Tja, daar doe je dan weer weinig tegen.quote:Op woensdag 7 september 2011 22:40 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ze hebben een raam gekozen.
Koopzondagen, de hel van elke man. Zowel met als zonder vrouw die in een winkel werkt.
2 blauwe streepjes?quote:
quote:
Er zijn dagen dag ik niet naar de wc ga!quote:Op woensdag 7 september 2011 21:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga ook maximaal 3 keer per dag, maar als ik moet dan moet ik ook gelijk heel nodig.
Echt niet! Ik doe niet aan baby's.quote:
En je wederhelft?quote:Op woensdag 7 september 2011 22:55 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Echt niet! Ik doe niet aan baby's.
Samen koken heb je al overleefd, zegt in ieder geval iets over jullie samenwerking. Over haar klusskills durf ik geen uitspraken te doenquote:Op woensdag 7 september 2011 22:49 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Het angstzweet breekt me nu al uit.
Hoe doe je dat?quote:Op woensdag 7 september 2011 22:53 schreef Tegan het volgende:
Er zijn dagen dag ik niet naar de wc ga!
Heeft gelukkig geen rinkelende eierstokkenquote:
Goed onthouden.quote:Op woensdag 7 september 2011 23:00 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Samen koken heb je al overleefd, zegt in ieder geval iets over jullie samenwerking. Over haar klusskills durf ik geen uitspraken te doen.
Haha, je vertrouwt er niet helemaal op?quote:Op woensdag 7 september 2011 23:07 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Goed onthouden.![]()
Ter voorbereiding kijken we al samen naar Het Blok. Ik hoop dat het helpt!![]()
Gelukkig komt mijn beste vriend ook een handje helpen.
Nee, als ik het hol van de leeuw binnenga dan moet ik wel iemand uit mijn eigen kamp erbij hebbenquote:Op woensdag 7 september 2011 23:11 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Haha, je vertrouwt er niet helemaal op?
Waar gaan jullie aan klussen?
Tot nu toe nog geen last gehad van mijn schoonmoedersyndroom. Het is een huwelijkscadeau dus de druk neemt met de dag toe.quote:Op woensdag 7 september 2011 23:17 schreef Lolaatje het volgende:
Dat lijkt me sowieso wel spannend.
Oh. Ik heb dus een halfbehangen gang. En ik ging vandaag eens naar de Praxis omdat ik een rol behang te weinig had. Is het niet meer te koop![]()
.
En een singles TT.quote:Op woensdag 7 september 2011 23:28 schreef Tegan het volgende:
Dit lijkt wel een andere slowchat met al die nieuwe mensen.
Oh tof, no pressure enzoquote:Op woensdag 7 september 2011 23:21 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Tot nu toe nog geen last gehad van mijn schoonmoedersyndroom. Het is een huwelijkscadeau dus de druk neemt met de dag toe.
Goede planning. Volgende keer dus opmeten en direct inslaanBij geen enkele Praxis meer te koop? Hoe ga je het oplossen?
Laat ik het zo zeggen, het kan er slechts op vooruit gaan.quote:Op woensdag 7 september 2011 23:31 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Oh tof, no pressure enzo.
Zo goed ben ik. Ik wilde het eerst in de slaapkamer op één muur doen, dus daar had ik voldoende voor ingekocht. Uiteindelijk heb ik die muur echter geverfd in plaats van behangen en wilde ik dit vrolijk voor de gang gebruiken (mja
). Waar ik alleen iets meer voor nodig heb
.
Ik ga morgen even bellen, heb nog ergens een artikelnummer geloof ik. En anders wordt één muur een egale kleur.
Oh, dan kan zelfs je vriendin dit niet verprutsenquote:Op woensdag 7 september 2011 23:38 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, het kan er slechts op vooruit gaan.![]()
Ik zal het doorgevenquote:Op woensdag 7 september 2011 23:51 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Oh, dan kan zelfs je vriendin dit niet verprutsen.
Pics?quote:Op woensdag 7 september 2011 23:50 schreef Lolaatje het volgende:
Mja, maar het zit er dus voor de helft al op. Maar op de grootste muur die niet af is, hangt mijn kapstok met tig jassen dus heel kaal zou het niet ogen. Tof schilderij erboven inderdaad, moet kunnen.
Ik word een beetje bang.quote:Op woensdag 7 september 2011 23:28 schreef Tegan het volgende:
Dit lijkt wel een andere slowchat met al die nieuwe mensen.
Leuk!quote:Op donderdag 8 september 2011 08:22 schreef Kuukske het volgende:
Lieve, lieve mensen.
JD en ik verwachten, als alles goed blijft gaan, in maart 2012 uitbreiding in ons huske..
Dat mocht ik al laten weten.
Supertofquote:Op donderdag 8 september 2011 08:22 schreef Kuukske het volgende:
Lieve, lieve mensen.
JD en ik verwachten, als alles goed blijft gaan, in maart 2012 uitbreiding in ons huske..
Echt?quote:Op donderdag 8 september 2011 08:31 schreef CherryLips het volgende:
Ik had al een vermoedenVoelde het aan m'n water
Jij met je ontstoken oor en moe zijn steedsquote:Op donderdag 8 september 2011 08:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Echt?. Lachen.
Ik kan het ook niet meer verbergen trouwens, ik heb al een serieus buikje voor iemand van 12 weken..
De levertijden van de IKEA rijzen ook de pan uit!quote:Op donderdag 8 september 2011 08:22 schreef Kuukske het volgende:
Lieve, lieve mensen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Ik heb écht ontstoken orenquote:Op donderdag 8 september 2011 08:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij met je ontstoken oor en moe zijn steedsIk dacht serieus dat je voor iets anders naar de huisarts ging.
quote:Op donderdag 8 september 2011 08:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
De levertijden van de IKEA rijzen ook de pan uit!Lol. Dankje PinguinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
Lol. Nee.quote:Op donderdag 8 september 2011 08:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar ik dacht dat het een kutsmoes was
Over andere dingen hebben? Meid dat kan je niet 9 maanden langquote:Op donderdag 8 september 2011 08:37 schreef Kuukske het volgende:
Ja, laten we het weer over andere dingen hebben.
Is het al vrijdag?
En over spetterpoep.quote:Op donderdag 8 september 2011 08:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Over andere dingen hebben? Meid dat kan je niet 9 maanden lang
En daarna... Heb je het alleen over je kindje
quote:Op donderdag 8 september 2011 08:39 schreef Tally het volgende:
Over andere dingen hebben? Meid dat kan je niet 9 maanden lang
En daarna... Heb je het alleen over je kindje
Hoe raak jij toch altijd in van die situaties verzeild?quote:Op donderdag 8 september 2011 08:39 schreef CherryLips het volgende:
Nog even
God ik moet morgen bijles geven aan een paar leerlingen maar ik weet niet WAAR. Ze hebben niet op m'n mail gereageerdEn ik heb de belangrijke boeken ooit uitgeleend aan iemand die nu op wereldreis is
quote:Op donderdag 8 september 2011 08:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]. Ja daar was ik al bang voor.
Maar ik weet hoe Q en CL enzo er over denken, dus ik probeer me maar aan te passen aan hier, voor ik uit de SC word verbannen.
Door altijd ja te zeggen als iemand iets van me vraagtquote:Op donderdag 8 september 2011 08:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hoe raak jij toch altijd in van die situaties verzeild?
Hmm.. nee. Maar Q wel. En die drugt jouw drankje waardoor je met hem meedenkt. En doet.quote:
Er is zo'n woordje. Daarmee geef je aan dat je iets niet wilt.quote:Op donderdag 8 september 2011 08:41 schreef CherryLips het volgende:
Door altijd ja te zeggen als iemand iets van me vraagt
Nou ja, als die kinderen niet zeggen waar ik ze dingen moet uitleggen, dan houdt het voor mij op hequote:Op donderdag 8 september 2011 08:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hmm.. nee. Maar Q wel. En die drugt jouw drankje waardoor je met hem meedenkt. En doet.
[..]
Er is zo'n woordje. Daarmee geef je aan dat je iets niet wilt.![]()
Nee, maar dat is balen joh. En nu?
Jij hebt het gat hoor.quote:Op donderdag 8 september 2011 08:48 schreef CherryLips het volgende:
O nee, ik wilde een zwart kindje. Kak. Ik ben zo bleek, als ik een zwart kind van mezelf wil moet ik het met een zwart gat doen.
Mischien duikel je daar wel een leuke Limbo op.quote:
lol, vast nietquote:Op donderdag 8 september 2011 09:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mischien duikel je daar wel een leuke Limbo op.
Ik begin er vaak niet zelf overquote:Op donderdag 8 september 2011 08:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]. Ja daar was ik al bang voor.
Maar ik weet hoe Q en CL enzo er over denken, dus ik probeer me maar aan te passen aan hier, voor ik uit de SC word verbannen.
Whehehe. Je hebt ook wel een onwijs dotje geproduceerd hoorquote:Op donderdag 8 september 2011 09:19 schreef Tally het volgende:
Ik begin er vaak niet zelf overMaar als ik begin dan ga ik ook helemaal los
Gisteravond op BBQ van het werk ook lopen pronken met een foto van mijn kleine.
Mja die vroegen er ook om
Oh, jammer!quote:Op donderdag 8 september 2011 09:13 schreef Memento-Mori het volgende:
lol, vast niet
tis cursus van de uni voor studenten met uitstelgedrag enzo, en ik hoef geen limbo
quote:Op donderdag 8 september 2011 08:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:
Waarom zit ik daar niet?quote:Op donderdag 8 september 2011 09:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
tis cursus van de uni voor studenten met uitstelgedrag enzo,
Van uitstel komt afstel.quote:
Hoi, neuken?quote:Op donderdag 8 september 2011 08:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan ook gewoon geen antwoord geven natuurlijk en doen alsof er niets is gevraagd.quote:
Dat schijnt zo te zijn inderdaad.quote:
Woeiii.quote:Op donderdag 8 september 2011 08:22 schreef Kuukske het volgende:
Lieve, lieve mensen.
Jot.. jot. Al doe ik zelf ook wel raar. Met m'n hormonen. Ik ben levensgevaarlijk tegenwoordig.quote:Op donderdag 8 september 2011 10:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je past wel op met in OUD posten? Die gaan soms heel raar doen, is mij verteld.
Uhm hoor jij bij die catagorie, die zijn eng.quote:Op donderdag 8 september 2011 10:36 schreef Kuukske het volgende:
Jot.. jot. Al doe ik zelf ook wel raar. Met m'n hormonen. Ik ben levensgevaarlijk tegenwoordig.
Tofquote:Op donderdag 8 september 2011 08:22 schreef Kuukske het volgende:
Lieve, lieve mensen.
Leuke Limbo'squote:Op donderdag 8 september 2011 09:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mischien duikel je daar wel een leuke Limbo op.
Gewoon hier blijven posten, dan komt het wel goed.quote:Op donderdag 8 september 2011 10:38 schreef Kuukske het volgende:
Het komt wel weer een keer goed met me.
Q. kennende is hij nu dan over zijn stang aan het wrijven. Haastige spoed...quote:Op donderdag 8 september 2011 10:03 schreef CherryLips het volgende:
Van Q die als de sodemieter op de fiets is gesprongen?
TMI!!!quote:Op donderdag 8 september 2011 10:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Q. kennende is hij nu dan over zijn stang aan het wrijven. Haastige spoed...
Ja, ga er nog even lekker mee door.quote:Op donderdag 8 september 2011 10:43 schreef CherryLips het volgende:
Staat ie daar halverwege ergens op een druk kruispunt in Kanaleneiland omdat ie het nier meer hield
Immer!quote:Op donderdag 8 september 2011 10:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon hier blijven posten, dan komt het wel goed.
...Dan verandert er toch niets?quote:Op donderdag 8 september 2011 10:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jot.. jot. Al doe ik zelf ook wel raar. Met m'n hormonen. Ik ben levensgevaarlijk tegenwoordig.
Wie Q of jij? Neem aan van wel, zoiets leer je je hier toch niet aan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |