abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101701277
Vond haar einde veel te abrupt en helemaal niet waardig. Zo plots. Was beter geweest als ze haar een paar dagen hadden laten liggen, zodat iedereen afscheid kon nemen etc. Dat verdient iemand die zoveel jaren in GTST gespeeld heeft toch wel.
  † In Memoriam † donderdag 8 september 2011 @ 10:10:04 #178
43556 miss_dynastie
pi_101701415
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 10:03 schreef heaven7 het volgende:
Vond haar einde veel te abrupt en helemaal niet waardig. Zo plots. Was beter geweest als ze haar een paar dagen hadden laten liggen, zodat iedereen afscheid kon nemen etc. Dat verdient iemand die zoveel jaren in GTST gespeeld heeft toch wel.
Ja, maar aan de andere kant, dan had je net zoiets belachelijks als bij Anita gehad met deze schrijvers :')

Het is tijd voor een goede medicus die adviezen kan geven aan deze schrijvers.
pi_101702349
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_101702381
@loezzje, SCHERP !!! was me niet opgevallen.
pi_101702459
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 10:10 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ja, maar aan de andere kant, dan had je net zoiets belachelijks als bij Anita gehad met deze schrijvers :')

Het is tijd voor een goede medicus die adviezen kan geven aan deze schrijvers.
Mja Anita was ongeloofwaardiger dan Rosa's dood op zich. Alleen vond ik het veel te abrupt. 1 dag rekken was beter geweest denk ik.
  † In Memoriam † donderdag 8 september 2011 @ 11:11:06 #182
43556 miss_dynastie
pi_101702650
Loezzje, volgens mij leven zij inderdaad in september nu, gek genoeg.
Anders zou Sjoerd ook nooit de vader kunnen zijn. Het is pas sinds april aan tussen Sjoerd en Rikki. Zelfs april is al krap in dat opzicht...
pi_101702700
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 10:58 schreef miss-jones25 het volgende:
@loezzje, SCHERP !!! was me niet opgevallen.
Ik zag toevallig de datum en toen dacht ik, hey das de huidige datum, hoe kan dat nou? :P

De schrijvers denken dat wij dom zijn ;)

Edit: daarom kan Sjoerd ook nooit de vader zijn als Rikki al 6 maanden zwanger is. Als hij het straks wel is vind ik dat maar vreemd.
pi_101702884
Kan het kind niet van Sil zijn? :D Ik heb een aantal maanden niet gekeken, dus ik heb geen idee hoe dat met de tijdslijn zit, maar ik zie de schrijvers er wel voor aan! :')

En Rosa ;(
Aids.
  donderdag 8 september 2011 @ 11:20:59 #185
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_101702911
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 23:34 schreef Frey het volgende:
Ik kan er nog steeds niet bij...
Alsof ze straks gewoon weer de deur opent.
'Meneer Sanders, er is bezoek voor u', terwijl het bezoek haar al voorbij gelopen is.
  † In Memoriam † donderdag 8 september 2011 @ 11:24:33 #186
43556 miss_dynastie
pi_101702997
quote:
17s.gif Op donderdag 8 september 2011 11:20 schreef Mss het volgende:
Kan het kind niet van Sil zijn? :D Ik heb een aantal maanden niet gekeken, dus ik heb geen idee hoe dat met de tijdslijn zit, maar ik zie de schrijvers er wel voor aan! :')

En Rosa ;(
Het kind kan eigenlijk alleen maar van Sil zijn, zeker als Rikki en Sjoerd wel in juli leven. Als ze in september leven, vraag ik me nu ik erover nadenk ook af of Sjoerd uberhaupt de vader kan zijn. Iemand die kan nagaan wanneer ze voor het eerst seks hadden? Volgens mij is dat niet april geweest....

edit: jaaaaa, ik ben gek dat ik dit opzoek :P Maar toch:
GTST fanclub meldde op 26 april dat Rikki en Sjoerd en stelletje werden. Als ze toen al seks hadden op dag 1, is het 19 weken tot deze week. De eerste twee weken krijg je cadeau, dus dan is ze maximaal 21 weken zwanger van Sjoerd. Sil wordt dus papa :) En Sjoerds' papa is dokter, die legt dat vast wel uit. Zo niet, dan zinkt GTST wel heel diep...

[ Bericht 10% gewijzigd door miss_dynastie op 08-09-2011 11:29:45 ]
pi_101703079
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 11:24 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Het kind kan eigenlijk alleen maar van Sil zijn, zeker als Rikki en Sjoerd wel in juli leven. Als ze in september leven, vraag ik me nu ik erover nadenk ook af of Sjoerd uberhaupt de vader kan zijn. Iemand die kan nagaan wanneer ze voor het eerst seks hadden? Volgens mij is dat niet april geweest....
Ik keek net op yt en Sjoerd zoende Rikki voor het eerst op 1 april, toen deed hij net of het een 1 april grap was. Dus hebben ze in mei of misschien juni seks gehad. Dus het kan alleen maar van Sil zijn. Die ging in Januari de bak in.
pi_101703153
Volgens mij hebben bijna alle in gtst geboren kinderen twee potentiėle vaders. Ze zijn tijdelijk opgevoed door een andere man en komen er pas later achter of er zijn 9 kwellende maanden van onzekerheid. Dus het zou niet zo vreemd zijn als dat laatste niet ook voor het kind van Rikki geldt?
  donderdag 8 september 2011 @ 11:30:11 #189
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_101703171
Ik wil Rosa terug! :( :( :(
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_101703320
Zou wel mooi zijn als Rosa bij bijzondere gelegenheden (zoals een bruiloft van Lorena) terugkomt als geest. Een voorbeeldje:

Scčne in kerk, huwelijk Lorena en ...... (geen idee wie, maar dat maakt niet uit). Op het moment dat de trouwambtenaar vraagt wat Lorena's antwoord is, kijkt Lorena de kerk in, waar ze Rosa op een kerkbankje ziet zitten, en die haar glimlachend toeknikt (ondersteund door een geweldige GTST-tune natuurlijk ;) )

Zoiets, dat zou wel mooi zijn vindt ik O+
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_101703398
Heb nog wat research gedaan. Rikki & Sjoerd hadden seks rond 20 mei, zou dus betekenen dat ze 2 of 4 maanden zwanger moet zijn.

Rikki & Sil hadden rond 14 december seks wat dus betekent dat ze 7 maanden of 9 maanden zwanger moet zijn.

I give up. :')
pi_101703596
quote:
Galjaard: GTST profiteert mee van succes RTL 4

Met dik 1,6 miljoen kijkers voert Goede Tijden Slechte Tijden de kijkcijfer top 25 van de woensdag aan. Al heel de week noteert Stichting Kijkonderzoek hoge kijkcijfers voor de RTL-soap. Het afscheid van Rosa Gonzalez lokte gisteren toch weer 17 duizend kijkers meer naar RTL 4 dan afgelopen maandag, de eerste uitzending na de verwoestende cliffhanger. Zenderbaas Erland Galjaard heeft wel een verklaring voor het succes. “Een paar jaar terug is er natuurlijk veel ten goede veranderd. Maar Goede Tijden Slechte Tijden profiteert ook mee van het succes van de zender.”

GTST heeft het afgelopen seizoen het beste sinds tijden gedraaid, met kijkcijfers die dikwijls boven de 1,5 miljoen uitkwamen. Dat terwijl de soap drie jaar terug zo nu en dan wel eens onder het miljoen scoorde. Het zenderteam heeft toen ingegrepen. Verhaallijnen moesten dichterbij de realiteit komen te staan, de spanningsbogen werden korter, er kwamen meer buitenscčnes en om het familiegevoel terug te brengen, werd de familie Huygens de serie in geschreven. Deze is inmiddels vervangen in de familie Bouwhuis.

Galjaard: “Met name de spanningsboog vind ik van belang. Dat er steeds iets opgebouwd wordt. Dat houdt de attentiewaarde van de soap heel hoog.” Ook noemt hij het aantrekken van goede acteurs belangrijk. “Dat is twee jaar terug ingezet. Het was weer salonfähig om in GTST te spelen. Daarvoor was het een beetje ‘moet je dat nou wel doen?’, toen het zo donker was. Dat is nu voorbij.”

Niet alleen GTST scoort hoge kijkcijfers, heel RTL 4 heeft nu al bijna twee jaar de wind mee. “Daar profiteert GTST ook van, net zoals veel andere formats. RTL 4 scoort nu zo hoog, dat heel veel andere programma’s ook hoger scoren dan normaalgesproken op andere zenders. Dat is de bonusfactor van een plekje op deze zender.”

Het afgelopen seizoen maakte de homorelatie tussen Edwin en Lucas flink wat los in de maatschappij. “Die ophef heeft me wel verbaasd, ik dacht dat we iets verder waren met de acceptatie in Nederland.” Toch heeft het Galjaard niet geļnspireerd om GTST aan te wenden voor meer maatschappelijke taboes. “Ik vind niet dat je iets moet schrijven om dat maar eens aan te doen. Een soap is natuurlijk een uitvergroting van het reėle leven, daar horen alle vormen van relaties en geaardheden bij.”
Bron: zappen.blog
pi_101703830
En over het kind van Rikki:

Als het van Sil is, is het eerste woord van het kind "Pook!". Als het van Sjoerd is, vreet het kind voortdurend pizza en pingelt op een gitaar :)
  donderdag 8 september 2011 @ 11:51:19 #194
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_101703863
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 11:50 schreef PeterKelder het volgende:
En over het kind van Rikki:

Als het van Sil is, is het eerste woord van het kind "Pook!".
Met deze schrijvers wordt dat eerder de naam van het kind. :')
pi_101704044
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 11:51 schreef Frey het volgende:

[..]

Met deze schrijvers wordt dat eerder de naam van het kind. :')
:D

"Pook, kom hier! Nee, je krijgt geen flesje, je hebt net gehad!"
"Pook, blijf van die haardpook af... Nee... Nee... NEE!!!!!!!!!!!!!"

:P
  † In Memoriam † donderdag 8 september 2011 @ 11:58:51 #196
43556 miss_dynastie
pi_101704108
Of de schrijvers verzinnen een of ander ziek scenario dat ze ergens tussendoor verkracht is of zo. Charlie komt erachter wie de verkrachter is en vermoordt hem. Ze verdwijnt levenslang de bak in, maar we weten allemaal dat levenslang bijna nooit levenslang is én Lieke niet wil dat Charlie doodgaat, dus... rentree in 2015 of zo :')
pi_101705598

Urgent message to Prince Omar Rashid: SAVE OUR ROSA!!!!!!! :'(

Wie moet er anders de zakdoek van mijnheer Sanders strijken?!
Wie moet er anders de sinaasappeltjes voor mijnheer Sanders persen?!
Met wie moet mijnheer Sanders nu van gedachten wisselen over het kubisme?!

:( *knipperdeknipknipknip* schrijvers :(

Eigenlijk zou ik het niet moeten doen, jullie worden er immers goed voor betaald, maar goed, ik ben de beroerdste niet, ik help jullie wel weer om de grootste blunder in de historie van GTST recht te breien:

Rosa werd wel heel erg makkelijk afgeschreven door dokter Wijkman. Het lijkt me dan ook evident dat over een tijdje blijkt dat deze charlatan ingehuurd is door Frederik van Rossum. Met de schijndood van Rosa slaat Frederik twee vliegen in één klap. Hij had immers nog een appeltje te schillen met zowel Ludo als Lorena.

Met de ontvoering van dit kleine maar onmisbare radertje in het imperium van Ludo Sanders hoopt hij Ludo voor eens en voor altijd te gronde te richten. Niet alleen is Rosa onmisbaar in het huishouden, ze weet ook alle familiegeheimen. Sterker nog: ze draagt al jaren een groot geheim met zich mee waar zelfs mijnheer Sanders niks van af weet, een geheim dat de verhoudingen in de familie Sanders voorgoed zal veranderen. Maar goed, daar komen we pas na maanden achter, want Rosa is niet het type dat gelijk uit de school klapt...

Een foto van een totaal verwaarloosde mijnheer Sanders geeft uiteindelijk de doorslag. *;
  donderdag 8 september 2011 @ 12:54:34 #198
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_101705973
_O_ _O_ _O_

In de OP is ook al ergens te zien hoe iemand zich sterk maakt voor de terugkeer van Rosa. :P
pi_101706188
Misschien is Rikki's kind wel van Frederik. Heeft hij haar gedrogeerd en verkracht :D of aangezien ze in GTST dol zijn op incest kan natuurlijk ook Rik de dader zijn die in zijn verdriet om Charlie per ongeluk seks heeft gehad met zijn dochter of natuurlijk Danny :o die ook verdriet had :o .
pi_101706217
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 11:58 schreef miss_dynastie het volgende:
Of de schrijvers verzinnen een of ander ziek scenario dat ze ergens tussendoor verkracht is of zo. Charlie komt erachter wie de verkrachter is en vermoordt hem. Ze verdwijnt levenslang de bak in, maar we weten allemaal dat levenslang bijna nooit levenslang is én Lieke niet wil dat Charlie doodgaat, dus... rentree in 2015 of zo :')
Laat de verkrachter dan een dronken Danny zijn. En dat we daar pas na 9 maanden achterkomen is makkelijk te verklaren: Danny was te bezopen om het zich te herinneren en voor Rikki was het zo traumatisch om door haar eigen oom verkracht te worden dat ze het totaal heeft verdrongen. Met de dood van Danny en de arrestatie van Charlie zijn we in één klap van twee vervelende personages af... ook al blijkt achteraf dat toch (dronken en zich verraden voelend) Rik de dader was... i.v.m. de bloedtransfusie waarmee hij Danny het leven redde. >:)
pi_101706951
Rik zijn super bloed :')
  donderdag 8 september 2011 @ 14:48:01 #202
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_101709753
pi_101711231
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 13:22 schreef loezzzje het volgende:
Rik zijn super bloed :')
Pas maar op, wie weet heeft Rik zijn superbloed per abuis toch HIV... en hebben we zo een probleem :P
pi_101711540
Ik dacht eigenlijk dat Rikki ook HIV zou hebben toen ze werd gebeld voor die bloedtest...
know'm sayin?
word? word.
pi_101711671
quote:
9s.gif Op donderdag 8 september 2011 12:43 schreef Iwan1976 het volgende:
[ afbeelding ]

Urgent message to Prince Omar Rashid: SAVE OUR ROSA!!!!!!! :'(

Wie moet er anders de zakdoek van mijnheer Sanders strijken?!
Wie moet er anders de sinaasappeltjes voor mijnheer Sanders persen?!
Met wie moet mijnheer Sanders nu van gedachten wisselen over het kubisme?!

:( *knipperdeknipknipknip* schrijvers :(

Eigenlijk zou ik het niet moeten doen, jullie worden er immers goed voor betaald, maar goed, ik ben de beroerdste niet, ik help jullie wel weer om de grootste blunder in de historie van GTST recht te breien:

Rosa werd wel heel erg makkelijk afgeschreven door dokter Wijkman. Het lijkt me dan ook evident dat over een tijdje blijkt dat deze charlatan ingehuurd is door Frederik van Rossum. Met de schijndood van Rosa slaat Frederik twee vliegen in één klap. Hij had immers nog een appeltje te schillen met zowel Ludo als Lorena.

Met de ontvoering van dit kleine maar onmisbare radertje in het imperium van Ludo Sanders hoopt hij Ludo voor eens en voor altijd te gronde te richten. Niet alleen is Rosa onmisbaar in het huishouden, ze weet ook alle familiegeheimen. Sterker nog: ze draagt al jaren een groot geheim met zich mee waar zelfs mijnheer Sanders niks van af weet, een geheim dat de verhoudingen in de familie Sanders voorgoed zal veranderen. Maar goed, daar komen we pas na maanden achter, want Rosa is niet het type dat gelijk uit de school klapt...

Een foto van een totaal verwaarloosde mijnheer Sanders geeft uiteindelijk de doorslag. *;
_O_

Rosa
pi_101711948
quote:
17s.gif Op donderdag 8 september 2011 15:34 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Pas maar op, wie weet heeft Rik zijn superbloed per abuis toch HIV... en hebben we zo een probleem :P
Kijk maar uit, direct raken de schrijvers nog geinspireerd :P
  donderdag 8 september 2011 @ 17:22:35 #207
128268 RobbieBoy
just your average nice gay guy
pi_101715274
Toen Anita overleed, kwamen hier alleen maar positive reacties op de verhaallijn, en hoe mooi het gebracht was. En nu Rosa, een rol die eigenlijk een edelfigurant was, vermoord is. Is het ineens allemaal fout. T is een soap, en dit soort dingen horen daar nu eenmaal in. Oke, Rosa was een favoriet personage, bij mij ook. (En vanavond zullen de tranen dus hier ook vloeien) Maar,als ze altijd maar rekening moeten houden met dit soort dingen, wordt het ook maar saai.

Rosa zal gemist worden, en Elly ook. Maar GTST wordt er absoluut NIET minder om, in mijn ogen
  † In Memoriam † donderdag 8 september 2011 @ 17:23:49 #208
43556 miss_dynastie
pi_101715301
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 15:42 schreef alors het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat Rikki ook HIV zou hebben toen ze werd gebeld voor die bloedtest...
Kijk, dat zou dan wel weer een briljante verhaallijn zijn geweest. In het kader van maatschappelijk bewustzijn en zo.
  donderdag 8 september 2011 @ 17:25:39 #209
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_101715356
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 17:22 schreef RobbieBoy het volgende:
Rosa zal gemist worden, en Elly ook. Maar GTST wordt er absoluut NIET minder om, in mijn ogen
In mijn ogen dus wel, omdat er weer iets vertrouwds verdwijnt en WEER door een beslissing van de schrijvers.
  donderdag 8 september 2011 @ 17:26:33 #210
128268 RobbieBoy
just your average nice gay guy
pi_101715380
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 17:25 schreef Frey het volgende:

[..]

In mijn ogen dus wel, omdat er weer iets vertrouwds verdwijnt en WEER door een beslissing van de schrijvers.
En dat mag, ieder zijn eigen mening. De wereld zou een stuk saaier zijn, als dat niet zo was.

In iedergeval leeft GTST weer, en dat was tot 3 jaar geleden wel ffe anders, he
  Redactie Sport donderdag 8 september 2011 @ 17:31:14 #211
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_101715498
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 17:22 schreef RobbieBoy het volgende:
Toen Anita overleed, kwamen hier alleen maar positive reacties op de verhaallijn, en hoe mooi het gebracht was. En nu Rosa, een rol die eigenlijk een edelfigurant was, vermoord is. Is het ineens allemaal fout. T is een soap, en dit soort dingen horen daar nu eenmaal in. Oke, Rosa was een favoriet personage, bij mij ook. (En vanavond zullen de tranen dus hier ook vloeien) Maar,als ze altijd maar rekening moeten houden met dit soort dingen, wordt het ook maar saai.

Ik moest bijna huilen bij de aflevering van vanochtend op RTL Lounge ;( Veel plezier vanavond ;(
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_101715611
quote:
10s.gif Op donderdag 8 september 2011 17:31 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Ik moest bijna huilen bij de aflevering van vanochtend op RTL Lounge ;( Veel plezier vanavond ;(
Ik moest wel huilen maar dat kwam ook door Gigi, ze speelde zo goed.
  donderdag 8 september 2011 @ 18:03:58 #213
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_101716429
Doei Rosa, vaarwel! :'(
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
  donderdag 8 september 2011 @ 18:04:28 #214
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_101716445
Nog 11 dagen en dan SEIZOEN 4! _O_
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
  donderdag 8 september 2011 @ 18:05:22 #215
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_101716476
quote:
1s.gif Op donderdag 8 september 2011 17:34 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Ik moest wel huilen maar dat kwam ook door Gigi, ze speelde zo goed.
Dat vond ik gisteren, verrassend, meestal vind ik haar slecht acteren, zij heeft iets wat ik onecht vindt.
Alhoewel mijn mening ook wel wat is bijgesteld na een interview gezien te hebben met haar, zij is gewoon in het echt ook zo :D
pi_101716567
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 18:04 schreef LetsGame het volgende:
Nog 11 dagen en dan SEIZOEN 4! _O_
Hopelijk krijgen we zo dadelijk niet weer te horen dat het ineens 10 dagen of langer is uitgesteld :P
Een heer met stijl
pi_101716673
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_101716801
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 18:12 schreef loezzzje het volgende:
SPOILER
SPOILER
pi_101717208
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 18:16 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_101717353
quote:
1s.gif Op donderdag 8 september 2011 18:30 schreef loezzzje het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')