SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.
Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!SPOILER: Buyincoins geeft 7% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Chinabuye geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deal-cool geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pinkcoon geeft 5% korting op het hele assortiment (bij bestellingen van 20$ of meer)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.
Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!SPOILER: TradeTangOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TaoBaoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!
PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.
Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.
Veel plezier met bestellen!
Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op z´n voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PM´s te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.
Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk
Link naar deze openingspost
Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en Tokko1 (plaatjes en aanpassen OP naar V2 en Bugfixes).![]()
http://www.everbuy1ng.com(...)-Reader-p-21518.html
(even kopieren en plakken in adresbalk, en voor de 1 in everbuy** een i invullen![]()
Dit kon nog wel eens een 1ct deal gaan worden, ga ik goed in de gaten houden.
Ik hou jullie op de hoogte
我有一個鍋裡的油脂,已經放在桌子上。![]()
Een scheetkussen!quote:Op donderdag 8 september 2011 19:12 schreef Skiet het volgende:
Ik moet wat leuke dingen voor op kantoor hebben. wat zijn de leuke bureau grappen/gadgets?
Echt Skiet, ga ergens anders zulke dingen vragen en mensen lastig vallen.
Je vraagt elke keer van die onzinnige dingen![]()
![]()
Ik had op 18 augustus wat gewonnen op ebay maar nog niet binnen, ik dacht dat ebay snel was?
Kweet dat je niet echt iets over de verzendtijden kan weten maar die berichten in het vorige forum over al die oplichters
http://lightake.com/detail.do/sku.Poo_Poo_Farting_Whoopee_Cushion__Practical_Joke_Small__-35084quote:Op donderdag 8 september 2011 19:13 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Een scheetkussen!
Je vraagt elke keer van die onzinnige dingenhttp://chinaprices.us?q=practical%20jokequote:Op donderdag 8 september 2011 19:12 schreef Skiet het volgende:
Ik moet wat leuke dingen voor op kantoor hebben. wat zijn de leuke bureau grappen/gadgets?
[ Bericht 9% gewijzigd door BigD033 op 08-09-2011 19:47:18 ]我有一個鍋裡的油脂,已經放在桌子上。![]()
Nog een paar toffe muizen gespot:
http://www.focalprice.com(...)ess_Mouse_Black.html
http://www.focalprice.com(...)ess_Mouse_Black.html
Zien er wel aardig uit.
En http://chinaprices.us/?q=prank natuurlijk. Maar eh, dat kun je zelf ook verzinnen, dus wat pgr zei, eerst zelf eens wat nadenken en dan pas hulptroepen inschakelen als het echt niet wil lukken.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Iemand ervaringen met deze batts?
http://www.dealextreme.co(...)cted-18650-cell-1283
Zit er aan te den ken een setje van 4 te bestellen voor in m'n Romisen t6 mega zaklamp. Zijn iig protected, in tegenstelling tot die ontplof en ontvlam batterijen die er nu in zitten en ik niet op durf te laden.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
kwil niet pessimistisch doen maar: http://club.dealextreme.com/forums/Forums.dx/threadid.1113quote:Op donderdag 8 september 2011 19:56 schreef neo2000 het volgende:
Iemand ervaringen met deze batts?
http://www.dealextreme.co(...)cted-18650-cell-1283
Zit er aan te den ken een setje van 4 te bestellen voor in m'n Romisen t6 mega zaklamp. Zijn iig protected, in tegenstelling tot die ontplof en ontvlam batterijen die er nu in zitten en ik niet op durf te laden.我有一個鍋裡的油脂,已經放在桌子上。![]()
Echt he. Daar geef ik je gelijk in. Weinig goede bijdragen van mijn kant, vorige post was iets van. Wie weet er nog wat leuks? Gewoon lui.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:13 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Een scheetkussen!
Je vraagt elke keer van die onzinnige dingen![]()
![]()
Hey,
ik heb zojuist mijn item gechecked na paar dagen weer.
En er staat nu:
arrival at inward office of exchange. Op 7 September stond dit er.
Wat betekend dit? En hoelang gaat het duren tot dat mijn pakketje er is?
Alvast bedankt.![]()
Als er NETHERLANDS bij staat is inward office of exchange de laatste stap voor "arrival at delivery office"
Als er GANZOU oid bij staat is het de postkantoor van Hong Kong, de laatste stap voordat er outward staat (vliegtuig in).![]()
Vandaag op mijn werk zag ik een pakketje op het bureau van een collega liggen, herkende het natuurlijk uit duizenden. Dat was iets uit China! Tien minuten laten kwam iemand nog een klein pakketje neerleggen. Ze is nu op vakantie, maar eindelijk iemand met een China verslaving haha.![]()
Moet je een post-it erbij plakken: Ik ken nog wel een paar andere goede adressen!quote:Op donderdag 8 september 2011 20:06 schreef Skiet het volgende:
Vandaag op mijn werk zag ik een pakketje op het bureau van een collega liggen, herkende het natuurlijk uit duizenden. Dat was iets uit China! Tien minuten laten kwam iemand nog een klein pakketje neerleggen. Ze is nu op vakantie, maar eindelijk iemand met een China verslaving haha.![]()
Gemengde ervaringen, maar goed, dat lees je vaker. Verschillende batches etc. Kwam deze ook nog tegen:quote:Op donderdag 8 september 2011 19:58 schreef BigD033 het volgende:
[..]
kwil niet pessimistisch doen maar: http://club.dealextreme.com/forums/Forums.dx/threadid.1113
http://www.dealextreme.co(...)tteries-2-pack-20392
Eigenlijk vrij simpel. Ik wil gewoon wat bestellen, mocht het niet goed zijn/werken dan CSE contacten en geld terug vragen. Moeilijk doen = paypal claim. Maar ik ga liever uit van ervaringen van mensen hier dan van mensen op DX forum aangezien er daar nogal eens mensen rond lopen die net zelfstandig adem kunnen halen zeg maar.Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
Ik zou m'n post nog even kicken als ik jou was, allicht heeft niet iedereen het gezien die 3 posts binnen 10 minuten.
Common sense is my super power. What's yours?
CK-700 zijn verzonden door Everybuying, heeft 5 dagen geduurd, nu nog wachten op m'n andere 3 bij Focalprice.![]()
![]()
Hoelang kan het nu duren nadat er arrival at inward office of exchange NETHERLANDS AMSTERDAM staat?
Uit een eerdere post van mij.
A;vast bedankt.![]()
dudequote:Op donderdag 8 september 2011 20:30 schreef Waiting.. het volgende:
Hoelang kan het nu duren nadat er arrival at inward office of exchange NETHERLANDS AMSTERDAM staat?
Uit een eerdere post van mij.
A;vast bedankt.![]()
![]()
Binnen een weekquote:Op donderdag 8 september 2011 20:31 schreef Waiting.. het volgende:
Ik zie geen reden waarom jij gelijk met dude komt, ik stel toch een normale vraag.![]()
Twee keer de helft van de tijd die het duurt. Seriously. Denk je dat als je 100 keer dezelfde vraag stelt, mensen eerder in de rij staan je vraag te beantwoorden? of juist minder geneigd zijn om het te doen? U just trollin'?Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: