doorbrengen omdat hij smiddags alweer naar huis moet vanwege zijn sport.
En dan volgende week zaterdag, had ik met een vriendin afgesproken maar J. wil ook graag dat ik zijn vrienden leer kennen en die heeft een wedstrijd en vroeg of ik mee wilde. Dus ik meteen JA gezegd, maar toen moest ik vriendin dus verplaatsen, wat op zich lukte, maar zondag moet ik weer heel vroeg thuis zijn omdat vrienden en mn zusje meelopen in de Dam tot Dam loop en ik wil aan de finish staan als zij binnenkomen...
Ik heb gewoon het gevoel dat ik geleefd word op het moment en dat wordt alleen maar verergerd doordat ik de weinige tijd die ik voor mezelf heb met hem moet delen. Dat komt er óók nog eens bij, hoewel ik hem zelf heel erg graag wil zien.
Nee, dat moet niet, maar dat zou ik wel gedaan hebben als ik single was geweest. En we hebben die verplichting om elkaar te zien natuurlijk niet, maar afgelopen week hebben we elkaar niet gezien omdat ik in Oostenrijk zat, dus ik wil hem zaterdag wel heel graag weer zien. Zelfde geldt voor volgende week, dan heeft hij iedere avond plannen en zien we elkaar dus ook pas zaterdag weer. Het is gewoon elkaar wíllen zien natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, als er iemand bij komt in je leven die ook tijd en aandacht wil en verdient, dan moet je wat meer gaan schipperen. Maar als ik jou zo lees vind ik dat je het jezelf wel heel moeilijk maakt hoor.. Moet je persé aan de finish staan als er vrienden een marathon lopen, om maar iets te noemen? Hebben jullie nu al de verplichting elkaar elk weekend te zien?
Maar je bent geen single meer, en je zult dus wat meer moeten gaan schuiven met je tijd en rekening met elkaar moeten gaan houden, na verloop van tijd sluipt dat er vanzelf in.quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:37 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee, dat moet niet, maar dat zou ik wel gedaan hebben als ik single was geweest. En we hebben die verplichting om elkaar te zien natuurlijk niet, maar afgelopen week hebben we elkaar niet gezien omdat ik in Oostenrijk zat, dus ik wil hem zaterdag wel heel graag weer zien. Zelfde geldt voor volgende week, dan heeft hij iedere avond plannen en zien we elkaar dus ook pas zaterdag weer. Het is gewoon elkaar wíllen zien natuurlijk.
Makkelijker gezegd dat gedaan...quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar je bent geen single meer, en je zult dus wat meer moeten gaan schuiven met je tijd en rekening met elkaar moeten gaan houden, na verloop van tijd sluipt dat er vanzelf in.
Ik zou me er niet zo druk over maken
Ga je nu bij elke stap die je zet nadenken hoe dat was geweest als je nog single was?quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:37 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee, dat moet niet, maar dat zou ik wel gedaan hebben als ik single was geweest. En we hebben die verplichting om elkaar te zien natuurlijk niet, maar afgelopen week hebben we elkaar niet gezien omdat ik in Oostenrijk zat, dus ik wil hem zaterdag wel heel graag weer zien. Zelfde geldt voor volgende week, dan heeft hij iedere avond plannen en zien we elkaar dus ook pas zaterdag weer. Het is gewoon elkaar wíllen zien natuurlijk.
Ja weet ik, en ik snap je ook wel, maar denk echt dat het vanzelf goed gaat komen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:39 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Makkelijker gezegd dat gedaan...
Vind je dit nu écht zo moeilijk, of kweek je voor jezelf wat problemen omdat het allemaal te mooi is om waar te zijn?quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:39 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Potje scrabblen?quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:43 schreef rival het volgende:
de woorden aansteller en muts komen in mij op
Misschien wel allebei, plus dat ik erg moe ben en al een maand ziekjes. Straks langs de huisarts, kijken wat die ervan zegt. En druk op mn werk... Ik verzuip op het moment even overal inquote:Op vrijdag 9 september 2011 09:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Vind je dit nu écht zo moeilijk, of kweek je voor jezelf wat problemen omdat het allemaal te mooi is om waar te zijn?
Nooit een cursus timemanagement gehad?quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:45 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Misschien wel allebei, plus dat ik erg moe ben en al een maand ziekjes. Straks langs de huisarts, kijken wat die ervan zegt. En druk op mn werk... Ik verzuip op het moment even overal inEn meestal kap ik dan drastisch iets af om wat ruimte te creëren, maar dat wil ik niet.
Nog geen tijd voor vrij kunnen makenquote:Op vrijdag 9 september 2011 09:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Nooit een cursus timemanagement gehad?
Ik geef het wel lang, misschien is dat ook wel een stressfactorquote:Op vrijdag 9 september 2011 09:46 schreef Tally het volgende:
Als je nu al zo denkt dat geef ik het niet zo heel lang.
Zoals LE zegt: je hoeft elkaar niet elk weekend te zien.
En een brunch voor je beste vriend is toch tof.... Jammer dat hij dr is maar heeftie pech. Zie je hem van de week weer.
En bij de finish staan kan ook. Dan slaap je niet bij hem of ga je heel vroeg naar huis.
Echte vrienden zijn ook wat waard. En onder de plak zitten kan je nog jaren.
Maak je niet druk om je vrienden. Echte vrienden verdwijnen niet zomaar uit je leven omdat je even op een roze wolk zit. Zoals ik het lees vergeet je ze echt niet, dus dat zit wel goed.quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:50 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik geef het wel lang, misschien is dat ook wel een stressfactorMaar mijn vrienden zijn me inderdaad heel veel waard en ik wil absoluut niet zo iemand worden die zodra ze een relatie heeft, haar vrienden ineens niet meer ziet. Het is gewoon even wat veel op het moment..
Ik win het altijd. De familie wil het al niet meer spelen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:50 schreef rival het volgende:
[..]
Ik speel liever iets wat je mogelijk wel kan winnen.
Ja, denk dat het inderdaad een gevoel is dat ik even overal in verzuip. Ik denk dat ik vanmiddag even langs zijn werk rij om erover te praten voor ik doorrij naar een vriend van me.quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:49 schreef L-E het volgende:
Hoe druk je het hebt is natuurlijk meer een gevoel dan iets anders. Meestal dan.
Herkenbaarquote:Op vrijdag 9 september 2011 09:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik win het altijd. De familie wil het al niet meer spelen.
Ik hoor weleens verhalen over jouw zus, ik ben niet verbaast.quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik win het altijd. De familie wil het al niet meer spelen.
Zus deed al nooit mee. Spelletjes, plezier, niks voor haar.quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:53 schreef rival het volgende:
[..]
Ik hoor weleens verhalen over jouw zus, ik ben niet verbaast.
Wat ga je zeggen?quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:51 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja, denk dat het inderdaad een gevoel is dat ik even overal in verzuip. Ik denk dat ik vanmiddag even langs zijn werk rij om erover te praten voor ik doorrij naar een vriend van me.
Ik hoor weleens verhalen over jouw zus, ik ben niet verbaast.quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Zus deed al nooit mee. Spelletjes, plezier, niks voor haar.
Ben je dr al eens tegen gekomen eigenlijk?quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:56 schreef rival het volgende:
[..]
Ik hoor weleens verhalen over jouw zus, ik ben niet verbaast.
Dat het op het moment allemaal even een beetje veel is en dat ik niet zo lekker in mn vel zit en dat ik hem heel graag wil zien, maar dat ik het lastig vind om een goede balans te vinden tussen hem/vrienden/werk/mijzelf/etc. Dat dat absoluut niet betekent dat ik hem wil afkappen of wat dan ook, maar dat ik wel wat begrip daarvoor nodig heb.quote:
Ook al hoor ik weleens de verhalen over haar, ik weet niet hoe ze eruit ziet. Dus ik kan hier niet op antwoorden.quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Ben je dr al eens tegen gekomen eigenlijk?
Je kent de verhalen, je zou dr echt wel herkennen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:00 schreef rival het volgende:
[..]
Ook al hoor ik weleens de verhalen over haar, ik weet niet hoe ze eruit ziet. Dus ik kan hier niet op antwoorden.
Jou ben ik nog niet tegen gekomen, en ik kijk steeds zo goed om me heen in de C1000
Daar lopen er wel meer van in Noord hoorquote:Op vrijdag 9 september 2011 10:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Je kent de verhalen, je zou dr echt wel herkennen.
Ik ben ook weinig in de C1000, sorry.
Ah, is het al zover?quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:58 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat het op het moment allemaal even een beetje veel is en dat ik niet zo lekker in mn vel zit en dat ik hem heel graag wil zien, maar dat ik het lastig vind om een goede balans te vinden tussen hem/vrienden/werk/mijzelf/etc. Dat dat absoluut niet betekent dat ik hem wil afkappen of wat dan ook, maar dat ik wel wat begrip daarvoor nodig heb.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:39 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat kan ik alleen maar beamen. Na twee jaar relatie met een hippie ben ik vegetariër geworden, ben ik SP gaan stemmen en heb ik m'n BMW ingeruild voor een kekke Twingo.quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:46 schreef Tally het volgende:
En onder de plak zitten kan je nog jaren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik word hier verdrietig vanquote:Op vrijdag 9 september 2011 11:28 schreef 100% Tukker het volgende:
m'n BMW ingeruild voor een kekke Twingo.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:28 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat kan ik alleen maar beamen. Na twee jaar relatie met een hippie ben ik vegetariër geworden, ben ik SP gaan stemmen en heb ik m'n BMW ingeruild voor een kekke Twingo.RukkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Heb jij Google+?quote:Op vrijdag 9 september 2011 13:24 schreef Ang3l het volgende:
De groentehoer! Zo noem ik mijn vegetarische vriendinnen ook wel eens
ik mis het vrijdaggevoel wel een beetje door mijn vakantiequote:
Ik heb ook nog vakantie, dat vergeet ik bijna.quote:Op vrijdag 9 september 2011 14:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik mis het vrijdaggevoel wel een beetje door mijn vakantie
na volgende week, nu al geen zin inquote:Op vrijdag 9 september 2011 14:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb ook nog vakantie, dat vergeet ik bijna.
Wanneer mag jij weer aan de bak?
je hebt een 538 agenda?quote:Op vrijdag 9 september 2011 14:45 schreef L-E het volgende:
Ik heb trouwens geen grotemensenagenda gekocht. Allemaal stom ende lelijk.
Vette lauwe shitquote:
Google Agenda.quote:Op vrijdag 9 september 2011 14:45 schreef L-E het volgende:
Ik heb trouwens geen grotemensenagenda gekocht. Allemaal stom ende lelijk.
Wat?! Geen leuke agenda's?! Dat zou verboden moeten wordenquote:
Ik heb geen gmail dus ook geen google+.quote:Op vrijdag 9 september 2011 14:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Heb jij Google+?
Wil jouw circles wel eens zien dan
Familie, homo's, groentehoeren
Wijven met Blackberry's? Hier in deze regio toch voornamelijk met een Samsung Galaxy S.... of variant daar opquote:Op vrijdag 9 september 2011 16:10 schreef 100% Tukker het volgende:
Alle wijven zijn tegenwoordig vergroeid met hun Blackberry, maar een agenda moet toch altijd weer persé zo'n hopeloos ouderwets papieren vod zijn...
Dat is best een hoopquote:Op vrijdag 9 september 2011 16:32 schreef rival het volgende:
hmm... ving op dat we van 190 naar 100 werknemers gaan krimpen....
ik voel nattigheid
Moet je ff je vingers uit Huppelmuts halen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:32 schreef rival het volgende:
hmm... ving op dat we van 190 naar 100 werknemers gaan krimpen....
ik voel nattigheid
Heb ik wat gemist? Huppel en Rival een stel ja?quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moet je ff je vingers uit Huppelmuts halen.
er is een tijd geleden een fusie geweest. ze gaan nu weer scheiden. waarna de andere helft zelfs een nieuwe doorstart oid gaat maken....quote:
die hebben daar nooit ingezetenquote:Op vrijdag 9 september 2011 16:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ik moet die memo's niet weggooien ik mis allesquote:Op vrijdag 9 september 2011 16:48 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Heb ik wat gemist? Huppel en Rival een stel ja?
quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb geen Blackberry. Ben ik te oud voor.quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:10 schreef 100% Tukker het volgende:
Alle wijven zijn tegenwoordig vergroeid met hun Blackberry, maar een agenda moet toch altijd weer persé zo'n hopeloos ouderwets papieren vod zijn...
Je mist er ook niks aanquote:Op vrijdag 9 september 2011 17:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb geen Blackberry. Ben ik te oud voor.
Ik verstuur nog gewoon een telegram. stop. werkt prima. stop.quote:
--- -.- --..-- / -.. .- - / -.- .- -. / --- --- -.-quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik verstuur nog gewoon een telegram. stop. werkt prima. stop.
Was mijn flessenpost nog aangekomen?quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik verstuur nog gewoon een telegram. stop. werkt prima. stop.
Jazekerquote:Op vrijdag 9 september 2011 18:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Was mijn flessenpost nog aangekomen?
* Barbusse mompelt iets van *oenga-boenga*quote:
Mijn Morse is helaas een beetje morsig.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
--- -.- --..-- / -.. .- - / -.- .- -. / --- --- -.-
http://www.qbit.it/lab/demorse.phpquote:Op vrijdag 9 september 2011 18:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mijn Morse is helaas een beetje morsig.
quote:
handig ook dat erbij staat hoe je het uit moet sprekenquote:Op vrijdag 9 september 2011 18:12 schreef Barbusse het volgende:
.-- .- - / . . -. / .-.. . ..- -.- . / - --- --- .-.. -.-.--
Di-dah-dah Di-dah Dah, Dit Dit Dah-dit, Di-dah-di-dit Dit Di-di-dah Dah-di-dah Dit, Dah Dah-dah-dah Dah-dah-dah Di-dah-di-dit Dah-di-dah-di-dah-dah![]()
Ja, anders verstaat niemand het he?quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
handig ook dat erbij staat hoe je het uit moet spreken
ja.. heb ernstig zin in dinertheater binnenkortquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
Zo, weekend.. Gaan er nog mensen toffe dingen doen?
lastig is dat, een slimme vrouwquote:
Toffe mensen gaan wel dingen doenquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
Zo, weekend.. Gaan er nog mensen toffe dingen doen?
dus je bent of een tof mens of je doet toffe dingen maar beide is geen optie? (geen van beide vast weer wel)quote:Op zaterdag 10 september 2011 09:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Toffe mensen gaan wel dingen doen
Te lui om zelf te typen?quote:
Baal er van dat ik moet werken, eerste jaar dat ik Appelpop mis.quote:Op zaterdag 10 september 2011 11:15 schreef Memento-Mori het volgende:
Hoi!
gister appelpop geweest, straks weer, gezellig
quote:Op zaterdag 10 september 2011 10:35 schreef clevy het volgende:
[..]
dus je bent of een tof mens of je doet toffe dingen maar beide is geen optie? (geen van beide vast weer wel)
Ik ben heul niet lastig!quote:Op zaterdag 10 september 2011 03:54 schreef clevy het volgende:
[..]
lastig is dat, een slimme vrouw
sowieso lastig dat vrouwvolk.
Niet eens? Wat een nepvrouw ben jij zegquote:
je bent dus ook niet slim...quote:
Alleen mannen die me niet aankunnen vinden me lastig, dat ligt dan dus aan hun.quote:Op zaterdag 10 september 2011 11:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet eens? Wat een nepvrouw ben jij zeg
Het ligt toch altijd aan de man?quote:Op zaterdag 10 september 2011 11:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Alleen mannen die me niet aankunnen vinden me lastig, dat ligt dan dus aan hun.
quote:
dan zijn het mietjes jaquote:Op zaterdag 10 september 2011 11:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Alleen mannen die me niet aankunnen vinden me lastig, dat ligt dan dus aan hun.
Vaak wel hequote:Op zaterdag 10 september 2011 11:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het ligt toch altijd aan de man?
In die waan laten we ze jaquote:Op zaterdag 10 september 2011 11:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het ligt toch altijd aan de man?
Ja, die do-notes he...quote:Op zaterdag 10 september 2011 11:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kan hier wel tegen in gaan, maar ik moet me inhouden he
Doe er wat aan, zou ik zeggenquote:
nah, d'r kan nog veul onzin bijquote:
Wat is dat nou voor een halfbakken poging?quote:
Veeleisend sujetquote:Op zaterdag 10 september 2011 12:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor een halfbakken poging?
Hoor wie het zegtquote:
euh.. spirit.. maar die voelt zich op dit moment niet zo geestig denk ikquote:
wat is er met spirit?quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:25 schreef clevy het volgende:
[..]
euh.. spirit.. maar die voelt zich op dit moment niet zo geestig denk ik
Wromnie?quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:25 schreef clevy het volgende:
[..]
euh.. spirit.. maar die voelt zich op dit moment niet zo geestig denk ik
Veel plezier!quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:26 schreef Spirit82 het volgende:
Ik ga vanavond naar een themafeestjeAls Cruella De Vil
Ik heb er nu al zin in
heb je ook zo'n hekel aan krentebollen?quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:26 schreef Spirit82 het volgende:
Ik ga vanavond naar een themafeestjeAls Cruella De Vil
Ik heb er nu al zin in
dunno.. die was met rode smileys aan t gooienquote:
owww maar dan kan ze nog wel blij zijnquote:Op zaterdag 10 september 2011 12:31 schreef clevy het volgende:
[..]
heb je ook zo'n hekel aan krentebollen?
[..]
dunno.. die was met rode smileys aan t gooien
Rood aanlopen van vreugdequote:Op zaterdag 10 september 2011 12:33 schreef Murmeli het volgende:
[..]
owww maar dan kan ze nog wel blij zijn
mag hopen dat ze na t sporten tussen de lakens wel rood aangelopen is maar vriendelijker kijkt dan dit:quote:
Dat hangt denk ik af van de kwaliteit van de sportsessiequote:Op zaterdag 10 september 2011 12:39 schreef clevy het volgende:
[..]
mag hopen dat ze na t sporten tussen de lakens wel rood aangelopen is maar vriendelijker kijkt dan dit:
Mja, Spirit's veeleisendheid kennende zal dat dus wel veelquote:Op zaterdag 10 september 2011 12:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat hangt denk ik af van de kwaliteit van de sportsessie
Ocharme MissB, heulemaal alleenquote:Op zaterdag 10 september 2011 15:36 schreef missbehavin het volgende:
Wat zit iedereen ineens een leven te hebben? Ik heb vermaak nodig!
Kusje dan maarquote:
Harmonie?quote:Op zaterdag 10 september 2011 16:08 schreef Barbusse het volgende:
Het is hier een zen-tuin van rust ende harmonie
Juist welquote:
Ja, door het uitblijven van een kusje terug is die wel danig verstoordquote:
quote:Op zaterdag 10 september 2011 16:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, door het uitblijven van een kusje terug is die wel danig verstoord
Je zult wel met wat meer over de brug moeten komen om het goed te maken hoor...quote:
Nee, want dan ben ik er nietquote:Op zaterdag 10 september 2011 16:28 schreef Sam-x het volgende:
Hoop dat het hier vanavond wat drukker is
jij gaat geen toffe dingen doen?quote:Op zaterdag 10 september 2011 16:28 schreef Sam-x het volgende:
Hoop dat het hier vanavond wat drukker is
Hoi Dawg! Nee.. lang verhaal...quote:Op zaterdag 10 september 2011 16:45 schreef dawg het volgende:
[..]
jij gaat geen toffe dingen doen?
hola samm-xje
Goedemo..goedemiddag!quote:Op zaterdag 10 september 2011 16:45 schreef PeuRac het volgende:
Ik had ff niet op de tijd gelet, kom net pas uit bed
Ik ben al sinds 9u vanochtend wakkerquote:
Ik stuur je wel een PM.quote:Op zaterdag 10 september 2011 16:48 schreef dawg het volgende:
[..]
zijn het niet altijd lange verhalen?
En zo laat uit bed?quote:Op zaterdag 10 september 2011 16:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben al sinds 9u vanochtend wakker
Ik heb hier een uurtje voordeel, dat scheelt, maar ja. Ik heb niet veel beters te doen dan aan mn cv werken en een fotoshoot voorbereiden. Die laatste kan pas als het donker is, dus tijd zat.quote:
Zit je in Engeland ofzo dan?quote:Op zaterdag 10 september 2011 16:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb hier een uurtje voordeel, dat scheelt, maar ja. Ik heb niet veel beters te doen dan aan mn cv werken en een fotoshoot voorbereiden. Die laatste kan pas als het donker is, dus tijd zat.
BIjna, Dublin, Ierland dus.quote:
Oh! Leuk! Wat doe je daar als ik vragen mag?quote:
Ik geef marketing adviezen bij een groot IT bedrijf.quote:Op zaterdag 10 september 2011 16:51 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Oh! Leuk! Wat doe je daar als ik vragen mag?
Klinkt interessant! Je woont daar ook met (bijv.) je vriendin/vrouw?quote:Op zaterdag 10 september 2011 16:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik geef marketing adviezen bij een groot IT bedrijf.
Ik zit in Singles en je vraagt naar mn vriendin/vrouw?quote:Op zaterdag 10 september 2011 16:53 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Klinkt interessant! Je woont daar ook met (bijv.) je vriendin/vrouw?
Ik moet nu eten.. ben over een half uurtje terug
Kan toch?quote:Op zaterdag 10 september 2011 16:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zit in Singles en je vraagt naar mn vriendin/vrouw?
Je hebt ook gelijk hoorquote:
Je hebt toch een vriendin!! Hahaquote:Op zaterdag 10 september 2011 16:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je hebt ook gelijk hoormaar nee, ik zit hier alleen, mijn vriendin woont in Nederland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |