Is er al ergens een reactie van een van die 4 hansworsten te lezen of te horen?quote:Op zaterdag 10 september 2011 16:09 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nou, niet "zomaar":
[ afbeelding ]
"Elly, kom binnen, ga zitten. Wil je wat drinken? (drukt op intercom) Rosa, wil je een kop koffie voor Elly halen? (richt zich weer tot Elly) Je vraagt je zeker af waarom je hier op kantoor moet komen? Dat dacht ik al... Ehm... Elly, wat ik je ga vertellen zal niet zo leuk zijn, maarre.... (wordt onderbroken door secretaresse Rosa die binnenkomt en de koffie voor Elly op het bureau zet) Laat ik het zo zeggen: het ligt niet aan jou persoonlijk ofzo, voordat je dat gaat denken, maarre... wij zijn op dit moment bezig met het ontwikkelen van de zomercliff, een heel heftige, en we willen de anderen niet uit de serie schrijven, en je begrijpt dat bij een heel heftige cliff er sowieso één iemand dood moet gaan, en toen hebben wij besloten dat... dat Rosa degene is die overlijdt aan dit verschrikkelijke drama.
Maar goed, drink je koffie op en ga maar weer aan het werk. Als je nog vragen hebt, kun je me gerust mailen. Niet dat ik antwoordt, maar goed. Dag Elly!"
Heb alleen de twitter van Knuppel Kennard en Rekenwonder Rohan gecheckt, had geen zin om die van Juffie Jantien te bekijken. KK vraagt alleen of #rosa nog trending is, RR zegt niets erover.quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:02 schreef Frey het volgende:
[..]
Is er al ergens een reactie van een van die 4 hansworsten te lezen of te horen?
quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:27 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Mickey Lammers komt (gerecast) terug in de serie, Rohan Gottschalk zal de rol op zich gaan nemen. Proper is hier niet tevreden over.
quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:41 schreef Frey het volgende:
Als ik "Rohan Gottschalk" zoek op google, dan staat deze er ook tussen:
[ afbeelding ]
En als je "gtst proper" zoekt, dan kom je genoeg plaatjes van hier tegen waaronder die Proper creaties.
Als je de namen van die gasten zoekt, dan kom je dus meteen hier uit. Dat is mooi voor de mensen die er wat meer over willen weten, die krijgen meteen mooie info en goede beoordelingen te zien.quote:
Goede reclame voor de seriequote:Op zaterdag 10 september 2011 18:52 schreef Frey het volgende:
[..]
Als je de namen van die gasten zoekt, dan kom je dus meteen hier uit. Dat is mooi voor de mensen die er wat meer over willen weten, die krijgen meteen mooie info en goede beoordelingen te zien.
De waarde van Rosa was juist toegenomen in de afgelopen jaren, daarvoor was ze alleen de huishoudster van Ludo, nu had ze even een lijn met Jef en natuurlijk enkele verhaallijnen rondom Lorena.quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:30 schreef LWD-Godius het volgende:
Leuk en aardig maar Rosa heeft geen toegevoegde waarde meer in GTST, het wordt tijd voor een ander meer dynamisch karakter om de fam. Sanders heen.
Quoted for Truthquote:Op zaterdag 10 september 2011 19:21 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
De waarde van Rosa was juist toegenomen in de afgelopen jaren, daarvoor was ze alleen de huishoudster van Ludo, nu had ze even een lijn met Jef en natuurlijk enkele verhaallijnen rondom Lorena.
Er lopen wel meer personages rond die erg weinig toevoegen aan het verhaal, maar niet uit de serie geschreven worden. Voor mij is het niet geheel duidelijk waarom nu juist een personage als Rosa wegmoet. Zeker gezien ze best geliefd was en nostalgie voor de fans.
Ik ookquote:Op zaterdag 10 september 2011 19:27 schreef Frey het volgende:
Ik word gewoon nog steeds verdrietig bij de gedachte dat ze de deur nooit meer zal openen.
Mwah, dat is al ooit geprobeerd...quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:40 schreef formerjellybean het volgende:
Ergens zou ik Lorena en Nick een leuk koppel vinden.
Ben ik op zich echt helemaal met je eens hoor, je hoeft je niet zo te gedragen. Maar de Sanders-ladies hebben wel de neiging om mensen tot op of over het randje te duwen. Dat vind ik ook niet helemaal oké.quote:Op zaterdag 10 september 2011 13:23 schreef loezzzje het volgende:
Maar ik vind niet omdat Nina bitchy tegen Wiet doet dat Wiet haar dan maar mag neerschieten. Ja, Nina mag wat normaler doen maar ik vind niet dat het haar schuld is.
Ik ben ook op school gepest/geplaagd omdat ik klein ben maar ga ik nog geen mensen neerschieten
Was dat toen ook niet zo'n heel drama met Lorena die stiekem zwanger wilde worden ofzo?quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:54 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Mwah, dat is al ooit geprobeerd...
Dat vind ik toch al geen leuk stel en dat komt vooral door die suffe Jack.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:22 schreef leilab het volgende:
Ook een blunder als ze Lorena en Jack uit elkaar laten gaan.Of willen de schrijvers een record en letterlyk alle combinatie's maken.Serieus laat aub een keertje gewoon een koppel zonder problemen.
Toch vond ik hem een beetje zielig vrijdag.Hij stond erbij alsof hij op instorten stond.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:39 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat vind ik toch al geen leuk stel en dat komt vooral door die suffe Jack.
Ja als Jack normaal zou doen zijn ze best leuk samen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:39 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat vind ik toch al geen leuk stel en dat komt vooral door die suffe Jack.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |