Mignonne, ik las 't laatste stukje van 't vorige topic nog even. Niet om je nog meer te laten stressen ofzo maar: Als je 1 á 2 keer per week kunstvoeding gaat geven moet je wel even opletten met de houdbaarheid van die pakken. Ze zijn na openen een maand goed dacht ik.
Nou zal dat voor je machtiging niet uitmaken; je zal er minder van gebruiken dan wanneer mini volledig aan de KV zou zijn.
Laiveneertiekje, ik zou ook gaan kijken hoe hij reageert met minder per fles. Als 't te weinig is laat hij zich vanzelf wel horen denk ik?
DJMO, als je man alleen maar Geert in z'n handen gedrukt krijgt als hij huilt snap ik zijn punt wel ja. Je zou eventueel ook een keertje kunnen kolven zodat hij Geert kan voeden?
Persoonlijk zou ik hem ook de kans geven om Geert te troosten als hij huilt zonder hongersignalen. Dat hoeft heus niet altijd, wel regelmatig. Ik vind dat een partner net zoveel recht heeft op dat soort zaken als de moeder. Een veilige hechting aan de partner is echt heel wat waard!
En komop zeg, je zult vast geld bespaard hebben door borstvoeding te geven maar dat geeft je toch niet het recht om je man een kans om Geert te troosten te ontnemen met dat soort argumenten. Hell, als Geert er niet geweest was had je nog meer bespaard.
Dit soort zaken kun je toch niet omzetten naar een materiële waarde?
Oeke, mooi he, dat begrip? Fijn dat je er helemaal goed mee bent!
[ Bericht 0% gewijzigd door Keshet op 08-09-2011 21:17:16 (ninja-edit) ]