Ik kreeg een hele mooie met op het blaadje mijn naam geschreven en de tijd en datum.quote:Op maandag 12 september 2011 23:30 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
Wtf en hoe weet je dan dat ze dat echt is? Ik kan toch ook plaatjes opgoogelen en die sturen?
quote:Op maandag 12 september 2011 23:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik kreeg een hele mooie met op het blaadje mijn naam geschreven en de tijd en datum.
Ze was inderdaad net geschoren.
Koop curviequote:Op zaterdag 10 september 2011 17:59 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
die nieuwe bold kost 500 euro en nieuwe torch zeker nog meer
Ik heb er eentje gekregen, waar een datum en tijd bij staat en de naam 'Dimens' met die vinger. Wat bezielt haarquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:25 schreef Hater het volgende:
Heb je de pics al magneetstrip? Anders moet je me maar DMen.
Dan moet dat wel heel laat dit jaar zijn, hij zou allang uit moeten zijn als je naar de vorige jaren kijktquote:Op zaterdag 17 september 2011 16:01 schreef Splackavellie02 het volgende:
Natuurlijk komt er wel een nieuwe iPod Touch. Dat is zo'n beetje het best verkopende apparaat dat Apple heeft
Er valt altijd wat te verbeteren natuurlijk. Maar als Apple de lijn doorzet, en de iPod Touch weer dunner maakt, kunnen ze aan de camera niet veel verbeteren. Het zal dus alleen sneller worden, en misschien met een groter scherm (als de iPhone dit ook krijgt).quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:05 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
Dan moet dat wel heel laat dit jaar zijn, hij zou allang uit moeten zijn als je naar de vorige jaren kijktDe vraag is natuurlijk ook of er nog heel veel aan te verbeteren valt.
Ik overweeg zelf wel om als er een nieuwe uitkomt die misschien te kopen aangezien ik tot 8 weken zonder mijn eigen mobiel zit en ik me nu al verveel
Alleen de iPhone. De uitnodiging is wel erg gaaf.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:38 schreef magneetstrip het volgende:
Ik heb gehoord dat er 4 oktober een nieuwe iPhone wordt gepresenteerd, maar niets over nieuwe ipods? Betwijfel ook of er wel nieuwe gaan komen..
NICE ben razend nieuwsgierigquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
Alleen de iPhone. De uitnodiging is wel erg gaaf.![]()
[ afbeelding ]
Ze zit op het Vlietlandcollege in Leiden (= ergste tokkieschool van heel Leiden voor t/h/v) postte ze in een topic, misschien moet je daar eens rondvragen of ze nog pics voor je hebbenquote:
Nou, iOS is naar mijn mening een stuk beter dan Android. Als zo meteen iPhone 5 uitkomt zal die zeker de S2 inhalen.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:15 schreef magneetstrip het volgende:
Wel grappig dat de Samsung Galaxy S 2 de iphone 4 al heeft ingehaald, ben benieuwd of dit weer wordt rechtgetrokken met de nieuwe Iphone.
Zal waarschijnlijk A5 dualcore processor bevatten, 8MP camera en vast ook dunner zijn.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:53 schreef yes_no_maybe het volgende:
Waarschijnlijk is de iphone 5 gewoon een iphone 4 alleen dan dunner
Alleen dat de nieuwe iPhone dunner is klopt dus niet, de rest had ik gewoon goed.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:55 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zal waarschijnlijk A5 dualcore processor bevatten, 8MP camera en vast ook dunner zijn.
En er komt iets met spraak als ik de geruchten to hoor.
Jahhh maar heefd te wijnig gigabite :Squote:Op zondag 23 oktober 2011 00:20 schreef DolfijntjesLove het volgende:
Je hep gelijk nano had die wel =S
Haha hoe gaat t dolfijntjeslove?quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:20 schreef DolfijntjesLove het volgende:
Je hep gelijk nano had die wel =S
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |