Ah oké, kan ik toch nog op tijd gaan slapen. Moet morgen wel fit zijn tijdens het basketballen.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:16 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
kwart voor 10 op rtl 5 geloof ik.
quote:Op donderdag 8 september 2011 18:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ah oké, kan ik toch nog op tijd gaan slapen. Moet morgen wel fit zijn tijdens het basketballen.
Hoi Eze. Noem je mij nou een sukkel?quote:Op donderdag 8 september 2011 18:18 schreef Ezechielk het volgende:
Hoi Flips. Kom je vanavond Holland in da hood kijken?
Jonguhhh ik poke je gewoon altijd terug, dus ik poke jou kapotquote:Op donderdag 8 september 2011 18:18 schreef Patje1987 het volgende:
Nondeju flippie ik poke je kapot!
Basketballen ?quote:Op donderdag 8 september 2011 18:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ah oké, kan ik toch nog op tijd gaan slapen. Moet morgen wel fit zijn tijdens het basketballen.
Ja, ik moet een basketbalwedstrijd organiseren voor tijdens gym, het telt mee voor een cijfer.quote:
haatmeningquote:Op donderdag 8 september 2011 18:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik haat niet, ik geef alleen mijn mening
Dat zou ik toch nooit durvenquote:Op donderdag 8 september 2011 18:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoi Eze. Noem je mij nou een sukkel?
Wat.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:24 schreef Dalando het volgende:
Ik ben met iets klaar wat Google Chrome gebruikers HEEEEL leuk gaan vinden.
Nou vertel.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:24 schreef Dalando het volgende:
Gaat chrome bier voor mij halen?quote:Op donderdag 8 september 2011 18:24 schreef Dalando het volgende:
Wist je al dat er een app bestaat van Heineken en dat als je een foto van je biertje upload, je 2 euro krijgt ofzoquote:Op donderdag 8 september 2011 18:25 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Gaat chrome bier voor mij halen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |