De S2 en iPhone hebben bijna precies hetzelfde touchscreen, beide werken goed.quote:Op woensdag 7 september 2011 21:46 schreef coban het volgende:
@ SV oke je moet weten dat ik trolde over die iphone hestraks denk je nog echt zo
iphone heeft alleen betere touch dan rest
NOOIT APPEL IS HET BESDE EN JEI WEET NIKZ JA SDOM KINT JEEDJE MAN DENK JE SOMZ APPEL TE GAAN FERGULEIKEN OFZOquote:Op woensdag 7 september 2011 21:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
De S2 en iPhone hebben bijna precies hetzelfde touchscreen, beide werken goed.
Ik kan alleen maar janken om deze post.quote:Op woensdag 7 september 2011 21:49 schreef coban het volgende:
[..]
NOOIT APPEL IS HET BESDE EN JEI WEET NIKZ JA SDOM KINT JEEDJE MAN DENK JE SOMZ APPEL TE GAAN FERGULEIKEN OFZO
Retorbrapi, ben jij het?quote:Op woensdag 7 september 2011 21:49 schreef coban het volgende:
[..]
NOOIT APPEL IS HET BESDE EN JEI WEET NIKZ JA SDOM KINT JEEDJE MAN DENK JE SOMZ APPEL TE GAAN FERGULEIKEN OFZO
quote:Op woensdag 7 september 2011 21:53 schreef coban het volgende:
[..]
Geen idee wie je bedoelt, maar het antwoord is ja.
Patje! Wat is deze met Mono?quote:
De laatste keer dat ik een dropsleutel op heb was 10 jaar geleden.quote:Op woensdag 7 september 2011 21:52 schreef coban het volgende:
Wie doet nog steeds stiekem een dropsleutel transformeren tot speen?
IK NIET ECHT NIET HOOR
De grootste Appel-fanboy van FOK!, hij lijdt tevens aan het Stockholm Syndrome.quote:Op woensdag 7 september 2011 21:53 schreef coban het volgende:
[..]
Geen idee wie je bedoelt, maar het antwoord is ja.
Stout geweest.quote:Op woensdag 7 september 2011 21:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik mag hopen van niet.
[..]
Patje! Wat is deze met Mono?
Bans mogen niet worden besproken toch?quote:Op woensdag 7 september 2011 21:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Iets met tubgirl en een boterham toch?
Echt waar? We hebben de ban van Nectar ook gewoon besproken in UDOWU, er was zelfs een mod bij.quote:Op woensdag 7 september 2011 21:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bans mogen niet worden besproken toch?
Ik dacht altijd dat dat de regel was, maar kan mij vergissen.quote:Op woensdag 7 september 2011 21:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Echt waar? We hebben de ban van Nectar ook gewoon besproken in UDOWU, er was zelfs een mod bij.
SVquote:
Meer in de trend van; "WAAROM BANNEN JULLIE HEM????", dit kan geen kwaad lijkt mij? Gewoon benieuwd.quote:Op woensdag 7 september 2011 21:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bans mogen niet worden besproken toch?
Welterusten!quote:Op woensdag 7 september 2011 22:00 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
SV
Maar ik ga ook meteen weer want voel me echt niet lekker, douchen en slapen denk ik
Sterkte ermeequote:Op woensdag 7 september 2011 22:00 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
SV
Maar ik ga ook meteen weer want voel me echt niet lekker, douchen en slapen denk ik
Ja ik heb eerlijk gezegd echt geen idee hoe het bedoeld wordt.quote:Op woensdag 7 september 2011 22:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Meer in de trend van; "WAAROM BANNEN JULLIE HEM????", dit kan geen kwaad lijkt mij? Gewoon benieuwd.
Afdingen/smeken om verkorting van een ban, bijvoorbeeld. Vragen waarom iemand een ban heeft kan geen kwaad naar mijn mening. Niet meer dan logisch eigenlijk.quote:Op woensdag 7 september 2011 22:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja ik heb eerlijk gezegd echt geen idee hoe het bedoeld wordt.
Als je het zo bekijkt niet nee.quote:Op woensdag 7 september 2011 22:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Afdingen/smeken om verkorting van een ban, bijvoorbeeld. Vragen waarom iemand een ban heeft kan geen kwaad naar mijn mening. Niet meer dan logisch eigenlijk.
Ga je slapen?quote:Op woensdag 7 september 2011 22:07 schreef coban het volgende:
Bans mogen niet besproken worden door mods. Wij mogen dat wel. Einde discussie. Kusjens.
Jij, mijn zoon, jij hebt een gave. Jij ziet dingen staan die er niet staan.quote:
Oké, dat verklaart waarom ik zuig in begrijpend lezen.quote:Op woensdag 7 september 2011 22:13 schreef coban het volgende:
[..]
Jij, mijn zoon, jij hebt een gave. Jij ziet dingen staan die er niet staan.
quote:Op woensdag 7 september 2011 22:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oké, dat verklaart waarom ik zuig in begrijpend lezen.
Dat werkt blijkbaar niet bij een vwo eindexamen Nederlands, volgens mijn lerares Nederlands moet ik tussen de regels door leren lezen.quote:Op woensdag 7 september 2011 22:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Klopt, ik was daar baas in trouwens, gewoon alles letterlijk nemen!
"Lees eens voor wat er voor de laatste regel staat?"quote:Op woensdag 7 september 2011 22:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Klopt, ik was daar baas in trouwens, gewoon alles letterlijk nemen!
Beetje flauw.quote:Op woensdag 7 september 2011 22:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
"Lees eens voor wat er voor de laatste regel staat?"
"."
Wut? Wat een raar iets, ik moest juist alles letterlijk nemen en dat ging mij goed af!quote:Op woensdag 7 september 2011 22:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat werkt blijkbaar niet bij een vwo eindexamen Nederlands, volgens mijn lerares Nederlands moet ik tussen de regels door leren lezen.
Hehe, zoiets inderdaad.quote:Op woensdag 7 september 2011 22:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
"Lees eens voor wat er voor de laatste regel staat?"
"."
Misschien is het eindexamen Nederlands veranderd in de afgelopen jaren. Feit blijft dat ik weinig punten haal bij het begrijpend lezen.quote:Op woensdag 7 september 2011 22:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wut? Wat een raar iets, ik moest juist alles letterlijk nemen en dat ging mij goed af!
[..]
Hehe, zoiets inderdaad.
quote:
Ik schrok alquote:Op woensdag 7 september 2011 22:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Verkeerde smiley, ik faal.Ik bedoelde:
Ik moet weer naar school.quote:Op woensdag 7 september 2011 22:38 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ik schrok al
oei, morgne eindelijk weer uitslapen
Ik ook, maar pas vanaf 1 uur!quote:
Vreemd, daar kan namelijk in principe weinig fout gaan!quote:Op woensdag 7 september 2011 22:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Misschien is het eindexamen Nederlands veranderd in de afgelopen jaren. Feit blijft dat ik weinig punten haal bij het begrijpend lezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |