SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
quote:Op donderdag 8 september 2011 14:56 schreef loveli het volgende:
whahahaha, die's echt te foutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
Scroll even terug dan!quote:Op donderdag 8 september 2011 14:57 schreef conleche het volgende:
Okee dan! Nu wil ik sex. Dank je wel Aurum.
Oh, nu wil ik geen sex meer, dank je wel Li!
Nee die eerste dude, die weigeren mijn ogen te zien. En die van Li vind ik ongeil, want te breed en zijn pose heeft ook iets..........dat doet het niet helemaal voor me, zeg maar.quote:
Deze dus:quote:Op donderdag 8 september 2011 14:59 schreef loveli het volgende:
Deze had ik eerst, maar die deed het niet live.
[ http://img39.imageshack.us/img39/7144/perfect20husband5lh.jpg (copy/paste deze link) ]
ik zie een eng gezicht in het behang rechts..quote:Op donderdag 8 september 2011 14:59 schreef loveli het volgende:
[ http://img39.imageshack.us/img39/7144/perfect20husband5lh.jpg (copy/paste deze link) ]
die kan er ook wel mee door. Beetje te weinig vlees thoughquote:Op donderdag 8 september 2011 14:59 schreef loveli het volgende:
Zeker niet het moment om "Pics!" te roepen?quote:Op donderdag 8 september 2011 15:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oeh met een beetje mazzel ga ik straks behalve met een verlamde smoel, ook nog met een kies minder (naja 25% kies, rest vulling) naar huis.
Jottem!
Not reallyquote:Op donderdag 8 september 2011 15:01 schreef loveli het volgende:
[..]
Zeker niet het moment om "Pics!" te roepen?
ik mag volgende week dinsdag weerquote:Op donderdag 8 september 2011 15:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oeh met een beetje mazzel ga ik straks behalve met een verlamde smoel, ook nog met een kies minder (naja 25% kies, rest vulling) naar huis.
Jottem!
Die tegels heb ik in Frankrijk op de vloer. Dat zag ik omdat ik naar zijn lelijke voeten keek.quote:
Fijnquote:Op donderdag 8 september 2011 15:03 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik mag volgende week dinsdag weerEn ze hebben 40 minuten ingepland dus dat gaat een gezellige behandeling revisie worden.
Daarom vraag je dus telkens of willekeurige kerels single zijn!quote:Op donderdag 8 september 2011 15:06 schreef loveli het volgende:
Over postbodes gesproken, ik heb al bijna een maand niks besteld
De een zegt wabses, de ander roept single.quote:Op donderdag 8 september 2011 15:07 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Daarom vraag je dus telkens of willekeurige kerels single zijn!
quote:Op donderdag 8 september 2011 15:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
Strijkende mannen-plaatjes!![]()
Oe, mail van het nieuwe bijbaantje! Ik mag beginnen, schijnbaar!Dacht dat ik nog kennis moest maken oids, heb m'n contract nog niet eens binnen!
![]()
Konijnenquote:Op donderdag 8 september 2011 15:09 schreef loveli het volgende:
[..]
De een zegt wabses, de ander roept single.
En nu weet ik nog steeds niet wat wabses zijn![]()
quote:Op donderdag 8 september 2011 14:56 schreef loveli het volgende:
Die booty is bijna net zo groot als de mijneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En wat een hopeloos gedateerde strijkijzers![]()
Sterkte XM. Mocht leedvermaak helpen: ik heb voor ¤ 4000 euro aan implantaten/kronen in mijn mond en als ik er aan denk wat voor mooie reizen ik daarvan had kunnen maken....Aan de andere kant, had dan wel op alle foto's met mijn mond dicht moeten lachen.
Bunnywabses!quote:Op donderdag 8 september 2011 15:09 schreef loveli het volgende:
[..]
De een zegt wabses, de ander roept single.
En nu weet ik nog steeds niet wat wabses zijn![]()
Schijnbaar niet, maar ik zou wel een soort uitzendovereenkomst krijgen, waarin de details mbt de opdracht staanquote:Op donderdag 8 september 2011 15:10 schreef _aurum_ het volgende:
[..]![]()
je hebt toch geen contract meer nodig om te werken tegenwoordig?
Cashflow en werkervaring!quote:Op donderdag 8 september 2011 15:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Schijnbaar niet, maar ik zou wel een soort uitzendovereenkomst krijgen, waarin de details mbt de opdracht staanTot nu toe is alles wel vrij vaag
![]()
Maar ik kan iig beginnen!
Hier is mijn eerste werkdag denk ik 'zodra ik de mail lees en tijd maak om het te doen"quote:Op donderdag 8 september 2011 15:23 schreef V1z0R het volgende:
Nice Maria! En gebeurt wel vaker hoor dat je de eerste werkdag het contract krijgt.
Creme brulee komt niet met de post?quote:Op donderdag 8 september 2011 15:06 schreef loveli het volgende:
Over postbodes gesproken, ik heb al bijna een maand niks besteld
*naar koelkast loopt*quote:Op donderdag 8 september 2011 15:44 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Creme brulee komt niet met de post?
Alleen dealextreme onderweg hier.
Maar ik begreep van XM dat ik nieuwe schoenen mag, omdat het herfst is
quote:Op donderdag 8 september 2011 15:53 schreef Phaidra het volgende:
As promised:
[ afbeelding ]
excuus voor de niet al te scherpe uitvoering. Het is nubuckleer met glanzende stippeltjes, maar dat laatste is niet zo goed te zien.
Een selectie van foto's van Budapest komt zometeen op FB.
F is for friends who do stuff togetherquote:
o wow! Nu wil ik ook naar Boedapest om schoenen te kopenquote:Op donderdag 8 september 2011 15:53 schreef Phaidra het volgende:
As promised:
[ afbeelding ]
excuus voor de niet al te scherpe uitvoering. Het is nubuckleer met glanzende stippeltjes, maar dat laatste is niet zo goed te zien.
*doet dansje*quote:Op donderdag 8 september 2011 15:58 schreef V1z0R het volgende:
[..]
F is for friends who do stuff together
U is for you and me
N is for anywhere and anytime at all, down here in the deep blue sea!
* V1z0R benieuwd is naar Phaidra foto's
Doen!! Hier moet je zijnquote:Op donderdag 8 september 2011 15:59 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
o wow! Nu wil ik ook naar Boedapest om schoenen te kopen
Mooie schoenen phaidra!quote:Op donderdag 8 september 2011 16:00 schreef Perruche het volgende:
Wow ohaidra wat een mooie schoenen!
En Maria wat ga je nu doen? Wat voor werk?
Ik had echt een superleuke dag met veel nieuwe Klanten die ik heb ontmoet
Yay voor leuke dag @ wurk!quote:Op donderdag 8 september 2011 16:00 schreef Perruche het volgende:
Wow ohaidra wat een mooie schoenen!
En Maria wat ga je nu doen? Wat voor werk?
Ik had echt een superleuke dag met veel nieuwe Klanten die ik heb ontmoet
Zonder kroon 1500 euro extra te besteden.quote:Op donderdag 8 september 2011 16:05 schreef _aurum_ het volgende:
het is nog even wachten op XM, die wil vast ook mee
Da's ruim voldoendequote:Op donderdag 8 september 2011 16:09 schreef loveli het volgende:
[..]
Zonder kroon 1500 euro extra te besteden.
Mijn vriendje heeft dat in lichte vorm! Dat ie als ie teveel melk drinkt een bloedneus krijgt enzoquote:Op donderdag 8 september 2011 16:30 schreef Nallie het volgende:
Iemand ervaring met koemelkallergie?
Allergie niet, intolerantie wel. Daar is prime mee te leven, allergie is lastiger.quote:Op donderdag 8 september 2011 16:30 schreef Nallie het volgende:
Iemand ervaring met koemelkallergie?
Oeh bloedneus? Das apart!quote:Op donderdag 8 september 2011 16:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Mijn vriendje heeft dat in lichte vorm! Dat ie als ie teveel melk drinkt een bloedneus krijgt enzo
Of gewoon verse spullen halen waarvan vrij duidelijk is dat het er niet in zit.quote:Op donderdag 8 september 2011 16:36 schreef Nallie het volgende:
![]()
[..]
Oeh bloedneus? Das apart!
Mijn dokter zegt dat ik dat heb, maar die shit zit overal in. Zelfs in mn lekkere crackers.
Moet nu 2 weken koemelkvrij eten. Lekker verpakkingen uitpluizen
Ik eet bijna alles vers, maar het zit gewoon in veel dingen zoals crackers dus bijvoorbeeld en koekjes etc... zelfs in veel broodsoortenquote:Op donderdag 8 september 2011 16:37 schreef loveli het volgende:
[..]
Of gewoon verse spullen halen waarvan vrij duidelijk is dat het er niet in zit.
En daar komen dus je buiktrubbels van? Wel goed dat er een oplossing is!quote:Op donderdag 8 september 2011 16:38 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ik eet bijna alles vers, maar het zit gewoon in veel dingen zoals crackers dus bijvoorbeeld en koekjes etc... zelfs in veel broodsoorten
Yes, buikbubbels en huiduitslag (soms)! Ben ook benieuwd naar jouw uitslagen!quote:Op donderdag 8 september 2011 16:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
En daar komen dus je buiktrubbels van? Wel goed dat er een oplossing is!Minder dat het geen heel makkelijke is
![]()
Which reminds me, had de huisarts weer moeten bellen voor uitslag, maar was zo bezig met het nieuwe baantje dat ik niet door had dat het alweer te laat wasKon tussen 13.30 en 15.00 bellen, d'oh!
Iemand in Reykjavik bellen en vragen of ze je willen doorverbinden naar de HA!quote:Op donderdag 8 september 2011 16:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
En daar komen dus je buiktrubbels van? Wel goed dat er een oplossing is!Minder dat het geen heel makkelijke is
![]()
Which reminds me, had de huisarts weer moeten bellen voor uitslag, maar was zo bezig met het nieuwe baantje dat ik niet door had dat het alweer te laat wasKon tussen 13.30 en 15.00 bellen, d'oh!
Ik kon gister dus ookal niet mee eten.. en toen ben ik maar aan de pap gegaan, maar dat was ook geen succes (teveel vezels).. En met als conlusie dat ik savonds kei erge honger kreeg en dan alles pak wat los en vast hangt en slecht is. Ik heb echt geen idee wat ik dan moet maken voor mezelf vandaag..quote:Op donderdag 8 september 2011 16:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nallie: I will keep thee posted!
V1z: Ik d'oh on a regular basis! En eh nee ik denk niet dat ze dat waarderen![]()
Siral: raceik zou niet mee-eten dan, dat begrijpen ze toch wel denk ik? Misschien kan je iets anders (laten?) halen?
Omelet ofzo?quote:Op donderdag 8 september 2011 16:56 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik kon gister dus ookal niet mee eten.. en toen ben ik maar aan de pap gegaan, maar dat was ook geen succes (teveel vezels).. En met als conlusie dat ik savonds kei erge honger kreeg en dan alles pak wat los en vast hangt en slecht is. Ik heb echt geen idee wat ik dan moet maken voor mezelf vandaag..
Ah, vastwelmquote:Op donderdag 8 september 2011 17:10 schreef Siral het volgende:
[..]
Een go of een no go, dus of aspergesoep kan met buikgriep, haha.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Badum TSHquote:Op donderdag 8 september 2011 17:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik geloof niet dat op hout knagen nu te doen is met mijn huidige smoelwerk.
Poffertjes op de parade! een absolute MUST! maarja, de parade duurt nog weer een klein jaarquote:Op donderdag 8 september 2011 17:17 schreef Viking84 het volgende:
Ik wil morgen of zaterdag poffertjes eten dus maar ff een pan halen straks. Het aantal keren dat ik in mn leven poffertjes heb gegeten is op een hand te tellen.
Poffertjes = altijd goedquote:Op donderdag 8 september 2011 17:38 schreef Perruche het volgende:
Wat is er zo speciaal aan de poffertjes op de hipster parade?
Yaaaay!quote:Op donderdag 8 september 2011 17:38 schreef Jagärtrut het volgende:
yay, thuis van het werk, lekker vroeg!
Nu alleen nog maar wachten totdat de Duutser er is. Ik ga hem verrassen en ophalen uit Stockholm!![]()
![]()
Nice!quote:Op donderdag 8 september 2011 15:53 schreef Phaidra het volgende:
As promised:
[ afbeelding ]
Ik ook.quote:Op donderdag 8 september 2011 16:04 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Mooie schoenen idd!
Ik ben voor een Budapest meet.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
quote:Op donderdag 8 september 2011 18:03 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn moeder heeft een statusupdate op FB gedaan...Je krijgt een zusje of broertje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op donderdag 8 september 2011 18:03 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn moeder heeft een statusupdate op FB gedaan...BweheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry![]()
Ik wist even niet of ik nou 'quote:
Doe ze alledriequote:Op donderdag 8 september 2011 18:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik wist even niet of ik nou '' , '
' of '
' moest doen.. nog steeds niet, eigenlijk..
Ik prefereer zelf nog deze, vanwege de verveelde blikquote:
Over de worteltjes heen gelezen?quote:
Nou nee, zou ik niet doen.quote:Op donderdag 8 september 2011 13:31 schreef loveli het volgende:
FB-dilemma: vriendschapsverzoek sturen naar iemand die 'van Fok' in d'r naam zet of niet.
Oh ja, waarom kan wat eraan komt er niet meer af?quote:
^^quote:Op donderdag 8 september 2011 18:36 schreef Jagärtrut het volgende:
oei, dat zou veel te lang zijn voor mij, vik!
Lipoedeem zorgt ervoor dat je niet kan afvallen.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:15 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh ja, waarom kan wat eraan komt er niet meer af?
Dat is overigens de reden dat ik erom moest lachen.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:16 schreef sigme het volgende:
´t Is niet eens een grapje, het heeft me hogelijk verbaast dat mensen me opnemen in hun netwerk terwijl duidelijk is dat ik niet van plan ben iets te delen dat ik ook niet hier zou zetten (ok, m.u.v. een wat herkenbaarder foto).
OMGquote:Op donderdag 8 september 2011 19:40 schreef V1z0R het volgende:
Van Fok kan toch ook een hele rare achternaam zijn?
Daarnaast, als er mensen zouden zijn die via FB en wat omwegen hier op het forum terecht komen, zou ik niet weten wat hij of zij kan oprakelen wat triester is dan dat.
[me=V1z0R]strooit verder wat algeheel blij rond!
[/me]
Nog even over die, 'ik ben <> en verlang naar <>'.
Ik had dus bij iemand die zo'n WWW geplaatst had, en waarop vrij veel gereageerd is waaronder met nog meer van die zinnetjes, gereageerd met het feit dat het beledigend is.
Nu vind ze dat ik ook op alle andere duizenden mensen moet reageren.
Reageer dan inhoudelijk of zo. Zeg dat je vind dat het doel de middelen heiligt, als dat je punt is, zeg dat elke vorm van belangstelling voor dat onderwerp een stap in de goede richting is.
Daar had ik respect voor kunnen opbrengenNiet met, "oh je vind het verkeerd? Dan moet je het ook tegen iedereen die je niet kent en het met mij eens is zeggen".
"quote:Op donderdag 8 september 2011 19:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat een prachtige foto's Phaidra, wow !
Zijn dat goede laarzen van de Bristol?quote:Op donderdag 8 september 2011 19:54 schreef Viking84 het volgende:
Ze hadden geen gaaf exemplaar van die laarzen bij de Bristol hier
. Dus nu moet ik zaterdag alle Bristols in de buurt af
. Te beginnen met Gouda (als daar iig een Bristol is) en Utrecht, want daar kan ik iig gratis naartoe reizen
.
Ik vind ze mooi en volgens mij zijn het goede, stevige laarzen (sowieso leer, uiteraard). Wel stom dat deze kleur een tientje duurder is dan m'n andere paar, maar ja, daar ga ik ze niet voor laten liggenquote:Op donderdag 8 september 2011 19:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zijn dat goede laarzen van de Bristol?
Geloof dat ik FB maar ff wegklikal die status updates
Ik kom er nooit, maar volgens mij zit er eentje boven de HEMA.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:54 schreef Viking84 het volgende:
Ze hadden geen gaaf exemplaar van die laarzen bij de Bristol hier
. Dus nu moet ik zaterdag alle Bristols in de buurt af
. Te beginnen met Gouda (als daar iig een Bristol is) en Utrecht, want daar kan ik iig gratis naartoe reizen
.
* Viking84 aan bruiloft van Mo denktquote:Op donderdag 8 september 2011 20:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
En er mag een pizza calzone bij op mn lijstje.
Volgens mij paste dat nog wel in je lijstje!quote:Op donderdag 8 september 2011 20:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
En er mag een pizza calzone bij op mn lijstje.
Ging nog net!quote:Op donderdag 8 september 2011 20:08 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Volgens mij paste dat nog wel in je lijstje!
laat je even weten hoe je poffertjes experiment gaat? Ik heb het gekke idee om ooit nog voor een verjaardag een shitload aan poffertjes te maken.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:14 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb wel een poffertjespan gescoord btw! Dus morgen eten wij poffertjes! Prettig, want laat thuis en zulks.
En dan zaterdag dit: http://www.smulweb.nl/rec(...)inazie-en-mozzarella.
qua kcals welquote:Op donderdag 8 september 2011 20:21 schreef conleche het volgende:
Poffertjes is toch geen avondeten? Of ben ik nu niet ruimdenkend genoeg?
En dan kom ik op het volgende: schrijf je 'is' of 'zijn' ik doe is, omdat ik het zie als een gerecht, of kan dat niet?
" wij eten ze in het weekend wel eens als avondeten.quote:
Oh ik eet ook zoiets, minstensquote:Op donderdag 8 september 2011 20:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Het zal jullie niks verbazen dat ik wel eens 36 poffertjes heb gegeten.. was een lekker voorgerechtje
Wat voor calzone?
2 voor 12
of wafels, ook lekker!quote:Op donderdag 8 september 2011 20:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
" wij eten ze in het weekend wel eens als avondeten.
Waar? Bij die collega thuis, die had deze nog staan en heeft ook nog een zilvergrijze die haalt mijn Mr ook nog op.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:01 schreef Chicolate het volgende:
Grappig, iemand op facebook vindt de huidige statusupdates ook kinderachtig en roept iedereen op om écht een steentje bij te dragen ipv een zinnetje te veranderen 'waarmee we de mannen gekmaken'.
@ML: waar?
Bij mij ook niet, maar ik verwacht hem wel van een aantal mensen nogquote:Op donderdag 8 september 2011 21:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vandaag heeft goddank nog niemand uit mijn FB-contacten zo'n poepstatus neergezet.
Oh wachtquote:Op donderdag 8 september 2011 21:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vandaag heeft goddank nog niemand uit mijn FB-contacten zo'n poepstatus neergezet.
Ah jammer, geen landelijke actie dusquote:Op donderdag 8 september 2011 21:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Waar? Bij die collega thuis, die had deze nog staan en heeft ook nog een zilvergrijze die haalt mijn Mr ook nog op.
quote:Op donderdag 8 september 2011 21:01 schreef Muks het volgende:
En ik pas in broeken en jassen en vesten maat 38..... van mijn zusje gekregen
ja wij ook. Ik dacht al even dat ik gek geworden was hihiquote:Op donderdag 8 september 2011 21:08 schreef Tinkepink het volgende:
We hadden hier net een aardbeving.
ja, en de kast heen en weer enzo. Best eng en ik tril er nog van.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:19 schreef conleche het volgende:
[..]
Echt waar?Schuddende kasten en zo?
Echt joh? Creepy idd.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
ja, en de kast heen en weer enzo. Best eng en ik tril er nog van.
Kan ik me voorstellen, zeg! Heb hier niets gevoeld. (Amsterdam) Ergens in de jaren '90 was er eentje in Limburg en die voelde ik wel.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
ja, en de kast heen en weer enzo. Best eng en ik tril er nog van.
Ik ook!quote:Op donderdag 8 september 2011 21:12 schreef V1z0R het volgende:
Ik leef op grondgebied met een natuurlijke schokdemper
Veen dus
Gaan we morgen bekijken, maar ik denk het niet. Wel twee bange kinderendie wakker werden vande beving.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:23 schreef Syrena het volgende:
Hier beefde niks! Aan de ene kant fijn, aan de andere kant vond ik die in de jaren 90 hier wel coolHet rommelde en alles bewoog
bizar wakker worden.
Nu heb ik al scheuren in het pleisterwerk op de slaapkamers zonder gebeef![]()
Geen schade Tink?
Inclusief spelfouten.quote:AMSTERDAM - In delen van Nederland is donderdagavond een lichte aardbeving gevoeld. “Precies 21.04 stond hier alles te trillen, zon 5 a 6 seconden”, zo laat een inwoner van Duiven (Gelderland) weten aan De Telegraaf. De lichte aardschok is ook gevoeld in Noord-Limburg, Maastricht, Venlo, Hilversum en Arnhem. Een bewoner van die laatste stad laat weten dat zijn serre schade heeft opgelopen door de trillingen.
Het epicentrum van de beving ligt volgens eerste berichten in Amerrsfoort. De aardschok zou een kracht heben gehad van 4.5 op de schaal van Richter.
LATER MEER.
he bah, da's niet tof. Succes met troosten en weer in bed stoppen.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:27 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Gaan we morgen bekijken, maar ik denk het niet. Wel twee bange kinderendie wakker werden vande beving.
Misschien komt het ook door de zoutmijnen hier in de omgeving.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:37 schreef Rituals het volgende:
Ik zie nu op FB waar het epicentrum is en dat is dichtbij Tink's woonplaats dan de mijne, dus dat verklaart het verschil in heftigheid denk ik.
quote:Op donderdag 8 september 2011 21:48 schreef Goodbye het volgende:
Maf lijkt me dat hoor, een aardbeving verwacht je gewoon niet zo snel in Nederland. Lees in dat bericht dat ze in Hilversum wat gevoeld hebben en dat is maar 15 km bij mij vandaan.
Da's best episch inderdaad!quote:
Ik heb hier in Utrecht ook niets gevoeld. Merkwaardig.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
In Utrecht wel gevoeld, maar 25 km verderop dus niet. Apart!
Jezusminaquote:
Morgen:quote:Op woensdag 7 september 2011 23:06 schreef Xennia het volgende:
[..]
Morgen:
O: kwark met pecannoten
T: de laatste plakjes kookworst
T: 2 blokjes kaas
L: sla met spekjes, paprika, olijfolie, oregano en parmazaanse kaas
T: aardbeien
S: 30 min fietsen, buikspieroefeningen, opdrukken
D: roti biefstuk met veel groente in zwartebonensaus met een beetje witte rijst
T: ijskoffie, stukje pure chocola.
Gelukkig hoef je niet te kunnen spellen om te kunnen schieten.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:07 schreef Syrena het volgende:
[..]
Jezusminaen dat geven ze dan geladen wapens.
Ik ook niet en in '90 heb ik er dwars doorheen geslapen en op 19-8-11 heb ik op de top van de fucking Etna gestaan en op 30-8 is hij wel uitgebarsten.quote:
True. Ik ben echt enorm belabberd in mikken op dingenquote:Op donderdag 8 september 2011 22:10 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Gelukkig hoef je niet te kunnen spellen om te kunnen schieten.
Twenksquote:
Het was echt zo, je kon het moeilijk anders noemenquote:Op donderdag 8 september 2011 22:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Ah, sneu Maria maar ik moet wel gniffelen dat ze er vredig bij lag... Sorry
quote:Op donderdag 8 september 2011 22:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Het was echt zo, je kon het moeilijk anders noemenIn d'r voerbak, of all places
quote:Turkije stuurt marineschepen mee met het volgende konvooi schepen vol hulpgoederen naar de Gazastrook. De Turkse premier Recep Tayyip Erdogan heeft dat gezegd tegen tv-zender al-Jazeera
You made me lolquote:Op donderdag 8 september 2011 22:44 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]Dat is dan wel weer een mooie plek om te sterven.
quote:Op donderdag 8 september 2011 22:44 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]Dat is dan wel weer een mooie plek om te sterven.
Ze zijn best goed gelukt, jaquote:Op donderdag 8 september 2011 23:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Coco !!!!!Mooi!
the Dude, wat een fantastisch beest is dat!
Dat was ook mijn insteek, ik verwonderde me erover dat je zo sterk de link met Fok legde. Nu is het me geloof ik wel duidelijk.quote:
Het is speciaal aangemaakt om contact te houden met een fokker die gaat ontfokken.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:48 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat was ook mijn insteek, ik verwonderde me erover dat je zo sterk de link met Fok legde. Nu is het me geloof ik wel duidelijk.
Lijstjes. Ik wil eetlijstjes van jou. Elke dag eentje.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:30 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik ga nog even mijn benen bruinzonderzonnen. Morgen moet ik een jurkje aan. Eerst nog werken though, tot 12u les. Om 14u is de bruiloft. Dus dat is wel te doen
Goedemorgen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 03:59 schreef sigme het volgende:
Mogge!
[..]
Het is speciaal aangemaakt om contact te houden met een fokker die gaat ontfokken.
Ik moet nog over véél drempels heen voordat ik ergens naam & toenaam neerzet.
Weltrusten voor zometeen dan, hoop ik voor je.quote:Op vrijdag 9 september 2011 04:05 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Goedemorgen.
(Hoewel het voor mij goedenacht is, ik ben nog niet naar bed geweest)
Ik kijk nog tennis, US Openquote:Op vrijdag 9 september 2011 04:08 schreef sigme het volgende:
[..]
Weltrusten voor zometeen dan, hoop ik voor je.
Meestal ga ik terug naar bed, maar vanochtend ga ik maar even een paar uurtjes prutsen in VBA voor een vriendin.
quote:Op donderdag 8 september 2011 23:23 schreef Cocotrimonium het volgende:
Check de cakepops!
[ afbeelding ]
& the Dude, gewoon omdat het kan
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 september 2011 20:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Het zal jullie niks verbazen dat ik wel eens 36 poffertjes heb gegeten.. was een lekker voorgerechtje
Wat voor calzone?
2 voor 12
^^quote:Op donderdag 8 september 2011 22:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Ah, sneu Maria maar ik moet wel gniffelen dat ze er vredig bij lag... Sorry
looking goodquote:Op donderdag 8 september 2011 23:23 schreef Cocotrimonium het volgende:
Check de cakepops!
[ afbeelding ]
& the Dude, gewoon omdat het kan
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 september 2011 08:09 schreef Viking84 het volgende:
Er mist alleen maar een dun leren bandje waardoor de gesp niet stevig zit en eraf kan vallen. Is dat niet iets wat een schoenmaker oid ook kan doen?
^^quote:Op vrijdag 9 september 2011 08:28 schreef Goodbye het volgende:
Fijn Jagar!![]()
![]()
En RIP voor de hamster van Mariaatje!![]()
Oooh die zijn gaahaaf!!quote:Op vrijdag 9 september 2011 08:36 schreef MarMar het volgende:
[..]
^^
en de beloofde foto van mijn spaanse nieuwe schoenen:
[ afbeelding ]
^^quote:
Mee eens. Bristol is idd goedkoop=duurkoop. Vind ik overigens ook van H&M. Alles gaat stuk na 2 keer dragen (ook al is het maar een los naadje, vind ik niet kunnen als je iets net hebt) en de kleuren zijn na één keer wassen al niet mooi meer.quote:Op vrijdag 9 september 2011 08:50 schreef MarMar het volgende:
Ga gewoon schoenen shoppen in Spanje of Budapest, veel leuker en betere kwaliteit dan de Bristol![]()
Deze waren 2 tientjes, belachelijk gewoon, maar ik vind het best
Bristolschoenen vind ik een typisch geval van goedkoop is duurkoop.. heb nog nooit meegemaakt dat ze lang meegaan. Om er schoenen vandaan te halen voor 1 zomer voor de kids is het nog wel te doen..
H&M idem idd, soms zit er iets tussen van wat betere kwaliteit, dat is zoeken. Voor de kinderen vind ik het dan niet zo erg, die zijn er na 1 seizoen meestal toch uitgegroeid en dan is goedkoop wel fijnquote:Op vrijdag 9 september 2011 08:56 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Mee eens. Bristol is idd goedkoop=duurkoop. Vind ik overigens ook van H&M. Alles gaat stuk na 2 keer dragen (ook al is het maar een los naadje, vind ik niet kunnen als je iets net hebt) en de kleuren zijn na één keer wassen al niet mooi meer.
Eens wb Bristol, daar haalde ik nog weleens schoeisel voor filmproducties, als er weer eens bijna geen budget was, maar dat was niet best die kwaliteit, maar wb H&M ben ik het niet eens. Sommige kledingstukken van daar heb ik echt al jaren en zijn gewoon nog prima.quote:Op vrijdag 9 september 2011 08:56 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Mee eens. Bristol is idd goedkoop=duurkoop. Vind ik overigens ook van H&M. Alles gaat stuk na 2 keer dragen (ook al is het maar een los naadje, vind ik niet kunnen als je iets net hebt) en de kleuren zijn na één keer wassen al niet mooi meer.
Ik heb gister even geshopt, heel leuk jurkje bij de vero moda, kom er bijna nooit meer, maar toch slaag ik altijd. Vind ik meestal wel goeie kwaliteit trouwens!quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:08 schreef Perruche het volgende:
Oh en ik ga dit weekend shoppen. Bikini, nette ballerina's en evt nog 2 jurkjes met lange mouwen voor op kantoor
Ik heb daar altijd maat reus en zie er alleen maar 16 jarige meisjes dus heb er nooit iets gekochtquote:Op vrijdag 9 september 2011 09:18 schreef Tinkepink het volgende:
De vero moda vind ik typischeen winkel waar de kwaliteit achteruit holt. Ik koop er nooitmeer.
^^quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:19 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik heb daar altijd maat reus en zie er alleen maar 16 jarige meisjes dus heb er nooit iets gekocht
Ditquote:Op vrijdag 9 september 2011 09:06 schreef conleche het volgende:
[..]
Eens wb Bristol, daar haalde ik nog weleens schoeisel voor filmproducties, als er weer eens bijna geen budget was, maar dat was niet best die kwaliteit, maar wb H&M ben ik het niet eens. Sommige kledingstukken van daar heb ik echt al jaren en zijn gewoon nog prima.
Daarom heb ik geen miskopen van de H&M, de troep laat ik hangen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:16 schreef Tinkepink het volgende:
Zowel bij de bristol als bij de scapino als bij de zeeman en h&m kan je prima spul kopen. Net zoals je troep kunt kopen bij dure winkels. Je moet gewoon goed naar de kwaliteit van de stof en het naaiwerk kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |