Bakabt anders?quote:Op zondag 11 september 2011 10:49 schreef luffyd het volgende:
Kent iemand een goede torrent site voor full metal alchemist brotherhood ?
Wat een baggerquote:
my ears.....quote:
bakabt doet geen licensed animequote:
Je moet praten met de lui van aniway en mangakissa. Daar zitten de grote namen van de animewereld en die lui hebben behoorlijk veel connecties.quote:Op zaterdag 10 september 2011 16:42 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik zal hem denk ik openbaar maken, hopelijk krijg ik enorm veel steun zodat de media het ook oppakt.
als het niet bij bakabt staat zoek ik meestal via isohunt of google via de subgroepquote:Op zondag 11 september 2011 16:17 schreef blessed19 het volgende:
[..]
bestaat er trouwens een private tracker oid die wel alles heeft?
Niet dat me bekend is. Maar tokyotosho and bakabt samen hebben me tot nu toe niet teleurgesteld.quote:Op zondag 11 september 2011 16:17 schreef blessed19 het volgende:
[..]
bestaat er trouwens een private tracker oid die wel alles heeft?
Dit. En anders isohunt ofzo.quote:Op zondag 11 september 2011 16:44 schreef wdn het volgende:
[..]
Niet dat me bekend is. Maar tokyotosho and bakabt samen hebben me tot nu toe niet teleurgesteld.
Die combo gebruik ik nu ook, maar het zou handiger zijn als er gewoon 1 tsite was met priate trackers zoals bij jpopsuki.quote:Op zondag 11 september 2011 16:44 schreef wdn het volgende:
[..]
Niet dat me bekend is. Maar tokyotosho and bakabt samen hebben me tot nu toe niet teleurgesteld.
Op de site van eclipse zelf kan je ze ook altijd krijgen.quote:
Waar?????quote:Op zondag 11 september 2011 18:57 schreef wdn het volgende:
Trouwens... waarom kunnen ze wel Ninja Warrior in het japans uitzenden met ondertiteling en niet eens een keer een anime.
Doen ze al een paar weken hoor. Echt een geweldige Japanse show dat.quote:Op zondag 11 september 2011 19:07 schreef Qunix het volgende:
[..]
Waar?????
Ik zie Veronica... Is het de Japanse??? Woow! Veronica is goed bezig!
Misschien is die show wel erg goedkoop?quote:Op zondag 11 september 2011 18:57 schreef wdn het volgende:
Trouwens... waarom kunnen ze wel Ninja Warrior in het japans uitzenden met ondertiteling en niet eens een keer een anime.
Ik ken het programma al te goed! Er is ook een Amerikaanse versie. Sasuke heet het trouwens, de Amerikaanse heet Ninja Warrior. http://en.wikipedia.org/wiki/Sasuke_(TV_series)quote:Op zondag 11 september 2011 19:15 schreef wdn het volgende:
[..]
Doen ze al een paar weken hoor. Echt een geweldige Japanse show dat.
7 jaar en pas 1 persoon die ooit het einde heeft gehaald.
Luister dan het bazen origineel, dit zuigtquote:
Er zal genoeg, misschien de iets oudere, anime zijn die ook goedkoop is.quote:Op zondag 11 september 2011 19:17 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Misschien is die show wel erg goedkoop?
Een serie als Kaiji is denk ik goedkoop, maar toch leuk. Ook best makkelijk in te komen als je geen anime gewend bentquote:Op zondag 11 september 2011 19:54 schreef wdn het volgende:
[..]
Er zal genoeg, misschien de iets oudere, anime zijn die ook goedkoop is.
Ongetwijfeld dat je dan moet inleveren op de kwaliteit van de anime, waardoor je misschien niet de kijkcijferdichtheid hebt die nodig zal zijn om een serie volledig te laten draaien.quote:Op zondag 11 september 2011 19:54 schreef wdn het volgende:
[..]
Er zal genoeg, misschien de iets oudere, anime zijn die ook goedkoop is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |