Volgensmij klopt er iets niet in m'n server ofzo, want het werkt wel met een lever, nou die dan maar. Gaan ook kapot met waterquote:Op woensdag 7 september 2011 22:05 schreef JaimyLee het volgende:
Ik probeer redstone door een muur te krijgen met een torch. Dus je plaatst een torch aan de ene kant van de muur en aan de andere kant gaat het aan, maar het lukt niet
tips?
Or is it fanta-sea?quote:
de input komt aan een kant = een redstone draadje wat recht op een blok komt.(dus niet op het blok maar recht erin alshetware) Daarachter bevestig je een torch aan hetzelfde blokje. en voilaquote:Op woensdag 7 september 2011 22:10 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Volgensmij klopt er iets niet in m'n server ofzo, want het werkt wel met een lever, nou die dan maar. Gaan ook kapot met water
No escape from realityquote:
Stad lijkt mij ook 10x beter.quote:Op woensdag 7 september 2011 23:01 schreef TJV het volgende:
Horp horp horp ik woon niet meer in een dorp!
het is de bedoeling dat je een redstone torch aan de muur plakt en dat dan aan de andere kant het signaal aan gaat. Maar blijkbaar zend een torch niet door de muur dus moet het met een leverquote:Op woensdag 7 september 2011 22:39 schreef gogosweden het volgende:
[..]
de input komt aan een kant = een redstone draadje wat recht op een blok komt.(dus niet op het blok maar recht erin alshetware) Daarachter bevestig je een torch aan hetzelfde blokje. en voila
ik zou nooit in een dorp willen wonen, dan heb je "niks"...quote:Op woensdag 7 september 2011 23:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Stad lijkt mij ook 10x beter.
ben vrij zeker van wel jaquote:
quote:Op donderdag 8 september 2011 00:07 schreef Bankman het volgende:
Vandaag eindelijk de adventure update!!!! Ik ben echt reuze benieuwd!!!
Not sure if serious..quote:Op donderdag 8 september 2011 00:07 schreef Bankman het volgende:
Vandaag eindelijk de adventure update!!!! Ik ben echt reuze benieuwd!!!
Zeag, meneer Earcheese. Is dat geen idee voor een tweede episode?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |