Pom-ti-dom....... Oom Agent was tof... maar je doet er niet voor onder.quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:52 schreef meteo-online het volgende:
[..]
Zet je roeiboot maar alvast klaar, zo meteen even een screen maken
Ik weet dat jullie veel ruimte hebben in het noorden, maar zo veelquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:58 schreef horned_reaper het volgende:
Morgen is het WK 100 km sprint, het EK 50km sprint, de Marathon en de 10X10 KM estafette hier in Winschoten!![]()
En wat treffen we het weer ongelofelijk! Ze komen door onze straat.... en we hebben prachtig weer!
Nou ben benieuwd maar ik krijg me twijfels, het is al vaker gezegd maar toen kwam het er ook niet vanquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:52 schreef meteo-online het volgende:
[..]
Zet je roeiboot maar alvast klaar, zo meteen even een screen maken
Dan nog, het zal wel mee vallenquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:53 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Denk ik niet..... de voorspellingen zijn na begin deze week alleen maar beter geworden.
Ja vertel mij wat, jammer dat die er niet zo vaak meer isquote:
Ach valt wel meequote:Op vrijdag 9 september 2011 21:00 schreef meteo-online het volgende:
Hier screen neerslagkaartje, Appelpop zit er precies in, gehele animatie: http://www.noodweercentra(...)rslag/nederland.html
[ afbeelding ]
En waarom is dit kaartje weer veranderd tov eerder deze avond?quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:13 schreef Drugshond het volgende:
[ afbeelding ]
Yup, Het is meer bij de kust te doen.
Nou ik klaag vaak genoeg maar ondertussen krijg ik maar weinigquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:19 schreef meteo-online het volgende:
De grootste klagers krijgen altijd het meeste he
mensen die klagen worden overgeslagenquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:20 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nou ik klaag vaak genoeg maar ondertussen krijg ik maar weinig
Vandaar dat ik zo vaak onweer krijg.quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:25 schreef andreas612 het volgende:
[..]
mensen die klagen worden overgeslagen
Dat zou het zijn!quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:25 schreef andreas612 het volgende:
[..]
mensen die klagen worden overgeslagen
quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:20 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nou ik klaag vaak genoeg maar ondertussen krijg ik maar weinig
LOL, Broertje van mij gaat morgen weer op pad, mogelijk Zeelandquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:33 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Vandaar dat ik zo vaak onweer krijg.
Weer Oesterdam?quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:36 schreef meteo-online het volgende:
[..]
[..]
LOL, Broertje van mij gaat morgen weer op pad, mogelijk Zeeland
Over paar jaar ga ik ook aan de slagquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:36 schreef meteo-online het volgende:
[..]
[..]
LOL, Broertje van mij gaat morgen weer op pad, mogelijk Zeeland
quote:Pom-ti-dom....... Oom Agent was tof... maar je doet er niet voor onder.
quote:Ja nu mis ik Oom_Agent weer zo...
quote:Ja vertel mij wat, jammer dat die er niet zo vaak meer is
Ooommmieeeeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 9 september 2011 21:39 schreef Oom_Agent het volgende:
![]()
[..]
[..]
[..]
wat een lieve woorden allemaal
![]()
Ja maar natuurlijk lees ik (ff toevallig) mee !!!quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:41 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ooommmieeeeeeeeeeeeeee![]()
je leest mee
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:41 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Ja maar natuurlijk lees ik (ff toevallig) mee !!!
Mogelijk iets noordelijker deze keer, alles hangt af van de laatste kaarten. Chaseroute van hem is al uitgestippeldquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:39 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Weer Oesterdam?
Mogelijk ben ik daar dan ook, mocht het interessant worden.
Ik denk level 1 en net niet genoeg voor level 2.quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Gelukkig maar![]()
Wat denk jij? LV2 voor morgen? Ik denk dat het gewoon bij LV1 blijft
Ik ga voor een level 2. Laat in de avondquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:45 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Ik denk level 1 en net niet genoeg voor level 2.
Eigenlijk heb ik nog nooit gechased, morgen maar eens een poging wagen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:45 schreef meteo-online het volgende:
[..]
Mogelijk iets noordelijker deze keer, alles hangt af van de laatste kaarten. Chaseroute van hem is al uitgestippeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |