quote:Op donderdag 8 september 2011 19:39 schreef Dennis101 het volgende:
Die bestaat al, zoiets heet een iPhone.
Geintje toch?quote:Op donderdag 8 september 2011 19:37 schreef DolfijntjesLove het volgende:
.nu wil ik dus het liefst een nieuwe bb want zonder BBM spreek je niemand
Voor ¤ 498,36 heb je er al een.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:41 schreef DolfijntjesLove het volgende:
ik ga geen telefoon van 600 euro kopen :S
Dan koop je een telefoon van 100/150 euro, kan je ook lekker blijven whatsappen.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:41 schreef DolfijntjesLove het volgende:
ik ga geen telefoon van 600 euro kopen :S
grappemaker waarom zo'n dure als ik in dec een nieuwe mobba mag? :Squote:Op donderdag 8 september 2011 19:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Voor ¤ 498,36 heb je er al een.
http://tweakers.net/price(...)ne-4-16gb-zwart.html
ja maar welke danquote:Op donderdag 8 september 2011 19:42 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dan koop je een telefoon van 100/150 euro, kan je ook lekker blijven whatsappen.
Een wat?quote:Op donderdag 8 september 2011 19:42 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
grappemaker waarom zo'n dure als ik in dec een nieuwe mobba mag? :S
ik was op zo'n brug en wilde op een paal kijken wat erop een kaartje staat maar toen viel mn mobiel dus in de gracht xDquote:Op donderdag 8 september 2011 19:42 schreef megamandy het volgende:
Wie laat zijn telefoon dan ook in het water vallenNooit gesnapt
Ik zou gewoon een Nokia 3310 en fiets kopen.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:42 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
Een samsung galaxy mini bijvoorbeeld. Of een andere redelijk simpele telefoon waar je in ieder geval whatsapp op kan zetten.quote:
2dehands is voor apenquote:Op donderdag 8 september 2011 19:43 schreef Kandijfijn het volgende:
Jij hebt werkelijk geen flauw idee hé een Ipod touch met 3G is toch gewoon een Iphone?
Voor de rest koop een 2e hands Androidtje/BB ofzo kan je whatsappen
Het antwoord daarop heb ik al gegeven, zoiets noem je een iPhone.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:45 schreef DolfijntjesLove het volgende:
maar mag ik antworod op mijn vraag krijgt de nieuwe ipod touch 3g?
Ja, hij gaat de iPhone 5 heten.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:45 schreef DolfijntjesLove het volgende:
maar mag ik antworod op mijn vraag krijgt de nieuwe ipod touch 3g?
dus de nieuwe krijgt 3g? weet je oko of er gps op zit voor als ik verdwaald ben?quote:Op donderdag 8 september 2011 19:47 schreef Dimens het volgende:
Whehe http://www.ipodtouch5gsit(...)site-july-27th-2011/
Verkeerde conclusie.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:48 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
dus de nieuwe krijgt 3g? weet je oko of er gps op zit voor als ik verdwaald ben?
Ga daar maar niet vanuit, het zou wel een enorme faal zijn wanneer Apple werkelijk 3G in zijn iPod stopt.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:48 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
dus de nieuwe krijgt 3g? weet je oko of er gps op zit voor als ik verdwaald ben?
beetje jammerquote:Op donderdag 8 september 2011 19:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ga daar maar niet vanuit, het zou wel een enorme faal zijn wanneer Apple werkelijk 3G in zijn iPod stopt.
Tevens zal deze dan ook een heel stuk duurder zijn dan een zonder 3G.
een iphone kan ook nog bellen en dat heb ik niet nodig pingen skype enzo is enoughquote:Op donderdag 8 september 2011 19:52 schreef Dimens het volgende:
[..]
Waarom zouden ze 3G in een iPod stoppen als het dan een iPhone is?
Stop 3G in je iPod en je zou er net zo makkelijk mee kunnen bellen.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:53 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
een iphone kan ook nog bellen en dat heb ik niet nodig pingen skype enzo is enough
Apple en faal, gaan hand in hand.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ga daar maar niet vanuit, het zou wel een enorme faal zijn wanneer Apple werkelijk 3G in zijn iPod stopt.
Tevens zal deze dan ook een heel stuk duurder zijn dan een zonder 3G.
Editoor en kutuser ook.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:17 schreef editoor het volgende:
[..]
Apple en faal, gaan hand in hand. [ afbeelding ]
mensen van deze site hebbe een foto van mij met papiertje met tijd en datum erop wil je die ook?quote:Op donderdag 8 september 2011 20:21 schreef Kandijfijn het volgende:
DolfijntjesLove is een 20 jarige puisterige kutnerd die een beetje loopt te trollen.
Waarschijnlijk ook pedofiel :/
Post hem maar hier in dit topicquote:Op donderdag 8 september 2011 20:59 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
mensen van deze site hebbe een foto van mij met papiertje met tijd en datum erop wil je die ook?
PM graag, omdat ik je geholpen heb in dit topic.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:59 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
mensen van deze site hebbe een foto van mij met papiertje met tijd en datum erop wil je die ook?
Dimens zijn UI toen hij de foto's zagquote:Op donderdag 8 september 2011 21:10 schreef Dimens het volgende:
[..]
PM graag, omdat ik je geholpen heb in dit topic.
wat is UI? en weet jij wat ove3r die nieuwe ipod touch of niet?quote:Op donderdag 8 september 2011 21:29 schreef editoor het volgende:
[..]
Dimens zijn UI toen hij de foto's zag
Ja dat ja.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:29 schreef editoor het volgende:
[..]
Dimens zijn UI toen hij de foto's zag
Ja, ik zeg, neem geen Apple. Daar zul je spijt van krijgen.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:31 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
wat is UI? en weet jij wat ove3r die nieuwe ipod touch of niet?
quote:Op donderdag 8 september 2011 21:54 schreef YuriGagarin het volgende:
Pak maar gewoon een BlackBerry, het past bij je.
150 euro voor een kutmobiel die me gaat irriterenquote:Op donderdag 8 september 2011 23:11 schreef Hater het volgende:
Ga voor de vodafone 845, is nieuw 150 euro, en op marktplaats zeker nog goedkoper.
T is een kleine kut mobiel, maar je kan er zeker mee whatsappen tot december.
Kan je aan elke breezah-slet op MSN vragenquote:Op donderdag 8 september 2011 20:59 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je snel iets nodig had om te kunnen whatsappen tot december. Op marktplaats krijg je ze wel voor 80 ofzo.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:02 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
150 euro voor een kutmobiel die me gaat irriterenbeter iets kopen wat ik langer ga ge bryiken
noch niet aan gedacht bedankt voor de tip ga ik miss doen voor garyoaks zijn kutfoto :$quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:14 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Kan je aan elke breezah-slet op MSN vragen
Ik werk bij Apple California en ik kan je melden dat er geen 3G in de nieuwe iPods komt.quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:54 schreef DolfijntjesLove het volgende:
jullie laten me echt duiken met die domme reacties hier ik vraag iets over een ipod en krijg geen antwoord tfoee
Ipod is troep, net als de rest van de Apple producten. Niet aan beginnen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:54 schreef DolfijntjesLove het volgende:
jullie laten me echt duiken met die domme reacties hier ik vraag iets over een ipod en krijg geen antwoord tfoee
Whahahahaha grapjas...quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik werk bij Apple California en ik kan je melden dat er geen 3G in de nieuwe iPods komt.
nee jij werkt bij de bristol in roffaquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik werk bij Apple California en ik kan je melden dat er geen 3G in de nieuwe iPods komt.
Op wat ben je nu aan het wachten kut?quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:09 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
nee jij werkt bij de bristol in roffa
Je krijgt wel een antwoord. Het is niet het antwoord wat je wil.quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:54 schreef DolfijntjesLove het volgende:
oke bedankt 4 de antwoord X mequote:Op vrijdag 9 september 2011 23:11 schreef Dimens het volgende:
[..]
Op wat ben je nu aan het wachten kut?
Er is nog niets zeker over bekend en niemand gaat je dus kunnen helpen.
quote:Another Source States Apple is Working on 3G iPod Touch 5th Generation
ipod touch 5gWith news of the iPod Touch 5G being very slow as of late good news came today concerning Apples music player. The iPod Touch 5G will contain 3G wireless connection according to AppleNapps. The claims come with an expected release date of very late September to early October. If 3G capability is in the works for the iPod Touch 5G then Apple is most likely testing out the plans with current partner carriers such as AT&T and Verizon. The source to AppleNapps also claims that Apple intends on making the announcement of the device in late September.
Alsjeblieft.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:55 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
oke bedankt 4 de antwoord X me
die had je al maar ik ga zo ff bijscheren en dan die foto voor gary_oak makenquote:Op zaterdag 10 september 2011 00:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
Alsjeblieft.
Mag ik nu nog wat van die mooie foto's van je hebben?
Kun je die dan meteen naar mij toe doorsturen?quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:01 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
die had je al maar ik ga zo ff bijscheren en dan die foto voor gary_oak maken
ik heb gary nog niet gezien dus jy krygt ze als eerste xquote:Op zaterdag 10 september 2011 00:04 schreef Dimens het volgende:
[..]
Kun je die dan meteen naar mij toe doorsturen?
Alvast bedankt.
Moet ik daar nog lang voor wachten?quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:32 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
ik heb gary nog niet gezien dus jy krygt ze als eerste x
ze zijn verstuurdquote:Op zaterdag 10 september 2011 00:35 schreef Dimens het volgende:
[..]
Moet ik daar nog lang voor wachten?
vraag aan dimensquote:
Maak zelf maar, kan je ze meteen naar mij sturen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 01:47 schreef DolfijntjesLove het volgende:
Beter maakt iemand ff apart topic voor die foto"s ofzow als jullie er zo graag over wille praten
ja ik kan het ook op deze geake nokiaquote:Op zaterdag 10 september 2011 02:03 schreef Hater het volgende:
[..]
Kan ik mn dm bekijken op mobile?
Of moet ik wachten tot morgenvroeg?
gedaanquote:
dm me dan dat je se wilquote:Op zaterdag 10 september 2011 02:08 schreef Hater het volgende:
Je hebt me helemaal geen dm gestuurd!
Gedaan nu jijquote:Op zaterdag 10 september 2011 02:14 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
dm me dan dat je se wil
niet snappen wat de consequentie's zijn van nieuwe abbonementenquote:Op donderdag 8 september 2011 19:42 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
Daar gaat dit topic al lang niet meer over.quote:Op zaterdag 10 september 2011 03:03 schreef mschol het volgende:
[..]
niet snappen wat de consequentie's zijn van nieuwe abbonementen
die nieuwe bold kost 500 euro en nieuwe torch zeker nog meerquote:Op zaterdag 10 september 2011 17:53 schreef Rezania het volgende:
Dus TS wil een dure iPod Touch, omdat ze later nog een goedkope BB uit mag kiezen?
consequentie'squote:Op zaterdag 10 september 2011 03:03 schreef mschol het volgende:
[..]
niet snappen wat de consequentie's zijn van nieuwe abbonementen
Jaquote:Op maandag 12 september 2011 23:23 schreef magneetstrip het volgende:
Wtf Dolfijntjeslove, scheren? Fotografeer je jezelf naakt ofzo? :|
Jawelquote:Op maandag 12 september 2011 23:28 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
Dit is niet serieus hoop ik?
Ik kreeg een hele mooie met op het blaadje mijn naam geschreven en de tijd en datum.quote:Op maandag 12 september 2011 23:30 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
Wtf en hoe weet je dan dat ze dat echt is? Ik kan toch ook plaatjes opgoogelen en die sturen?
quote:Op maandag 12 september 2011 23:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik kreeg een hele mooie met op het blaadje mijn naam geschreven en de tijd en datum.
Ze was inderdaad net geschoren.
Koop curviequote:Op zaterdag 10 september 2011 17:59 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
die nieuwe bold kost 500 euro en nieuwe torch zeker nog meer
Ik heb er eentje gekregen, waar een datum en tijd bij staat en de naam 'Dimens' met die vinger. Wat bezielt haarquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:25 schreef Hater het volgende:
Heb je de pics al magneetstrip? Anders moet je me maar DMen.
Dan moet dat wel heel laat dit jaar zijn, hij zou allang uit moeten zijn als je naar de vorige jaren kijktquote:Op zaterdag 17 september 2011 16:01 schreef Splackavellie02 het volgende:
Natuurlijk komt er wel een nieuwe iPod Touch. Dat is zo'n beetje het best verkopende apparaat dat Apple heeft
Er valt altijd wat te verbeteren natuurlijk. Maar als Apple de lijn doorzet, en de iPod Touch weer dunner maakt, kunnen ze aan de camera niet veel verbeteren. Het zal dus alleen sneller worden, en misschien met een groter scherm (als de iPhone dit ook krijgt).quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:05 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
Dan moet dat wel heel laat dit jaar zijn, hij zou allang uit moeten zijn als je naar de vorige jaren kijktDe vraag is natuurlijk ook of er nog heel veel aan te verbeteren valt.
Ik overweeg zelf wel om als er een nieuwe uitkomt die misschien te kopen aangezien ik tot 8 weken zonder mijn eigen mobiel zit en ik me nu al verveel
Alleen de iPhone. De uitnodiging is wel erg gaaf.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:38 schreef magneetstrip het volgende:
Ik heb gehoord dat er 4 oktober een nieuwe iPhone wordt gepresenteerd, maar niets over nieuwe ipods? Betwijfel ook of er wel nieuwe gaan komen..
NICE ben razend nieuwsgierigquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
Alleen de iPhone. De uitnodiging is wel erg gaaf.![]()
[ afbeelding ]
Ze zit op het Vlietlandcollege in Leiden (= ergste tokkieschool van heel Leiden voor t/h/v) postte ze in een topic, misschien moet je daar eens rondvragen of ze nog pics voor je hebbenquote:
Nou, iOS is naar mijn mening een stuk beter dan Android. Als zo meteen iPhone 5 uitkomt zal die zeker de S2 inhalen.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:15 schreef magneetstrip het volgende:
Wel grappig dat de Samsung Galaxy S 2 de iphone 4 al heeft ingehaald, ben benieuwd of dit weer wordt rechtgetrokken met de nieuwe Iphone.
Zal waarschijnlijk A5 dualcore processor bevatten, 8MP camera en vast ook dunner zijn.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:53 schreef yes_no_maybe het volgende:
Waarschijnlijk is de iphone 5 gewoon een iphone 4 alleen dan dunner
Alleen dat de nieuwe iPhone dunner is klopt dus niet, de rest had ik gewoon goed.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:55 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zal waarschijnlijk A5 dualcore processor bevatten, 8MP camera en vast ook dunner zijn.
En er komt iets met spraak als ik de geruchten to hoor.
Jahhh maar heefd te wijnig gigabite :Squote:Op zondag 23 oktober 2011 00:20 schreef DolfijntjesLove het volgende:
Je hep gelijk nano had die wel =S
Haha hoe gaat t dolfijntjeslove?quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:20 schreef DolfijntjesLove het volgende:
Je hep gelijk nano had die wel =S
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |