Omdat we in TRU zijn , hier hebben we nou eenmaalquote:Op vrijdag 16 september 2011 11:26 schreef AVerstraten het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat er geen rommel gepost mag worden. Ik vraag waarom dat gedaan wordt.
Hier gaat het over Elenin en daar word dus ook op een TRU gerelateerde manier naar gekekenquote:Op vrijdag 16 september 2011 11:28 schreef AVerstraten het volgende:
[..]
Dat ben ik helemaal met je eens, ik vind het onbegrijpelijk dat die reactie in zijn geheel is verwijderd. Je zou bijna denken dat men hier onbelemmerd en onbekommerd alles wil kunnen plaatsen, zonder zich af te vragen wat hiervan de mogelijke gevolgen kunnen zijn voor mensen die met bepaalde problemen kampen.
Waarom worden er dan filmpjes over Venus en Niburu geplaatst?quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:36 schreef Summers het volgende:
[..]
Hier gaat het over Elenin en daar word dus ook op een TRU gerelateerde manier naar gekeken
en niemand hoeft zich te houden aan de meest logische verklaringen , daar is wetenschap weer voor .
waarschijnlijk omdat ze een link zien met Elenin ?quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:38 schreef SoddimoKolehmainen het volgende:
[..]
Waarom worden er dan filmpjes over Venus en Niburu geplaatst?
Dat vermoed je, maar dat weet je niet, want noch door de maker van het filmpje noch door degene die het fimpje hier plaatst, wordt uitgelegd wat de bedoeling is.quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:46 schreef Summers het volgende:
[..]
waarschijnlijk omdat ze een link zien met Elenin ?
Precies mijn punt. Het wordt er niet duidelijker op. Welke link ziet de poster van het filmpje met Elenin. Of wordt er simpelweg gepost om reacties te ontlokken waar ze op in kunnen hakken?quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:51 schreef AVerstraten het volgende:
[..]
Dat vermoed je, maar dat weet je niet, want noch door de maker van het filmpje noch door degene die het fimpje hier plaatst, wordt uitgelegd wat de bedoeling is.
Welke filmpjes ?quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:51 schreef AVerstraten het volgende:
[..]
Dat vermoed je, maar dat weet je niet, want noch door de maker van het filmpje noch door degene die het fimpje hier plaatst, wordt uitgelegd wat de bedoeling is.
quote:Op donderdag 15 september 2011 20:00 schreef Truthfinder7 het volgende:
Voor mij was het ook even een speurtochtIk ben benieuwd naar de nieuwe foto`s van Elenin.
Ook interessant:
Zijn een paar voorbeelden van alleen deze pagina (pagina 5).quote:Op donderdag 15 september 2011 13:14 schreef Truthfinder7 het volgende:
Filmpje zelf even weggehaald (misschien iets te heftig) filmje boven kan blijven.
Dat zou me niets verbazen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:53 schreef SoddimoKolehmainen het volgende:
[..]
(...)
Of wordt er simpelweg gepost om reacties te ontlokken waar ze op in kunnen hakken?
Tweede filmpje gaat gewoon over Elenin en het eerste filmpje heeft waarschijnlijk een vergezochte link met Elenin .quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:04 schreef SoddimoKolehmainen het volgende:
[..]
[..]
Zijn een paar voorbeelden van alleen deze pagina (pagina 5).
Ik hoop dat je de cirkelredenering snapt.quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:08 schreef AVerstraten het volgende:
[..]
Dat zou me niets verbazen.
Mensen die filmpjes maken over komeet Elenin/Nibiru die enorme rampen gaat veroorzaken op aarde, vind ik niet alleen oliedom, maar ook gemene rotzakken. Ze liegen de hele boel bij elkaar enkel en alleen om mensen de stuipen op het lijf te jagen. Walgelijk vind ik het. Zulke dingen dienen geen enkele discussie, het is gemene zieke rotzooi en nog te stom voor woorden ook.
Beide filmpjes mogen gewoon! Maar waarom geeft de poster niet een korte beredenering waarom het gepost wordt? Geef even kort je visie op je linkje, kleine moeite en bespaart een hoop onnozel gediscussieer.quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:12 schreef Summers het volgende:
[..]
Tweede filmpje gaat gewoon over Elenin en het eerste filmpje heeft waarschijnlijk een vergezochte link met Elenin .
Beide mogen toch gewoon ?
Gewoon niet lezen als het je teveel raakt maar iedereen mag hier alle invalshoekenquote:Op vrijdag 16 september 2011 12:08 schreef AVerstraten het volgende:
[..]
Dat zou me niets verbazen.
Mensen die filmpjes maken over komeet Elenin/Nibiru die enorme rampen gaat veroorzaken op aarde, vind ik niet alleen oliedom, maar ook gemene rotzakken. Ze liegen de hele boel bij elkaar enkel en alleen om mensen de stuipen op het lijf te jagen. Walgelijk vind ik het. Zulke dingen dienen geen enkele discussie, het is gemene zieke rotzooi en nog te stom voor woorden ook.
Behalve Gizmoootjuh. Ik snap ook wel dat de doodsverwensing niet hoort, maar de rest van de post was prima verwoord.quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:18 schreef Summers het volgende:
[..]
Gewoon niet lezen als het je teveel raakt maar iedereen mag hier alle invalshoeken
blijven posten en iedereen mag zijn eigen mening daarover vormen .
Tja , dat doet iedereen weleens , misschien zodat mensen er zelf over na kunnen denken .quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:17 schreef SoddimoKolehmainen het volgende:
[..]
Beide filmpjes mogen gewoon! Maar waarom geeft de poster niet een korte beredenering waarom het gepost wordt? Geef even kort je visie op je linkje, kleine moeite en bespaart een hoop onnozel gediscussieer.
Dat ze dat maar eens deden.quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:32 schreef Summers het volgende:
[..]
Tja , dat doet iedereen weleens , misschien zodat mensen er zelf over na kunnen denken .
Ook dat moeten ze zelf weten , dat kan je echt niet controleren .quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:35 schreef SoddimoKolehmainen het volgende:
[..]
Dat ze dat maar eens deden.
Kan alsnog.quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:37 schreef Truthfinder7 het volgende:
Mijn punt was dat er veel misverstanden zijn omtrent Elenin-Nibiru dat dat niet gesnapt wordt snap ik dan weer niet.
Ik wilde er nog wat aan toe voegen, maar had daar even niet de gelegenheid voor.
Excuus, klopt!quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:42 schreef Truthfinder7 het volgende:
[..]
Had ik toch gedaan? AVerstraten had ook al een mooie aanvulling gegeven.
Geen probleem. Ikzelf weet niet wat ik moet denken en daarom mijn reacties hier. Ik maak me zorgen, daar kom ik eerlijk vooruit of dat terecht is weet ik nog niet, maar het lijkt onterecht te zijn (wetenschappelijk gezien) .quote:
Het is onterecht.quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:51 schreef Truthfinder7 het volgende:
[..]
Geen probleem. Ikzelf weet niet wat ik moet denken en daarom mijn reacties hier. Ik maak me zorgen, daar kom ik eerlijk vooruit of dat terecht is weet ik nog niet, maar het lijkt onterecht te zijn (wetenschappelijk gezien) .
Misschien moet je jezelf dan eens flink toespreken en ophouden steeds dit soort filmpjes op te zoeken.quote:Maar als ik alle toevalligheden optel begin ik weer een onderbuik gevoel te krijgen.
Prima. Maar aan toevalligheden kun je toch geen waarde hechten? In je dagelijks leven sta je waarschijnlijk ook niet stil bij dagen waarin je toevalligheden treft? I.i.g. niet zoals bij Elenin, denk ik. De onmacht dat je dit niet kunt sturen, en er niet genoeg van af weet?, maakt je misschien zenuwachtig en achterdochtig.quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:51 schreef Truthfinder7 het volgende:
[..]
Geen probleem. Ikzelf weet niet wat ik moet denken en daarom mijn reacties hier. Ik maak me zorgen, daar kom ik eerlijk vooruit of dat terecht is weet ik nog niet, maar het lijkt onterecht te zijn.
Maar als ik alle toevalligheden optel begin ik weer een onderbuik gevoel te krijgen.
Ten eerste, dat zeg ik niet!quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:01 schreef Truthfinder7 het volgende:
Je kan en moet niet denken dat ik wil dat er wat gaat gebeuren. Maar als dat wel het geval zou zijn moeten mensen daar wel op voorbereid kunnen zijn/worden.
Daarom willen mensen niks uitsluiten en alle mogelijkheden bekijken .quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:03 schreef SoddimoKolehmainen het volgende:
[..]
Ten eerste, dat zeg ik niet!
Ten tweede waar moet je de mensen op voorbereiden als je niet weet wat er gaat gebeuren?
Moeilijk leven hebben die mensen dan. Als je altijd en overal op voorbereid onderweg moet zijn. Klinkt mij in de oren als paranoïde.quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:05 schreef Summers het volgende:
[..]
Daarom willen mensen niks uitsluiten en alle mogelijkheden bekijken .
Maar er GAAT niets gebeuren.quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:01 schreef Truthfinder7 het volgende:
Je kan en moet niet denken dat ik wil dat er wat gaat gebeuren. Maar als dat wel het geval zou zijn moeten mensen daar wel op voorbereid kunnen zijn/worden.
Van mij mag het.quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:10 schreef Truthfinder7 het volgende:
En als je vind dat ik angst zaai dan moeten ze ook de bijbel maar laten liggen want daar staan ook nogal wat voorspellingen in waar je niet al te vrolijk van kan worden.
Ik heb geen schrik van de dood. Ik maak me geen zorgen.quote:Er is dus geen enkele reden om je zorgen te maken.
Prima, hoewel de vergelijking natuurlijk niet opgaat.quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:10 schreef Truthfinder7 het volgende:
En als je vind dat ik angst zaai dan moeten ze ook de bijbel maar laten liggen want daar staan ook nogal wat voorspellingen in waar je niet al te vrolijk van kan worden.
Dit helpt dus niet om mensen gerust te stellen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:08 schreef AVerstraten het volgende:
[..]
Maar er GAAT niets gebeuren.
Maar zelfs als dat wel het geval zou zijn, zouden we dat weten, want dan zouden ook kundige, betrouwbare amateurastronomen dat allang uitgebreid gecommuniceerd hebben, evenals NASA, ESA, universiteiten enzovoorts en dan zou er allang een raket onderweg zijn om dat ding aan flarden te schieten. Er is al eerder een komeet aan flarden geschoten, dus dat kan ook een tweede keer. En daar zou ook de tijd voor zijn, want kometen en andere NEO zien we al lang van tevoren aankomen dus er is altijd tijd om iets te ondernemen. Dus zelfs als er wel iets op ons af zou komen (wat dus NIET het geval is!!) wil dat helemaal niet zeggen dat er geen maatregelen genomen kunnen worden. En NASA zou daar zeker niet over zwijgen, maar er hoogstwaarschijnlijk het voortouw in nemen: de kans om de wereld te redden en hun bestaansreden voor heel lang zeker te stellen laten ze zich zeker niet ontgaan. Bovendien, ook bij NASA werken heel veel mensen die het goed moet hun medemensen voor hebben.
Er is dus geen enkele reden om je zorgen te maken.
Nasa stuurt elk jaar zo'n boodschap naar de medewerkers. Waar wordt overigens Elenin genoemd?quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:15 schreef Truthfinder7 het volgende:
[..]
Dit helpt dus niet om mensen gerust te stellen.
http://www.wordwakkerwereld.nl/viewtopic.php?f=28&t=195quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:13 schreef SoddimoKolehmainen het volgende:
[..]
Prima, hoewel de vergelijking natuurlijk niet opgaat.
Wat dacht je van het journaalquote:Op vrijdag 16 september 2011 13:10 schreef Truthfinder7 het volgende:
Tja, als je het zo wil interpreteren. Daar kan iedereen een eigen versie van maken natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:19 schreef Truthfinder7 het volgende:
[..]
http://www.wordwakkerwereld.nl/viewtopic.php?f=28&t=195
Ik denk het wel.
@AVerstraten, Elenin hoeft ook niet genoemd te worden om mensen angstig te maken.
De video voor NASA-medewerker is opgepikt door complotters die ten onrechte beweerden dat het een waarschuwing was i.v.m. de komst van Elenin/Nibiru en de rampen die dat teweeg zou brengen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:19 schreef Truthfinder7 het volgende:
[..]
http://www.wordwakkerwereld.nl/viewtopic.php?f=28&t=195
Ik denk het wel.
@AVerstraten, Elenin hoeft ook niet genoemd te worden om mensen angstig te maken.
Vergeet Nibiru niet.quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:32 schreef SoddimoKolehmainen het volgende:
[..]
Tja, als je het zo wil interpreteren. Daar kan iedereen een eigen versie van maken natuurlijk.
"12 En ik zag, toen Het het zesde zegel geopend had, en ziet, er werd een grote aardbeving;
en de zon werd zwart als een haren zak, en de maan werd als bloed."
Ik associeer dit totaal niet met Elenin, klinkt mij meer in de oren als een zonsverduistering.
Hetzelfde geldt voor de andere versen.
Precies, waar is Niburu?quote:
Dat vraag ik me ook af, het lijkt mij dat die al gezien moet zijn. Ik heb ergens gelezen dat Nibiru 3 weken na Elenin tevoorschijn zal komen (lijkt mij zeer onwaarschijnlijk)quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:34 schreef SoddimoKolehmainen het volgende:
[..]
Precies, waar is Niburu?
Waarom haal je Niburu er dan nog steeds bij? Dat begrijp ik dus niet.quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:36 schreef Truthfinder7 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af, het lijkt mij dat die al gezien moet zijn. Ik heb ergens gelezen dat Nibiru 3 weken na Elenin tevoorschijn zal komen (lijkt mij zeer onwaarschijnlijk)
Sterker nog, het is onmogelijk. Als Nibiru zou bestaan, hadden we hem al jaren geleden waargenomen. Een pietepeuterig klein object als Elenin zagen we al een jaar geleden; een enorm object als een bruine dwerg zouden we dus al veel langer gezien hebben. Conclusie: er is geen Nibiru en daarmee vervalt ook de noodzaak of de relevantie om die er elke keer weer bij te halen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:36 schreef Truthfinder7 het volgende:
[..]
(...) Ik heb ergens gelezen dat Nibiru 3 weken na Elenin tevoorschijn zal komen (lijkt mij zeer onwaarschijnlijk)
Misleidend?quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:49 schreef Truthfinder7 het volgende:
Okee, deze vind ik ook nogal.........
(heb ik verder niet gecontroleerd)
Ik zie een filmpje met onzettend slechte kwaliteit beelden waarbij nauwelijks tot geen details waarneembaar zijn. Leg mij eens uit wat ik in dat filmpje zou moeten zien? Met welke reden postte jij het filmpje? Waarvan wil je ons overtuigen, of waarover wil je meningen van anderen over dit filmpje?quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:58 schreef Truthfinder7 het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen, ik weet het niet. Dat is dus het punt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |