quote:
Gelukkigquote:Op donderdag 8 september 2011 11:19 schreef oh-oh het volgende:
Ik kan het me voorstellen, is nie erg mop
Dikke vette prima, kiek mèr:quote:
Nohquote:Op donderdag 8 september 2011 11:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dikke vette prima, kiek mèr:
[ afbeelding ]
Hard aan t werk, de ouwe bikkel.
En DikDik?
Ik loop ff naar benee, momebntquote:Op donderdag 8 september 2011 11:44 schreef oh-oh het volgende:
Arme DikDik![]()
![]()
![]()
Mss dat een knuffeltje van mij hem gunstig kan stemmen?
Probeer es?
Ik ben mn boodschappenlijst aan het opstarten.
BoeBoequote:Op donderdag 8 september 2011 12:09 schreef oh-oh het volgende:
Zo heet ie heul niet hoor, dat is zn koosnaampje![]()
BoeBoe heet ie![]()
Oh die gang!quote:Op donderdag 8 september 2011 10:12 schreef oh-oh het volgende:
Pisssssss, ik had spesjaal voor jou een foto gemaakt vanmorgen hier beneden in de hal om te laten zien dat onze trap mooierder is dan die in de studio, moet je ff op feestboek loeren
Ah gos die blik, onherkenbaar bijna!quote:Op donderdag 8 september 2011 11:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Noh
DikDik heeft een zwaar leven, hij is net wakker, kiek maar.
[ afbeelding ]
Heb je een baard?quote:Op donderdag 8 september 2011 12:18 schreef pgrferrari het volgende:
* pgrferrari zijn loon is voor de 2e keer in orde![]()
Gelijk ff besteld:
[ afbeelding ]
Philips qt4022 baardtrimmer![]()
Waar had jij nou die leuke kleedjes vandaan oh-oh, zoals deze met de eendjes?quote:Op donderdag 8 september 2011 11:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dikke vette prima, kiek mèr:
[ afbeelding ]
Hard aan t werk, de ouwe bikkel.
En DikDik?
"Hij baalde echt dat ik hem wakker kwam makenquote:Op donderdag 8 september 2011 12:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah gos die blik, onherkenbaar bijna!![]()
Euroshopdiedrnietmeerisquote:Op donderdag 8 september 2011 12:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Waar had jij nou die leuke kleedjes vandaan oh-oh, zoals deze met de eendjes?
Nee was zo een lokale winkel, zonder naamquote:
ooh, hoerig.quote:Op donderdag 8 september 2011 12:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee was zo een lokale winkel, zonder naam
PAUZEquote:Op donderdag 8 september 2011 12:27 schreef oh-oh het volgende:
Maar die met die wolkjes is van de zeeman trouwens, die hebben ze ook, maar dan duurder dan een euro
Ben blij dat ie nog wakker wordt dr voor, Chico knort echt overal doorheenquote:Op donderdag 8 september 2011 12:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
"Hij baalde echt dat ik hem wakker kwam maken
trouwens, moet je nog pillen? Heb nieuwe gehaaldquote:Op donderdag 8 september 2011 12:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ben blij dat ie nog wakker wordt dr voor, Chico knort echt overal doorheen
Tyfushoerquote:
Thanks! Ga eens kieken daar.quote:Op donderdag 8 september 2011 12:27 schreef oh-oh het volgende:
Maar die met die wolkjes is van de zeeman trouwens, die hebben ze ook, maar dan duurder dan een euro
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wacht nog steeds op die tweede ladingquote:Op donderdag 8 september 2011 12:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
trouwens, moet je nog pillen? Heb nieuwe gehaald
okiquote:Op donderdag 8 september 2011 12:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tyfushoer![]()
Mis me niet te hard het komend uur![]()
Ze werken wel fucking baas voor mijn keelpijnquote:Op donderdag 8 september 2011 12:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wacht nog steeds op die tweede lading![]()
Vet hoerig.
Ik ga dalijk als wraak gewoon een willekeurige postbode in elkaar boksen, ok?
( behalve die lekkere rasta als hij de eerste is die ik tegenkom... )
Mijnes zijn al lang op
Oki in je doki!quote:
Smerigejunkenpostbodequote:Op donderdag 8 september 2011 12:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ze werken wel fucking baas voor mijn keelpijn
Ik zal je ff sturen. En die 2de lading kun je afschrijven denk
Beetje dealen via hier, lekker gemakkelijk.quote:Op donderdag 8 september 2011 12:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
trouwens, moet je nog pillen? Heb nieuwe gehaald
Vet gemakkelijkquote:Op donderdag 8 september 2011 12:38 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Beetje dealen via hier, lekker gemakkelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |