Omdat we in TRU zijn , hier hebben we nou eenmaalquote:Op vrijdag 16 september 2011 11:26 schreef AVerstraten het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat er geen rommel gepost mag worden. Ik vraag waarom dat gedaan wordt.
Hier gaat het over Elenin en daar word dus ook op een TRU gerelateerde manier naar gekekenquote:Op vrijdag 16 september 2011 11:28 schreef AVerstraten het volgende:
[..]
Dat ben ik helemaal met je eens, ik vind het onbegrijpelijk dat die reactie in zijn geheel is verwijderd. Je zou bijna denken dat men hier onbelemmerd en onbekommerd alles wil kunnen plaatsen, zonder zich af te vragen wat hiervan de mogelijke gevolgen kunnen zijn voor mensen die met bepaalde problemen kampen.
Waarom worden er dan filmpjes over Venus en Niburu geplaatst?quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:36 schreef Summers het volgende:
[..]
Hier gaat het over Elenin en daar word dus ook op een TRU gerelateerde manier naar gekeken
en niemand hoeft zich te houden aan de meest logische verklaringen , daar is wetenschap weer voor .
waarschijnlijk omdat ze een link zien met Elenin ?quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:38 schreef SoddimoKolehmainen het volgende:
[..]
Waarom worden er dan filmpjes over Venus en Niburu geplaatst?
Dat vermoed je, maar dat weet je niet, want noch door de maker van het filmpje noch door degene die het fimpje hier plaatst, wordt uitgelegd wat de bedoeling is.quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:46 schreef Summers het volgende:
[..]
waarschijnlijk omdat ze een link zien met Elenin ?
Precies mijn punt. Het wordt er niet duidelijker op. Welke link ziet de poster van het filmpje met Elenin. Of wordt er simpelweg gepost om reacties te ontlokken waar ze op in kunnen hakken?quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:51 schreef AVerstraten het volgende:
[..]
Dat vermoed je, maar dat weet je niet, want noch door de maker van het filmpje noch door degene die het fimpje hier plaatst, wordt uitgelegd wat de bedoeling is.
Welke filmpjes ?quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:51 schreef AVerstraten het volgende:
[..]
Dat vermoed je, maar dat weet je niet, want noch door de maker van het filmpje noch door degene die het fimpje hier plaatst, wordt uitgelegd wat de bedoeling is.
quote:Op donderdag 15 september 2011 20:00 schreef Truthfinder7 het volgende:
Voor mij was het ook even een speurtochtIk ben benieuwd naar de nieuwe foto`s van Elenin.
Ook interessant:
Zijn een paar voorbeelden van alleen deze pagina (pagina 5).quote:Op donderdag 15 september 2011 13:14 schreef Truthfinder7 het volgende:
Filmpje zelf even weggehaald (misschien iets te heftig) filmje boven kan blijven.
Dat zou me niets verbazen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:53 schreef SoddimoKolehmainen het volgende:
[..]
(...)
Of wordt er simpelweg gepost om reacties te ontlokken waar ze op in kunnen hakken?
Tweede filmpje gaat gewoon over Elenin en het eerste filmpje heeft waarschijnlijk een vergezochte link met Elenin .quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:04 schreef SoddimoKolehmainen het volgende:
[..]
[..]
Zijn een paar voorbeelden van alleen deze pagina (pagina 5).
Ik hoop dat je de cirkelredenering snapt.quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:08 schreef AVerstraten het volgende:
[..]
Dat zou me niets verbazen.
Mensen die filmpjes maken over komeet Elenin/Nibiru die enorme rampen gaat veroorzaken op aarde, vind ik niet alleen oliedom, maar ook gemene rotzakken. Ze liegen de hele boel bij elkaar enkel en alleen om mensen de stuipen op het lijf te jagen. Walgelijk vind ik het. Zulke dingen dienen geen enkele discussie, het is gemene zieke rotzooi en nog te stom voor woorden ook.
Beide filmpjes mogen gewoon! Maar waarom geeft de poster niet een korte beredenering waarom het gepost wordt? Geef even kort je visie op je linkje, kleine moeite en bespaart een hoop onnozel gediscussieer.quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:12 schreef Summers het volgende:
[..]
Tweede filmpje gaat gewoon over Elenin en het eerste filmpje heeft waarschijnlijk een vergezochte link met Elenin .
Beide mogen toch gewoon ?
Gewoon niet lezen als het je teveel raakt maar iedereen mag hier alle invalshoekenquote:Op vrijdag 16 september 2011 12:08 schreef AVerstraten het volgende:
[..]
Dat zou me niets verbazen.
Mensen die filmpjes maken over komeet Elenin/Nibiru die enorme rampen gaat veroorzaken op aarde, vind ik niet alleen oliedom, maar ook gemene rotzakken. Ze liegen de hele boel bij elkaar enkel en alleen om mensen de stuipen op het lijf te jagen. Walgelijk vind ik het. Zulke dingen dienen geen enkele discussie, het is gemene zieke rotzooi en nog te stom voor woorden ook.
Behalve Gizmoootjuh. Ik snap ook wel dat de doodsverwensing niet hoort, maar de rest van de post was prima verwoord.quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:18 schreef Summers het volgende:
[..]
Gewoon niet lezen als het je teveel raakt maar iedereen mag hier alle invalshoeken
blijven posten en iedereen mag zijn eigen mening daarover vormen .
Tja , dat doet iedereen weleens , misschien zodat mensen er zelf over na kunnen denken .quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:17 schreef SoddimoKolehmainen het volgende:
[..]
Beide filmpjes mogen gewoon! Maar waarom geeft de poster niet een korte beredenering waarom het gepost wordt? Geef even kort je visie op je linkje, kleine moeite en bespaart een hoop onnozel gediscussieer.
Dat ze dat maar eens deden.quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:32 schreef Summers het volgende:
[..]
Tja , dat doet iedereen weleens , misschien zodat mensen er zelf over na kunnen denken .
Ook dat moeten ze zelf weten , dat kan je echt niet controleren .quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:35 schreef SoddimoKolehmainen het volgende:
[..]
Dat ze dat maar eens deden.
Kan alsnog.quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:37 schreef Truthfinder7 het volgende:
Mijn punt was dat er veel misverstanden zijn omtrent Elenin-Nibiru dat dat niet gesnapt wordt snap ik dan weer niet.
Ik wilde er nog wat aan toe voegen, maar had daar even niet de gelegenheid voor.
Excuus, klopt!quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:42 schreef Truthfinder7 het volgende:
[..]
Had ik toch gedaan? AVerstraten had ook al een mooie aanvulling gegeven.
Geen probleem. Ikzelf weet niet wat ik moet denken en daarom mijn reacties hier. Ik maak me zorgen, daar kom ik eerlijk vooruit of dat terecht is weet ik nog niet, maar het lijkt onterecht te zijn (wetenschappelijk gezien) .quote:
Het is onterecht.quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:51 schreef Truthfinder7 het volgende:
[..]
Geen probleem. Ikzelf weet niet wat ik moet denken en daarom mijn reacties hier. Ik maak me zorgen, daar kom ik eerlijk vooruit of dat terecht is weet ik nog niet, maar het lijkt onterecht te zijn (wetenschappelijk gezien) .
Misschien moet je jezelf dan eens flink toespreken en ophouden steeds dit soort filmpjes op te zoeken.quote:Maar als ik alle toevalligheden optel begin ik weer een onderbuik gevoel te krijgen.
Prima. Maar aan toevalligheden kun je toch geen waarde hechten? In je dagelijks leven sta je waarschijnlijk ook niet stil bij dagen waarin je toevalligheden treft? I.i.g. niet zoals bij Elenin, denk ik. De onmacht dat je dit niet kunt sturen, en er niet genoeg van af weet?, maakt je misschien zenuwachtig en achterdochtig.quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:51 schreef Truthfinder7 het volgende:
[..]
Geen probleem. Ikzelf weet niet wat ik moet denken en daarom mijn reacties hier. Ik maak me zorgen, daar kom ik eerlijk vooruit of dat terecht is weet ik nog niet, maar het lijkt onterecht te zijn.
Maar als ik alle toevalligheden optel begin ik weer een onderbuik gevoel te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |