Hey! En eeeh, stel nou he, STEL dat er helemaal niets gebeurt ?quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:59 schreef Truthfinder7 het volgende:
Obama gaat eind September naar jawel Denver
O ja, deze kwam ik ook tegen...Deze wil ik wel laten vertalen door iemand die ik heel goed ken (mijn vrouw)

Ben ik niet ontopicquote:Op dinsdag 13 september 2011 17:50 schreef ChungLingSoo het volgende:
[..]
Hey! En eeeh, stel nou he, STEL dat er helemaal niets gebeurt ?
Dan hadden heel veel mensen waar jij veel geloof aan hecht (blijkbaar) het mis. Ga je dan in de toekomst weer in blind vertrouwen deze mensen als bronnen gebruiken ? Want er komt vast wel een nieuwe komeet langs.

Huh ? Vanwaar dit ?quote:

Ga maar zoeken naar officiële bronnen ik denk niet dat je veel wijzer gaat worden.quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:56 schreef ChungLingSoo het volgende:
[..]
Huh ? Vanwaar dit ?
Ik stelde alleen maar een on-topic vraag, ik probeer je niet aan te vallen hoor.

Nou, niet veel wijzer dan ik nu al ben, uit tig officiele en onafhankelijke bronnen. Het is een gewone komeet (ik hobby een beetje in de astronomie). Weet niet waarom er veel over gezegd zou moeten worden.quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:59 schreef Truthfinder7 het volgende:
[..]
Ga maar zoeken naar officiële bronnen ik denk niet dat je veel wijzer gaat worden.
Hier zullen ze niets los laten i.i.g.

Zou je dan niet beter een blog beginnen in plaats van op een discussie forum posten ?quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:59 schreef Truthfinder7 het volgende:
[..]
Maar ik wil hier niet al te veel meer reageren, Ik plaats alleen nog linkjes met eventueel een paar woorden.

Ik ben echt niet de enige die dat hier doet!!! Hier gewoon geen leuke en fatsoenlijke discussie mogelijk.quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:07 schreef ChungLingSoo het volgende:
[..]
Zou je dan niet beter een blog beginnen in plaats van op een discussie forum posten ?

Verkeerde topic dan. Jammer dat dit een veredeld link dump topic is geworden.quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:09 schreef Truthfinder7 het volgende:
[..]
Ik ben echt niet de enige die dat hier doet!!! Hier gewoon geen leuke en fatsoenlijke discussie mogelijk. Hier hebben ze het trouwens over 2012, filmpje niet bekeken?

O ja, dat filmpje. De joden hebben 't gedaan, 't is maar dat jullie het weten - tenminste, als we een meneer uit dat filmpje moeten geloven.quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:59 schreef Truthfinder7 het volgende:
Obama gaat eind September naar jawel Denver
O ja, deze kwam ik ook tegen...Deze wil ik wel laten vertalen door iemand die ik heel goed ken (mijn vrouw)

De afgelopen weken heb ik van alle mogelijke theorieën over Niburu grondig kennisgenomen en er is er niet een die een scenario schetst dat ook maar enigszins waarschijnlijk is. Daarom valt er geen andere conclusie te trekken dan dat hij niet bestaat.quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:28 schreef Truthfinder7 het volgende:
[..]
Nu klets je echt zomaar in het rond, hoe weet jij dat nou?? Laat me raden omdat NASA dat zegt

Hoe weet jij zo zeker dat Niburu wel bestaat? Door die filmpjes? Er zijn namelijk net zoveel filmpjes te vinden waarin ze zeggen dat Niburu niet bestaat. Zelf zoeken btw.quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:28 schreef Truthfinder7 het volgende:
[..]
Nu klets je echt zomaar in het rond, hoe weet jij dat nou?? Laat me raden omdat NASA dat zegt

Jij hebt de smurfen in de bios gezien?quote:

Mwah, ligt eraan hoe je het bekijkt. In een discussie is men doorgaans geinteresseerd in de mening van een ander, met daarbij de poging die mening te veranderen indien er feiten en gegevens zijn die die mening ondergraven. Het is nogal einde discussie als de ander weigert zijn of haar mening bij te stellen, door in de eerste plaats die gegevens tot zich te nemen en vervolgens zijn of haar mening daaraan te toetsen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:09 schreef Truthfinder7 het volgende:
Ik ben echt niet de enige die dat hier doet!!! Hier gewoon geen leuke en fatsoenlijke discussie mogelijk.

Klopt! En dat vind ik verbazingwekkend.quote:

Doet dat filmpje dan in dit Elenin topic ? JIJ post het filmpje!quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:30 schreef Truthfinder7 het volgende:
Nibiru met smurfen vergelijken hahaha wat een flauwekul zeg.
En let eens op... het gaat in dat filmpje over NIBIRU niet over Elenin!!!!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |