Ik heb vandaag op mijn kop gekregen van de Osteopaat omdat ik een flinke wandeling heb gedaan afgelopen weekend...tuurlijk was mijn bekken/lies pijn dus erger geworden en dat was niet de bedoeling.quote:Op donderdag 8 september 2011 09:24 schreef _evenstar_ het volgende:
En harde buiken ( na beraad werd mij gemeld dat dat het was) regelmatig sinds zondag.. Eerste keer na 2a3 uur boswandeling zonder pauze, maandag na 20km fietsen met Arwen achterop.
En gezien boven intern verhuisd moet worden wat vaker.. Maar neem gewoon mijn rust tussendoor etc.
Het doet ook niet zeer gewoon een gekke gewaarwording alsof iemand ineens een soort facelift bij je huid doet.. En de buik is dan zo hard als een meloen![]()
Apart hoe een lijf reageert ter bescherming!
And she's back!quote:Op donderdag 8 september 2011 12:31 schreef Kleurdoos het volgende:
seks is er om kinderen te maken. jij bent al zwanger dus je moet gewoon niet zo vies doen jonguh
had je me bij elins bevallen moeten zien posten met 5cm ontsluitingquote:Op donderdag 8 september 2011 12:50 schreef Nirak het volgende:
[..]
And she's back!
Na deze opmerking geloof ik dat het best goed met je gaat
Dank! Tis inderdaad een Fok!Baby! Een echte!.quote:Op donderdag 8 september 2011 13:11 schreef trui het volgende:
ThaDuck, wat leuk dat jij en Ivetje een kind krijgen, gefeliciteerd. Dat is dan toch ook een heuse fok!-baby als ik me niet vergis he? fijn dat alles goed gaat.
Ze leek me wel een aardig mens, maar ik ken haar natuurlijk niet zoals jij haar kent.quote:Op donderdag 8 september 2011 13:10 schreef Kleurdoos het volgende:
huu, mn schoonmoeder
ik wil elin ook tegenkomen
ik hoor niet zoveel gruwelverhalen hoor, wat bedoel je dan? maar fijn dat alles goed verloopt, geniet ervan!quote:Op donderdag 8 september 2011 13:23 schreef Tha_Duck het volgende:
En het is wonderlijk hoe goed het gaat, je hoort zoveel gruwelverhalen tegenwoordig maar ik herken er werkelijks niks van bij Ivetje.
ze is narigheidquote:Op donderdag 8 september 2011 14:45 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Ze leek me wel een aardig mens, maar ik ken haar natuurlijk niet zoals jij haar kent.Ze vond het iig fijn dat ze bij kon springen door op Elin te passen.
Annicka was trouwens vrij onbeleefd: Elin probeerde op haar allerliefst de aandacht van Annicka te trekken door enthousiast te zwaaien.Maar Annicka had meer aandacht voor de megaballonnen die we net hadden gekocht...
Misselijkheid of ongemak. Ze is alleen een beetje moe, al is het vele malen minder dan de eerste 3 maanden.quote:Op donderdag 8 september 2011 15:10 schreef trui het volgende:
[..]
ik hoor niet zoveel gruwelverhalen hoor, wat bedoel je dan? maar fijn dat alles goed verloopt, geniet ervan!
haha Ivetje presteerde het vorige week om eigenhandig de ketel uit elkaar te schroeven om hem met een aansteker aan te stekenquote:Op donderdag 8 september 2011 15:08 schreef NotTheSame het volgende:
Ik kreeg zojuist even flink op m'n kop van m'n stiefopa, onze metselaar en hubbie. Heb net effe wat balken (17x7x460cm) weggesjouwd want die lagen me gruwelijk in de weg. Moet nou verplicht op de bank gaan zitten van dat manvolk, want 'ze kunnen het heus wel zelluf'
. Ik heb geen nesteldrang, ik moet alleen niet m'n nek breken over HUN rommel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt, ze stonden voor me in de rij en ik vroeg of het Elin was. Beetje over jou gehad en over koetjes en kalfjes. Waar ik Elin dan van kende enzo. Op een gegeven moment kreeg ze een telefoontje en hebben we afscheid genomen.quote:Op donderdag 8 september 2011 15:31 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ze is narigheiden Elin is idd keilief en dol op kindjes altijd. laat ook over zich heenlopen trouwens
maar daar zal binnenkort wel verandering in komen
sprak je haar aan ofzo?
quote:Op donderdag 8 september 2011 15:08 schreef NotTheSame het volgende:
Ik kreeg zojuist even flink op m'n kop van m'n stiefopa, onze metselaar en hubbie. Heb net effe wat balken (17x7x460cm) weggesjouwd want die lagen me gruwelijk in de weg. Moet nou verplicht op de bank gaan zitten van dat manvolk, want 'ze kunnen het heus wel zelluf'
. Ik heb geen nesteldrang, ik moet alleen niet m'n nek breken over HUN rommel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |