Ben ook niet gerust op de CAP, maar GFS laat zien dat hij aardig geruimd gaat worden om 15UTCquote:Op vrijdag 9 september 2011 15:13 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
4.0Precies waar ik dit weekend ben.
![]()
Die CAP ben ik alleen niet zo gerust op, zie wel weer dat er helemaal niets gebeurd.
Geen idee. Buienradar zegt dat het hier rond achten 's avonds gaat regenen, een beetje. Voor de rest bewolkt, droog en warm.quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:13 schreef Frutsel het volgende:
waarom zegt elk weerbericht dat ik tot nu toe hoor dat het morgen een stralende zomerdag wordt?
OMdat het dat ook moet worden. Heb een verjaardag van iemand en dat vier ik graag buiten daar.quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:13 schreef Frutsel het volgende:
waarom zegt elk weerbericht dat ik tot nu toe hoor dat het morgen een stralende zomerdag wordt?
Knmi zegt t al, weer.nl ook. Maar dit is algemeen bekend deze situatie. Morgen is alles paniekquote:Op vrijdag 9 september 2011 16:20 schreef Frutsel het volgende:
Buienradar geloof ik sowieso geen snars van... op de lange termijn.
maar ze kunnen toch op zijn minst zeggen dat er regen of onweer komt aan het einde van de dag
Ah.. Marco Verhoef zegt het nu eindelijk ook op radio 1quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:42 schreef meteo-online het volgende:
[..]
Knmi zegt t al, weer.nl ook. Maar dit is algemeen bekend deze situatie. Morgen is alles paniek
quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:51 schreef meteo-online het volgende:
Ze worden langzaam wakkerDit gaat al jaren zo. Wij kunnen roepen wat we willen, maar hun hebben een "voorbeeldfunctie"
Dat was mijn gevoel dus ook.quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:55 schreef zoem het volgende:
Als ik de kaarten van het KNMI zo interpreteer is de onweerskans in het oosten groter.
Dat is mooi.quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:08 schreef meteo-online het volgende:
Lol, zuidoosten in ieders geval al niets. Beste papieren zijn momenteel voor noord, midden en gehele westkust
Leuk, volgens dit kaartje zal alles boven mijn hoofd ontstaan.quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:13 schreef Drugshond het volgende:
[ afbeelding ]
Yup, Het is meer bij de kust te doen.
Meestal rond 23:00 +/- 30 min,.quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:19 schreef Jor_Dii het volgende:
Wanneer komt Estofex met die level 2?
Tenzij ze aan het bbq'en zijnquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:26 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Meestal rond 23:00 +/- 30 min,.
Zet je roeiboot maar alvast klaar, zo meteen even een screen makenquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ach een LV 1 in een groot deel van ons land...meer zal het niet worden.
Denk ik niet..... de voorspellingen zijn na begin deze week alleen maar beter geworden.quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ach een LV 1 in een groot deel van ons land...meer zal het niet worden.
Pom-ti-dom....... Oom Agent was tof... maar je doet er niet voor onder.quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:52 schreef meteo-online het volgende:
[..]
Zet je roeiboot maar alvast klaar, zo meteen even een screen maken
Ik weet dat jullie veel ruimte hebben in het noorden, maar zo veelquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:58 schreef horned_reaper het volgende:
Morgen is het WK 100 km sprint, het EK 50km sprint, de Marathon en de 10X10 KM estafette hier in Winschoten!![]()
En wat treffen we het weer ongelofelijk! Ze komen door onze straat.... en we hebben prachtig weer!
Nou ben benieuwd maar ik krijg me twijfels, het is al vaker gezegd maar toen kwam het er ook niet vanquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:52 schreef meteo-online het volgende:
[..]
Zet je roeiboot maar alvast klaar, zo meteen even een screen maken
Dan nog, het zal wel mee vallenquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:53 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Denk ik niet..... de voorspellingen zijn na begin deze week alleen maar beter geworden.
Ja vertel mij wat, jammer dat die er niet zo vaak meer isquote:
Ach valt wel meequote:Op vrijdag 9 september 2011 21:00 schreef meteo-online het volgende:
Hier screen neerslagkaartje, Appelpop zit er precies in, gehele animatie: http://www.noodweercentra(...)rslag/nederland.html
[ afbeelding ]
En waarom is dit kaartje weer veranderd tov eerder deze avond?quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:13 schreef Drugshond het volgende:
[ afbeelding ]
Yup, Het is meer bij de kust te doen.
Nou ik klaag vaak genoeg maar ondertussen krijg ik maar weinigquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:19 schreef meteo-online het volgende:
De grootste klagers krijgen altijd het meeste he
mensen die klagen worden overgeslagenquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:20 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nou ik klaag vaak genoeg maar ondertussen krijg ik maar weinig
Vandaar dat ik zo vaak onweer krijg.quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:25 schreef andreas612 het volgende:
[..]
mensen die klagen worden overgeslagen
Dat zou het zijn!quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:25 schreef andreas612 het volgende:
[..]
mensen die klagen worden overgeslagen
quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:20 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nou ik klaag vaak genoeg maar ondertussen krijg ik maar weinig
LOL, Broertje van mij gaat morgen weer op pad, mogelijk Zeelandquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:33 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Vandaar dat ik zo vaak onweer krijg.
Weer Oesterdam?quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:36 schreef meteo-online het volgende:
[..]
[..]
LOL, Broertje van mij gaat morgen weer op pad, mogelijk Zeeland
Over paar jaar ga ik ook aan de slagquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:36 schreef meteo-online het volgende:
[..]
[..]
LOL, Broertje van mij gaat morgen weer op pad, mogelijk Zeeland
quote:Pom-ti-dom....... Oom Agent was tof... maar je doet er niet voor onder.
quote:Ja nu mis ik Oom_Agent weer zo...
quote:Ja vertel mij wat, jammer dat die er niet zo vaak meer is
Ooommmieeeeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 9 september 2011 21:39 schreef Oom_Agent het volgende:
![]()
[..]
[..]
[..]
wat een lieve woorden allemaal
![]()
Ja maar natuurlijk lees ik (ff toevallig) mee !!!quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:41 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ooommmieeeeeeeeeeeeeee![]()
je leest mee
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:41 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Ja maar natuurlijk lees ik (ff toevallig) mee !!!
Mogelijk iets noordelijker deze keer, alles hangt af van de laatste kaarten. Chaseroute van hem is al uitgestippeldquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:39 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Weer Oesterdam?
Mogelijk ben ik daar dan ook, mocht het interessant worden.
Ik denk level 1 en net niet genoeg voor level 2.quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Gelukkig maar![]()
Wat denk jij? LV2 voor morgen? Ik denk dat het gewoon bij LV1 blijft
Ik ga voor een level 2. Laat in de avondquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:45 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Ik denk level 1 en net niet genoeg voor level 2.
Eigenlijk heb ik nog nooit gechased, morgen maar eens een poging wagen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:45 schreef meteo-online het volgende:
[..]
Mogelijk iets noordelijker deze keer, alles hangt af van de laatste kaarten. Chaseroute van hem is al uitgestippeld
Morgen is er wel een leuk explosief goedje in de lucht (cape, hoge temperaturen en vochtige lucht) maar het lontje kan eigenlijk helemaal niet zo goed aangestoken worden. Er zit morgen zo'n irritant schilletje (inversie) in de atmosfeer die ff lek geprikt dient te worden. Als dat gebeurt gaat het klappen. En die hulp zal dan wel in de avond(eerst in het westen) gegeven worden als het koufront binnen komt dwarrelen. En als dat schilletje doorboord wordt zijn de rapen gaar. Dan zien we weer rode vlekken op de radar en worden we scheel van de gele kruisjes.quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Gelukkig maar![]()
Wat denk jij? LV2 voor morgen? Ik denk dat het gewoon bij LV1 blijft
Welk model heb jij dan? Ik zie toch aardig wat neerslagkansen op WRFquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:55 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
WRF is een woestijnmodel tomorrow.
Ultraloop is ook gewoon 100KM hardlopen hoorquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:05 schreef Resistor het volgende:
[..]
Ik weet dat jullie veel ruimte hebben in het noorden, maar zo veel
En dan gewoon 100km kunnen sprinten![]()
-edit-
Ultraloop, verklaart veel
http://www.uitinoldambt.nl/detail?productid=6001728&bron=gids2
WRFquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:01 schreef meteo-online het volgende:
[..]
Welk model heb jij dan? Ik zie toch aardig wat neerslagkansen op WRF
Oke bedankt voor de uitleg, ik ben benieuwd of het gaat gebeurenquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:55 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Morgen is er wel een leuk explosief goedje in de lucht (cape, hoge temperaturen en vochtige lucht) maar het lontje kan eigenlijk helemaal niet zo goed aangestoken worden. Er zit morgen zo'n irritant schilletje (inversie) in de atmosfeer die ff lek geprikt dient te worden. Als dat gebeurt gaat het klappen. En die hulp zal dan wel in de avond(eerst in het westen) gegeven worden als het koufront binnen komt dwarrelen. En als dat schilletje doorboord wordt zijn de rapen gaar. Dan zien we weer rode vlekken op de radar en worden we scheel van de gele kruisjes.
Maar goed, GFS laat het flink regenen en WRF is een woestijnmodel tomorrow. Dus het is een beetje ienemienemutte.......tien pond hagel.
Geeft een 404 hier. Zal wel iets fout zijn gegaan.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
Waar zijn trouwens die actuele cape kaarten gebleven op zomerweer.nl?
Laat die maar in de tas, we krijgen nietsquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:09 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Oke bedankt voor de uitleg, ik ben benieuwd of het gaat gebeuren![]()
Foto camera staat klaar hier
Onzin, we krijgen mooi weer.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:26 schreef meteo-online het volgende:
[..]
Laat die maar in de tas, we krijgen niets
Dat is al een paar dagen zoquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:20 schreef zoem het volgende:
[..]
Geeft een 404 hier. Zal wel iets fout zijn gegaan.
Whahaha waarom nu zo negatief?quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:26 schreef meteo-online het volgende:
[..]
Laat die maar in de tas, we krijgen niets
Mensen kunnen zo in een enkele seconde omslaan hequote:Op vrijdag 9 september 2011 22:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat is al een paar dagen zo
[..]
Whahaha waarom nu zo negatief?
Ja heequote:Op vrijdag 9 september 2011 22:48 schreef meteo-online het volgende:
[..]
Mensen kunnen zo in een enkele seconde omslaan he
Ja maar toch handig om de actuele kaarten te kunnen zienquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:05 schreef zoem het volgende:
Ach er zijn nog andere websites met CAPE indicaties![]()
O.a. Wetterzentrale:
[ afbeelding ]
Hmm dat moet het wel ergens te vinden zijn lijkt mij, ik zal eens kijken of ik wat kan vinden, echter kan ik het dan niet openbaar gooien als het er tussen staat.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:08 schreef zoem het volgende:
Ja true. Al zegt zomerweer het weer van het KNMI te halen. Dus wie weet kunnen wij daar ook gewoon bij?
Oom_Agent is er!!quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:39 schreef Oom_Agent het volgende:
![]()
[..]
[..]
[..]
wat een lieve woorden allemaal
![]()
Zolang het openbaar op KNMI.nl staat zie ik geen probleem. Tot nu toe nog niets kunnen vinden.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:17 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hmm dat moet het wel ergens te vinden zijn lijkt mij, ik zal eens kijken of ik wat kan vinden, echter kan ik het dan niet openbaar gooien als het er tussen staat.
Die halen het daar niet vandaanquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:08 schreef zoem het volgende:
Ja true. Al zegt zomerweer het weer van het KNMI te halen. Dus wie weet kunnen wij daar ook gewoon bij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |