Ik heb jullie onderschatquote:
Toch is het laatste woord niet goedquote:Op donderdag 8 september 2011 20:04 schreef Baszh het volgende:
had ik gister opgezocht na je post in FMT te lezen
Dat dan weer welquote:
Met constructie bedoelde ik het systeem wat omtrent dbc's ingevoerd is.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:09 schreef Baszh het volgende:
Je had het over een dbc-constructie dan ofniet
quote:Op donderdag 8 september 2011 20:47 schreef GimmeGore het volgende:
ik weet niet eens waar het EK volgend jaar is
Ik wist dat ze daar op zijn minst 1 keer moesten spelen dus daarom gokte ik daarop.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:51 schreef Yankee het volgende:
[..]
daar of in kharkiv spelen ze, basiskamp is ergens anders
doe je goedquote:Op donderdag 8 september 2011 20:55 schreef GimmeGore het volgende:
Krakow? (Poolse plaatsen gokken ftw!)
Ik hou van je! Dat waren mijn favoriete kinderboeken!quote:
Ditquote:
Duidelijk te voelen in Wageningenquote:
Ik heb er een domme typfout uit gehaald, het is niet dat er eerst tsunami stond hoor.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:20 schreef ß het volgende:
En mag ik je er aan herinneren dat het niet toegestaan is om antwoorden te editten? Ik heb het je al 2 keer zien doen.
Lees de OP nog eens goed door.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:20 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ik heb er een domme typfout uit gehaald, het is niet dat er eerst tsunami stond hoor.
Wij zien na een edit niet meer wat er eerst stond. Dus stel dat was tyfoon, en iemand onder jouw post aardbeving... bvquote:Op donderdag 8 september 2011 21:27 schreef GimmeGore het volgende:
ja, als er eerst tyfoon had gestaan wat ik daarna had veranderd naar aardbeving had ik dat gesnapt, maar zeiken om 1 letter, daar heb ik toch geen zin in...
quote:Op donderdag 8 september 2011 21:27 schreef GimmeGore het volgende:
ja, als er eerst tyfoon had gestaan wat ik daarna had veranderd naar aardbeving had ik dat gesnapt, maar zeiken om 1 letter, daar heb ik toch geen zin in...
Wat hij zegt. Dus gewoon niet meer editten. Het is geen moeilijke regel, je weet er nu van, dus gezeur hoeft er niet meer van te komenquote:Op donderdag 8 september 2011 21:28 schreef ß het volgende:
Als je het niet eens bent met de regels kun je ze in het discussietopic een voorstel doen om het te veranderen. Tot die tijd moeten de regels gewoon nageleefd worden, of je het met de regels eens bent of niet.
Jawel, er wordt wel gezeken over 1 letter.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:28 schreef Baszh het volgende:
[..]
Nu gaan we niet zeiken om punten of vals spel, omdat we zagen dat het 1 letter was. Maar misverstanden voorkomen is niets mis mee
lo vivat heet dat geloof ikquote:Op donderdag 8 september 2011 22:25 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Jazeker, maar ik zoek de naam van dat lied.
Stand #2401quote:
Ik zat meer aan Gerrie en Roxane te denken dan aan die Ierenquote:Op donderdag 8 september 2011 22:42 schreef Yankee het volgende:
eddy en axel merkcx
stephen en nicolas roche
Stand #2401quote:
Stand #2401quote:
Volgens mij is Go momenteel nog te gecompliceerd voor een pc om het echt moeilijk te maken voor de professionals.quote:
quote:
Lag op het puntje van mijn tongquote:
Stand #2401quote:
Gaat nog geen belletje rinkelen.quote:
Stand #2401quote:
quote:
quote:
quote:
Niet gewoon kosmologie ?quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:16 schreef Wasknijper21 het volgende:
hoe noem je dan de wetenschap die het ontstaan van het heelal bestudeert? dat was toch huppeldepupgenese?
goe!quote:
quote van?quote:You see, I think drugs have done some good things for us. I really do. And if you don't believe drugs have done good things for us, do me a favor. Go home tonight. Take all your albums, all your tapes and all your CDs and burn them. 'Cause you know what, the musicians that made all that great music that's enhanced your lives throughout the years were rrreal fucking high on drugs. The Beatles were so fucking high they let Ringo sing a few tunes.
eerder, begin jaren 90quote:
maar deze meneer heeft nog veel invloed gehad later, op andere comedians en cabaretiersquote:
Het is dus zelf ook een comedian?quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:34 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
maar deze meneer heeft nog veel invloed gehad later, op andere comedians en cabaretiers
quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:37 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Het is dus zelf ook een comedian?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nieuwe vraag
Wat wordt bedoelt met Glossolalie?- Why do people have to die?
- To make life important. None of us know how long we've got. Which is why we have to make each day matter. - Six Feet Under
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite
Wel met tongen idd, maar hij is niet gespletenquote:
Wat dééd die Heilige Geest met de discipelen, zodat iedereen de Boodschap kon horen?quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:58 schreef Wasknijper21 het volgende:
het uitstorten van de heilige geest.
dichterbij gaan we volgens mij niet komen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:58 schreef Wasknijper21 het volgende:
oh dat god via jezelf spreekt of zo?
dit wou ik bijna opschrijven. Maar ik dacht eerder dat de term 'xenoglossie ' dat beter beschreef. Wsch. betekent dit laatste het spontaan spreken van een vreemde taal die je niet machtig bentquote:
da's xenolaliequote:Op vrijdag 9 september 2011 01:06 schreef Wasknijper21 het volgende:
[..]
dit wou ik bijna opschrijven. Maar ik dacht eerder dat de term 'xenoglossie ' dat beter beschreef. Wsch. betekent dit laatste het spontaan spreken van een vreemde taal die je niet machtig bent
dat is m volgens mijquote:
Stand #2401quote:
Stand #2401quote:Op vrijdag 9 september 2011 01:16 schreef outtayourleague het volgende:
geen afbeeldingen in Gods gelijkenis
Niet doden
Eerst uw vader en moeder
Geen overspel
Niet Stelen?
quote:
neequote:
'k Weet niet of de vraag nog open staat, maar veel te vroeg gestorven genie Bill Hicks moet toch wel even herkend worden hoorquote:Op vrijdag 9 september 2011 00:38 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit was 'm. Hij inmiddels dood
da's eigenlijk 2 antwoorden, doe de laatste maarquote:Op vrijdag 9 september 2011 01:33 schreef Wasknijper21 het volgende:
een filmisch trucje waardoor je meer popcorn en cola gaat kopen in de pauze. wat kan dat zijn. Sluikreclame? Of zo'n flits van 0,1 seconde of zo?
quote:Op vrijdag 9 september 2011 01:33 schreef Ireyon het volgende:
[..]
'k Weet niet of de vraag nog open staat, maar veel te vroeg gestorven genie Bill Hicks moet toch wel even herkend worden hoor
Ik wilde het geheel al goed rekenen, alhoewel het ook nog andere toepassingen heeft.quote:Op vrijdag 9 september 2011 01:33 schreef Wasknijper21 het volgende:
een filmisch trucje waardoor je meer popcorn en cola gaat kopen in de pauze. wat kan dat zijn. Sluikreclame? Of zo'n flits van 0,1 seconde of zo?
Ook belangrijkquote:Op vrijdag 9 september 2011 01:38 schreef Ireyon het volgende:
Neuh, gewoon veel met andere dingen bezig geweest. Gamen vooral.
inderdaadquote:
quote:
quote:
dan weet ik het nietquote:Op vrijdag 9 september 2011 01:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Zijn tegenstander in Terminator 2 is wel een T-1000
De tegenstander is een nieuwer model maar maakt wel gebruik van het zelfde nummeringssysteemquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 43% gewijzigd door outtayourleague op 09-09-2011 02:25:59 ]- Why do people have to die?
- To make life important. None of us know how long we've got. Which is why we have to make each day matter. - Six Feet Under
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite
quote:
Hoe kom je daar nou bij trouwensquote:
Dacht iets van hem te herkennen in haar gezicht. Heb Donnie Darko nooit gezien.quote:Op vrijdag 9 september 2011 02:33 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij trouwens
dan maar een opstarter of afwachten of iemand anders het weet, want het gaat vast wel geraden worden...quote:Op vrijdag 9 september 2011 02:38 schreef lubje25 het volgende:
Sorry, ik ken haar niet![]()
Alleen The Dark Knight gezien, maar vooal Heath Ledger is blijven hangen
quote:Op vrijdag 9 september 2011 02:49 schreef Wasknijper21 het volgende:
een nieuw tv kanaal met voetbal!
Stand #2401quote:Op vrijdag 9 september 2011 02:50 schreef Wasknijper21 het volgende:
sport 7 hette dat. Hoogtepunt was een kwis met frank masmeijer
goed genoegquote:
Misschien welquote:Op vrijdag 9 september 2011 03:13 schreef Wasknijper21 het volgende:
[..]
goed genoeg
wijn waaraan distillaat is toegevoegd. Sherry en port zijn b.v. versterkte wijnen.
Zou je dit soort dingen niet moeten weten als je een kroeg hebt lub?
Stand #2401quote:Op vrijdag 9 september 2011 03:33 schreef Wasknijper21 het volgende:
ik ben akq niet meer zo aant volgen, ga zo naar bed..die titels zeggen me wel iets. Cornelis Vreeswijk?
you knewquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
Deze was volgens mij nogniet beantwoord: Maggie Gyllenhaalquote:Op vrijdag 9 september 2011 02:11 schreef outtayourleague het volgende:
ik had die 8 wel in mn hoofd, maar dan meer iets als 834 oid
zo het topic ff wat opfleuren
[ afbeelding ]
Naam van deze markante verschijning?
Wie schreef dit gedichtje?quote:Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
Die als het erop aan komt voor je bidt of voor je vecht
Pas als je iemand hebt, die met je lacht en met je grient
Dan pas kun je zeggen: 'k heb een vriend
Stand #2401quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:59 schreef DragonFodder het volgende:
Herken die laatste, die is nog duo gegaan met de derde van links.
10CC?
Siquote:Op vrijdag 9 september 2011 09:59 schreef DragonFodder het volgende:
Herken die laatste, die is nog duo gegaan met de derde van links.
10CC?
Mark +1quote:
Of gewoon kryptoniet in het Nederlandsquote:
julius en ethelquote:
De rechterhand van de beste aller tijdenquote:
Stand #2401quote:
checkquote:
Ik was uitgenodigd voor het publiek bij de nova college tour met youp, was vergeten te reagerenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |