Maar dat is niet uit het niets, zeg maar. En hetzelfde geldt voor Nina. Als Nina norma(a)l(er) tegen Wiet had gedaan, was het nooit zo uit de hand gelopen. De Sanders-prinsesjes mogen wmb hun lesje wel een keertje lerenquote:Op zaterdag 10 september 2011 13:02 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Als Nick aardig doet is hij meestal iets van plan
En ik snap ook wel dat Maxime afstandelijk is, hij probeerde haar te vermoorden.
Wiet had het toch wel gedaan, tenminste aannemend dat ze een beetje doorgedraaid was met haar geestengedoe.quote:Op zaterdag 10 september 2011 13:23 schreef loezzzje het volgende:
Maar ik vind niet omdat Nina bitchy tegen Wiet doet dat Wiet haar dan maar mag neerschieten. Ja, Nina mag wat normaler doen maar ik vind niet dat het haar schuld is.
Ik ben ook op school gepest/geplaagd omdat ik klein ben maar ga ik nog geen mensen neerschieten
Misschien maar op dit moment is het Maxime die irritant richting hem doet niet andersom.quote:Op zaterdag 10 september 2011 13:26 schreef RaymanNL het volgende:
Ik vind het tof hoe gecontrolleerd Nick blijftJe weet dat hij zich inhoud, maar binnenkort terugslaat
Idd. Ze was al een beetje 'gek' en Nina heeft haar het laatste duwtje gegeven.quote:Op zaterdag 10 september 2011 13:25 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wiet had het toch wel gedaan, tenminste aannemend dat ze een beetje doorgedraaid was met haar geestengedoe.
Dat klopt ja, Maxime weigert normaal tegen hem te doen. Maar ik heb wel het gevoel dat Nick nog iets van plan isquote:Op zaterdag 10 september 2011 13:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Misschien maar op dit moment is het Maxime die irritant richting hem doet niet andersom.
Vrouwen die in het echt zo zijn moeten zich schamen.
Hogendoorn was nog aan het rouwenquote:Op zaterdag 10 september 2011 15:47 schreef Frey het volgende:
[..]
Vroeg me al af waar je was gebleven.
Nu het seizoen weer gaat beginnen reageer ik ook weer, ben veel weg geweest in de zomermaanden, dus heb het hier niet meer gevolgd.quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:47 schreef Frey het volgende:
[..]
Vroeg me al af waar je was gebleven.
Ja, ik vind de dood van Rosa wel overbodig en erg snel gegaan. Jammer, een leuk personage zo maar heengegaan...quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:59 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hogendoorn was nog aan het rouwen
Volgens mij is er nog nooit zoveel gepost in de zomerstop. Zelfs vroeger toen het ook erg goed liep, werd er maar 1 topic gevuld of zo.quote:Op zaterdag 10 september 2011 16:00 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Nu het seizoen weer gaat beginnen reageer ik ook weer, ben veel weg geweest in de zomermaanden, dus heb het hier niet meer gevolgd.
Er klopt nu echt niks meer van in huize Sanders.quote:Op zaterdag 10 september 2011 16:00 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Ja, ik vind de dood van Rosa wel overbodig en erg snel gegaan. Jammer, een leuk personage zo maar heengegaan...
Oooh oke, ja toen keek ik ff geen GTST.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:23 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ja maar dat is al 2 seizoenen geleden. Nick heeft er 2 jaar voor in een inrichting gezeten
Nou, niet "zomaar":quote:Op zaterdag 10 september 2011 16:00 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Ja, ik vind de dood van Rosa wel overbodig en erg snel gegaan. Jammer, een leuk personage zo maar heengegaan...
Wie weet komt Frederik af en toe eens langs?quote:Op zaterdag 10 september 2011 16:16 schreef Hogendoorn het volgende:
Maar nog vreemder: nu Rosa de moeder van Lorena bleek, ging ik er vanuit dat haar rol alleen maar verder uitgewerkt zou worden, maar nu is Lorena een loner, zonder verbindingen. Raar.
Ik zou dat ziekenhuis van Meerdijk ook voor geen meter meer vertrouwen. De meest ingewikkelde operaties verrichten ze zonder problemen, maar Anita, Isabella en Rosa zijn doodgegaan aan simpele verwondingen of infecties, die door het ziekenhuis pas te laat gezien werden. Toch maar naar de stad verderop, lijkt mij....quote:Op zaterdag 10 september 2011 16:48 schreef Frey het volgende:
Het eruit schrijven van Rosa kan in ieder geval bij het lijstje met de babyverwisseling van Arnie en Dennis en de vernieuwde moord op Frits van Houten.
Ludo had wel een goede dokter.quote:Op zaterdag 10 september 2011 16:57 schreef Hogendoorn het volgende:
Ik zou dat ziekenhuis van Meerdijk ook voor geen meter meer vertrouwen. De meest ingewikkelde operaties verrichten ze zonder problemen, maar Anita, Isabella en Rosa zijn doodgegaan aan simpele verwondingen of infecties, die door het ziekenhuis pas te laat gezien werden. Toch maar naar de stad verderop, lijkt mij....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |