Maak zelf maar, kan je ze meteen naar mij sturen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 01:47 schreef DolfijntjesLove het volgende:
Beter maakt iemand ff apart topic voor die foto"s ofzow als jullie er zo graag over wille praten
ja ik kan het ook op deze geake nokiaquote:Op zaterdag 10 september 2011 02:03 schreef Hater het volgende:
[..]
Kan ik mn dm bekijken op mobile?
Of moet ik wachten tot morgenvroeg?
gedaanquote:
dm me dan dat je se wilquote:Op zaterdag 10 september 2011 02:08 schreef Hater het volgende:
Je hebt me helemaal geen dm gestuurd!
Gedaan nu jijquote:Op zaterdag 10 september 2011 02:14 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
dm me dan dat je se wil
niet snappen wat de consequentie's zijn van nieuwe abbonementenquote:Op donderdag 8 september 2011 19:42 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
grappemaker waarom zo'n dure als ik in dec een nieuwe mobba mag? :S
Daar gaat dit topic al lang niet meer over.quote:Op zaterdag 10 september 2011 03:03 schreef mschol het volgende:
[..]
niet snappen wat de consequentie's zijn van nieuwe abbonementen
die nieuwe bold kost 500 euro en nieuwe torch zeker nog meerquote:Op zaterdag 10 september 2011 17:53 schreef Rezania het volgende:
Dus TS wil een dure iPod Touch, omdat ze later nog een goedkope BB uit mag kiezen?
consequentie'squote:Op zaterdag 10 september 2011 03:03 schreef mschol het volgende:
[..]
niet snappen wat de consequentie's zijn van nieuwe abbonementen
Jaquote:Op maandag 12 september 2011 23:23 schreef magneetstrip het volgende:
Wtf Dolfijntjeslove, scheren? Fotografeer je jezelf naakt ofzo? :|
Jawelquote:Op maandag 12 september 2011 23:28 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
Dit is niet serieus hoop ik?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |