SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
quote:Op donderdag 8 september 2011 14:56 schreef loveli het volgende:
whahahaha, die's echt te foutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
Scroll even terug dan!quote:Op donderdag 8 september 2011 14:57 schreef conleche het volgende:
Okee dan! Nu wil ik sex. Dank je wel Aurum.
Oh, nu wil ik geen sex meer, dank je wel Li!
Nee die eerste dude, die weigeren mijn ogen te zien. En die van Li vind ik ongeil, want te breed en zijn pose heeft ook iets..........dat doet het niet helemaal voor me, zeg maar.quote:
Deze dus:quote:Op donderdag 8 september 2011 14:59 schreef loveli het volgende:
Deze had ik eerst, maar die deed het niet live.
[ http://img39.imageshack.us/img39/7144/perfect20husband5lh.jpg (copy/paste deze link) ]
ik zie een eng gezicht in het behang rechts..quote:Op donderdag 8 september 2011 14:59 schreef loveli het volgende:
[ http://img39.imageshack.us/img39/7144/perfect20husband5lh.jpg (copy/paste deze link) ]
die kan er ook wel mee door. Beetje te weinig vlees thoughquote:Op donderdag 8 september 2011 14:59 schreef loveli het volgende:
Zeker niet het moment om "Pics!" te roepen?quote:Op donderdag 8 september 2011 15:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oeh met een beetje mazzel ga ik straks behalve met een verlamde smoel, ook nog met een kies minder (naja 25% kies, rest vulling) naar huis.
Jottem!
Not reallyquote:Op donderdag 8 september 2011 15:01 schreef loveli het volgende:
[..]
Zeker niet het moment om "Pics!" te roepen?
ik mag volgende week dinsdag weerquote:Op donderdag 8 september 2011 15:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oeh met een beetje mazzel ga ik straks behalve met een verlamde smoel, ook nog met een kies minder (naja 25% kies, rest vulling) naar huis.
Jottem!
Die tegels heb ik in Frankrijk op de vloer. Dat zag ik omdat ik naar zijn lelijke voeten keek.quote:
Fijnquote:Op donderdag 8 september 2011 15:03 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik mag volgende week dinsdag weerEn ze hebben 40 minuten ingepland dus dat gaat een gezellige behandeling revisie worden.
Daarom vraag je dus telkens of willekeurige kerels single zijn!quote:Op donderdag 8 september 2011 15:06 schreef loveli het volgende:
Over postbodes gesproken, ik heb al bijna een maand niks besteld
De een zegt wabses, de ander roept single.quote:Op donderdag 8 september 2011 15:07 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Daarom vraag je dus telkens of willekeurige kerels single zijn!
quote:Op donderdag 8 september 2011 15:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
Strijkende mannen-plaatjes!![]()
Oe, mail van het nieuwe bijbaantje! Ik mag beginnen, schijnbaar!Dacht dat ik nog kennis moest maken oids, heb m'n contract nog niet eens binnen!
![]()
Konijnenquote:Op donderdag 8 september 2011 15:09 schreef loveli het volgende:
[..]
De een zegt wabses, de ander roept single.
En nu weet ik nog steeds niet wat wabses zijn![]()
quote:Op donderdag 8 september 2011 14:56 schreef loveli het volgende:
Die booty is bijna net zo groot als de mijneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En wat een hopeloos gedateerde strijkijzers![]()
Sterkte XM. Mocht leedvermaak helpen: ik heb voor ¤ 4000 euro aan implantaten/kronen in mijn mond en als ik er aan denk wat voor mooie reizen ik daarvan had kunnen maken....Aan de andere kant, had dan wel op alle foto's met mijn mond dicht moeten lachen.
Bunnywabses!quote:Op donderdag 8 september 2011 15:09 schreef loveli het volgende:
[..]
De een zegt wabses, de ander roept single.
En nu weet ik nog steeds niet wat wabses zijn![]()
Schijnbaar niet, maar ik zou wel een soort uitzendovereenkomst krijgen, waarin de details mbt de opdracht staanquote:Op donderdag 8 september 2011 15:10 schreef _aurum_ het volgende:
[..]![]()
je hebt toch geen contract meer nodig om te werken tegenwoordig?
Cashflow en werkervaring!quote:Op donderdag 8 september 2011 15:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Schijnbaar niet, maar ik zou wel een soort uitzendovereenkomst krijgen, waarin de details mbt de opdracht staanTot nu toe is alles wel vrij vaag
![]()
Maar ik kan iig beginnen!
Hier is mijn eerste werkdag denk ik 'zodra ik de mail lees en tijd maak om het te doen"quote:Op donderdag 8 september 2011 15:23 schreef V1z0R het volgende:
Nice Maria! En gebeurt wel vaker hoor dat je de eerste werkdag het contract krijgt.
Creme brulee komt niet met de post?quote:Op donderdag 8 september 2011 15:06 schreef loveli het volgende:
Over postbodes gesproken, ik heb al bijna een maand niks besteld
*naar koelkast loopt*quote:Op donderdag 8 september 2011 15:44 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Creme brulee komt niet met de post?
Alleen dealextreme onderweg hier.
Maar ik begreep van XM dat ik nieuwe schoenen mag, omdat het herfst is
quote:Op donderdag 8 september 2011 15:53 schreef Phaidra het volgende:
As promised:
[ afbeelding ]
excuus voor de niet al te scherpe uitvoering. Het is nubuckleer met glanzende stippeltjes, maar dat laatste is niet zo goed te zien.
Een selectie van foto's van Budapest komt zometeen op FB.
F is for friends who do stuff togetherquote:
o wow! Nu wil ik ook naar Boedapest om schoenen te kopenquote:Op donderdag 8 september 2011 15:53 schreef Phaidra het volgende:
As promised:
[ afbeelding ]
excuus voor de niet al te scherpe uitvoering. Het is nubuckleer met glanzende stippeltjes, maar dat laatste is niet zo goed te zien.
Een selectie van foto's van Budapest komt zometeen op FB.
*doet dansje*quote:Op donderdag 8 september 2011 15:58 schreef V1z0R het volgende:
[..]
F is for friends who do stuff together
U is for you and me
N is for anywhere and anytime at all, down here in the deep blue sea!
* V1z0R benieuwd is naar Phaidra foto's
Doen!! Hier moet je zijnquote:Op donderdag 8 september 2011 15:59 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
o wow! Nu wil ik ook naar Boedapest om schoenen te kopen
Mooie schoenen phaidra!quote:Op donderdag 8 september 2011 16:00 schreef Perruche het volgende:
Wow ohaidra wat een mooie schoenen!
En Maria wat ga je nu doen? Wat voor werk?
Ik had echt een superleuke dag met veel nieuwe Klanten die ik heb ontmoet
Yay voor leuke dag @ wurk!quote:Op donderdag 8 september 2011 16:00 schreef Perruche het volgende:
Wow ohaidra wat een mooie schoenen!
En Maria wat ga je nu doen? Wat voor werk?
Ik had echt een superleuke dag met veel nieuwe Klanten die ik heb ontmoet
Zonder kroon 1500 euro extra te besteden.quote:Op donderdag 8 september 2011 16:05 schreef _aurum_ het volgende:
het is nog even wachten op XM, die wil vast ook mee
Da's ruim voldoendequote:Op donderdag 8 september 2011 16:09 schreef loveli het volgende:
[..]
Zonder kroon 1500 euro extra te besteden.
Mijn vriendje heeft dat in lichte vorm! Dat ie als ie teveel melk drinkt een bloedneus krijgt enzoquote:Op donderdag 8 september 2011 16:30 schreef Nallie het volgende:
Iemand ervaring met koemelkallergie?
Allergie niet, intolerantie wel. Daar is prime mee te leven, allergie is lastiger.quote:Op donderdag 8 september 2011 16:30 schreef Nallie het volgende:
Iemand ervaring met koemelkallergie?
Oeh bloedneus? Das apart!quote:Op donderdag 8 september 2011 16:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Mijn vriendje heeft dat in lichte vorm! Dat ie als ie teveel melk drinkt een bloedneus krijgt enzo
Of gewoon verse spullen halen waarvan vrij duidelijk is dat het er niet in zit.quote:Op donderdag 8 september 2011 16:36 schreef Nallie het volgende:
![]()
[..]
Oeh bloedneus? Das apart!
Mijn dokter zegt dat ik dat heb, maar die shit zit overal in. Zelfs in mn lekkere crackers.
Moet nu 2 weken koemelkvrij eten. Lekker verpakkingen uitpluizen
Ik eet bijna alles vers, maar het zit gewoon in veel dingen zoals crackers dus bijvoorbeeld en koekjes etc... zelfs in veel broodsoortenquote:Op donderdag 8 september 2011 16:37 schreef loveli het volgende:
[..]
Of gewoon verse spullen halen waarvan vrij duidelijk is dat het er niet in zit.
En daar komen dus je buiktrubbels van? Wel goed dat er een oplossing is!quote:Op donderdag 8 september 2011 16:38 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ik eet bijna alles vers, maar het zit gewoon in veel dingen zoals crackers dus bijvoorbeeld en koekjes etc... zelfs in veel broodsoorten
Yes, buikbubbels en huiduitslag (soms)! Ben ook benieuwd naar jouw uitslagen!quote:Op donderdag 8 september 2011 16:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
En daar komen dus je buiktrubbels van? Wel goed dat er een oplossing is!Minder dat het geen heel makkelijke is
![]()
Which reminds me, had de huisarts weer moeten bellen voor uitslag, maar was zo bezig met het nieuwe baantje dat ik niet door had dat het alweer te laat wasKon tussen 13.30 en 15.00 bellen, d'oh!
Iemand in Reykjavik bellen en vragen of ze je willen doorverbinden naar de HA!quote:Op donderdag 8 september 2011 16:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
En daar komen dus je buiktrubbels van? Wel goed dat er een oplossing is!Minder dat het geen heel makkelijke is
![]()
Which reminds me, had de huisarts weer moeten bellen voor uitslag, maar was zo bezig met het nieuwe baantje dat ik niet door had dat het alweer te laat wasKon tussen 13.30 en 15.00 bellen, d'oh!
Ik kon gister dus ookal niet mee eten.. en toen ben ik maar aan de pap gegaan, maar dat was ook geen succes (teveel vezels).. En met als conlusie dat ik savonds kei erge honger kreeg en dan alles pak wat los en vast hangt en slecht is. Ik heb echt geen idee wat ik dan moet maken voor mezelf vandaag..quote:Op donderdag 8 september 2011 16:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nallie: I will keep thee posted!
V1z: Ik d'oh on a regular basis! En eh nee ik denk niet dat ze dat waarderen![]()
Siral: raceik zou niet mee-eten dan, dat begrijpen ze toch wel denk ik? Misschien kan je iets anders (laten?) halen?
Omelet ofzo?quote:Op donderdag 8 september 2011 16:56 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik kon gister dus ookal niet mee eten.. en toen ben ik maar aan de pap gegaan, maar dat was ook geen succes (teveel vezels).. En met als conlusie dat ik savonds kei erge honger kreeg en dan alles pak wat los en vast hangt en slecht is. Ik heb echt geen idee wat ik dan moet maken voor mezelf vandaag..
Ah, vastwelmquote:Op donderdag 8 september 2011 17:10 schreef Siral het volgende:
[..]
Een go of een no go, dus of aspergesoep kan met buikgriep, haha.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |