Stout geweest.quote:Op woensdag 7 september 2011 21:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik mag hopen van niet.
[..]
Patje! Wat is deze met Mono?
Bans mogen niet worden besproken toch?quote:Op woensdag 7 september 2011 21:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Iets met tubgirl en een boterham toch?
Echt waar? We hebben de ban van Nectar ook gewoon besproken in UDOWU, er was zelfs een mod bij.quote:Op woensdag 7 september 2011 21:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bans mogen niet worden besproken toch?
Ik dacht altijd dat dat de regel was, maar kan mij vergissen.quote:Op woensdag 7 september 2011 21:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Echt waar? We hebben de ban van Nectar ook gewoon besproken in UDOWU, er was zelfs een mod bij.
SVquote:
Meer in de trend van; "WAAROM BANNEN JULLIE HEM????", dit kan geen kwaad lijkt mij? Gewoon benieuwd.quote:Op woensdag 7 september 2011 21:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bans mogen niet worden besproken toch?
Welterusten!quote:Op woensdag 7 september 2011 22:00 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
SV
Maar ik ga ook meteen weer want voel me echt niet lekker, douchen en slapen denk ik
Sterkte ermeequote:Op woensdag 7 september 2011 22:00 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
SV
Maar ik ga ook meteen weer want voel me echt niet lekker, douchen en slapen denk ik
Ja ik heb eerlijk gezegd echt geen idee hoe het bedoeld wordt.quote:Op woensdag 7 september 2011 22:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Meer in de trend van; "WAAROM BANNEN JULLIE HEM????", dit kan geen kwaad lijkt mij? Gewoon benieuwd.
Afdingen/smeken om verkorting van een ban, bijvoorbeeld. Vragen waarom iemand een ban heeft kan geen kwaad naar mijn mening. Niet meer dan logisch eigenlijk.quote:Op woensdag 7 september 2011 22:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja ik heb eerlijk gezegd echt geen idee hoe het bedoeld wordt.
Als je het zo bekijkt niet nee.quote:Op woensdag 7 september 2011 22:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Afdingen/smeken om verkorting van een ban, bijvoorbeeld. Vragen waarom iemand een ban heeft kan geen kwaad naar mijn mening. Niet meer dan logisch eigenlijk.
Ga je slapen?quote:Op woensdag 7 september 2011 22:07 schreef coban het volgende:
Bans mogen niet besproken worden door mods. Wij mogen dat wel. Einde discussie. Kusjens.
Jij, mijn zoon, jij hebt een gave. Jij ziet dingen staan die er niet staan.quote:
Oké, dat verklaart waarom ik zuig in begrijpend lezen.quote:Op woensdag 7 september 2011 22:13 schreef coban het volgende:
[..]
Jij, mijn zoon, jij hebt een gave. Jij ziet dingen staan die er niet staan.
quote:Op woensdag 7 september 2011 22:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oké, dat verklaart waarom ik zuig in begrijpend lezen.
Dat werkt blijkbaar niet bij een vwo eindexamen Nederlands, volgens mijn lerares Nederlands moet ik tussen de regels door leren lezen.quote:Op woensdag 7 september 2011 22:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Klopt, ik was daar baas in trouwens, gewoon alles letterlijk nemen!
"Lees eens voor wat er voor de laatste regel staat?"quote:Op woensdag 7 september 2011 22:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Klopt, ik was daar baas in trouwens, gewoon alles letterlijk nemen!
Beetje flauw.quote:Op woensdag 7 september 2011 22:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
"Lees eens voor wat er voor de laatste regel staat?"
"."
Wut? Wat een raar iets, ik moest juist alles letterlijk nemen en dat ging mij goed af!quote:Op woensdag 7 september 2011 22:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat werkt blijkbaar niet bij een vwo eindexamen Nederlands, volgens mijn lerares Nederlands moet ik tussen de regels door leren lezen.
Hehe, zoiets inderdaad.quote:Op woensdag 7 september 2011 22:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
"Lees eens voor wat er voor de laatste regel staat?"
"."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |