Het zijn allemaal terroristische moslims die met busladingen door de zelfhatende PvdA de afgelopen 40 jaar het land ingehaald zijnquote:Op donderdag 8 september 2011 11:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Je haalt nu asielzoekers (=vluchtelingen) en allochtonen (=immigranten) door elkaar, dat zijn twee totaal verschillende groepen.
en 65 == 65quote:Op donderdag 8 september 2011 11:37 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Haat is een groot woord. Ik haat de PvdA niet, ik walg wel van het voortrekken van bepaalde groepen mensen. Ook hekel ik het gedraai binnen de partij.... net als Job...ik stop, ik ga door Cohen. Job , beste man maar moet gewoon niet op tv met zijn gehakkel.
Voorts vind ik het wel typisch wat Cohen over Breivik zegt... was hij niet een van de eerste die aangaf dat het eigenlijk de schuld van Wilders was?
Haha. Je zou maar zo serieus omspringen met een jongerenforum.quote:Op donderdag 8 september 2011 11:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wel klapmongolen die van wapens houden en daar zijn er nogal wat van getuige de halfjaarlijkse traditie om in POL een topic te openen over vrij vuurwapenbezit en vaak zijn dat toevallig ook lieden die links niet zo zien zitten (to put it mildly). Ik bedoel er zijn niet zoveel PvdA'ers of PvdA-stemmenden die vrij vuurwapen bezit propageren natuurlijk hè, dat weet je ook wel.
Veel van dat falderappes is natuurlijk internetheld van professie bijna. (Want in de baas zijn tijd of terwijl ze kei- en keihard zouden moeten studeren, lullen ze de ettelijke fora wel vol).
Wat is daar precies idioot aan mijn beste Voorschrift?quote:Op donderdag 8 september 2011 11:46 schreef Voorschrift het volgende:
De PvdA is gewoon een kut partij en een hekel er aan hebben behoort een aspect des gezond verstands te wezen.
Daarnaast is een vrees voor Nederlandse Breivik's totaal idioot.
Omdat een persoon als Breivik sowieso z'n gang wel gaat, dat hebben we gezien bij Fortuyn en bij Van Gogh, ook gezien in Londen, Madrid, New York, Oslo en de bombrieven in verscheidene Europese ambassades en ga zo maar door.quote:Op donderdag 8 september 2011 11:47 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Wat is daar precies idioot aan mijn beste Voorschrift?
Omdat er meer gekken zonder politiek motief zijn dan gekken met politiek motief.quote:Op donderdag 8 september 2011 11:47 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Wat is daar precies idioot aan mijn beste Voorschrift?
Maar dat idee heb je alleen omdat je de PvdA een kutpartij vindt. Als iemand je drie maanden geleden had gewaarschuwd over een christelijk-rechtse aanslag in Noorwegen had je dat vast ook "totaal idioot" gevonden.quote:Op donderdag 8 september 2011 11:51 schreef Voorschrift het volgende:
Ik heb het idee dat dergelijke aanslagen gewoon gebruikt worden voor politieke propaganda als je het mij vraagt, nu komt het de PvdA uit om er over te raaskallen net zoals het de PVV in het begin uit kwam dat Wilders niet meer over straat kan zonder 100 bodyguards.
Dit generieke gelul kun je over iedereen zeggen door PvdA te vervangen met een willekeurig andere partij.quote:Op donderdag 8 september 2011 11:55 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik heb het zelf ook totaal niet op de PvdA, maar die haat is gewoon een uitlaatklep van simpele zielen, die hebben de houvast van een zondebok nodig om hun wereldbeeld te ordenen en moeten per se een mening hebben over iets wat ze niet begrijpen. We zien dat soort figuren hier ook, en het blijkt dan telkens weer een chaos in hun hoofd waarbij hun gedachten willekeurig alle kanten op schieten en ze zich niet tot het onderwerp weten te beperken.
Domheid dus, haat en dommheid liggen dicht bij elkaar.
Dat verdient ook wel een apart topic eigenlijk... WTF er hangen een partij grote tv's in Nederlandse (kleine) huiskamers zeg... Zelden zo'n fysiek duidelijk beeld gehad van de Hollandse couch potato-mentaliteit als wanneer ik mijn hond uitlaat, 's avonds laat...quote:Op donderdag 8 september 2011 10:33 schreef Tja..1986 het volgende:
Ja, er hangt wel een grote tv aan de muur
Dat is jouw standaard antwoord op gewoon alles.quote:Op donderdag 8 september 2011 11:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je kunt je inderdaad beter druk gaan maken om multiculturele breiclubjes die een klein beetje subsidie ontvangen. Daar wordt de wereld beter van.
Bedankt dat je mijn punt even komt bevestigen.quote:Op donderdag 8 september 2011 11:58 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Dit generieke gelul kun je over iedereen zeggen door PvdA te vervangen met een willekeurig andere partij.
Andersdenkenden wegzetten als dom is sowieso een zwaktebod natuurlijk.
So what, dat valt ook te zeggen over linkse idioten of de Islam, of milieu-extremisten en ga zo maar door.quote:Op donderdag 8 september 2011 11:55 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Maar dat idee heb je alleen omdat je de PvdA een kutpartij vindt. Als iemand je drie maanden geleden had gewaarschuwd over een christelijk-rechtse aanslag in Noorwegen had je dat vast ook "totaal idioot" gevonden.
Helaas lopen er te veel enge rechtse ventjes rond om er geen rekening mee te houden
Wat wil je nou van me? Dat ik mij daar wel druk om maak? Sorry, maar ik heb wel betere dingen te doen dan mij druk te maken om de zogenaamde ophanden zijnde islamitische invasie van Europa.quote:Op donderdag 8 september 2011 12:14 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat is jouw standaard antwoord op gewoon alles.
Tja. Zo kan het ook.
Vingers in de oren en hard lalalala roepen.
quote:Op donderdag 8 september 2011 12:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat wil je nou van me? Dat ik mij daar wel druk om maak? Sorry, maar ik heb wel betere dingen te doen dan mij druk te maken om de zogenaamde ophanden zijnde islamitische Breivik invasie van Europa.
Ik ben daar eerlijk gezegd niet bang voor. Verwacht nog altijd dat de rede overwint.quote:
We zijn het eens, maar volgens mij wordt deze mening niet getolereerd hier.quote:Op donderdag 8 september 2011 12:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben daar eerlijk gezegd niet bang voor. Verwacht nog altijd dat de rede overwint.
HAAT? niet bij mij.quote:Op donderdag 8 september 2011 10:24 schreef Elfletterig het volgende:
Bij sommige mensen zit de haat richting de PvdA diep geworteld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |