Waar dan?quote:Op donderdag 8 september 2011 21:09 schreef ArTiC het volgende:
overal ineens nieuws dat er een aardbeving was in NL, ik heb niks gemerkt
Overal ten oosten van Utrecht, van Noord naar Limburg maar hier in oost Brabant niks gemerktquote:
Het is vast een hoaxquote:Op donderdag 8 september 2011 21:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Overal ten oosten van Utrecht, van Noord naar Limburg maar hier in oost Brabant niks gemerkt
Als je een lijn trekt van Utrecht naar Venlo kom je als Helmond ook niet aan de beurt tochquote:Op donderdag 8 september 2011 21:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Overal ten oosten van Utrecht, van Noord naar Limburg maar hier in oost Brabant niks gemerkt
Hoi Engelquote:
misschien moet ik je het principe 'ten oosten van' eens uitleggen...maar ik laat je wel in de waan dat dat hetzelfde is als 'ten oosten van de lijn'quote:Op donderdag 8 september 2011 21:14 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Als je een lijn trekt van Utrecht naar Venlo kom je als Helmond ook niet aan de beurt toch
Niks van meegekregen hoor.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wazige shit...je zou denken dat jij juist goed zat.quote:
Misschien moet jij eens niet zo bijdehand proberen te zijn. Ik ztel toch gewoon een vraag of niet dan. En ik probeer het te beredeneren. Ik woon namelijk ongeveer 5 km van je vandaan. En arrogantie staat een Hellmonder niet.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
misschien moet ik je het principe 'ten oosten van' eens uitleggen...maar ik laat je wel in de waan dat dat hetzelfde is als 'ten oosten van de lijn'
Helmond ligt toch ten oosten van Utrecht of niet?quote:Op donderdag 8 september 2011 21:19 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Misschien moet jij eens niet zo bijdehand proberen te zijn. Ik ztel toch gewoon een vraag of niet dan. En ik probeer het te beredeneren. Ik woon namelijk ongeveer 5 km van je vandaan. En arrogantie staat een Hellmonder niet.
Dat van Venlo was niet toevallig gekozen. Wat ik zeg. Ik probeerde ff een verklaring te verzinnen waarom wij niks voelden en waarom men toch spreekt van ten Oosten van Utrecht tot aan Limburg (oid).quote:Op donderdag 8 september 2011 21:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Helmond ligt toch ten oosten van Utrecht of niet?
Jij trekt vanuit het niets de conclusie dat je dan een lijn naar Venlo moet trekken...zowat het meest westerse punt van Limburg
En Helmond ligt niet ten oosten van Utrechtquote:Op donderdag 8 september 2011 21:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Helmond ligt toch ten oosten van Utrecht of niet?
Jij trekt vanuit het niets de conclusie dat je dan een lijn naar Venlo moet trekken...zowat het meest westerse punt van Limburg
http://maps.google.nl/quote:Op donderdag 8 september 2011 21:23 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
En Helmond ligt niet ten oosten van Utrecht
God is dood en Allah ook.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Hier zijn zoveel matige grappen op te maken.
Waar is Godt?
nog niks officieelsquote:
Ik gok op hoaxquote:Op donderdag 8 september 2011 21:32 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nog niks officieels
http://twitter.com/#!/search/aardbeving
4.4 bij Boxmeer dus...toch vreemd dat het in Utrecht wel te voelen was en hier niet...was het iig niet op de Peellandbreuk
Als zelfs BN'ers er spontaan en massaal over twitteren zal het echt geen hoax zijnquote:
BN-ers nemen je nooit in de maling inderdaadquote:Op donderdag 8 september 2011 21:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als zelfs BN'ers er spontaan en massaal over twitteren zal het echt geen hoax zijn
nu.nl ook nietquote:Op donderdag 8 september 2011 21:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
BN-ers nemen je nooit in de maling inderdaad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |