sleeeeeeeeeeeep wellquote:Op woensdag 7 september 2011 23:29 schreef coban het volgende:
Hey ik ga slapen lievu kindurs. Ik heb besloten dat ik 5.45 wakker moet worden. Ik hoop dat de tandenfee nog bij jullie langskomt. Grgrgr. En kusjens en knuffolsnsns uiteraard.
Een liefdequote:Op woensdag 7 september 2011 23:29 schreef coban het volgende:
Hey ik ga slapen lievu kindurs. Ik heb besloten dat ik 5.45 wakker moet worden. Ik hoop dat de tandenfee nog bij jullie langskomt. Grgrgr. En kusjens en knuffolsnsns uiteraard.
ja daar krijg je eckt de kans voorquote:Op woensdag 7 september 2011 23:29 schreef Plastic_zak het volgende:
Wie zou ik harder raken ? Omdatappel of coban ?
Ik denk toch Omdatappel omdat ze blank is.
gr gr de bauwvakker
Ken je Kees niet?quote:
trustequote:Op woensdag 7 september 2011 23:29 schreef coban het volgende:
quote:
Welterusten, slaap lekker!quote:Op woensdag 7 september 2011 23:29 schreef coban het volgende:
gee haa beequote:Op woensdag 7 september 2011 23:29 schreef Roburtt het volgende:
[..]
ja daar krijg je eckt de kans voor![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 september 2011 23:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ken je Kees niet?
"Stervende hoeren kankerkachel!" ~ Kees
"echt gruwelijk nat." ~ Kees
Kees!
Zou best wel eens kunnen kloppen, er valt hier veel regen.quote:Op woensdag 7 september 2011 23:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oké, Elspeet is de natste plek van Nederland, maar Zoetermeer komt op #2.
http://www.metronieuws.nl(...)rZkgA!0FNNgGgDUMbrQ/
Dat was niet mijn bedoeling, sorry.quote:
Kips.quote:
quote:Op woensdag 7 september 2011 23:29 schreef Plastic_zak het volgende:
gr gr de bauwvakker
Slaap lekker.quote:Op woensdag 7 september 2011 23:30 schreef coban het volgende:
[..]hey lieve omdatappel
![]()
Hey MK!
Oke nu ben ik weg3 coole meisjes in een topic is teveel, er moet eentje oprotten enzo jeweet
HATEN OP NEGERTURKEN (ookal ben ik witterdanwit, omoquote:Op woensdag 7 september 2011 23:29 schreef Plastic_zak het volgende:
gr gr de bauwvakker
Oké dan is het goedquote:Op woensdag 7 september 2011 23:31 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dat was niet mijn bedoeling, sorry.
[..]
Kips.
[..]
[..]
Slaap lekker.
Nee, ik ben bang voor groepjes meiden die met elkaar gaan roddelen, dan moet ik alles aanhoren wat ik op de één of andere manier ook echt allemaal onthoud.quote:Op woensdag 7 september 2011 23:31 schreef Plastic_zak het volgende:
Zijn jullie ook altijd bang als een moslim in de trein naast je komt zitten?
Oké nu neem ik het terugquote:
ja danbegin ik te huilenquote:Op woensdag 7 september 2011 23:31 schreef Plastic_zak het volgende:
FUUUUUU. jullie willen gewoon niet dat ik ga slapen he met dit sooort postsquote:Op woensdag 7 september 2011 23:31 schreef Plastic_zak het volgende:
Die heb ik ook wel vaak gepost ja, vooral in KLBquote:Op woensdag 7 september 2011 23:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Deze gozer is ook geniaal:
[ afbeelding ]![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |