HATEN OP NEGERTURKEN (ookal ben ik witterdanwit, omoquote:Op woensdag 7 september 2011 23:29 schreef Plastic_zak het volgende:
Wie zou ik harder raken ? Omdatappel of coban ?
Ik denk toch Omdatappel omdat ze blank is.
gr gr de bauwvakker
Oké dan is het goedquote:Op woensdag 7 september 2011 23:31 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dat was niet mijn bedoeling, sorry.
[..]
Kips.
[..]
[..]
Slaap lekker.
Nee, ik ben bang voor groepjes meiden die met elkaar gaan roddelen, dan moet ik alles aanhoren wat ik op de één of andere manier ook echt allemaal onthoud.quote:Op woensdag 7 september 2011 23:31 schreef Plastic_zak het volgende:
Zijn jullie ook altijd bang als een moslim in de trein naast je komt zitten?
Oké nu neem ik het terugquote:
ja danbegin ik te huilenquote:Op woensdag 7 september 2011 23:31 schreef Plastic_zak het volgende:
FUUUUUU. jullie willen gewoon niet dat ik ga slapen he met dit sooort postsquote:Op woensdag 7 september 2011 23:31 schreef Plastic_zak het volgende:
Die heb ik ook wel vaak gepost ja, vooral in KLBquote:Op woensdag 7 september 2011 23:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Deze gozer is ook geniaal:
[ afbeelding ]![]()
Nee serieus, nu heb ik er echt trek inquote:
Die stukjes chocola zijn erg lekker, al zeg ik het zelf.quote:Op woensdag 7 september 2011 23:34 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Nee serieus, nu heb ik er echt trek in![]()
Ik heb wel zin in pizza.quote:Op woensdag 7 september 2011 23:36 schreef Dimens het volgende:
Ik heb wel trek in een broodje filet americain en ei.
quote:Op woensdag 7 september 2011 23:36 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Die stukjes chocola zijn erg lekker, al zeg ik het zelf.
Echt zo'n grote dikke, met veel kaas.quote:Op woensdag 7 september 2011 23:37 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat ook, eigenlijk wel heel erg veel.
Mag je me neit ofzo?quote:
Jongen, ga je Russische propaganda eens ergens anders verspreiden.quote:Op woensdag 7 september 2011 23:37 schreef Plastic_zak het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dikke pizza?quote:Op woensdag 7 september 2011 23:38 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Echt zo'n grote dikke, met veel kaas.
Haten op Ruslandquote:Op woensdag 7 september 2011 23:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, ga je Russische propaganda eens ergens anders verspreiden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |